Relikty i ich działanie w Stormfall Age of War

Relikty w Stormfall wpływają na różne atrybuty jednostek jak i na cały zamek. W grze możemy walczyć o kontrolę nad Świątyniami (Shrines), które pozwalają nam zdobywać kolejne relikty. Jednak aby móc ich używać musimy zbudować Świątynię Wojny (Temple of War), która pozwoli nam korzystać z efektów posiadanych reliktów. Dzięki Orlemu Gniazu (Eagle’s Nest) jak i Domu Lordów (House of Lords) możemy zlokalizować i przejąć różne Świątynie znajdujące się na mapie.
Efekty posiadanych reliktów
Relikty mogą przynieść nam różnego rodzaju korzyści. Niektóre z nich oferują nam bonusy do ataku, a inne ulepszają naszą obronę odpowiednio modyfikując atrybuty jednostek. Są także takie, które ulepszają naszą produkcję, czyli wpływają na sam Zamek (produkcję surowców itp.).
[su_button url=”http://tracking.linktogame.com/aff_c?offer_id=754&aff_id=1452″ target=”blank” style=”stroked” background=”#ef652d” size=”12″ radius=”round” rel=”nofollow”]Zagraj w Stormfall za darmo![/su_button]
Aby użyć reliktu musimy go umieścić i aktywować w wolnym slocie na ołtarzu w Świątyni Wojny. Znajdziemy tam w sumie sześć slotów i co najważniejsze można tam używać więcej niż jednego reliktu tej samej kategorii (jednocześnie). Na przykład dwa ofensywne i 2 defensywne plu 2 produkcyjne.
Czas trwania efektów
Relikty dają nam efekty różne, ale to już wiemy, jednak jeśli rozważamy długość trwania takich efektów to można je podzielić na stałe i tymczasowe. Budując wspomnianą już wyżej Świątynie Wojny możemy używać zarówno jednych jak i drugich albo tworzyć nimi różnego rodzaju kombinacje. Co więcej, jeśli mamy relikt dający nam stały bonus to zawsze możemy go zdjąć ze slotu i użyć innego reliktu na jego miejsce. Ten wcześniejszy nie zniknie i możemy go użyć w późniejszym czasie, wtedy gdy będzie on nam najbardziej potrzebny.
Niestety jeśli chodzi o tymczasowe relikty to raz użyte działają przez pewien czas i nie można ich bez żadnych konsekwencji wyciągnąć ze slotu, w którym je wcześniej umieściliśmy. Jednym słowem, musimy czekać, aż ich działanie się zakończy, a jeśli zechcemy je wyciągnąć na siłę to po wyjęciu znikną bezpowrotnie, bez względu na to ile czasu pozostało do zakończenia działania efektu jakie nam dawały.
Moc ich jest nieposkromiona
Relikty można także podzielić ze względu na moc jaką w sobie kryją. Tutaj rozróżniamy relikty Poświęcone (Sacred) i Piekielne (Infernal). Poświęcone posiadają niewielką moc, ale za to zachowują się stabilnie. Piekielne mają sporą moc, ale dają duże efekty zarówno te pozytywne jak i negatywne.
Jakość zebranych reliktów
Siła reliktu zależy także od jego jakości, czy też inaczej mówiąc rzadkości występowania. Rozróżniamy relikty: Common, Noble, Royal, Imperial i Divine. Im ciężej jest je zdobyć tym są silniejsze, ale to chyba już oczywiste.
Relikty zdobywamy w trakcie walk
Podczas walk z innymi Zamkami czy Miastami możemy zdobyć relikty. Jeśli podglądamy raporty po walkach i widzimy niebieski wykrzyknik tuż przy raporcie, zamiast czerwonego, to oznacza że z takiej walki zdobyliśmy nowy relikt.
Pamiętajmy jednak, gdy chcemy zachować zdobyty relikt, musimy udać się do Świątyni Wojny i użyć go tam natychmiastowo bądź przesunąć go do Sanktuarium. Jeśli tego nie zrobimy to zniknie nam on po 48 godzinach od zdobycia.
A co z niepotrzebnymi reliktami?
Gildia handlowa ogłosiła, że chętnie skupi wszelkie, niepotrzebne relikty za rozsądną cenę. Oczywiście za surowce, więc warto sprzedać im wszelkie okazy, których nie zamierzamy nigdy użyć.
[su_button url=”http://tracking.linktogame.com/aff_c?offer_id=754&aff_id=1452″ target=”blank” style=”stroked” background=”#ef652d” size=”12″ radius=”round” rel=”nofollow”]Zagraj w Stormfall za darmo![/su_button]
Lista reliktów ofensywnych
| Nazwa | Poziom | Jednostka | Trwanie | Efekt |
| Drops of Anger | 24 | Piechota | 14 dni | Atak: +4% |
| Blind Wrath | 18 | Piechota | Efekt stały | Atak: +2.5% |
| Water of Vigor | 28 | Piechota | 14 dni | Atak: +7,5% |
| Barbarzyńca Helm | 18 | Piechota | Efekt stały | Atak: +7,5% |
| Veyon’s Mace | 24 | Piechota | 7 dni | Atak: +10% |
| Berserker’s Mask | 24 | Piechota | Efekt stały | Atak: +7,5% |
| Elven Spear | 8 | Pikinier | Efekt stały | Atak: +7,5% |
| Halberd of Pain | 18 | Pikinier | 3 dni | Atak: +10% |
| Eir’s Tears | 20 | Pikinier | 7 dni | Prędkość ruchu: +25% |
| Bran’s Anvil | 22 | Pikinier | 7 dni | Czas produkcji: -5% |
| Horn of Veyon’s Shield | 22 | Pikinier | 7 dni | Atak: +10% |
| Philter of Strength | 24 | Paladyn | 7 dni | Pojemność: +10% |
| Order of the Żelazo Star | 26 | Paladyn | Efekt stały | Atak: +7,5% |
| Weor’s Banner | 28 | Paladyn | 7 dni | Atak: +10% |
| Aquila Aurea | 30 | Paladyn | Efekt stały | Prędkość ruchu: +25% |
| Standard of Ran | 26 | Rycerz | 7 dni | Atak: +7,5% |
| Eldur’s Flame | 28 | Rycerz | 7 dni | Atak: +10% |
| Imperial Barding | 32 | Rycerz | Efekt stały | Pojemność: +25% |
| Elixir of Haste | 34 | Great Lord | Efekt stały | Prędkość ruchu: +15% |
| Seven-league Boots | 36 | Great Lord | 7 dni | Prędkość ruchu: +25% |
| Telhald Wine | 37 | Great Lord | 7 dni | Atak: +7,5% |
| Battle Mask | 38 | Great Lord | 7 dni | Atak: +10% |
| Nephillim Wing | 40 | Czarodziej | 7 dni | Atak: -10% |
| Auger | 41 | Czarodziej | 7 dni | Atak: +7,5% |
| Scythe of the Dead | 44 | Nekromanta | 14 dni | Koszt produkcji: +7% |
| Storm Tamer | 55 | Wiwerna | Efekt stały | Prędkość ruchu: +25% |
| Wrath of Bran | 30 | Arbalester | 7 dni | Atak: +100% |
| Dwarven Helm | 30 | Bear Rider | Efekt stały | Obrona: +7,5% |
| Barkshire Mead | 30 | Bear Rider | 7 dni | Atak: +100% |
| Ulrich’s Blade | 30 | Pionier | Efekt stały | Atak: +100% |
| Rune of Might | 32 | Pionier | 7 dni | Obrona: +7,5% |
| Eye of Lovar | 32 | Łowczyni | Efekt stały | Prędkość ruchu: +25% |
| Mark of Bran | 32 | Łowczyni | 7 dni | Koszt produkcji: -5% |
| Wings of Bran | 32 | Rozbójnik | Efekt stały | Prędkość ruchu: +25% |
| Blood of Night | 38 | Rozbójnik | 7 dni | Prędkość ruchu: +25% |
| Bella Morte | 38 | Rozbójnik | Efekt stały | Atak: +7,5% |
| Orcish Arrows | 38 | Rozbójnik | 7 dni | Atak: +100% |
| Bag of Holding | 38 | Rozbójnik | Efekt stały | Pojemność: +50% |
| War Levy | 40 | Rozbójnik | 7 dni | Koszt produkcji: -6% |
| Wings of Depredation | 40 | Rozbójnik | Efekt stały | Pojemność: +100% |
| Pendant of Summoning | 55 | Rozbójnik | 7 dni | Koszt produkcji: -8% |
| Chimera’s Talon | 55 | Rozbójnik | 14 dni | Atak: +7,5% |
Lista reliktów obronnych
| Nazwa | Poziom | Jednostka | Trwanie | Efekt |
| Talisman | 18 | Piechota | 14 dni | Obrona: +6% |
| Pauldron of Divinity | 20 | Piechota | Efekt stały | Obrona: +2,5% |
| Hobnail Boots | 22 | Piechota | 7 dni | Obrona: +12% |
| Wiwerna’s Eye | 26 | Piechota | 14 dni | Obrona: +12% |
| Banded Armor | 30 | Piechota | Efekt stały | Obrona: +7,5% |
| Runic Familiar | 16 | Łucznik | 14 dni | Obrona: +12% |
| Elven Mail | 18 | Łucznik | Efekt stały | Obrona: +4% |
| Arbalester’s Ensign | 20 | Łucznik | 14 dni | Obrona: +12% |
| Maronian Gauntlets | 24 | Łucznik | Efekt stały | Obrona: +7,5% |
| Beard Gorget | 24 | Krasnolud | 14 dni | Obrona: +7,5% |
| Cyning Shield | 26 | Krasnolud | Efekt stały | Obrona: +5% |
| Dwarven Brew | 28 | Krasnolud | 7 dni | Obrona: +12% |
| Drinking Horn | 30 | Krasnolud | Efekt stały | Obrona: +7,5% |
| Spurs of Khadar | 32 | Kawaleria | 7 dni | Obrona: +12% |
| Great Shield | 34 | Kawaleria | 14 dni | Obrona: +12% |
| Danna’s Vengeance | 32 | Nomad | 14 dni | Obrona: +10% |
| Bearskin | 34 | Nomad | 7 dni | Obrona: +12% |
| Full Plate | 36 | Nomad | Efekt stały | Obrona: +7,5% |
| Ran’s Spur | 36 | Barbarzyńca | 7 dni | Obrona: +12% |
| Thuvia’s Footprints | 37 | Barbarzyńca | Efekt stały | Obrona: +7,5% |
| Mara’s Sorrow | 38 | Golem | 14 dni | Obrona: +7,5% |
| Great Seal | 39 | Golem | Efekt stały | Obrona: +5% |
| Lesser Ifrit | 42 | Golem | Efekt stały | Obrona: +5% |
| Mask of Stolen Faces | 18 | Silent One | 14 dni | Obrona: +8% |
| Baleful Eye | 20 | Silent One | Efekt stały | Obrona: +4% |
| Wings of Steel | 50 | Gryf | Efekt stały | Obrona: +5% |
| Sword of the Great Houses | 30 | Arbalester | Efekt stały | Koszt produkcji: -5% |
| Dragonscale Armor | 30 | Arbalester | Efekt stały | Obrona: +7,5% |
| Plated Armor | 30 | Bear Rider | 14 dni | Obrona: +12% |
| Farrier’s Fortune | 30 | Bear Rider | 14 dni | Koszt produkcji: -10% |
| Stonewater | 32 | Warden | 14 dni | Obrona: +7,5% |
| Stone of Might | 32 | Warden | 14 dni | Obrona: +7,5% |
| Oskardian Fire | 32 | Balista | 14 dni | Obrona: +12% |
| Troll Skull | 32 | Balista | 14 dni | Obrona: +7,5% |
| Orb of Industry | 38 | Pionier | 7 dni | Koszt produkcji: -5% |
| Lovar’s Jest | 38 | Pionier | Efekt stały | Atak: +7,5% |
| Chalk of Fate | 32 | Łowczyni | 14 dni | Obrona: +12% |
| Cloak of the Hunt | 38 | Łowczyni | Efekt stały | Obrona: +7,5% |
| Cauldron of Plenty | 40 | Rozbójnik | 14 dni | Czas produkcji: -6% |
| Light of Dana | 40 | Rozbójnik | 14 dni | Koszt produkcji: -6% |
| Alchemical Retort | 55 | Chimera | 14 dni | Koszt produkcji: -8% |
| Poisoned Claw | 55 | Chimera | Efekt stały | Atak: +7,5% |
Lista reliktów produkcyjnych
| Nazwa | Poziom | Surowiec lub technologia | Trwanie | Efekt |
| Bran’s Tongs | 18 | Żelazo | 3 dni | Produkcja: +10% |
| Bran’s Caldron | 24 | Żelazo | 7 dni | Produkcja: +5% |
| Cap of Fortune | 18 | Złoto | 3 dni | Produkcja: +10% |
| Strongarm’s Pick | 24 | Złoto | 7 dni | Produkcja: +5% |
| Cleaver of Bounty | 18 | Żywność | Efekt stały | Konsumpcja: -5% |
| Hildr’s Spice of Longevity | 20 | Żywność | Efekt stały | Konsumpcja: -9% |
| Magic Beans | 24 | Żywność | Efekt stały | Konsumpcja: -12% |
| Lovar’s Blessing | 28 | Żywność | Efekt stały | Konsumpcja: -15% |
| Lost Sabre of Al-Kahzel | 32 | Jeździectwo | 7 dni | Czas produkcji: -5% |
| Growth potion | 40 | Rada Magów | 7 dni | Czas produkcji: -5% |
| Tome of the Ancients | 50 | Bestiariusz | 7 dni | Czas produkcji: -5% |
| Darin’s Compendium | 20 | Lost Arts | 7 dni | Czas badań -10% |
| Żelazo Maiden | 24 | Lost Arts | 14 dni | Czas badań -10% |
| Eldritch Light | 26 | Castle Obrona | 7 dni | Obrona zamku: +2000 |
| Mara’s Net of Protection | 28 | Obrona zamku | 14 dni | Obrona zamku: +3000 |






