Wieża to miejsce w Hero Wars, w którym możesz zdobyć złoto, monety wieży i wyposażenie bohaterów. Jest dostępna od poziomu drużyny 40 – jednak twoi Bohaterowie powinni również osiągnąć co najmniej poziom 40, aby tam walczyć.

Kolejne piętra w Wieży

Łącznie w wieży jest 50 pięter. Poruszając się po schodach, twoi bohaterowie napotkają silniejszych wrogów, ale za ich pokonanie otrzymują proporcjonalnie większe nagrody. Przechodząc przez Wieżę, twoi bohaterowie wejdą do każdej bitwy z takim samym HP i Energią, jaka im pozostała po poprzedniej walce.


W wieży znajdują się trzy rodzaje pięter:

Piętra Bitewne (Battle floors)

Piętra Bitewne (Battle floors)

 


Piętra ze skrzyniami z nagrodami (Reward chest floors)

Piętra ze skrzyniami z nagrodami (Reward chest floors)

 

Piętra ze wzmocnieniami do wyboru (Buff floors)

Piętra ze wzmocnieniami do wyboru (Buff floors)


Piętra Bitewne (Battle floors) – tutaj musisz pokonać obrońców Wieży, aby zdobyć Punkty Wieży i Czaszki. Im więcej punktów Wieży, tym większa będzie Twoja nagroda za ukończenie Wieży.

Piętra ze skrzyniami z nagrodami (Reward chest floors) – przyznają Monety Wieży, złoto lub różne przedmioty do ekwipunku. Możesz otworzyć jedną skrzynię za darmo, a dwie pozostałe za Szmaragdy. Istnieją trzy rodzaje skrzyń z nagrodami:

  • Mała (do 26 piętra) – dodatkowe skrzynie kosztują 50 Szmaragdów za otwarcie;
  • Średnia (od 27 do 49 piętra) – dodatkowe skrzynie kosztują 100 Szmaragdów za otwarcie;
  • Duża (50 piętro) – dodatkowe skrzynie kosztują po 100 Szmaragdów za otwarcie.

Ilość złota w skrzyniach zależy od typu skrzyni i ogólnego poziomu twojej drużyny. Począwszy od 80 poziomu (60 poziomu w wersji mobilnej) drużyny, otrzymasz pewien % bonusu do złota wypadającego ze skrzyń.

Piętra ze wzmocnieniami do wyboru (Buff floors) – zebrane Czaszki można wymienić tutaj na różne wzmocnienia. Koszt każdego wzmocnienia zależy od jego siły: im większe wzmocnienie, tym jest ono droższe. Do wyboru możemy mieć następujące wzmocnienia:

  • zwiększenie fizycznego i magicznego ataku wszystkich bohaterów
  • zwiększenie obrony magiczne dla wszystkich bohaterów
  • zwiększenie obrony dla wszystkich bohaterów
  • odzyskanie HP dla ręcznie wybranego bohatera lub całej drużyny
  • odzyskanie energii dla wybranego bohatera lub całej drużyny
  • wskrzeszenie wybranego przez nas, poległego bohatera

Wzmocnienia i czaszki są jednodniowe, gdy następnego dnia wejdziesz to Wieży zbierasz je ponownie od początku, z tą różnicą, że kolejnego dnia możesz przeskoczyć piętra, które podbiłeś wcześniej.

Pamiętajcie także, że podczas przechodzenia przez Wieżę, zebrane bonusy się kumulują, ale wszystkie resetują się kolejnego dnia.

Na poziomie 90 natychmiastowe przejście Wieży staje się dostępne, jeśli Wieża została zbadana do poziomu 50 przynajmniej raz.


Gry podobne