Tutaj znajdziesz spis najwa偶niejszych poradnik贸w do gry Hungry Shark Evolution, w kt贸r膮 zagracie na urz膮dzeniach mobilnych z systemami iOS jak i Android. Gra jest w pe艂ni darmowa i posiada dodatkowe mo偶liwo艣ci odblokowywane za pomoc膮 mikrop艂atno艣ci.

Dzia艂 na naszej stronie powsta艂, aby pomaga膰 ka偶demu pocz膮tkuj膮cemu hodowcy rekin贸w w przechodzeniu kolejnych etap贸w ca艂ej gry. Zbi贸r poradnik贸w, w kt贸rych znajdziecie cenne wskaz贸wki, b臋dzie rozrasta艂 si臋 z czasem tworz膮c jedn膮, wielk膮 encyklopedi臋 wirtualnych potwor贸w morskich jak i solucji, kt贸re u艂atwi膮 wam w du偶ej mierze ca艂膮 zabaw臋.


Hungry Shark Evolution

  • Sposoby na darmowe diamenty i z艂oto – sprawd藕 jakie s膮 sposoby na zdobywanie darmowych diament贸w w grze. Nie zawsze musimy wydawa膰 na nie prawdziwe pieni膮dze, wi臋c warto wcze艣niej odkry膰 wszystkie mo偶liwo艣ci zanim zdecydujemy si臋 na ten ostateczny krok.
  • Zdobywamy Megalodona – nie wiesz jak zdoby膰 Megalodona, jakie zadania powiniene艣 wykona膰 i co ciekawego oferuje nam sterowanie nim w podwodnych otch艂aniach? Ten poradnik wyja艣ni Ci wszystko.
  • Big Daddy i Little Daddy – ten wielki potw贸r mo偶e posiada膰 wiernego towarzysz, swoj膮 miniaturow膮 besti臋. Nie jest rekinem, ale jest jeszcze bardziej przera偶aj膮cy od innych bestii jakie napotkasz na swojej drodze.
  • Misja z Kempy Bass – wiele os贸b ma problem ze znalezieniem tego bossa, dlatego odpowiadamy na najwa偶niejsze pytania z nim zwi膮zane. Zobacz gdzie go znale藕膰 i jak pokona膰.
  • Gor膮czka Z艂ota (Gold Rush) – wszystko co powiniene艣 wiedzie膰 o trybie gor膮czki, co ci da i jak j膮 skutecznie wykorzysta膰.
  • Sekretne Laboratorium (Top Secret Lab) – tutaj szalony profesor ka偶dego dnia pracuje nad nowymi rekinami, nie mo偶na nimi zrobi膰 wszystkiego, ale maj膮 swoje asy w r臋kawie.
  • Jak pokona膰 kraba? – walka z krabem bywa uci膮偶liwa, ale my poka偶emy wam jak go odszuka膰 i jak pokona膰, w kilku prostych krokach.
  • Sunken Treasures – podwodny 艣wiat skrywa mn贸stwo skarb贸w, wiele z nich jest skrz臋tnie ukrytych przed naszymi szcz臋kami, ale po ich odnalezieniu czeka na nas cenna nagroda. Sprawd藕 wi臋c gdzie ich szuka膰.
  • Bonusowe przedmioty – mog膮 one upi臋kszy膰 naszego rekina, ale g艂贸wnie daj膮 mu o wiele wi臋ksze mo偶liwo艣ci. Dzi臋ki nim mo偶emy zbiera膰 bonusowe punkty, monety czy zadawa膰 wi臋ksze obra偶enia. Sprawd藕 je wszystkie!

Je艣li chcecie wiedzie膰 wiecej o grze Hungry Shark Evolution to zadajcie w komentarzach konkretne pytania, a jak najszybciej postaramy si臋 na nie odpowiedzie膰 w formie kolejnego poradnika. Mam nadzieje, 偶e to co ju偶 dla was przygotowali艣my jest na obecn膮 chwil膮 wystarczaj膮c膮 dawk膮 informacji. B膮d藕cie czujni bo nied艂ugo pojawi膮 si臋 nowe tipsy i poradniki do gry.


Gry podobne