Clash of Clans: Poradniki – Wiki (PL)

Dzi艣 zbieram dla Was w jednym miejscu poradniki do Clash of Clans, kt贸re tworzone s膮 w stylu popularnej wiki. W jednym miejscu znajdziecie informacje o opisach jednostek z gry czy te偶 wiele sprawdzonych strategii. Je艣li chcecie skutecznie ko艅czy膰 kolejne etapy to nie mo偶ecie przegapi膰 naszych rad i wskaz贸wek do gry. Chwytajcie swoje telefony i zapraszam do wsp贸lnej zabawy.聽

Opisy jednostek

Gems (Klejnoty/Diamenty)

  • Jak zdoby膰 za darmo diamenty w Clash of Clans?聽– ten poradnik skupia si臋 na opisywania najwa偶niejszych metod pozyskiwania diament贸w w grze. Oczywi艣cie m贸wimy o darmowych metodach, wi臋c nie ma mo偶liwo艣ci, aby艣my doradzali wam ich zakup za prawdziwe pieni膮dze.
  • Clash of Clans darmowe gemy聽– w tym artykule rozwijamy nieco list臋 sposob贸w na darmowe gemy i tym samym dajemy wam wi臋cej opcji, aby zdobywa膰 je ca艂kowicie bezp艂atnie.

Rozw贸j i rozbudowa wioski

  • Do艣wiadczenie i poziomy聽– w tym poradniku odpowiadamy na najwa偶niejsze pytania zwi膮zane ze zdobywanym do艣wiadczeniem w grze jak i korzy艣ciami p艂yn膮cymi z wy偶szych poziom贸w. Warto wzi膮膰 sobie te wskaz贸wki do serca, aby zwi臋ksza膰 potencjalne zyski z kolejnych atak贸w, tudzie偶 przysz艂ej obrony.
  • Jak zdoby膰 wi臋cej budowniczych?聽– tutaj omawiamy dok艂adnie jak zdobywa膰 nowych pracownik贸w w wiosce, kt贸rzy pomog膮 nam rozbudowywa膰 j膮 znacznie szybciej dzi臋ki mo偶liwo艣ci budowania i rozbudowy wielu budynk贸w jednocze艣nie.
  • Osi膮gni臋cia聽– to czego dowiesz si臋 tutaj napewno pomo偶e ci zdobywa膰 wi臋ksze ilo艣ci kryszta艂贸w. Ka偶de osi膮gni臋cie to nie tylko nowe wyzwanie, ale r贸wnie偶 cenne nagrody.
  • Lista dekoracji聽– mo偶e i nie daj膮 nam korzy艣ci w surowcach i s膮 bardziej wydatkiem ni偶 sposobem na zarobek, ale za to potrafi膮 upi臋kszy膰 nasz膮 wiosk臋. Taki wirtualny „Dom nie do poznania”.
  • Rozbudowa Town Hall聽– rozbudowa tego budynku niesie za sob膮 wiele rozmaitych korzy艣ci, dzi臋ki czemu przy艣pieszy膰 znacznie sw贸j rozw贸j, a tak偶e odblokujesz kolejne budynki czy jednostki. Sprawd藕 r贸wnie偶 koszty i czas rozbudowy

Atak/Walka/Strategie

  • Kampanie w Clash of Clans聽– w tym poradniku dowiesz si臋 jak przechodzi膰 kolejne kampanie w grze. Ka偶da kampania ma przypisany do siebie materia艂 wideo, w kt贸rym obejrzy膰 przyk艂adowy atak na baz臋 przeciwnika. Pami臋tajcie jednak, 偶e jest to jedynie wskaz贸wka i sk艂ad armii jak i kolejno艣膰 atakowania budynk贸w mo偶e by膰 przez was dowolnie modyfikowana.
  • Jak 艂atwo w Clash of Clans zdobywa膰 Trofea?聽– Trofea zbieramy podczas walki z innymi graczami i one w du偶ej mierze determinuj膮 nasz rozw贸j, ale rozwa偶ny dow贸dca wie, 偶e nie s膮 najwa偶niejsze w ca艂ej grze i pomimo wyra藕nych korzy艣ci z bycia na wysokim miejscu w rankingu, warto niekiedy straci膰 trofea, aby zyska膰 wi臋cej w przysz艂o艣ci, rozbudowa膰 swoje miasto szybciej ni偶 inni.
  • Tajemnice skutecznego ataku聽– zar贸wno obrona jak i atak s膮 wa偶nymi elementami w grze, ale dzi艣 skupili艣my si臋 jedynie na atakach i je艣li ciekawi Ci臋 jak zwi臋kszy膰 ich skuteczno艣膰 jak i je艣li chcesz pozna膰 wszelkie taniki jakie skrywa mechanika walki w Clash of Clans to ten poradnik jest dla Ciebie odpowiedni.
  • Ligi (Trophy Leagues)聽– tutaj dowiesz si臋 wszystkiego o kolejnych ligach w grze. Kiedy si臋 rozpoczyna nowy sezon, a mo偶e chcesz wiedzie膰 czy op艂aca si臋 zmienia膰 aktualn膮 lig臋 na wy偶sz膮? Wczytaj si臋 w artyku艂 i sam podejmiesz dalsze decyzje.
  • Wojny klan贸w聽– je艣li zainteresowa艂e艣 si臋 mo偶liwo艣ciami jakie daj膮 ci wojny klan贸w w grze to ten poradnik b臋dzie dla ciebie idealnym przewodnikiem na dobry pocz膮tek..
  • Najlepsze ustawienia wioski聽– c贸偶 w艂adcy po sukcesach na obcym polu je艣li nie potrafi w艂a艣ciwie strzec w艂asnego kr贸lestwa. Ten poradnik przedstawi ci kilka propozycji na ustawienie budynk贸w w bazie, zar贸wno tych odpowiedzialnych za surowce jak i tych s艂u偶膮cych obronie.

Herosi (bohaterowie)

  • Kr贸l Barbarzy艅c贸w (Barbarian King)聽– ten bohater ma niezwykle du偶y apetyt na Mroczny Eliksir, kt贸ry spowodowa艂, 偶e rozr贸s艂 si臋 do gigantycznych rozmiar贸w. Mo偶e zar贸wno atakowa膰 wrogie wioski jak i chroni膰 swojego rodzinnego domu. Je艣li chcecie dowiedzie膰 si臋 wi臋cej na jego temat to zapoznajcie si臋 z naszym poradnikiem.
  • Kr贸lowa 艁ucznik贸w (Archer Queen) [W przygotowaniu] – ta pi臋kna kr贸lowa ma sokoli wzrok co pozwala jej na wykonywanie precyzyjnych atak贸w przy u偶yciu swojej zmodyfikowanej聽kuszy X-Bow. Podobnie jak Kr贸l Barbarzy艅c贸w mo偶e strzec swojej rodzinnej wioski jak i r贸wnie偶 udziela膰 si臋 podczas ataku na wioski innych graczy.