Scrolle (Zwoje) w Royal Revolt 2 s膮 bardzo podobne do zakl臋膰. Jednak偶e u偶ycie zwoj贸w w walce wymaga posiadania diament贸w. Dodatkowo zdobywaj膮 one kolejne poziomy wraz z poziomem naszego w艂adcy. W przeciwie艅stwie do zakl臋膰 czy jednostek, mo偶emy tylko aktywnie u偶ywa膰 (doda膰 do ekwipunku) maksymalnie do dw贸ch zwoi.

Zwoje, w przeciwie艅stwie do zakl臋膰, nie dziel膮 si臋 na kategorie ofensywn膮 i defensywn膮. Zamiast tego maj膮 r贸偶norodny zakres efekt贸w: takie jak naprzyk艂ad natychmiastowe wzmocnienia jednostek.


Zwoje maj膮 d艂u偶szy czas trwania efekt贸w w zale偶no艣ci od poziomu, na jakim si臋 znajduj膮. Wyj膮tkiem s膮 Apokalipsa i Armageddon, kt贸re trwaj膮 tylko przez jedn膮 sekund臋.

Czas odnowienia dzia艂ania zwoju ulega skr贸ceniu, im wy偶szy jest jego poziom. Jest to jedyna cecha, kt贸ra odr贸偶nia zwoje od zakl臋膰. Zw贸j z najkr贸tszym czasem odnowienia to Okrzyk bojowy, a zw贸j z najd艂u偶szym czasem to Armageddon.

Kiedy bohater zostanie wskrzeszony, wszystkie zwoje s膮 odnowione i gotowe do dzia艂ania od razu, podobnie jak zakl臋cia.


Zwoje maj膮 r贸偶ny zasi臋g – B艂ogos艂awie艅stwo ma najkr贸tszy, podczas gdy inne, jak Apokalipsa i Armagedon, maj膮 zasi臋g prawie 10, a Okrzyk bojowy ma zasi臋g 5,5. A inne, jak Summon, nie maj膮 dok艂adnie wyznaczonego zasi臋gu.

Zw贸jNazwaCzas odnowieniaCzas trwaniaZasi臋gPoziom WT
ApocalypseApokalipsaCountdown R贸偶nyCountdown 1.0sRange 8.001
BlessingB艂ogos艂awie艅stwoCountdown R贸偶nyCountdown A偶 do ko艅caRange 4.002
BattlecryOkrzyk wojennyCountdown R贸偶nyCountdown R贸偶nyRange 5.503
SummoningPrzywo艂anieCountdown R贸偶nyCountdown NatychmiastRange N/A4
PortalPortalCountdown R贸偶nyCountdown R贸偶nyRange N/A5
TimeWarpTime WarpCountdown R贸偶nyCountdown R贸偶nyRange Bez granic7
ArmageddonArmagedonCountdown R贸偶nyCountdown 1.0sRange 10.009


Gry podobne