Na 艢wiatowym Polu Bitwy W Rise of the Kings znajduje si臋 7 Pos膮g贸w W艂adcy. 6 r贸偶nych pos膮g贸w okala pos膮g znajduj膮cy si臋 po艣rodku i ka偶dy z nich reprezentuje pole bitwy. Pos膮gi to: W艂adca Elf贸w, W艂adca Gnom贸w, W艂adca Krasnolud贸w, W艂adca Sinhari, W艂adca Tauriken, W艂adca Mrocznych Elf贸w. Uczestnicz膮ce Kr贸lestwa w sze艣ciu grupach mog膮 przej膮膰 tylko pos膮g, do kt贸rego nale偶膮. Funkcja pos膮gu w艂adcy: Zgodny z Pa艂acem, maks. limit przebywaj膮cych w nim jednostek okre艣lony jest maks. rozmiarem oddzia艂u okupant贸w oraz poziomu Hali Wojennej.

Ograniczony Obszar W艂adcy


Obszar ograniczony (w艂膮cznie z pos膮giem) wynosi 11*11 blok贸w;

Ograniczenie: Nie mo偶na przej艣膰

Obszar Lawy


Czarny obszar to obszar ograniczony; rozmiar 50*50 blok贸w.

Funkcja: Szybko艣膰 marszu jest normalna, mo偶na si臋 teleportowa膰, lecz nie mo偶na u偶y膰 Ochrony Wojennej.

Je艣li gracz przeniesie si臋 w dowolne miejsce na obszarze lawy, nie b臋dzie m贸g艂 aktywowa膰 Ochrony Wojennej.


Je艣li gracz aktualnie przebywa na obszarze lawy i nie uda艂o mu si臋 obroni膰 swego Zamku, zostanie przeniesiony w losowe miejsce z dala od atak贸w.

Po rozpocz臋ciu wydarzenia, gracze do艂膮czaj膮cy do 艢wiatowego Pola Bitwy mog膮 przej膮膰 Pos膮g W艂adcy, kt贸ry nale偶y do ich grupy. Czas okupacji kumuluje si臋; pod koniec wydarzenia, okupant z najd艂u偶szym czasem okupacji zostanie W艂adc膮;

Czas otwarcia

Wymagania: Kr贸lestwo istniej膮ce od 5 miesi臋cy

Czas Pierwszej Bitwy: Niedziela w pierwszym tygodniu bez Turnieju Kr贸lestw, 5 miesi臋cy po otwarciu Kr贸lestwa

Po Pierwszej Bitwie: Po pierwszym otwarciu, wydarzenie b臋dzie mia艂o miejsce w kolejne niedziele w ka偶dym tygodniu bez Turnieju Kr贸lestw

Warunki Uczestnictwa

Twoje Kr贸lestwo nale偶y do jednej z grup sze艣ciu pos膮g贸w

Zamku musz膮 posiada膰 co najmniej Poz.30

Lord musi nale偶e膰 do Sojuszu

0 rannych w Obozach Leczniczych

Zasady

Po rozpocz臋ciu wydarzenia okre艣lone Kr贸lestwa b臋d膮 mog艂y wej艣膰 na pole bitwy i walczy膰 o przej臋cie Pos膮g贸w W艂adcy. Wejd藕 na pole bitwy za 5000 Klejnot贸w lub poprzez zakup biletu W艂adcy. Na tym polu bitwy b臋dziesz m贸g艂 atakowa膰 Zamki innych graczy i zaj臋te przez nich Pos膮gi W艂adcy, wysy艂a膰 posi艂ki sojusznikom lub do pos膮gu, kt贸ry przej臋li. Po przej臋ciu kontroli nad Pos膮giem W艂adcy rozpocznie si臋 odliczanie.

R贸偶ne Etapy Bitwy:

  • Przygotowanie: Pierwsze 10 minut przed rozpocz臋ciem bitwy to czas na przygotowanie si臋. Nie mo偶na wtedy atakowa膰 pos膮g贸w.
  • Wojna: Po zako艅czeniu czasu na przygotowanie, rozpoczyna si臋 bitwa, kt贸ra trwa 艂膮cznie 3 godziny i 40 minut.
  • Wyniki: Po zako艅czeniu wojny w ci膮gu 10 minut podliczone zostan膮 wyniki. Nie mo偶na wtedy atakowa膰 pos膮g贸w.

Kiedy bitwa zako艅czy si臋, b膮d藕 kt贸ry艣 z Lord贸w zajmie pos膮g przez 2 godziny bez przerwy, wy艂oniony zostanie W艂adca. W tym momencie inni Lordowie wci膮偶 mog膮 atakowa膰 Pos膮gi W艂adcy i zdobywa膰 punkty. Pos膮g przejdzie nast臋pnie w status pokoju i nie mo偶e by膰 w tym czasie atakowany.

Podczas ataku na Zamki wroga na polu bitwy W艂adcy zgin膮 jednostki. Podczas ataku na Pos膮gi W艂adcy twoje wojska mog膮 zosta膰 zabite na polu bitwy. Po zako艅czeniu wydarzenia mo偶esz uda膰 si臋 do Drzewa 呕ycia, by wskrzesi膰 poleg艂e jednostki.

Uwaga: Przedmioty Pojedynek i Zabicie s膮 nadal efektywne i jak zwykle spowoduj膮 straty w jednostkach

Dla jednostek znajduj膮cych si臋 w pos膮gu nie jest aktywna Mg艂a, Blef i Ukrycie.

Na pole bitwy mog膮 wej艣膰 gracze z r贸偶nych Kr贸lestw, dlatego nie wlicza si臋 do punkt贸w Wydarzenia Zabicia. Gracz mo偶e jednak nadal otrzyma膰 Punkty Wojskowe i Medale Honoru.

(Uwaga: po rozpocz臋ciu fazy, gracze kt贸rzy do艂膮cz膮 do Sojuszu nie b臋d膮 mogli odebra膰 偶adnych Nagr贸d Sojuszu dla tej fazy.)

Wyniki

Na zako艅czenie wydarzenia zwyci臋stwo zdobywa gracz z najd艂u偶szym czasem okupacji.

Je艣li 2 Lord贸w posiada taki sam 艂膮czny czas okupacji, zwyci臋偶a ten, kt贸ry osi膮gn膮艂 go jako pierwszy.

Ka偶dy, kto zajmie pos膮g na ponad 2 godziny, zwyci臋偶a automatycznie.

Nagrody

3 najlepszych Lord贸w z najd艂u偶szym czasem okupacji pos膮gu otrzyma nagrod臋 rankingu;

System wy艣le Nagrod臋 Pierwszej Krwi Lordowie, kt贸ry jako pierwszy przej膮艂 pos膮g na 1 godzin臋;

  • Nagrody Top 1: Lordowie z najd艂u偶szym czasem okupacji pos膮gu;
  • Nagrody Top 2: Lordowie z drugim najd艂u偶szym czasem okupacji pos膮gu;
  • Nagrody Top 3: Lordowie z trzecim najd艂u偶szym czasem okupacji pos膮gu;

Specjalna nagroda zostanie wys艂ana Lordom, kt贸rzy weszli na Pole Ko艣ci;

Pami臋taj: Aby m贸c odebra膰 skrzynie pkt. Sojuszu, jego cz艂onkowie musz膮 by膰 w nim przed p贸艂noc膮 w niedziel臋 (UTC).

Obl臋偶enie

Gracze nie mog膮 pl膮drowa膰 surowc贸w na 艢wiatowym Polu Bitwy

Wskrzeszanie poleg艂ych jednostek

Po zako艅czeniu bitwy w twoim kr贸lestwie, jednostki zabite na polu bitwy mog膮 zosta膰 wskrzeszone dzi臋ki Wodzie Feniksa W艂adcy.

Wod臋 Feniksa W艂adcy mo偶na zdoby膰 w Codziennych Wydarzeniach oraz na Bladej 艢cie偶ce (w Trybie Piek艂a).

Mobilizacja i Posi艂ki

Podczas Wojny Legendarnego W艂adcy, dost臋pny czas mobilizacji jest zmniejszony do 1 min, 3 min, 5 min i 10 min;

Dyplomacja Sojuszu

Podczas Wojny Legendarnego W艂adcy wszelka dyplomacja Sojuszu zostanie tymczasowo usuni臋ta.

Opuszczenie bitwy

S膮 dwa sposoby na opuszczenie pola bitwy. Jeden to opuszczenie pola bitwy podczas wydarzenia, a drugi to opuszczenie pola bitwy na koniec wydarzenia.

Po opuszczeniu Pola Bitwy W艂adcy mo偶na wej艣膰 na nie ponownie dzi臋ki Zaawansowanej Teleportacji. Je艣li Lord chce ponownie do艂aczy膰 do bitwy, b臋dzie musia艂 najpierw uleczy膰 wszystkie swoje ranne jednostki.

Pod koniec fazy Odnowy Pa艂acu system przeniesie wszystkich Lord贸w, kt贸rzy nadal znajduj膮 si臋 na polu bitwy z powrotem do ich Kr贸lestw, podobnie jak w Wojnie Kr贸lestw.

Pod koniec Fazy Bitwy o Pa艂ac, Lordowie nie mog膮 dokona膰 zwiadu, atakowa膰 Pa艂acu i siebie nawzajem.

殴r贸d艂o pkt.

  • Zabijanie jednostek
  • Utrata jednostek
  • Zaj臋cie Wie偶y na 1 min
  • Wzmocnienie Wie偶y przez 1 min
  • Zaj臋cie Pos膮gu W艂adcy na 1 min
  • Wzmocnienie Pos膮gu W艂adcy przez 1 min

Prawa i chwa艂a Legendarnego W艂adcy

Rz膮dy W艂adcy

Rz膮dy W艂adcy rozpoczynaj膮 si臋 od zako艅czenia wydarzenia i trwaj膮 a偶 do kolejnego wydarzenia 鈥濴egendarny W艂adca鈥.

Wzmocnienia W艂adcy

  • Atak Wojsk 20%
  • Obrona Wojska 20%
  • Rozmiar Wys艂anych Wojsk 10%

W codziennych bitwach wzmocnienia ze wszystkich tytu艂贸w kumuluj膮 si臋.

Wyznaczenie Tytu艂贸w Regionalnych

Lord, kt贸ry otrzyma艂 Tytu艂 W艂adcy mo偶e wyznaczy膰 Lord贸w uczestnicz膮cych w walkach o pos膮g (z wyj膮tkiem siebie) na nast臋puj膮ce stanowiska: Smok W艂adcy, Lew W艂adcy, Tygrys W艂adcy, Orze艂 W艂adcy, Attach茅 Bada艅, Attach茅 Budowy, Attach茅 Rekrutacji, Attach茅 Surowc贸w, Attach茅 Srebra, Marionetka i B艂azen;

Wzmocnienia i tytu艂y:

  • Smok W艂adcy: Atak Wojsk 10%, Obrona Wojsk 10%
  • Lew W艂adcy: Atak Piechoty 10%, Obrona Piechoty 10%
  • Tygrys W艂adcy: Atak Piechoty 10%, Atak Kawalerii 10%
  • Orze艂 W艂adcy: Atak Piechoty 10%, Atak 艁ucznik贸w 10%
  • Attach茅 Bada艅: szybko艣膰 badania 10%, koszt badania technologii -10%
  • Attach茅 Budowy: szybko艣膰 budowania 10%, koszt budowania -10%
  • Attach茅 Rekrutacji: szybko艣膰 szkolenia 10%, konstrukcja zasadzek 10%
  • Attach茅 Surowc贸w: szybko艣膰 zbioru surowc贸w 10%, 艂adowno艣膰 wojsk 10%
  • Attach茅 Srebra: produkcja srebra 20%, szybko艣膰 zbioru srebra 20%
  • Marionetka: 100% Pos艂uszny
  • B艂azen: 100% Zabawny

W艂adcy mog膮 przyzna膰 lub odebra膰 Tytu艂y Regionalne w czasie swoich rz膮d贸w. Tytu艂y Regionalne zostan膮 usuni臋te pod koniec ka偶dych Rz膮d贸w W艂adcy; W艂adcy mog膮 przydzieli膰 tytu艂y ka偶demu lordowi ze swoich regionalnych Kr贸lestw; Ten sam Lord nie mo偶e jednocze艣nie posiada膰 wi臋cej ni偶 jednego Tytu艂u Regionalnego;

Skrzynie W艂adcy

  • Skrzynie W艂adcy: W艂adca b臋dzie m贸g艂 nagrodzi膰 dowolnych Lord贸w specjalnymi skrzyniami (r贸wnie偶 siebie) podczas swoich rz膮d贸w;
  • Skrzynia Regionalna: Skrzynia od Lorda z drugim najd艂u偶szym czasem okupacji Pos膮gu W艂adcy dla ka偶dego Lorda w regionie;
  • Skrzynia Rywala W艂adcy: Skrzynia od Lorda z trzecim najd艂u偶szym czasem okupacji Pos膮gu W艂adcy dla ka偶dego Lorda w regionie;

Ka偶dy Lord mo偶e otrzyma膰 tylko jedn膮 Skrzyni臋 Nagr贸d po zako艅czeniu ka偶dego wydarzenia 鈥濴egendarny W艂adca鈥;


Gry podobne