Kiedy poziom zamku w Throne Rush twojego i twojego przeciwnika jest równy, możesz ukraść 20% zasobów z magazynów (i zamku, który jest teraz uważany za „magazyn”) i 50% z wiatraków i kamieniołomów. Ilość zasobów, które możesz ukraść z magazynów, nie może przekroczyć limitu.

Atak z różnicą poziomu zamku

Jeśli poziom zamku atakującego jest wyższy, otrzymuje karę do ilości zasobów, które może splądrować za każdy poziom różnicy:

  • Jeden poziom – 10% kary
  • Dwa poziomy – 50% kary
  • Trzy poziomy – 75% kary
  • Cztery poziomy – 95% kary

Jeśli poziom atakującego jest niższy, otrzymuje premię do ilości zasobów, które może zbierać za każdy poziom różnicy:

  • Jeden poziom – 10% premii
  • Dwa poziomy – bonus 50%
  • Trzy poziomy – bonus 100%

Wersje gier na urządzenia z systemem Android i iOS nie mają premii za atakowanie zamków wyższego poziomu.

Na początku bitwy widzisz ilość dostępnych zasobów, które możesz ukraść, w tym wszystkie te bonusy lub kary, w zależności od poziomów zamku. Ilość plądrowania zasobów z magazynów nie może przekroczyć limitu po zastosowaniu wszystkich tych premii.

Ograniczenia kradzieży

W grze istnieje limit maksymalnej ilości zasobów, które możesz potencjalnie splądrować, z wyłączeniem efektów relikwii. Zależy to od poziomu atakującego gracza.

Poziom zamkuLimit złota / żywnościLimit magicznego piasku
1-6200 000
7250 000
8330 000
9450 000
10600 000
11700 00015 000
12900 00016 000
131 200 00018 000
141 700 00026 000
152 000 00032 000
162 500 00050 000
172 750 00060 000
183 000 00070 000
193 300 00080 000
WARTO ZOBACZYĆ  Jak zdobyć za darmo gemy w Throne Rush?

Limit nie obejmuje zasobów pochodzących z wiatraków i kamieniołomów.

Artefakty i efekt relikwii

Na początku bitwy efekt wszystkich reliktów i artefaktów atakującego jest dopasowywany do sumy bonusów obrońcy z artefaktów i relikwii w celu ustalenia ostatecznego wyniku.

Należy jednak pamiętać, że bonus obronny nie może przekroczyć 95%, a premia za plądrowanie nie może przekroczyć 100%. Okazuje się, że gracz nie może ukraść mniej niż 5% i nie więcej niż 200% zasobów na początku bitwy. Ostateczny wynik jest dodawany do ilości zasobów dostępnych w magazynach. Te premie nie wpływają na zasoby wiatraków i kamieniołomów.

Zasoby bonusowe z artefaktów i relikwii są dodawane ponad limit kradzieży.

Wykorzystanie artefaktów i relikwii pozwala ci zdobyć więcej zasobów za atakowanie innych graczy, a także zaoszczędzić więcej własnych zasobów podczas obrony swojego miasta. Jednak wprowadzono również pewnego rodzaju ograniczenia tych parametrów – nie możesz rabować więcej niż 195% zasobów innych graczy i nie możesz uratować więcej niż 95% twoich. Jako przykład masz poziom zamku 15 i zgromadziłeś 20 000 000 sztuk złota. Inny gracz z równym poziomem zamku atakuje cię premią w wysokości 20% rabunku złota. Łącznie ze wszystkimi limitami, kwotą bazową, którą potencjalnie może ukraść 2 000 000 sztuk złota i 6 000 0000, w tym z wszystkimi bonusami z relikwii, co jest ogromną kwotą, a odzyskanie takiej sumy byłoby bardzo trudne. Dlatego też uwzględniliśmy ograniczenie bonusów do relikwii i artefaktów, a przy limicie 95% może on ukraść tylko do 3 900 000, co nie jest tak trudne do wygenerowania jak 6 000 000.

Podsumowanie
Data publikacji
Artykuł
Throne Rush: Plądrowanie surowców, główne zasady
Ocena redakcji
51star1star1star1star1star