Zwoje w Royal Revolt 2

Scrolle (Zwoje) w Royal Revolt 2 są bardzo podobne do zaklęć. Jednakże użycie zwojów w walce wymaga posiadania diamentów. Dodatkowo zdobywają one kolejne poziomy wraz z poziomem naszego władcy. W przeciwieństwie do zaklęć czy jednostek, możemy tylko aktywnie używać (dodać do ekwipunku) maksymalnie do dwóch zwoi.

Zwoje, w przeciwieństwie do zaklęć, nie dzielą się na kategorie ofensywną i defensywną. Zamiast tego mają różnorodny zakres efektów: takie jak naprzykład natychmiastowe wzmocnienia jednostek.

Zwoje mają dłuższy czas trwania efektów w zależności od poziomu, na jakim się znajdują. Wyjątkiem są Apokalipsa i Armageddon, które trwają tylko przez jedną sekundę.

Czas odnowienia działania zwoju ulega skróceniu, im wyższy jest jego poziom. Jest to jedyna cecha, która odróżnia zwoje od zaklęć. Zwój z najkrótszym czasem odnowienia to Okrzyk bojowy, a zwój z najdłuższym czasem to Armageddon.

Kiedy bohater zostanie wskrzeszony, wszystkie zwoje są odnowione i gotowe do działania od razu, podobnie jak zaklęcia.

Zwoje mają różny zasięg – Błogosławieństwo ma najkrótszy, podczas gdy inne, jak Apokalipsa i Armagedon, mają zasięg prawie 10, a Okrzyk bojowy ma zasięg 5,5. A inne, jak Summon, nie mają dokładnie wyznaczonego zasięgu.

Zwój
Nazwa
Czas odnowienia
Czas trwania
Zasięg
Poziom WT
Apocalypse Apokalipsa Countdown Różny Countdown 1.0s Range 8.00 1
Blessing Błogosławieństwo Countdown Różny Countdown Aż do końca Range 4.00 2
Battlecry Okrzyk wojenny Countdown Różny Countdown Różny Range 5.50 3
Summoning Przywołanie Countdown Różny Countdown Natychmiast Range N/A 4
Portal Portal Countdown Różny Countdown Różny Range N/A 5
TimeWarp Time Warp Countdown Różny Countdown Różny Range Bez granic 7
Armageddon Armagedon Countdown Różny Countdown 1.0s Range 10.00 9

Może Cię zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *