Mo┼╝esz stukn─ů─ç w baner pokazany na obrazku poni┼╝ej, by przej┼Ť─ç do interfejsu awansu jednostek w grze Rise of the Kings. Do awansu potrzebny jest czas oraz surowce. jednak do wyszkolenia jednostek na dw├│ch r├│┼╝nych poziomach potrzeba jedynie pokry─ç r├│┼╝nic─Ö w ilo┼Ťci wymaganych surowc├│w (Surowce wymagane do awansu = surowce wymagane na poziomie wy┼╝szym ÔÇô surowce wymagane na poziomie ni┼╝szym).


Obok jednostki, kt├│ra mo┼╝e awansowa─ç, zobaczysz przycisk awansu.

Mo┼╝esz awansowa─ç jednostki wy┼é─ůcznie w ich pierwotnym stylu, czyli maj─ůcych te same umiej─Ötno┼Ťci oraz funkcje. Szczeg├│┼éy:


Na przykład:


Po odblokowaniu piechoty na poz. 10, mo┼╝esz awansowa─ç jednostki piechoty na poz. 7 do poz. 10. Jednak┼╝e, nie mo┼╝esz awansowa─ç piechoty na poz. 7 do poz. 8 lub 9, poniewa┼╝ ich umiej─Ötno┼Ťci r├│┼╝ni─ů si─Ö.

Pami─Ötaj:

  1. Nie mo┼╝esz awansowa─ç jednostek w czasie, kiedy ulepszasz budowle wojskowe, szkolisz wojsko, a tak┼╝e kiedy twoje wojska s─ů poza Zamkiem.
  2. Awans to nie szkolenie. Awansowane jednostki nie b─Öd─ů wlicza─ç si─Ö do wydarze┼ä szkolenia wojsk, takich jak wydarzenie Top Lord├│w oraz Wzmocnienie Si┼éy.
  3. Buff szkolenia z wydarzenia Szcz─Ö┼Ťliwego Dnia nie wp┼éynie na awansowanie jednostek.
  4. Na awansowanie dzia┼éaj─ů natomiast przedmioty Werbowania.

Jednostki Piechoty

Piechota T1, T2, T4, T6, T7, T10 (Zasi─Ög Ataku: 1) atrybuty zawieraj─ů

  1. Kontruj─ůcy ┼üucznik: Powstrzymuje wrogich ┼üucznik├│w i Strzelc├│w przez zmniejszenie zadanych i zwi─Ökszenie otrzymanych przez nich obra┼╝e┼ä.
  2. Witalno┼Ť─ç: Znacznie podwy┼╝sza Punkty Zdrowia
  3. Zbroja: Znacznie podwy┼╝sza Obron─Ö

Piechota T3, T5, T8, T9 (Zasi─Ög Ataku: 1) atrybuty zawieraj─ů

  1. Przebicie: Powstrzymuje wrog─ů Kawaleri─Ö przez zmniejszenie zadanych i zwi─Ökszenie otrzymanych przez ni─ů obra┼╝e┼ä.
  2. Decyduj─ůce Uderzenie: Zwi─Öksza szans─Ö na Decyduj─ůce Uderzenie.
  3. Szturm: Znacznie podwyższa obrażenia zadawane przez Włóczników.

Jednostki Kawalerii

Kawaleria T1, T2, T3, T6, T8, T10 (Zasi─Ög Ataku: 1) atrybuty zawieraj─ů

  1. Szar┼╝a: Zwi─Öksza szans─Ö na zabicie wrogich wojsk dalekiego zasi─Ögu.
  2. Unik: Zwiększa szansę na uniknięcie obrażeń.
  3. Najazd: Znacznie zwi─Öksza szybko┼Ť─ç marszu.

Kawaleria T4, T5, T7, T9 (Zasi─Ög Ataku: 4) atrybuty zawieraj─ů

  1. Szar┼╝a: Zwi─Öksza szans─Ö na zabicie wrogich wojsk dalekiego zasi─Ögu.
  2. Grabie┼╝ Surowc├│w: Dodaje bonus ataku podczas bitew o surowce.
  3. Najazd: Znacznie zwi─Öksza szybko┼Ť─ç marszu.

Łucznicy

┼üucznicy T1, T2, T5, T6, T8, T10 (Zasi─Ög Ataku: 5) atrybuty zawieraj─ů

  1. Kombo: Znacznie podwy┼╝sza szybko┼Ť─ç ataku.
  2. Kontruj─ůca W┼é├│cznia: Powstrzymuje wrogich W┼é├│cznik├│w przez zmniejszenie zadanych i zwi─Ökszenie otrzymanych przez nich obra┼╝e┼ä.

┼üucznicy T3, T4, T7, T9 (Zasi─Ög Ataku: 8) atrybuty zawieraj─ů

  1. Deszcz Strzał: Znacznie podwyższa zadane obrażenia przez Strzelców.
  2. Decyduj─ůce Uderzenie: Zwi─Öksza szans─Ö na Decyduj─ůce Uderzenie.
  3. Staranny Cel: Zwi─Öksza zasi─Ög ognia.

Machiny Wojenne

Machiny Wojenne T1, T3, T5, T7, T8, T10 (Zasi─Ög Ataku: 10) atrybuty zawieraj─ů

  1. Uderzenie: Znacznie podwy┼╝sza zadane obra┼╝enia, ale obni┼╝a szybko┼Ť─ç ataku.
  2. Zmasowany Atak: Dodaje bonus ataku podczas obl─Ö┼╝enia wrogiego miasta.
  3. Sokole Oko: Znacznie zwi─Öksza zasi─Ög ognia.

Machiny Wojenne T2, T4, T6, T9 (Zasi─Ög Ataku: 1) atrybuty zawieraj─ů

  1. Ściana Tarcz: Wysoka obrona i Punkty Zdrowia.
  2. Obrona Przed Obl─Ö┼╝eniem: Dodaje bonus obrony podczas obl─Ö┼╝enia miasta.
  3. Si┼éa: Znacznie zwi─Öksza ┼éadunek wojska, ale obni┼╝a szybko┼Ť─ç marszu.

Gry podobne