Duchy to unikalni przeciwnicy w grze Vikings: War of Clans, którzy pojawiają się na mapie świata. Ilość ich (ich siła) zdrowia zależy od ich poziomu. Duchy na poziomie 1 są najsłabsze, a duchy poziomu 6-ego stanowią dla nas największe zagrożenie. Jednym słowem, im niższy poziom Ducha, tym łatwiej jest go pokonać.

Jeśli przepędzisz Duchy, otrzymasz cenne nagrody, takie jak zasoby i przydatne przedmioty, a co ważniejsze, fragmenty run potrzebne do stworzenia run w Warsztacie (Rune Workshop).


Tylko Szamani, którzy nauczyli się Wiedzy „Odblokuj Duchy” (Unlock Ghosts) odpowiadającej poziomowi Ducha, mogą przepędzać Duchy.

Mechanika odpędzania Duchów w Vikings: War of Clans jest dokładnie taka sama jak atakowanie lokalizacji z zasobami i innych Miast Jarlsa. Pamiętaj, że ta akcja jest dostępna tylko dla Szamanów. Rezerwa mocy Szamana musi być również wystarczająco wysoka, aby mógł dokonać ataku. Im silniejszy Duch, tym więcej mocy potrzeba do przeprowadzenia wygnania. Możesz zwiększyć moc Szamana do 500 000 jednostek, korzystając z przedmiotów „Mocy Szamana”, które można zdobyć w nagrodę lub kupić w sklepie z przedmiotami.


Pamiętaj, że istnieją dwa rodzaje ataków na Duchy: normalne i ulepszone.

Podczas normalnego ataku twój Szaman zadaje przeciwnikowi tylko 1 uderzenie i zużywa określoną ilość energii.


Podczas wzmocnionego ataku Szaman zadaje Duchowi kilka trafień. Im większa moc Szamana, tym większa liczba trafień.

Należy pamiętać, że w grze jest mechanika Sustained Attack (Ciągłego Ataku). Działa to w następujący sposób: jeśli w ciągu godziny wykonasz kilka kolejnych ataków na Ducha, obrażenia zadawane przez twojego Szamana zwiększają się z każdym kolejnym atakiem. Liczbę kolejnych ataków zapewniających dodatkowe obrażenia jako bonus można zwiększyć, jeśli ulepszysz odpowiednią Wiedzę i Umiejętności Szamana.

Pamiętaj, że Ciągły Atak jest przypisany zarówno do Ducha, jak i Szamana. Na przykład, jeśli w ciągu godziny odbyły się już 4 ataki na Księżycowego Wilka na poziomie 6, a premia wynosi 60%, zaatakowanie innego Ducha lub wybranie innego Szamana spowoduje zresetowanie licznika do zera, a Ciągły Atak rozpocznie się od nowa.

Schronienie ducha to miejsce, które pojawia się na mapie świata po tym, jak twój własny lub inny szaman wypędził ducha. Wyślij swoje wojska na pole ze schronem, aby otrzymać fragmenty run.

Fragmenty run w grze Vikings: War of Clans można zdobyć tylko wtedy, gdy Szaman atakuje Duchy lub gdy szabruje ich Schronienia. Fragmenty te są wykorzystywane do tworzenia run, które dają znaczne bonusy do podstawowych statystyk.


Gry podobne