Często zadawane pytanie jeśli chodzi o grę Call of War: World War 2 brzmi: „Jak zwiększyć produkcję surowców (towarów, metali, żywności, ropy, rzadkich materiałów) i jak najlepiej to zrobić?” Każdy, kto przeanalizował koszty w czasie i zasobach, a następnie wykonał obliczenia matematyczne, wie, że najbardziej efektywnym pod względem zasobów i czasu sposobem na zwiększenie produkcji dowolnego zasobu jest wykonanie następujących czynności:

  • Najpierw ulepsz swoje główne prowincje surowcowe. Główne prowincje to te, które posiadał twój kraj w momencie rozpoczęcia gry. Przy 100% morale, prowincje z zasobami podstawowymi produkują surowce CZTEROKROTNIE (4x) szybciej niż zajęte prowincje z surowcami. Jeśli jedynym celem jest zwiększenie produkcji surowców, ulepszenie swoich głównych prowincji, zanim ulepszysz zdobyte prowincje, jest oczywiste.
  • W celu zwiększenia produkcji wybranego surowca należy rozwijać kompleksy przemysłowe, infrastrukturę oraz jeśli to możliwe bazy marynarki wojennej na terenach z danym surowcem. Przy czym bazy marynarki do utrzymania wymagają ropy (50/100/200 na dzień w zależności od poziomu 1/2/3).
  • Jeśli masz tyle szczęścia, że ​​masz prowincję o „podwójnych zasobach”, ulepsz ją, zanim ulepszysz prowincje z jednym surowcem. Prowincje z podwójnymi zasobami to takie, które produkują zasoby dwukrotnie szybciej niż zwykła prowincja surowcowa, na każdej mapie jest ich ograniczona liczba i nie w każdym kraju występują.
  • Jeśli Twoim jedynym celem jest zwiększenie produkcji surowców, zbuduj wszystkie trzy poziomy infrastruktury w danej prowincji surowcowej, zanim zaczniesz tam budować nowy kompleks przemysłowy poziomu 1. Zarówno infrastruktura L3, jak i kompleks przemysłowy L5 zwiększają produkcję zasobów o 50% w danej prowincji, ale budowa infrastruktury L3 zajmuje mniej czasu i zasobów niż kompleks przemysłowy L5, więc najpierw zbuduj infrastrukturę przed dodaniem nowego kompleksu przemysłowego.
  • Aby przyspieszyć produkcję jednostkową, zwykle lepiej jest zbudować istniejące cztery lub pięć kompleksów przemysłowych przed dodaniem nowych układów scalonych. To jest kwestia odrębna od produkcji surowców.
  • Bazy morskie powinny być dodawane do przybrzeżnych IC tylko wtedy, gdy jest to potrzebne do produkcji jednostek morskich. Jeśli Twoim celem jest zwiększenie produkcji surowców w danej prowincji przybrzeżnej, bazę morską należy dodać dopiero po ukończeniu infrastruktury L3 i kompleksu przemysłowego L5. Bazy morskie to najmniej efektywny sposób na zwiększenie produkcji surowców, tj. Generują najmniejszy zwrot z inwestycji zasobów w ich budowę.
  • Dodawanie baz morskich do prowincji pobocznych z jednym surowcem rzadko ma sens, jeśli celem jest wyłącznie zwiększenie produkcji surowców. Na przykład dodanie bazy morskiej L1 do prowincji naftowej nie głównej, zużywa 50 ton ropy dziennie, gdy baza jest aktywna. Przy 100% morale baza marynarki wojennej L1 w prowincji pobocznej zwiększy wydobycie ropy o 38 do 40 ton dziennie. Zatem jest to strata w całkowitej produkcji.
  • Dodanie fortyfikacji do prowincji pobocznych w celu podniesienia morale prowincji, a tym samym zwiększenia produkcji surowców w prowincji pobocznej, jest najwolniejszym sposobem na zwiększenie produkcji danego surowca. Te same zasoby są w pełni ulepszone. I tak, zdaję sobie sprawę, że budowa fortyfikacji jest często podejmowana z innych powodów niż produkcja surowców, tj. Stabilizacja morale w zdobytej prowincji lub w celach obronnych.

Gry podobne