Zwoje w Royal Revolt 2

Scrolle (Zwoje) w Royal Revolt 2 są bardzo podobne do zaklęć. Jednakże użycie zwojów w walce wymaga posiadania diamentów. Dodatkowo zdobywają one kolejne poziomy wraz z poziomem naszego władcy. W przeciwieństwie do zaklęć czy jednostek, możemy tylko aktywnie używać (dodać do ekwipunku) maksymalnie do dwóch zwoi.
Zwoje, w przeciwieństwie do zaklęć, nie dzielą się na kategorie ofensywną i defensywną. Zamiast tego mają różnorodny zakres efektów: takie jak naprzykład natychmiastowe wzmocnienia jednostek.
Zwoje mają dłuższy czas trwania efektów w zależności od poziomu, na jakim się znajdują. Wyjątkiem są Apokalipsa i Armageddon, które trwają tylko przez jedną sekundę.
Czas odnowienia działania zwoju ulega skróceniu, im wyższy jest jego poziom. Jest to jedyna cecha, która odróżnia zwoje od zaklęć. Zwój z najkrótszym czasem odnowienia to Okrzyk bojowy, a zwój z najdłuższym czasem to Armageddon.
Kiedy bohater zostanie wskrzeszony, wszystkie zwoje są odnowione i gotowe do działania od razu, podobnie jak zaklęcia.
Zwoje mają różny zasięg – Błogosławieństwo ma najkrótszy, podczas gdy inne, jak Apokalipsa i Armagedon, mają zasięg prawie 10, a Okrzyk bojowy ma zasięg 5,5. A inne, jak Summon, nie mają dokładnie wyznaczonego zasięgu.
|
Zwój
|
Nazwa
|
Czas odnowienia
|
Czas trwania
|
Zasięg
|
Poziom WT
|
|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Apokalipsa | 1 | |||
![]() |
Błogosławieństwo | 2 | |||
![]() |
Okrzyk wojenny | 3 | |||
![]() |
Przywołanie | 4 | |||
![]() |
Portal | 5 | |||
![]() |
Time Warp | 7 | |||
![]() |
Armagedon | 9 |















