Relikty w Stormfall wpływają na różne atrybuty jednostek jak i na cały zamek. W grze możemy walczyć o kontrolę nad Świątyniami (Shrines), które pozwalają nam zdobywać kolejne relikty. Jednak aby móc ich używać musimy zbudować Świątynię Wojny (Temple of War), która pozwoli nam korzystać z efektów posiadanych reliktów. Dzięki Orlemu Gniazu (Eagle’s Nest) jak i Domu Lordów (House of Lords) możemy zlokalizować i przejąć różne Świątynie znajdujące się na mapie.

Efekty posiadanych reliktów

Relikty mogą przynieść nam różnego rodzaju korzyści. Niektóre z nich oferują nam bonusy do ataku, a inne ulepszają naszą obronę odpowiednio modyfikując atrybuty jednostek. Są także takie, które ulepszają naszą produkcję, czyli wpływają na sam Zamek (produkcję surowców itp.).


[su_button url=”http://tracking.linktogame.com/aff_c?offer_id=754&aff_id=1452″ target=”blank” style=”stroked” background=”#ef652d” size=”12″ radius=”round” rel=”nofollow”]Zagraj w Stormfall za darmo![/su_button]

Aby użyć reliktu musimy go umieścić i aktywować w wolnym slocie na ołtarzu w Świątyni Wojny. Znajdziemy tam w sumie sześć slotów i co najważniejsze można tam używać więcej niż jednego reliktu tej samej kategorii (jednocześnie). Na przykład dwa ofensywne i 2 defensywne plu 2 produkcyjne.

Czas trwania efektów

Relikty dają nam efekty różne, ale to już wiemy, jednak jeśli rozważamy długość trwania takich efektów to można je podzielić na stałe i tymczasowe. Budując wspomnianą już wyżej Świątynie Wojny możemy używać zarówno jednych jak i drugich albo tworzyć nimi różnego rodzaju kombinacje. Co więcej, jeśli mamy relikt dający nam stały bonus to zawsze możemy go zdjąć ze slotu i użyć innego reliktu na jego miejsce. Ten wcześniejszy nie zniknie i możemy go użyć w późniejszym czasie, wtedy gdy będzie on nam najbardziej potrzebny.


Niestety jeśli chodzi o tymczasowe relikty to raz użyte działają przez pewien czas i nie można ich bez żadnych konsekwencji wyciągnąć ze slotu, w którym je wcześniej umieściliśmy. Jednym słowem, musimy czekać, aż ich działanie się zakończy, a jeśli zechcemy je wyciągnąć na siłę to po wyjęciu znikną bezpowrotnie, bez względu na to ile czasu pozostało do zakończenia działania efektu jakie nam dawały.

Moc ich jest nieposkromiona

Relikty można także podzielić ze względu na moc jaką w sobie kryją. Tutaj rozróżniamy relikty Poświęcone (Sacred) i Piekielne (Infernal). Poświęcone posiadają niewielką moc, ale za to zachowują się stabilnie. Piekielne mają sporą moc, ale dają duże efekty zarówno te pozytywne jak i negatywne.

Jakość zebranych reliktów

Siła reliktu zależy także od jego jakości, czy też inaczej mówiąc rzadkości występowania. Rozróżniamy relikty: Common, Noble, Royal, Imperial i Divine. Im ciężej jest je zdobyć tym są silniejsze, ale to chyba już oczywiste.


Relikty zdobywamy w trakcie walk

Podczas walk z innymi Zamkami czy Miastami możemy zdobyć relikty. Jeśli podglądamy raporty po walkach i widzimy niebieski wykrzyknik tuż przy raporcie, zamiast czerwonego, to oznacza że z takiej walki zdobyliśmy nowy relikt.

Pamiętajmy jednak, gdy chcemy zachować zdobyty relikt, musimy udać się do Świątyni Wojny i użyć go tam natychmiastowo bądź przesunąć go do Sanktuarium. Jeśli tego nie zrobimy to zniknie nam on po 48 godzinach od zdobycia.

A co z niepotrzebnymi reliktami?

Gildia handlowa ogłosiła, że chętnie skupi wszelkie, niepotrzebne relikty za rozsądną cenę. Oczywiście za surowce, więc warto sprzedać im wszelkie okazy, których nie zamierzamy nigdy użyć.

[su_button url=”http://tracking.linktogame.com/aff_c?offer_id=754&aff_id=1452″ target=”blank” style=”stroked” background=”#ef652d” size=”12″ radius=”round” rel=”nofollow”]Zagraj w Stormfall za darmo![/su_button]

Lista reliktów ofensywnych

Nazwa Poziom Jednostka Trwanie Efekt
Drops of Anger 24 Piechota 14 dni Atak: +4%
Blind Wrath 18 Piechota Efekt stały Atak: +2.5%
Water of Vigor 28 Piechota 14 dni Atak: +7,5%
Barbarzyńca Helm 18 Piechota Efekt stały Atak: +7,5%
Veyon’s Mace 24 Piechota 7 dni Atak: +10%
Berserker’s Mask 24 Piechota Efekt stały Atak: +7,5%
Elven Spear 8 Pikinier Efekt stały Atak: +7,5%
Halberd of Pain 18 Pikinier 3 dni Atak: +10%
Eir’s Tears 20 Pikinier 7 dni Prędkość ruchu: +25%
Bran’s Anvil 22 Pikinier 7 dni Czas produkcji: -5%
Horn of Veyon’s Shield 22 Pikinier 7 dni Atak: +10%
Philter of Strength 24 Paladyn 7 dni Pojemność: +10%
Order of the Żelazo Star 26 Paladyn Efekt stały Atak: +7,5%
Weor’s Banner 28 Paladyn 7 dni Atak: +10%
Aquila Aurea 30 Paladyn Efekt stały Prędkość ruchu: +25%
Standard of Ran 26 Rycerz 7 dni Atak: +7,5%
Eldur’s Flame 28 Rycerz 7 dni Atak: +10%
Imperial Barding 32 Rycerz Efekt stały Pojemność: +25%
Elixir of Haste 34 Great Lord Efekt stały Prędkość ruchu: +15%
Seven-league Boots 36 Great Lord 7 dni Prędkość ruchu: +25%
Telhald Wine 37 Great Lord 7 dni Atak: +7,5%
Battle Mask 38 Great Lord 7 dni Atak: +10%
Nephillim Wing 40 Czarodziej 7 dni Atak: -10%
Auger 41 Czarodziej 7 dni Atak: +7,5%
Scythe of the Dead 44 Nekromanta 14 dni Koszt produkcji: +7%
Storm Tamer 55 Wiwerna Efekt stały Prędkość ruchu: +25%
Wrath of Bran 30 Arbalester 7 dni Atak: +100%
Dwarven Helm 30 Bear Rider Efekt stały Obrona: +7,5%
Barkshire Mead 30 Bear Rider 7 dni Atak: +100%
Ulrich’s Blade 30 Pionier Efekt stały Atak: +100%
Rune of Might 32 Pionier 7 dni Obrona: +7,5%
Eye of Lovar 32 Łowczyni Efekt stały Prędkość ruchu: +25%
Mark of Bran 32 Łowczyni 7 dni Koszt produkcji: -5%
Wings of Bran 32 Rozbójnik Efekt stały Prędkość ruchu: +25%
Blood of Night 38 Rozbójnik 7 dni Prędkość ruchu: +25%
Bella Morte 38 Rozbójnik Efekt stały Atak: +7,5%
Orcish Arrows 38 Rozbójnik 7 dni Atak: +100%
Bag of Holding 38 Rozbójnik Efekt stały Pojemność: +50%
War Levy 40 Rozbójnik 7 dni Koszt produkcji: -6%
Wings of Depredation 40 Rozbójnik Efekt stały Pojemność: +100%
Pendant of Summoning 55 Rozbójnik 7 dni Koszt produkcji: -8%
Chimera’s Talon 55 Rozbójnik 14 dni Atak: +7,5%

Lista reliktów obronnych

Nazwa Poziom Jednostka Trwanie Efekt
Talisman 18 Piechota 14 dni Obrona: +6%
Pauldron of Divinity 20 Piechota Efekt stały Obrona: +2,5%
Hobnail Boots 22 Piechota 7 dni Obrona: +12%
Wiwerna’s Eye 26 Piechota 14 dni Obrona: +12%
Banded Armor 30 Piechota Efekt stały Obrona: +7,5%
Runic Familiar 16 Łucznik 14 dni Obrona: +12%
Elven Mail 18 Łucznik Efekt stały Obrona: +4%
Arbalester’s Ensign 20 Łucznik 14 dni Obrona: +12%
Maronian Gauntlets 24 Łucznik Efekt stały Obrona: +7,5%
Beard Gorget 24 Krasnolud 14 dni Obrona: +7,5%
Cyning Shield 26 Krasnolud Efekt stały Obrona: +5%
Dwarven Brew 28 Krasnolud 7 dni Obrona: +12%
Drinking Horn 30 Krasnolud Efekt stały Obrona: +7,5%
Spurs of Khadar 32 Kawaleria 7 dni Obrona: +12%
Great Shield 34 Kawaleria 14 dni Obrona: +12%
Danna’s Vengeance 32 Nomad 14 dni Obrona: +10%
Bearskin 34 Nomad 7 dni Obrona: +12%
Full Plate 36 Nomad Efekt stały Obrona: +7,5%
Ran’s Spur 36 Barbarzyńca 7 dni Obrona: +12%
Thuvia’s Footprints 37 Barbarzyńca Efekt stały Obrona: +7,5%
Mara’s Sorrow 38 Golem 14 dni Obrona: +7,5%
Great Seal 39 Golem Efekt stały Obrona: +5%
Lesser Ifrit 42 Golem Efekt stały Obrona: +5%
Mask of Stolen Faces 18 Silent One 14 dni Obrona: +8%
Baleful Eye 20 Silent One Efekt stały Obrona: +4%
Wings of Steel 50 Gryf Efekt stały Obrona: +5%
Sword of the Great Houses 30 Arbalester Efekt stały Koszt produkcji: -5%
Dragonscale Armor 30 Arbalester Efekt stały Obrona: +7,5%
Plated Armor 30 Bear Rider 14 dni Obrona: +12%
Farrier’s Fortune 30 Bear Rider 14 dni Koszt produkcji: -10%
Stonewater 32 Warden 14 dni Obrona: +7,5%
Stone of Might 32 Warden 14 dni Obrona: +7,5%
Oskardian Fire 32 Balista 14 dni Obrona: +12%
Troll Skull 32 Balista 14 dni Obrona: +7,5%
Orb of Industry 38 Pionier 7 dni Koszt produkcji: -5%
Lovar’s Jest 38 Pionier Efekt stały Atak: +7,5%
Chalk of Fate 32 Łowczyni 14 dni Obrona: +12%
Cloak of the Hunt 38 Łowczyni Efekt stały Obrona: +7,5%
Cauldron of Plenty 40 Rozbójnik 14 dni Czas produkcji: -6%
Light of Dana 40 Rozbójnik 14 dni Koszt produkcji: -6%
Alchemical Retort 55 Chimera 14 dni Koszt produkcji: -8%
Poisoned Claw 55 Chimera Efekt stały Atak: +7,5%

Lista reliktów produkcyjnych

Nazwa Poziom Surowiec lub technologia Trwanie Efekt
Bran’s Tongs 18 Żelazo 3 dni Produkcja: +10%
Bran’s Caldron 24 Żelazo 7 dni Produkcja: +5%
Cap of Fortune 18 Złoto 3 dni Produkcja: +10%
Strongarm’s Pick 24 Złoto 7 dni Produkcja: +5%
Cleaver of Bounty 18 Żywność Efekt stały Konsumpcja: -5%
Hildr’s Spice of Longevity 20 Żywność Efekt stały Konsumpcja: -9%
Magic Beans 24 Żywność Efekt stały Konsumpcja: -12%
Lovar’s Blessing 28 Żywność Efekt stały Konsumpcja: -15%
Lost Sabre of Al-Kahzel 32 Jeździectwo 7 dni Czas produkcji: -5%
Growth potion 40 Rada Magów 7 dni Czas produkcji: -5%
Tome of the Ancients 50 Bestiariusz 7 dni Czas produkcji: -5%
Darin’s Compendium 20 Lost Arts 7 dni Czas badań -10%
Żelazo Maiden 24 Lost Arts 14 dni Czas badań -10%
Eldritch Light 26 Castle Obrona 7 dni Obrona zamku: +2000
Mara’s Net of Protection 28 Obrona zamku 14 dni Obrona zamku: +3000

Gry podobne