Ka偶dy kraj w Call of War nale偶y do jednej z czterech doktryn: Osi, Alianci, Kominternu i Porz膮dek panazjatycki. Doktryny maj膮 r贸偶ne zalety lub wady, podkre艣laj膮 r贸偶ne style gry. Odnosz膮cy sukcesy genera艂owie wiedz膮 o tych r贸偶nicach i wykorzystuj膮 je na swoj膮 korzy艣膰. Zaleca si臋, aby podczas rozpoczynania nowych rund gry wybiera膰 kraje z r贸偶nymi doktrynami, aby nauczy膰 si臋 ich w praktyce. To, kt贸ra doktryna nale偶y do danego kraju, jest pokazane na ekranie wyboru kraju oraz w r贸偶nych innych miejscach w grze.

Ka偶da doktryna skupia si臋 g艂贸wnie na og贸lnych mocnych i s艂abych stronach, kt贸re maj膮 zastosowanie do wszystkich jednostek doktryny. Ponadto niekt贸re jednostki ka偶dej Doktryny zyskuj膮 dodatkowe zalety lub wady, kt贸re s膮 dodawane do og贸lnych mocnych i s艂abych stron (uwaga: warto艣ci procentowe s膮 sumowane przed zastosowaniem ich do jednostki). Doktryny zmieniaj膮 r贸wnie偶 dzie艅 dost臋pno艣ci jednostek, a poziomy jednostek staj膮 si臋 dost臋pne wcze艣niej lub p贸藕niej. Te zmiany w dost臋pno艣ci nie wp艂ywaj膮 jednak na poziomy bada艅 pierwszego dnia.


Poni偶ej znajduje si臋 tabela przegl膮dowa doktryny, zawieraj膮ca wszystkie og贸lne mocne i s艂abe strony, a tak偶e wszystkie dodatkowe zalety (kolor zielony) lub wady (kolor czerwony) jednostek.

Uwaga: O ile nie okre艣lono inaczej, wszystkie przedstawione warto艣ci procentowe maj膮 by膰 wzgl臋dnymi zmianami w stosunku do ich warto艣ci bazowej, a nie zmianami bezwzgl臋dnymi. Niekt贸re warto艣ci mog膮 zosta膰 zaokr膮glone w grze ze wzgl臋du na sp贸jno艣膰, a przedstawione tutaj warto艣ci procentowe maj膮 charakter przybli偶ony.



Gry podobne