Rycerz w Khan Wars, wszelkie niezbędne informacje

Każde silne królestwo w Khan Wars potrzebuje rycerza, który będzie liderem armii. Na początku rundy możesz przydzielić pierwszego rycerza. Każdy gracz może mieć do 4 rycerzy. Kolejni rycerze pojawiają się wraz ze zwiększeniem liczby zamków. Kiedy zdobędziesz nowy zamek, będzie można przypisać mu nowego rycerza.

Twój rycerz może być wysyłany na misje. Misje dają różne przedmioty w nagrodę, które można ubrać na rycerza lub wykorzystać jako materiały do ulepszania przedmiotów w Kuźni. Oczywiście każda misja daje również prestiż rycerzowi, który jest jedyną możliwością na podniesienie poziomu rycerza. Maksymalny poziom rycerza to 50. Inną zaletą rycerza jest to, że może on brać udział w kampaniach. Wybrany ekwipunek dla rycerza może dać znaczącą przewagę na polu walki. Dostęp do rycerzy masz w lewym górnym menu, gdzie widzisz ikonę statusu rycerza. Trzy symbole ikon informują co robi rycerz. Poniżej znajdziesz wytłumaczenia dla statusów.

Status Rycerza

Dostępna Jeżeli widzisz tę ikonę, to Twój rycerz jest wolny i możesz go wysłać na misję lub dołączyć do kampanii. Jeżeli będziesz bronił się podczas ataku na Ciebie, to rycerz też weźmie udział w obronie. Na Misji Ta ikona pokazuje, że rycerz jest na misji. Zobaczysz tutaj dodatkowo informacje, ile czasu potrzeba do końca misji. Podczas misji rycerz nie weźmie udziału w bitwie, jeżeli będziesz się bronić. Na Kampanii To oznacza, że rycerz uczestniczy w kampanii razem z armią. W tym okresie nie możesz go wysłać na misji oraz nie będzie on brał w obronie.

Poziomy rycerza

W celu podniesienia poziomu rycerza, musisz wysyłać go na misje. Po każdej misji otrzymasz informacje o zdobytym prestiżu. W tabeli poniżej znajdziesz informację o wymaganej ilości prestiżu dla poszczególnych poziomów. Maksymalny poziom rycerza wynosi 50.

Poziom
Wymagany prestiż
Poziom
Wymagany prestiż
1 50 26 765526
2 80 27 1027373
3 126 28 1368509
4 198 29 1809234
5 309 30 2373801
6 480 31 3090802
7 740 32 3993463
8 1134 33 5119809
9 1726 34 6512641
10 2610 35 8219262
11 3920 36 10290906
12 5848 37 12781794
13 8668 38 15747778
14 12759 39 19244532
15 18655 40 23325287
16 27087 41 28038103
17 39061 42 33422751
18 55938 43 39507279
19 79546 44 46304408
20 112323 45 53807922
21 157482 46 61989282
22 219222 47 70794704
23 302975 48 80142968
24 415696 49 89924217
25 566198 50 100000000

Misje i nagrody

Misje w których mogą uczestniczyć rycerze, dają różne przydatne nagrody, które mogą wspomóc Ciebie w wielu aspektach gry. Z tego powodu są ważne i warto wysyłać rycerza na nie cały czas. Im więcej misji zrobisz, tym lepsze nagrody zdobędziesz. Misja trwa 1 godzinę, ale można ten czas skrócić ze wspomagaczami. Poniżej znajdziesz opisy możliwych nagród, które rycerz może znaleźć podczas misji. Przedmioty Twój rycerz w Khan Wars możesz znaleźć przedmioty, które możesz ubierać, a one będą dawać specjalne bonusy Tobie. Możesz szansę zdobycia 2 razy więcej nagród z misji, jeżeli aktywujesz odpowiedni wspomagacz, który motywuje rycerza do znajdywania większej ilości nagród. Jest 6 typów przedmiotów: hełmy, zbroje, buty, bronie, rękawiczki i pierścienie. Każdy z nich może mieć inną ilość bonusów, które oznaczone są gwiazdkami nad obrazkiem przedmiotu. Ponadto każdy przedmiot ma inny kolor, ze względu na jego moc: Zwykłe (1-10 poziom), Rzadkie (11-20 poziom), Niezwykłe (21-30 poziom), Epickie (31-40 poziom) oraz Legendarne (41-50 poziom). Skarbiec Gildii Te nagrody można znaleźć tylko wtedy, jeżeli jest się członkiem gildii. Te punkty znajdowane przez rycerza można później wydać na rozwój cytadel. Możliwa liczba skarbów zależy od poziomu rycerza:

  • Poziom rycerza 0-10: 1 punkt na misję
  • Poziom rycerza 11-20: 1-2 punkty na misję
  • Poziom rycerza 21-30: 1-3 punkty na misję
  • Poziom rycerza 31-40: 1-4 punkty na misję
  • Poziom rycerza 41-50: 1-4 punkty na misję

Przykład: Masz rycerza na poziomie 42 – może znaleźć od 1 do 5 punktów na misje Prestiż Po każdej misji rycerz otrzyma pewną ilość prestiżu.

Przedmioty rycerza

Jest 6 typów przedmiotów w Khan Wars: hełmy, zbroje, buty, bronie, rękawiczki i pierścienie. Każdy z nich może mieć inną ilość bonusów, które oznaczone są gwiazdkami nad obrazkiem przedmiotu. Ponadto każdy przedmiot ma inny kolor, ze względu na jego moc: Zwykłe (1-10 poziom), Rzadkie (11-20 poziom), Niezwykłe (21-30 poziom), Epickie (31-40 poziom) oraz Legendarne (41-50 poziom).

Hełm

Nazwa bonusu
Minimalny bonus
Maksymalny bonus
Zwiększa atak Topornika o 0.5 50
Zwiększa atak Pałkarza o 0.5 50
Zwiększa atak Pikiniera o 0.5 50
Zwiększa atak Szermierza o 0.5 50
Zwiększa atak Lansjera o 0.75 75
Zwiększa atak Lekkiej Kawalerii o 1.5 150
Zwiększa atak Konnego Łucznika o 1.5 150
Zwiększa atak Ciężkiej Kawalerii o 2 200
Zwiększ atak Łucznika o 0.3 30
Zwiększ atak Kusznika o 0.25 25
Zwiększa atak Łukmistrza o 0.2 20
Zwiększ atak Taranu o 2.5 250
Zwiększa atak Balisty o 1.25 125
Zwiększ atak Katapulty o 1.5 150
Zwiększ atak Trebusza o 1.75 175
Zwiększ atak Opancerzonego Topornika o 1 100
Zwiększa atak Strażnika Czyngis-Chana o 1.5 150
Zwiększa atak Teutońskiego Rycerza o 0.75 75
Zwiększa atak Warlorda o 2 200
Zwiększa atak Kamangira o 2 200
Zwiększa atak Mnicha o 1.5 150
Zwiększ atak Wieży Oblężniczej o 2 200
Zwiększ atak Jeźdźca Falcata o 2 200

Zbroja

Nazwa bonusu
Minimalny bonus
Maksymalny bonus
Zwiększa życie Topornika o 0.5 50
Zwiększa życie Szermierza o 0.5 50
Zwiększa życie Pałkarza o 0.5 50
Zwiększa życie Pikiniera o 0.5 50
Zwiększa życie Lansjera o 0.75 75
Zwiększa życie Lekkiej Kawalerii o 1.5 150
Zwiększa życie Konnego Łucznika o 1.25 125
Zwiększa życie Ciężkiej Kawalerii o 2 200
Zwiększa życie Łucznika o 0.3 30
Zwiększa życie Kusznika o 0.25 25
Zwiększa życie Łukmistrza o 0.2 20
Zwiększa życie Taranu o 5 500
Zwiększa życie Balisty o 1.25 125
Zwiększa życie Katapulty o 1.5 150
Zwiększa życie Trebusza o 1.75 175
Zwiększa życie Opancerzonego Topornika o 1.25 125
Zwiększa życie Strażnika Czyngis-Chana o 2 200
Zwiększa życie Teutońskiego Rycerza o 1 100
Zwiększa życie Warlorda o 2 200
Zwiększa życie Kamangira o 2 200
Zwiększa życie Mnicha o 1.5 150
Zwiększa życie Wieży Oblężniczej o 2 200
Zwiększa życie Jeźdźca Falcata o 2 200

Broń

Nazwa bonusu
Minimalny bonus
Maksymalny bonus
Zmniejsza atak wrogiego Konnego Łucznika o 1.5 150
Zmniejsza atak wrogiego Topornika o 0.5 50
Zmniejsza atak wrogiej Balisty o 1.25 125
Zmniejsza atak wrogiego Opancerzonego Topornika o 1 100
Zmniejsza atak wrogiej Katapulty o 1.5 150
Zmniejsza atak wrogiego Strażnika Czyngis-Chana o 1.5 150
Zmniejsza atak wrogiego Kusznika o 0.25 25
Zmniejsza atak wrogiej Ciężkiej Kawalerii o 2 200
Zmniejsza atak wrogiego Kamangira o 2 200
Zmniejsza atak wrogiej Lekkiej Kawalerii o 1.5 150
Zmniejsza atak wrogiego Łukmistrza o 0.2 20
Zmniejsza atak wrogiego Pałkarza o 0.5 50
Zmniejsza atak wrogiego Mnicha o 1.5 150
Zmniejsza atak wrogiego Pikiniera o 0.5 50
Obniża atak Lansjerów wroga o 0.75 75
Zmniejsza atak wrogiego Tarana o 2.5 250
Zmniejsza atak wrogiego Łucznika o 0.3 30
Zmniejsza atak wrogiej Wieży Oblężniczej o 2 200
Zmniejsza atak wrogiego Szermierza o 0.5 50
Obniża atak wrogiego Teutońskiego Rycerza o 0.75 75
Zmniejsza atak wrogiego Trebusza o 1.75 175
Zmniejsza atak wrogiego Warlorda o 2 200
Zmniejsza atak wrogiego Jeźdźca Falcata o 2 200

Buty

Nazwa bonusu
Minimalny bonus
Maksymalny bonus
Zwiększa umiejętność: Strzelec o 0.1 10
Zwiększa umiejętność: Kawalerzysta o 0.2 20
Zwiększa umiejętność: Obrońca o 0.2 20
Zwiększa umiejętność: Wykształcenie o 0.1 10
Zwiększa umiejętność Uzdrowiciel o 0.05 5
Zwiększa umiejętność: Dowódca o 0.1 10
Zwiększa umiejętność: Szczęście o 0.05 5
Zwiększa umiejętność: Maszyny o 0.2 20
Podnosi umiejętność: Wojownik o 0.1 10

Rękawiczki

Nazwa bonusu
Minimalny bonus
Maksymalny bonus
Zmniejsza umiejętność wroga: Strzelec o 0.1 10
Zmniejsza umiejętność wroga: Kawalerzysta o 0.2 20
Zmniejsza umiejętność wroga: Wykształcenie o 0.1 10
Zmniejsza umiejętność wroga: Uzdrowiciel o 0.05 5
Zmniejsza umiejętność wroga: Dowódca o 0.1 10
Zmniejsza umiejętność wroga: Szczęście o 0.05 5
Zmniejsza umiejętność wroga: Maszyny o 0.2 20
Zmniejsza umiejętność wroga: Wojownik o 0.1 10
Zmniejsza umiejętność wroga: Obrońca o 0.2 20

Pierścień

Nazwa bonusu
Minimalny bonus
Maksymalny bonus
Zmniejsza życie wrogiego Topornika o 0.5 50
Zmniejsza życie wrogiego Szermierza o 0.5 50
Zmniejsza życie wrogiego Pałkarza o 0.5 50
Zmniejsza życie wrogiego Pikiniera o 0.5 50
Obniża życie Lansjerów wroga o 0.75 75
Zmniejsza życie wrogiej Lekkiej Kawalerii o 1.5 150
Zmniejsza życie wrogiego Konnego Łucznika o 1.25 125
Zmniejsza życie wrogiej Ciężkiej Kawalerii o 2 200
Zmniejsza życie wrogiej Balisty o 1.25 125
Zmniejsza życie wrogiego Opancerzonego Topornika o 1.25 125
Zmniejsza życie wrogiej Katapulty o 1.5 150
Zmniejsza życie wrogiego Strażnika Czyngis-Chana o 2 200
Zmniejsza życie wrogiego Kusznika o 0.25 25
Zmniejsza życie wrogiego Kamangira o 2 200
Zmniejsza życie wrogiego Łukmistrza o 0.2 20
Zmniejsza życie wrogiego Mnicha o 1.5 150
Zmniejsza życie wrogiego Tarana o 5 500
Zmniejsza życie wrogiego Łucznika o 0.3 30
Zmniejsza życie wrogiej Wieży Oblężniczej o 2 200
Zmniejsza życie wrogiego Teutońskiego Rycerza o 1 100
Zmniejsza życie wrogiego Trebusza o 1.75 175
Zmniejsza życie wrogiego Warlorda o 2 200
Zmniejsza życie wrogiego Jeźdźca Falcata o 2 200

Kuźnia i ulepszanie przedmiotów

Ta opcja pozwala Ci ulepszać bonusy przedmiotów na wyższe poziomy. Jak to działa: 1. Najpierw wybierz przedmiot, którego bonusy chcesz ulepszyć. 2. W wyniku tego wybrany przedmiot zostanie umieszczony na górze obrazu. Znajdziesz tam następujące informacje: Pasek postępu pokazujący ile punktów kuźni potrzeba do ulepszenia przedmiotu. Obecne i przyszłe statystyki bonusów 3. Potem musisz wybrać przedmioty, które zostaną wykorzystane jako materiały. Każdy przedmiot ma określoną ilość punktów kuźni. 4. Kiedy masz odpowiednią ilość punktów i pasek postępu jest pełny, możesz nacisnąć przycisk Ulepszenia. W ten sposób ulepszysz przedmiot do kolejnego poziomu.

Ograniczenia: 1. Nie masz dostępu do ubranych przedmiotów. Jeżeli chcesz przekuwać takie przedmioty lub wykorzystać je jako materiały, najpierw je ściągnij. 2. Przedmiotów na poziomie 50 nie można ulepszać, bo mają maksymalny poziom. Można je wykorzystać jako materiały.

Był to artykuł z serii: Khan Wars

Może Cię zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *