Burza Piaskowa w grze Frontier Justice to międzystanowe zawody gangów. Podczas tego wydarzenia gangi z różnych stanów tworzą drużyny i rejestrują się na rozgrywkę. System dopasuje ze sobą zarejestrowane drużyny (1 drużyna przeciw 1 drużynie). Sparowane drużyny wejdą na pole bitwy i rozpoczną bitwę, która potrwa maks. 1 godzinę.

Na polu bitwy znajduje się wiele budynków, a zajęcie których zdobędziesz pkt. drużynowe oraz pkt. osobiste. Drużyna z największą ilością punktów wygrywa.

Kryteria udziału:

  • Lider oraz oficjele z 10 najlepszych gangów (na podstawie aktualnej siły) z każdego stanu istniejącego przynajmniej tydzień mogą zapisać swój gang na wydarzenie „Burza Piaskowa”.
  • Liczba możliwych do zapisania drużyn będzie zależeć od liczby członków gangu. Im więcej członków liczy twój gang, tym więcej drużyn będzie można zapisać (maksymalnie 3 drużyny).
  • Podczas rejestracji na Burzę Piaskową lider oraz oficjele będą mogli wybrać przedział czasowy, w którym odbędą się bitwy. Każdy z gangów może w danym przedziale czasowym desygnować tylko 1 drużynę.
  • Po zakończeniu rejestracji lider oraz oficjele mogą wybrać członków ze swojego gangu, którzy wezmą udział w wydarzeniu „Burza Piaskowa”. Każdy gang może wybrać nie więcej niż 3 drużyny (maks. 20 graczy w każdej drużynie), które wezmą udział w rozgrywce. Do Burzy Piaskowej kwalifikują się gracze z miastem na poz. 15 lub wyższym. Każdy z graczy może wziąć udział tylko w ramach jednej drużyny.

Uwaga: Przed zakończeniem etapu rejestracji możliwe jest dokonanie zmian na liście graczy wybranych do walki. Członkowie, którzy w tym czasie opuszczą swoje gangi, zostaną automatycznie usunięci z listy. Kiedy rejestracja zakończy się, lista wybranych do bitwy graczy zostanie zablokowana i nie będzie można jej zmienić. Gracze z listy, którzy opuszczą gang i potem do niego powrócą, nadal będą mogli wziąć udział w wydarzeniu.

Zasady łączenia w Frontier Justice

Łączenie odbędzie się na podstawie wartości (siła każdej drużyny + liczba graczy z miasteczkiem na poz. 26 lub wyższym) obliczonej po zakończeniu rejestracji.

Wejście

Wejście znajdziesz po rozpoczęciu wydarzenia w zagrodzie z lizawką. Wszyscy wojownicy muszą upewnić się, że nie posiadają rannych jednostek pozostawionych w mieście ani oddziałów poza miastem.

Lewa część pola bitwy należy do czerwonej drużyny, a prawa do niebieskiej.

Pierwsze 3 minuty przed bitwą to czas na przygotowanie – w tym czasie nie możesz atakować wroga ani budowli.

Zasady dotyczące wojny

Walki podczas Burzy Piaskowej w grze Frontier Justice są podobne do tych, które toczysz w swoim stanie.

Gracze mogą wysyłać oddziały do zajęcia różnych budowli, zdobywać dodatkowe bonusy i punkty. Zajmij główne struktury punktowe, by pozyskiwać punkty drużynowe. Od liczby punktów drużynowych zależeć będzie zwycięstw w Burzy Piaskowej.

Za każde 10 000 zabitych jednostek wroga, zdobędziesz 1 pkt. osobisty, lecz zero punktów drużynowych.

Za zajęcie budynku otrzymasz 100% punktów osobistych, jeśli umieścisz w nim co najmniej 50 000 jednostek – im mniej jednostek w środku, tym mniej punktów otrzymasz.

Na polu bitwy Burzy Piaskowej możliwości migracji są ograniczone. Każdy gang posiada ograniczoną liczbę prób migracji. Po zużyciu wszystkich szans, członkowie nie będą mogli użyć przedmiotów ani złota, by zdobyć dodatkowe próby migracji.

Zajmuj portale, by zwiększyć ilość pozostałych prób migracji. Jeśli portal jest w posiadaniu twojego gangu, podczas pierwszej migracji nie zostaną zużyte żadne przedmioty ani złoto, jednak zużyta zostanie jedna z pozostałych prób (można użyć tylko na bitwę)

Domyślna wartość morale w bitwie wynosi 1000 (nie wpływa na nie przedmiot „Bez litości” ani „Zastraszenie oblężeniem). W normalnych okolicznościach podczas Burzy Piaskowej jednostki nie giną. Zamiast tego, wszyscy polegli zostają zamienieni w rannych. Leczenie rannych nie wymaga zużycia surowców, a czas potrzebny na leczenie zostanie skrócony. Namioty Medyków nie będą posiadały limitu pojemności, a wszystkie jednostki zostaną uleczone automatycznie, kiedy opuścisz pole bitwy.

Kiedy obrona miasta podczas Burzy Piaskowej padnie, ratusz będzie płonął bardzo szybko – ugaś wszelkie pożary jak najszybciej.

Uwaga: Grabież surowców z miast podbitych podczas Burzy Piaskowej będzie niemożliwa.

Utracone zasadzki zostaną automatycznie przywrócone graczom po bitwie.

Jeśli podczas trwania rozgrywki opuścisz pole bitwy, wszystkie twoje punkty osobiste zostaną usunięte, a powrót będzie niemożliwy – twoje punkty drużynowe zostaną jednak zachowane.

Ograniczenia podczas Burzy Piaskowej

Po wejściu do Burzy Piaskowej członkowie gangu nie mogą zostać z niego wyrzuceni, tworzyć nowych gangów ani dołączać do innych. Gracze nie mają możliwości budowy ani odbicia struktur gangu. Zmiana nazwy gangu jest niemożliwa.

Gracze nie mogą pomagać innym członkom gangu we własnym stanie, lecz mogą wesprzeć tych, którzy znajdują się na polu bitwy Burzy Piaskowej.

Po wejściu do Burzy Piaskowej twoje miasto zostanie objęte ochroną – oznacza to, że nie może zostać zaatakowane ani infiltrowane.

Uwaga: Czynności wykonywane podczas Burzy Piaskowej nie wpłyną na inne wydarzenia, które mogą odbywać się w twoim stanie.

Struktury

1) Fort centralny

Fort centralny to największe źródło punktów. Po jego przejęciu, twoja drużyna zdobędzie 200 pkt za każdą minutę okupacji. Ważne jest, by wzmocnić tę strukturę po każdym udanym przejęciu.

2) Rezydencje

Dwie rezydencje to drugie największe źródło punktów. Za każdą minutę ich okupacji drużyna otrzymuje 150 pkt. drużynowych.

3) Wieże ciśnień

Za zajęcie wież ciśnień także można zgarnąć punkty. Za każdą zajętą wieżę ciśnień zdobywa się 80 pkt. drużynowych na minutę.

4) Portale

Zajmij portale, by zapewnić swojej drużynie próby migracji. Podczas pierwszej migracji nie zostaną zużyte żadne przedmioty ani złoto. Od drugiej migracji konieczne będzie wykorzystanie złota lub przedmiotów. Po zajęciu portalu twoja drużyna otrzyma szansę dostania się w sam środek pola bitwy.

5) Zbrojownie

Dwie zbrojownie zapewniają bonusy ataku i obrony jednostkom w twojej drużynie. Po żadnym pozorem nie dopuść, by przejęła je wroga drużyna.

6) Szpitale

Dwa szpitale w obszarze bitwy zwiększają szybkość leczenia rannych.

7) Miasta Duchów

Zajmuj Miasta Duchów, by uzyskać wsparcie od najemników. Odznaczają się oni wysoką szybkością i atakiem.

8) Stacje

Dwie stacje zwiększą szybkość marszu twoich jednostek podczas bitwy. Liczy się każda sekunda!

Talenty

Po wejściu do Burzy Piaskowej każdy z graczy może wybrać i aktywować dwie z siedmiu dostępnych umiejętności, w zależności od aktualnych potrzeb. Aktywowane umiejętności działają jedynie podczas jednej bitwy i nie można ich zmienić przed jej zakończeniem.

1. Szybki Marsz: Zwiększa szybkość marszu o 150% podczas Burzy Piaskowej

2. Wezwanie na Wyprawę: Zwiększa maksymalny rozmiar wyprawy wojennej o 100 000.

3. Krwawe Starcie: Zwiększa atak o 30% podczas ataku na budowle podczas Burzy Piaskowej

4. Wytrzymały Fort: Zwiększa obronę i HP jednostek o 30% podczas obrony budowli w Burzy Piaskowej

5. Wytrwały: Zwiększa obronę i HP jednostek o 100% podczas obrony miasta

6. Pilne Wsparcie: Zwiększa szybkość leczenia o 100% podczas Burzy Piaskowej

7. Sokole Oko: Zwiększa szybkość zwiadu o 300% podczas Burzy Piaskowej