Burza Piaskowa w grze Frontier Justice to mi臋dzystanowe zawody gang贸w. Podczas tego wydarzenia gangi z r贸偶nych stan贸w tworz膮 dru偶yny i rejestruj膮 si臋 na rozgrywk臋. System dopasuje ze sob膮 zarejestrowane dru偶yny (1 dru偶yna przeciw 1 dru偶ynie). Sparowane dru偶yny wejd膮 na pole bitwy i rozpoczn膮 bitw臋, kt贸ra potrwa maks. 1 godzin臋.

Na polu bitwy znajduje si臋 wiele budynk贸w, a zaj臋cie kt贸rych zdob臋dziesz pkt. dru偶ynowe oraz pkt. osobiste. Dru偶yna z najwi臋ksz膮 ilo艣ci膮 punkt贸w wygrywa.


Kryteria udzia艂u:

  • Lider oraz oficjele z 10 najlepszych gang贸w (na podstawie aktualnej si艂y) z ka偶dego stanu istniej膮cego przynajmniej tydzie艅 mog膮 zapisa膰 sw贸j gang na wydarzenie 鈥濨urza Piaskowa鈥.
  • Liczba mo偶liwych do zapisania dru偶yn b臋dzie zale偶e膰 od liczby cz艂onk贸w gangu. Im wi臋cej cz艂onk贸w liczy tw贸j gang, tym wi臋cej dru偶yn b臋dzie mo偶na zapisa膰 (maksymalnie 3 dru偶yny).
  • Podczas rejestracji na Burz臋 Piaskow膮 lider oraz oficjele b臋d膮 mogli wybra膰 przedzia艂 czasowy, w kt贸rym odb臋d膮 si臋 bitwy. Ka偶dy z gang贸w mo偶e w danym przedziale czasowym desygnowa膰 tylko 1 dru偶yn臋.
  • Po zako艅czeniu rejestracji lider oraz oficjele mog膮 wybra膰 cz艂onk贸w ze swojego gangu, kt贸rzy wezm膮 udzia艂 w wydarzeniu 鈥濨urza Piaskowa鈥. Ka偶dy gang mo偶e wybra膰 nie wi臋cej ni偶 3 dru偶yny (maks. 20 graczy w ka偶dej dru偶ynie), kt贸re wezm膮 udzia艂 w rozgrywce. Do Burzy Piaskowej kwalifikuj膮 si臋 gracze z miastem na poz. 15 lub wy偶szym. Ka偶dy z graczy mo偶e wzi膮膰 udzia艂 tylko w ramach jednej dru偶yny.

Uwaga: Przed zako艅czeniem etapu rejestracji mo偶liwe jest dokonanie zmian na li艣cie graczy wybranych do walki. Cz艂onkowie, kt贸rzy w tym czasie opuszcz膮 swoje gangi, zostan膮 automatycznie usuni臋ci z listy. Kiedy rejestracja zako艅czy si臋, lista wybranych do bitwy graczy zostanie zablokowana i nie b臋dzie mo偶na jej zmieni膰. Gracze z listy, kt贸rzy opuszcz膮 gang i potem do niego powr贸c膮, nadal b臋d膮 mogli wzi膮膰 udzia艂 w wydarzeniu.

Zasady 艂膮czenia w Frontier Justice

艁膮czenie odb臋dzie si臋 na podstawie warto艣ci (si艂a ka偶dej dru偶yny + liczba graczy z miasteczkiem na poz. 26 lub wy偶szym) obliczonej po zako艅czeniu rejestracji.

Wej艣cie

Wej艣cie znajdziesz po rozpocz臋ciu wydarzenia w zagrodzie z lizawk膮. Wszyscy wojownicy musz膮 upewni膰 si臋, 偶e nie posiadaj膮 rannych jednostek pozostawionych w mie艣cie ani oddzia艂贸w poza miastem.


Lewa cz臋艣膰 pola bitwy nale偶y do czerwonej dru偶yny, a prawa do niebieskiej.

Pierwsze 3 minuty przed bitw膮 to czas na przygotowanie 鈥 w tym czasie nie mo偶esz atakowa膰 wroga ani budowli.

Zasady dotycz膮ce wojny

Walki podczas Burzy Piaskowej w grze Frontier Justice s膮 podobne do tych, kt贸re toczysz w swoim stanie.


Gracze mog膮 wysy艂a膰 oddzia艂y do zaj臋cia r贸偶nych budowli, zdobywa膰 dodatkowe bonusy i punkty. Zajmij g艂贸wne struktury punktowe, by pozyskiwa膰 punkty dru偶ynowe. Od liczby punkt贸w dru偶ynowych zale偶e膰 b臋dzie zwyci臋stw w Burzy Piaskowej.

Za ka偶de 10 000 zabitych jednostek wroga, zdob臋dziesz 1 pkt. osobisty, lecz zero punkt贸w dru偶ynowych.

Za zaj臋cie budynku otrzymasz 100% punkt贸w osobistych, je艣li umie艣cisz w nim co najmniej 50 000 jednostek 鈥 im mniej jednostek w 艣rodku, tym mniej punkt贸w otrzymasz.

Na polu bitwy Burzy Piaskowej mo偶liwo艣ci migracji s膮 ograniczone. Ka偶dy gang posiada ograniczon膮 liczb臋 pr贸b migracji. Po zu偶yciu wszystkich szans, cz艂onkowie nie b臋d膮 mogli u偶y膰 przedmiot贸w ani z艂ota, by zdoby膰 dodatkowe pr贸by migracji.

Zajmuj portale, by zwi臋kszy膰 ilo艣膰 pozosta艂ych pr贸b migracji. Je艣li portal jest w posiadaniu twojego gangu, podczas pierwszej migracji nie zostan膮 zu偶yte 偶adne przedmioty ani z艂oto, jednak zu偶yta zostanie jedna z pozosta艂ych pr贸b (mo偶na u偶y膰 tylko na bitw臋)

Domy艣lna warto艣膰 morale w bitwie wynosi 1000 (nie wp艂ywa na nie przedmiot 鈥濨ez lito艣ci鈥 ani 鈥瀂astraszenie obl臋偶eniem). W normalnych okoliczno艣ciach podczas Burzy Piaskowej jednostki nie gin膮. Zamiast tego, wszyscy polegli zostaj膮 zamienieni w rannych. Leczenie rannych nie wymaga zu偶ycia surowc贸w, a czas potrzebny na leczenie zostanie skr贸cony. Namioty Medyk贸w nie b臋d膮 posiada艂y limitu pojemno艣ci, a wszystkie jednostki zostan膮 uleczone automatycznie, kiedy opu艣cisz pole bitwy.

Kiedy obrona miasta podczas Burzy Piaskowej padnie, ratusz b臋dzie p艂on膮艂 bardzo szybko 鈥 uga艣 wszelkie po偶ary jak najszybciej.

Uwaga: Grabie偶 surowc贸w z miast podbitych podczas Burzy Piaskowej b臋dzie niemo偶liwa.

Utracone zasadzki zostan膮 automatycznie przywr贸cone graczom po bitwie.

Je艣li podczas trwania rozgrywki opu艣cisz pole bitwy, wszystkie twoje punkty osobiste zostan膮 usuni臋te, a powr贸t b臋dzie niemo偶liwy 鈥 twoje punkty dru偶ynowe zostan膮 jednak zachowane.

Ograniczenia podczas Burzy Piaskowej

Po wej艣ciu do Burzy Piaskowej cz艂onkowie gangu nie mog膮 zosta膰 z niego wyrzuceni, tworzy膰 nowych gang贸w ani do艂膮cza膰 do innych. Gracze nie maj膮 mo偶liwo艣ci budowy ani odbicia struktur gangu. Zmiana nazwy gangu jest niemo偶liwa.

Gracze nie mog膮 pomaga膰 innym cz艂onkom gangu we w艂asnym stanie, lecz mog膮 wesprze膰 tych, kt贸rzy znajduj膮 si臋 na polu bitwy Burzy Piaskowej.

Po wej艣ciu do Burzy Piaskowej twoje miasto zostanie obj臋te ochron膮 鈥 oznacza to, 偶e nie mo偶e zosta膰 zaatakowane ani infiltrowane.

Uwaga: Czynno艣ci wykonywane podczas Burzy Piaskowej nie wp艂yn膮 na inne wydarzenia, kt贸re mog膮 odbywa膰 si臋 w twoim stanie.

Struktury

1) Fort centralny

Fort centralny to najwi臋ksze 藕r贸d艂o punkt贸w. Po jego przej臋ciu, twoja dru偶yna zdob臋dzie 200 pkt za ka偶d膮 minut臋 okupacji. Wa偶ne jest, by wzmocni膰 t臋 struktur臋 po ka偶dym udanym przej臋ciu.

2) Rezydencje

Dwie rezydencje to drugie najwi臋ksze 藕r贸d艂o punkt贸w. Za ka偶d膮 minut臋 ich okupacji dru偶yna otrzymuje 150 pkt. dru偶ynowych.

3) Wie偶e ci艣nie艅

Za zaj臋cie wie偶 ci艣nie艅 tak偶e mo偶na zgarn膮膰 punkty. Za ka偶d膮 zaj臋t膮 wie偶臋 ci艣nie艅 zdobywa si臋 80 pkt. dru偶ynowych na minut臋.

4) Portale

Zajmij portale, by zapewni膰 swojej dru偶ynie pr贸by migracji. Podczas pierwszej migracji nie zostan膮 zu偶yte 偶adne przedmioty ani z艂oto. Od drugiej migracji konieczne b臋dzie wykorzystanie z艂ota lub przedmiot贸w. Po zaj臋ciu portalu twoja dru偶yna otrzyma szans臋 dostania si臋 w sam 艣rodek pola bitwy.

5) Zbrojownie

Dwie zbrojownie zapewniaj膮 bonusy ataku i obrony jednostkom w twojej dru偶ynie. Po 偶adnym pozorem nie dopu艣膰, by przej臋艂a je wroga dru偶yna.

6) Szpitale

Dwa szpitale w obszarze bitwy zwi臋kszaj膮 szybko艣膰 leczenia rannych.

7) Miasta Duch贸w

Zajmuj Miasta Duch贸w, by uzyska膰 wsparcie od najemnik贸w. Odznaczaj膮 si臋 oni wysok膮 szybko艣ci膮 i atakiem.

8) Stacje

Dwie stacje zwi臋ksz膮 szybko艣膰 marszu twoich jednostek podczas bitwy. Liczy si臋 ka偶da sekunda!

Talenty

Po wej艣ciu do Burzy Piaskowej ka偶dy z graczy mo偶e wybra膰 i aktywowa膰 dwie z siedmiu dost臋pnych umiej臋tno艣ci, w zale偶no艣ci od aktualnych potrzeb. Aktywowane umiej臋tno艣ci dzia艂aj膮 jedynie podczas jednej bitwy i nie mo偶na ich zmieni膰 przed jej zako艅czeniem.

1. Szybki Marsz: Zwi臋ksza szybko艣膰 marszu o 150% podczas Burzy Piaskowej

2. Wezwanie na Wypraw臋: Zwi臋ksza maksymalny rozmiar wyprawy wojennej o 100 000.

3. Krwawe Starcie: Zwi臋ksza atak o 30% podczas ataku na budowle podczas Burzy Piaskowej

4. Wytrzyma艂y Fort: Zwi臋ksza obron臋 i HP jednostek o 30% podczas obrony budowli w Burzy Piaskowej

5. Wytrwa艂y: Zwi臋ksza obron臋 i HP jednostek o 100% podczas obrony miasta

6. Pilne Wsparcie: Zwi臋ksza szybko艣膰 leczenia o 100% podczas Burzy Piaskowej

7. Sokole Oko: Zwi臋ksza szybko艣膰 zwiadu o 300% podczas Burzy Piaskowej


Gry podobne