Świątynia Demonów (Demon Temple) to dziesiąty dungeon dostępny w Hall of Heroes w Wartune. Dostępny jest od poziomu 65 i zalecanym składem party jest dwóch łuczników z umiejętnościami Scatter Shot i Deep Freeze. Dodatkowo pomocny będzie jeden Knight z setami tanka (tarcza Apollo) jak i 1 Mag z wszystkimi skillami leczącymi. 

Strefa 1


Pierwsza strefa w dungeonie zawiera dwie grupki Ghastly Flyers (4 w grupie). Zadają oni zarówno fizyczne jak i magiczne uszkodzenia. Den zawiera 3 fale Fire Demons, które zaatakują Nas głównie magią. Bossem tutaj jest Nemrut, lord ognia, coś na wzór golema. Zadaje on fizyczne uszkodzenia, ale kieruje swój atak na pojedynczy cel, zazwyczaj ten położony na przedzie. Posiada on również ataki AoE, których używa co trzy tury. Po tym jak uda Nam się zabrać mu połowę życia aktywuje buff, który dodaje mu 100% do ataku. Używa buffu co 6 tur, ale efekt może być zdjęty dzięki skillowi Scatter Shot. Usunięcie tego buffa jest konieczne w trybie Nightmare.

Nagrodą (drop) w tej strefie jest Tajemnicza Skrzynia (Mystery Box).


Strefa 2

W drugiej strefie spotkamy dwie grupy Blue Demons (Niebieskich Demonów po 4 sztuki w każdym spocie). Zadają oni tylko magiczne obrażenia. Bossem tutaj jest Yaros, lord zniszczenia. Spotkaliście go już na pewno w solowych dungeonach, albo sekretnych miejscach The Void. Używa on tych samych ataków co zawsze z tą różnicą, że tutaj jest znacznie silniejszy. Jego buffy nie mogą być zniwelowane poprzez Scatter Shot. Dla słabych teamów polecam Deep Freeze i Incendiary Shot. Najważniejsze tutaj jest również ciągłe leczenie Naszego tanka.

Możemy w tej strefie zdobyć (drop) Roaming Summoner i Pandora's Box.


Strefa 3

Trzecią strefę zamieszkują dwie grupy Incubuses (po 4 w grupie). Zadają wyłącznie obrażenia magiczne. Grób Demona zawiera również sześć grup demonów, albo 50k Daru. Bossem jest tutaj Azakar, król klątw, gigantyczny demon uwięziony w łańcuchach. Zadaje zarówno fizyczne jak i magiczne obrażenia. Posiada trzy różne ataki, które wypuszcza losowo. Pierwszym jest magiczny piorun, który uderza w pojedynczy cel położony najbardziej z przodu. Może również użyć magicznego ataku AoE, który już uderza we wszystkich. Może zadawać także obrażenia losowej liczbie graczy przy ataku AoE, ale tym razem fizycznym.

Gdy już dochodzimy do jego ostatniego paska życia blokuje on wszystkich graczy na jedną rundę. Wszystkie jego ataki są buffowane +10% i jest to bonus stały, ale usuwalny. Dodatkowo każdy zadany atak ma szansę debuffować nas i zabrać 10% z siły ataku grupie. Słabsze drużyny powinny co dwie, albo trzy tury używać Scatter i Deep Freeze jak i Incendiary Shot. Również niezbędne będzie tutaj Oczyszczenie (Purification), w przeciwnym razie wróg zabierze nam 90% siły i zmiażdży jak mrówkę.

Znajdziemy tutaj (drop) Traveler's Purse.  


Gry podobne