Cz臋sto zadawane pytanie je艣li chodzi o gr臋 Call of War: World War 2 brzmi: 鈥濲ak zwi臋kszy膰 produkcj臋 surowc贸w (towar贸w, metali, 偶ywno艣ci, ropy, rzadkich materia艂贸w) i jak najlepiej to zrobi膰?鈥 Ka偶dy, kto przeanalizowa艂 koszty w czasie i zasobach, a nast臋pnie wykona艂 obliczenia matematyczne, wie, 偶e najbardziej efektywnym pod wzgl臋dem zasob贸w i czasu sposobem na zwi臋kszenie produkcji dowolnego zasobu jest wykonanie nast臋puj膮cych czynno艣ci:

  • Najpierw ulepsz swoje g艂贸wne prowincje surowcowe. G艂贸wne prowincje to te, kt贸re posiada艂 tw贸j kraj w momencie rozpocz臋cia gry. Przy 100% morale, prowincje z zasobami podstawowymi produkuj膮 surowce CZTEROKROTNIE (4x) szybciej ni偶 zaj臋te prowincje z surowcami. Je艣li jedynym celem jest zwi臋kszenie produkcji surowc贸w, ulepszenie swoich g艂贸wnych prowincji, zanim ulepszysz zdobyte prowincje, jest oczywiste.
  • W celu zwi臋kszenia produkcji wybranego surowca nale偶y rozwija膰 kompleksy przemys艂owe, infrastruktur臋 oraz je艣li to mo偶liwe bazy marynarki wojennej na terenach z danym surowcem. Przy czym bazy marynarki do utrzymania wymagaj膮 ropy (50/100/200 na dzie艅 w zale偶no艣ci od poziomu 1/2/3).
  • Je艣li masz tyle szcz臋艣cia, 偶e 鈥嬧媘asz prowincj臋 o 鈥瀙odw贸jnych zasobach鈥, ulepsz j膮, zanim ulepszysz prowincje z jednym surowcem. Prowincje z podw贸jnymi zasobami to takie, kt贸re produkuj膮 zasoby dwukrotnie szybciej ni偶 zwyk艂a prowincja surowcowa, na ka偶dej mapie jest ich ograniczona liczba i nie w ka偶dym kraju wyst臋puj膮.
  • Je艣li Twoim jedynym celem jest zwi臋kszenie produkcji surowc贸w, zbuduj wszystkie trzy poziomy infrastruktury w danej prowincji surowcowej, zanim zaczniesz tam budowa膰 nowy kompleks przemys艂owy poziomu 1. Zar贸wno infrastruktura L3, jak i kompleks przemys艂owy L5 zwi臋kszaj膮 produkcj臋 zasob贸w o 50% w danej prowincji, ale budowa infrastruktury L3 zajmuje mniej czasu i zasob贸w ni偶 kompleks przemys艂owy L5, wi臋c najpierw zbuduj infrastruktur臋 przed dodaniem nowego kompleksu przemys艂owego.
  • Aby przyspieszy膰 produkcj臋 jednostkow膮, zwykle lepiej jest zbudowa膰 istniej膮ce cztery lub pi臋膰 kompleks贸w przemys艂owych przed dodaniem nowych uk艂ad贸w scalonych. To jest kwestia odr臋bna od produkcji surowc贸w.
  • Bazy morskie powinny by膰 dodawane do przybrze偶nych IC tylko wtedy, gdy jest to potrzebne do produkcji jednostek morskich. Je艣li Twoim celem jest zwi臋kszenie produkcji surowc贸w w danej prowincji przybrze偶nej, baz臋 morsk膮 nale偶y doda膰 dopiero po uko艅czeniu infrastruktury L3 i kompleksu przemys艂owego L5. Bazy morskie to najmniej efektywny spos贸b na zwi臋kszenie produkcji surowc贸w, tj. Generuj膮 najmniejszy zwrot z inwestycji zasob贸w w ich budow臋.
  • Dodawanie baz morskich do prowincji pobocznych z jednym surowcem rzadko ma sens, je艣li celem jest wy艂膮cznie zwi臋kszenie produkcji surowc贸w. Na przyk艂ad dodanie bazy morskiej L1 do prowincji naftowej nie g艂贸wnej, zu偶ywa 50 ton ropy dziennie, gdy baza jest aktywna. Przy 100% morale baza marynarki wojennej L1 w prowincji pobocznej zwi臋kszy wydobycie ropy o 38 do 40 ton dziennie. Zatem jest to strata w ca艂kowitej produkcji.
  • Dodanie fortyfikacji do prowincji pobocznych w celu podniesienia morale prowincji, a tym samym zwi臋kszenia produkcji surowc贸w w prowincji pobocznej, jest najwolniejszym sposobem na zwi臋kszenie produkcji danego surowca. Te same zasoby s膮 w pe艂ni ulepszone. I tak, zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e budowa fortyfikacji jest cz臋sto podejmowana z innych powod贸w ni偶 produkcja surowc贸w, tj. Stabilizacja morale w zdobytej prowincji lub w celach obronnych.

Gry podobne