Na Światowym Polu Bitwy W Rise of the Kings znajduje się 7 Posągów Władcy. 6 różnych posągów okala posąg znajdujący się pośrodku i każdy z nich reprezentuje pole bitwy. Posągi to: Władca Elfów, Władca Gnomów, Władca Krasnoludów, Władca Sinhari, Władca Tauriken, Władca Mrocznych Elfów. Uczestniczące Królestwa w sześciu grupach mogą przejąć tylko posąg, do którego należą. Funkcja posągu władcy: Zgodny z Pałacem, maks. limit przebywających w nim jednostek określony jest maks. rozmiarem oddziału okupantów oraz poziomu Hali Wojennej.

Ograniczony Obszar Władcy


Obszar ograniczony (włącznie z posągiem) wynosi 11*11 bloków;

Ograniczenie: Nie można przejść

Obszar Lawy


Czarny obszar to obszar ograniczony; rozmiar 50*50 bloków.

Funkcja: Szybkość marszu jest normalna, można się teleportować, lecz nie można użyć Ochrony Wojennej.

Jeśli gracz przeniesie się w dowolne miejsce na obszarze lawy, nie będzie mógł aktywować Ochrony Wojennej.


Jeśli gracz aktualnie przebywa na obszarze lawy i nie udało mu się obronić swego Zamku, zostanie przeniesiony w losowe miejsce z dala od ataków.

Po rozpoczęciu wydarzenia, gracze dołączający do Światowego Pola Bitwy mogą przejąć Posąg Władcy, który należy do ich grupy. Czas okupacji kumuluje się; pod koniec wydarzenia, okupant z najdłuższym czasem okupacji zostanie Władcą;

Czas otwarcia

Wymagania: Królestwo istniejące od 5 miesięcy

Czas Pierwszej Bitwy: Niedziela w pierwszym tygodniu bez Turnieju Królestw, 5 miesięcy po otwarciu Królestwa

Po Pierwszej Bitwie: Po pierwszym otwarciu, wydarzenie będzie miało miejsce w kolejne niedziele w każdym tygodniu bez Turnieju Królestw

Warunki Uczestnictwa

Twoje Królestwo należy do jednej z grup sześciu posągów

Zamku muszą posiadać co najmniej Poz.30

Lord musi należeć do Sojuszu

0 rannych w Obozach Leczniczych

Zasady

Po rozpoczęciu wydarzenia określone Królestwa będą mogły wejść na pole bitwy i walczyć o przejęcie Posągów Władcy. Wejdź na pole bitwy za 5000 Klejnotów lub poprzez zakup biletu Władcy. Na tym polu bitwy będziesz mógł atakować Zamki innych graczy i zajęte przez nich Posągi Władcy, wysyłać posiłki sojusznikom lub do posągu, który przejęli. Po przejęciu kontroli nad Posągiem Władcy rozpocznie się odliczanie.

Różne Etapy Bitwy:

  • Przygotowanie: Pierwsze 10 minut przed rozpoczęciem bitwy to czas na przygotowanie się. Nie można wtedy atakować posągów.
  • Wojna: Po zakończeniu czasu na przygotowanie, rozpoczyna się bitwa, która trwa łącznie 3 godziny i 40 minut.
  • Wyniki: Po zakończeniu wojny w ciągu 10 minut podliczone zostaną wyniki. Nie można wtedy atakować posągów.

Kiedy bitwa zakończy się, bądź któryś z Lordów zajmie posąg przez 2 godziny bez przerwy, wyłoniony zostanie Władca. W tym momencie inni Lordowie wciąż mogą atakować Posągi Władcy i zdobywać punkty. Posąg przejdzie następnie w status pokoju i nie może być w tym czasie atakowany.

Podczas ataku na Zamki wroga na polu bitwy Władcy zginą jednostki. Podczas ataku na Posągi Władcy twoje wojska mogą zostać zabite na polu bitwy. Po zakończeniu wydarzenia możesz udać się do Drzewa Życia, by wskrzesić poległe jednostki.

Uwaga: Przedmioty Pojedynek i Zabicie są nadal efektywne i jak zwykle spowodują straty w jednostkach

Dla jednostek znajdujących się w posągu nie jest aktywna Mgła, Blef i Ukrycie.

Na pole bitwy mogą wejść gracze z różnych Królestw, dlatego nie wlicza się do punktów Wydarzenia Zabicia. Gracz może jednak nadal otrzymać Punkty Wojskowe i Medale Honoru.

(Uwaga: po rozpoczęciu fazy, gracze którzy dołączą do Sojuszu nie będą mogli odebrać żadnych Nagród Sojuszu dla tej fazy.)

Wyniki

Na zakończenie wydarzenia zwycięstwo zdobywa gracz z najdłuższym czasem okupacji.

Jeśli 2 Lordów posiada taki sam łączny czas okupacji, zwycięża ten, który osiągnął go jako pierwszy.

Każdy, kto zajmie posąg na ponad 2 godziny, zwycięża automatycznie.

Nagrody

3 najlepszych Lordów z najdłuższym czasem okupacji posągu otrzyma nagrodę rankingu;

System wyśle Nagrodę Pierwszej Krwi Lordowie, który jako pierwszy przejął posąg na 1 godzinę;

  • Nagrody Top 1: Lordowie z najdłuższym czasem okupacji posągu;
  • Nagrody Top 2: Lordowie z drugim najdłuższym czasem okupacji posągu;
  • Nagrody Top 3: Lordowie z trzecim najdłuższym czasem okupacji posągu;

Specjalna nagroda zostanie wysłana Lordom, którzy weszli na Pole Kości;

Pamiętaj: Aby móc odebrać skrzynie pkt. Sojuszu, jego członkowie muszą być w nim przed północą w niedzielę (UTC).

Oblężenie

Gracze nie mogą plądrować surowców na Światowym Polu Bitwy

Wskrzeszanie poległych jednostek

Po zakończeniu bitwy w twoim królestwie, jednostki zabite na polu bitwy mogą zostać wskrzeszone dzięki Wodzie Feniksa Władcy.

Wodę Feniksa Władcy można zdobyć w Codziennych Wydarzeniach oraz na Bladej Ścieżce (w Trybie Piekła).

Mobilizacja i Posiłki

Podczas Wojny Legendarnego Władcy, dostępny czas mobilizacji jest zmniejszony do 1 min, 3 min, 5 min i 10 min;

Dyplomacja Sojuszu

Podczas Wojny Legendarnego Władcy wszelka dyplomacja Sojuszu zostanie tymczasowo usunięta.

Opuszczenie bitwy

Są dwa sposoby na opuszczenie pola bitwy. Jeden to opuszczenie pola bitwy podczas wydarzenia, a drugi to opuszczenie pola bitwy na koniec wydarzenia.

Po opuszczeniu Pola Bitwy Władcy można wejść na nie ponownie dzięki Zaawansowanej Teleportacji. Jeśli Lord chce ponownie dołaczyć do bitwy, będzie musiał najpierw uleczyć wszystkie swoje ranne jednostki.

Pod koniec fazy Odnowy Pałacu system przeniesie wszystkich Lordów, którzy nadal znajdują się na polu bitwy z powrotem do ich Królestw, podobnie jak w Wojnie Królestw.

Pod koniec Fazy Bitwy o Pałac, Lordowie nie mogą dokonać zwiadu, atakować Pałacu i siebie nawzajem.

Źródło pkt.

  • Zabijanie jednostek
  • Utrata jednostek
  • Zajęcie Wieży na 1 min
  • Wzmocnienie Wieży przez 1 min
  • Zajęcie Posągu Władcy na 1 min
  • Wzmocnienie Posągu Władcy przez 1 min

Prawa i chwała Legendarnego Władcy

Rządy Władcy

Rządy Władcy rozpoczynają się od zakończenia wydarzenia i trwają aż do kolejnego wydarzenia „Legendarny Władca”.

Wzmocnienia Władcy

  • Atak Wojsk 20%
  • Obrona Wojska 20%
  • Rozmiar Wysłanych Wojsk 10%

W codziennych bitwach wzmocnienia ze wszystkich tytułów kumulują się.

Wyznaczenie Tytułów Regionalnych

Lord, który otrzymał Tytuł Władcy może wyznaczyć Lordów uczestniczących w walkach o posąg (z wyjątkiem siebie) na następujące stanowiska: Smok Władcy, Lew Władcy, Tygrys Władcy, Orzeł Władcy, Attaché Badań, Attaché Budowy, Attaché Rekrutacji, Attaché Surowców, Attaché Srebra, Marionetka i Błazen;

Wzmocnienia i tytuły:

  • Smok Władcy: Atak Wojsk 10%, Obrona Wojsk 10%
  • Lew Władcy: Atak Piechoty 10%, Obrona Piechoty 10%
  • Tygrys Władcy: Atak Piechoty 10%, Atak Kawalerii 10%
  • Orzeł Władcy: Atak Piechoty 10%, Atak Łuczników 10%
  • Attaché Badań: szybkość badania 10%, koszt badania technologii -10%
  • Attaché Budowy: szybkość budowania 10%, koszt budowania -10%
  • Attaché Rekrutacji: szybkość szkolenia 10%, konstrukcja zasadzek 10%
  • Attaché Surowców: szybkość zbioru surowców 10%, ładowność wojsk 10%
  • Attaché Srebra: produkcja srebra 20%, szybkość zbioru srebra 20%
  • Marionetka: 100% Posłuszny
  • Błazen: 100% Zabawny

Władcy mogą przyznać lub odebrać Tytuły Regionalne w czasie swoich rządów. Tytuły Regionalne zostaną usunięte pod koniec każdych Rządów Władcy; Władcy mogą przydzielić tytuły każdemu lordowi ze swoich regionalnych Królestw; Ten sam Lord nie może jednocześnie posiadać więcej niż jednego Tytułu Regionalnego;

Skrzynie Władcy

  • Skrzynie Władcy: Władca będzie mógł nagrodzić dowolnych Lordów specjalnymi skrzyniami (również siebie) podczas swoich rządów;
  • Skrzynia Regionalna: Skrzynia od Lorda z drugim najdłuższym czasem okupacji Posągu Władcy dla każdego Lorda w regionie;
  • Skrzynia Rywala Władcy: Skrzynia od Lorda z trzecim najdłuższym czasem okupacji Posągu Władcy dla każdego Lorda w regionie;

Każdy Lord może otrzymać tylko jedną Skrzynię Nagród po zakończeniu każdego wydarzenia „Legendarny Władca”;


Gry podobne