Nawet największa twierdza nie przetrwa w Throne Rush bez odpowiednich surowców. Dlatego też złoto i jedzenie to podstawa każdej, perspektywicznie rozwijającej się wioski. Surowce potrzebne są zarówno do budowy nowych jak i ulepszania już posiadanych budynków. Dodatkowo niezbędne będą nam przy tworzeniu armii jak i podczas odkrywaniu nowych rodzajów jednostek.
Złota potrzebujemy głównie do budowy zamku, jego ulepszeń jak i do rozwijania konstrukcji obronnych. W dzisiejszym artykule znajdziecie dokładne opisy wszelkich budynków związanych bezpośrednio z produkcją jak i magazynowaniem surowców w Throne Rush.
Kopalnie złota
Złoto produkowane jest przez kopalnie i trzymane są w nich dopóki gracz samodzielnie ich nie odbierze. Jeśli kopalnia się zapełni to dalsze wydobycie złota zostaje wstrzymane dopóki nie zbierzemy bieżącej produkcji albo dopóki ktoś nie tego surowca nie skradnie podczas ataku.
Poniższy obrazek pokazuje nam jak zmienia się kopalnia złota wraz ze wzrastającym poziomem:
Podczas ulepszania zamku odblokowuje nam się możliwość posiadania większej ilości kopalni. Możemy również ulepszać te co posiadamy na jeszcze wyższy poziomy co pozwala nam zaopatrywać swoje miasto w odpowiednie ilości złota.
Poziom zamku | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ilość kopalni | 1 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
Poziom kopalni | 1 | 2-3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ulepszając kopalnie złota zwiększamy ilość wydobywanego przez nią kruszcu jak i jej pojemność. Czas jak i koszt ulepszenia zwiększa się wraz z kolejnymi poziomami. Również powiększa się wytrzymałość budynku. Do ulepszeń kopalni potrzebujemy chleba (żywności).
Lvl | Chleb | Pisaek | Czas | Wydobycie | Pojemność | Wytrzymałość | Poziom Zamku |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | n/a | 10 sekund | 1000 | 500 | 500 | 1 |
2 | 200 | n/a | 30 sekund | 1200 | 1000 | 550 | 2 |
3 | 500 | n/a | 2 minuty | 1500 | 2000 | 600 | 2 |
4 | 2000 | n/a | 10 minut | 2000 | 5000 | 640 | 3 |
5 | 8000 | n/a | 1 godzina | 3000 | 25000 | 680 | 4 |
6 | 24000 | n/a | 4 godziny | 4500 | 50000 | 720 | 5 |
7 | 60000 | n/a | 8 godzin | 6000 | 75000 | 760 | 6 |
8 | 130000 | n/a | 1 dzień | 8000 | 100000 | 800 | 7 |
9 | 350000 | n/a | 1 dzień 3 godzin | 10000 | 200000 | 840 | 8 |
10 | 950000 | n/a | 1 dzień 6 godzin | 12000 | 300000 | 880 | 9 |
11 | 2500000 | n/a | 1 dzień 9 godzin | 15000 | 600000 | 920 | 10-11 |
12 | 6250000 | 55000 | 1 dzień 12 godzin | 18000 | 750000 | 960 | 12 |
13 | 12500000 | 70000 | 1 dzieńs 15 godzin | 20999 | 950000 | 1000 | 13 |
14 | 15000000 | 106000 | 1 dzień 18 godzin | 24999 | 1200000 | 1040 | 14 |
15 | 20000000 | 180000 | 1 dzień 21 godzin | 29999 | 1450000 | 1080 | 15 |
Skarbiec (Treasury)
Potrzebujemy w naszych miastach skarbców, w których będziemy trzymali zebrane z kopalni złota materiały. Musimy bronić tych budynków za wszelką cenę, aby żaden atakujący nasze miasto gracz nie mógł nam nic ukraść.
Gdy ulepszamy nasz zamek to dostajemy dostęp do większej ilości skarbców jak i możemy te magazyny rozbudować na o wiele wyższe poziomy.
Poziom zamku | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ilość magazynów | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 |
Poziom magazynów | 1 | 2-3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ulepszając skarbiec zwiększamy jego pojemność jak i wytrzymałość. Czas i koszt ulepszenia zwiększają się także z kolejnymi poziomami. Skarbce ulepszamy przy pomocy jedzenia (chleba).
Poziom | Chleb | Pisaek | Czas | Pojemność | Wytrzymałość | Poziom Zamku |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | n/a | 10 sekund | 5000 | 600 | 1 |
2 | 400 | n/a | minuta | 15000 | 700 | 2 |
3 | 1000 | n/a | 30 minut | 35000 | 850 | 2 |
4 | 4000 | n/a | 4 godzin | 75000 | 1000 | 3 |
5 | 16000 | n/a | 12 godzin | 150000 | 1150 | 4 |
6 | 48000 | n/a | dzień | 300000 | 1300 | 5 |
7 | 120000 | n/a | 2 dni | 600000 | 1450 | 6 |
8 | 300000 | n/a | 2 dni 2 godzin | 1000000 | 1600 | 7 |
9 | 750000 | n/a | 2 dni 4 godzin | 2000000 | 1800 | 8 |
10 | 1800000 | n/a | 2 dni 6 godzin | 3000000 | 2000 | 9 |
11 | 4000000 | n/a | 2 dni 8 godzin | 4000000 | 2200 | 10 |
12 | 8600000 | 215000 | 2 dni 10 godzin | 5200000 | 2400 | 11 |
13 | 15300000 | 275000 | 2 dni 12 godzin | 6760000 | 2600 | 12 |
14 | 22000000 | 425000 | 2 dni 14 godzin | 8800000 | 2800 | 13 |
15 | 30000000 | 720000 | 2 dni 16 godzin | 11500000 | 3000 | 14-15 |
Wiatraki (Windmills)
Chleb (Bread) produkują wiatraki, które również potrafią przetrzymywać pewną ilość jedzenia. Jeśli wiatrak zapełni się surowcem to produkcja się zatrzymuje.
Ulepszając zamek dostajemy dostęp do większej ilości Wiatraków jak i do nowych poziomów ich rozbudowy.
Poziom zamku | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ilość Wiatraków | 1 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
Poziom Wiatraków | 1 | 2-3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ulepszając wiatraki zwiększamy ich produkcję jak i pojemność. Czas i koszt ulepszenia także się zwiększa wraz z nowymi poziomami. Również zwiększa się wytrzymałość Wiatraków. Do ulepszania tego rodzaju budynków wymagane jest złoto.
Poziom | Złoto | Piasek | Czas | Wydobycie | Pojemność | Wytrzymałość | Poziom Zamku |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | n/a | 10 sekund | 1000 | 500 | 500 | 1 |
2 | 200 | n/a | 30 sekund | 1200 | 1000 | 550 | 2 |
3 | 500 | n/a | 2 minuty | 1500 | 2000 | 600 | 2 |
4 | 2000 | n/a | 10 minut | 2000 | 5000 | 640 | 3 |
5 | 8000 | n/a | 1 godzina | 3000 | 25000 | 680 | 4 |
6 | 24000 | n/a | 4 godziny | 4500 | 50000 | 720 | 5 |
7 | 60000 | n/a | 8 godzin | 6000 | 75000 | 760 | 6 |
8 | 130000 | n/a | dzień | 8000 | 100000 | 800 | 7 |
9 | 350000 | n/a | dzień 3 godzin | 10000 | 200000 | 840 | 8 |
10 | 950000 | n/a | dzień 6 godzin | 12000 | 300000 | 880 | 9 |
11 | 2500000 | n/a | dzień 9 godzin | 15000 | 600000 | 920 | 10-11 |
12 | 6250000 | 55000 | dzień 12 godzin | 18000 | 750000 | 960 | 12 |
13 | 12500000 | 70000 | dzień 15 godzin | 20999 | 950000 | 1000 | 13 |
14 | 15000000 | 106000 | dzień 18 godzin | 24999 | 1200000 | 1040 | 14 |
15 | 20000000 | 180000 | dzień 21 godzin | 29999 | 1450000 | 1080 |
Stodoły (Barns)
Nie zawsze wydamy całe jedzenie wyprodukowane przez Wiatraki, więc aby je magazynować w większych ilościach musimy zbudować i ulepszać Stodoły, w których będziemy mieli dostatecznie dużo miejsca do przechowywania chleba dla mieszkańców.
Wraz z ulepszaniem zamku na wyższe poziomy otrzymujemy dostęp do większej ilości Stodół jak i możemy je rozbudowywać na wyższe poziomy, a tym samym przechowywać w nich więcej jedzenia.
Poziom zamku | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ilość Stodół | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 |
Poziom Stodół | 1 | 2-3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ulepszając Stodoły zwiększamy ich pojemność jak i wytrzymałość. Czas i koszt ulepszenia Stodół zwiększa się także. Potrzebujemy do rozbudowy jedynie złota.
Poziom | Złoto | Piasek | Czas | Pojemność | Wytrzymałość | Poziom Zamku |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | n/a | 10 sekund | 5000 | 600 | 1 |
2 | 400 | n/a | minuta | 15000 | 700 | 2 |
3 | 1000 | n/a | 30 minut | 35000 | 850 | 2 |
4 | 4000 | n/a | 4 godzin | 75000 | 1000 | 3 |
5 | 16000 | n/a | 12 godzin | 150000 | 1150 | 4 |
6 | 48000 | n/a | dzień | 300000 | 1300 | 5 |
7 | 120000 | n/a | 2 dni | 600000 | 1450 | 6 |
8 | 300000 | n/a | 2 dni 2 godzin | 1000000 | 1600 | 7 |
9 | 750000 | n/a | 2 dni 4 godzin | 2000000 | 1800 | 8 |
10 | 1800000 | n/a | 2 dni 6 godzin | 3000000 | 2000 | 9 |
11 | 4000000 | n/a | 2 dni 8 godzin | 4000000 | 2200 | 10 |
12 | 8600000 | 215000 | 2 dni 10 godzin | 5200000 | 2400 | 11 |
13 | 15300000 | 275000 | 2 dni 12 godzin | 6760000 | 2600 | 12 |
14 | 22000000 | 425000 | 2 dni 14 godzin | 8800000 | 2800 | 13 |
15 | 30000000 | 720000 | 2 dni 16 godzin | 11500000 | 3000 | 14-15 |
Aktywność komentująych