Tw贸j kciuk czeka na tablecie, drga jak palec na spu艣cie u kowboja. Czekasz na pierwsze uderzenie wroga. Stajesz si臋 niecierpliwy. Tw贸j umys艂 krzyczy atakuj! Uderzasz kciukiem w tablet, co oznacza, 偶e 鈥嬧媝otwory mog膮 zaatakowa膰. Powiniene艣 by艂 poczeka膰. Wr贸g ostro kontratakuje jednostk膮 obronn膮, by膰 mo偶e tarcz膮 Woosy, mo偶e lodem Kuhna.

Tak czy inaczej, tw贸j atak si臋 nie udaje i szybko stajesz si臋 bezsilny. W 艣lad za nim idzie lawina atak贸w i kontratak贸w, jeste艣 poszarpany, ledwo 偶yjesz. Mecz jeszcze si臋 nie sko艅czy艂, ale masz wra偶enie, 偶e nie zako艅czy si臋 dla Ciebie dobrze. To powinno by膰 znajome uczucie dla ka偶dego, kto gra艂 i przegra艂 kilka mecz贸w w Summoners War: Lost Centuria.


Summoners War: Lost Centuria to przede wszystkim karciana gra strategiczna czasu rzeczywistego PVP od Com2uS, z pozoru bardzo podobna do Cookie Run: Kingdom pod wzgl臋dem rozgrywki, z wyj膮tkiem element贸w budowania kr贸lestwa. Tworzysz dru偶yn臋, wdajesz si臋 w walk臋 z inn膮 dru偶yn膮 i m贸wisz swoim jednostkom, aby u偶ywa艂y swoich umiej臋tno艣ci w celu uzyskania maksymalnego efektu. Istnieje jednak kilka ogromnych r贸偶nic.

Po pierwsze, PVP nie jest rozgrywane mi臋dzy u偶ytkownikami utkni臋tymi w szponach AI, ale z mi臋dzy u偶ytkownikami aktywnie dowodz膮cymi swoimi jednostkami w terenie. Czekaj膮, a偶 ich karty pojawi膮 si臋 w kolejce, a mana na艂aduje si臋, pozwalaj膮c na ataki. Walki s膮 wyposa偶ony w system kontry, dzi臋ki kt贸remu twoje ataki trafi膮 jako pierwsze, je艣li u偶yjesz ich, gdy wr贸g wykonuje w艂asny atak.

W Summoners War: Lost Centuria bardzo wa偶ne jest r贸wnie偶 rozmieszczenie jednostek. Masz zesp贸艂 sk艂adaj膮cy si臋 z 8 os贸b i mo偶esz okre艣li膰, kto b臋dzie na pierwszej linii, a kto na tylnej. Mo偶e to skutkowa膰 formacjami, kt贸re wygl膮daj膮 na szalone, ale dzia艂aj膮, na przyk艂ad u偶ywanie wsparcia 艣rodkowego do atak贸w tank贸w w celu zadawania obra偶e艅 lub ukrywanie tanka lub z艂odzieja 偶ycia na tylnej linii jako forma ubezpieczenia bitwy.

Opracowali艣my ten poradnik, aby pom贸c pocz膮tkuj膮cym stan膮膰 na nogi, zw艂aszcza 偶e system kontrowania mo偶e wydawa膰 si臋 sprzeczny z intuicj膮 (i tak nie powstrzymuje wroga przed uderzeniem ci臋!), dop贸ki nie nauczysz si臋, jak go w艂a艣ciwie u偶ywa膰. Uczenie si臋 tutaj tych taktyk jest o wiele mniej bolesn膮 opcj膮 w por贸wnaniu do uczenia si臋 takich taktyk poprzez stosowanie ich na sobie! Wi臋c zosta艅 z nami i przeczytaj nasz obszerny przewodnik dla pocz膮tkuj膮cych do gry Summoners War: Lost Centuria, aby uzyska膰 wskaz贸wki, sztuczki i strategie, jak przyzywa膰 kultowe potwory i zdominowa膰 wrog贸w!

Kontratak to g艂贸wna si艂a

Kontrataki s膮 co najmniej dziwne, ale tak w艂a艣nie jest, wi臋c nie pr贸bujesz po prostu kontratakowa膰 bez wzgl臋du na to, jakiej karty u偶ywasz. Aby wykona膰 kontratak, musisz u偶y膰 umiej臋tno艣ci, gdy wr贸g u偶ywa w艂asnej umiej臋tno艣ci. Je艣li to zrobisz, twoja umiej臋tno艣膰 uderzy jako pierwsza. Jednak spos贸b, w jaki dzia艂aj膮, tak naprawd臋 nie powstrzymuje wroga przed u偶yciem tej umiej臋tno艣ci.


Nawet je艣li tw贸j kontratak trafi aktualnie atakuj膮cego wroga, co samo w sobie jest rzadko艣ci膮 ze wzgl臋du na spos贸b, w jaki dzia艂a celowanie we wroga, jego atak zostanie wykonany, chyba 偶e tw贸j kontratak go zabije lub uderzy go w formie os艂abienia.

Wiedz膮c o tym, najlepszymi jednostkami do kontratak贸w jest ka偶dy, kto potrafi wykona膰 szeroko zakrojone og艂uszenia, zamro偶enia lub cokolwiek innego, co mo偶e powstrzyma膰 atak wroga na swoich torach, na przyk艂ad zamro偶enie Kuhna lub losowe masowe og艂uszenie Thraina. Lub ka偶dy, kto mo偶e chroni膰 aktualny cel (lub wszystkich!) przed obra偶eniami, taki jak Woosa lub Chloe. W ten spos贸b sprawisz, 偶e atak wroga stanie si臋 bezu偶yteczny, a przynajmniej masz na to spore szanse.

Formacja bojowa

W zak艂adce Formacja mo偶esz ustawi膰 pozycje bojowe swojej dru偶yny. Pami臋taj, 偶e im dalej kogo艣 umie艣cisz, tym wi臋cej obra偶e艅 przyjmie, poniewa偶 celowanie w grze zawsze wybiera posta膰 z przodu, z wyj膮tkiem postaci, kt贸rych umiej臋tno艣ci pozwalaj膮 atakowa膰 tyln膮 lini臋. Przednia i tylna linia s膮 r贸wnie偶 podzielone na 4 pola ka偶da.

Jednostki opisane jako atakuj膮ce ca艂膮 lini臋 frontu wroga nie zaatakuj膮 od razu 4 najbardziej wysuni臋tych do przodu pozosta艂ych jednostek wroga. Zamiast tego uderz膮 w to, co zostanie z pierwszych 4 wrog贸w, dop贸ki wszyscy nie zgin膮. Wtedy i tylko wtedy mog膮 trafi膰 4 wrog贸w z ty艂u. Cz臋sto skutkuje to atakami, kt贸re maj膮 by膰 obszarowe z pierwszej linii, trafiaj膮c tylko jednego lub dw贸ch facet贸w w drugiej linii.

Chocia偶 bezpiecznie jest umie艣ci膰 swoich najbardziej wytrzyma艂ych ludzi z przodu, nie zawsze jest to najlepszy wyb贸r: Tank chowaj膮cy si臋 w najbardziej wysuni臋tej do przodu cz臋艣ci tylnej linii mo偶e pom贸c kupi膰 dodatkowy czas po nieudanej walce, wystarczaj膮co d艂ugo, aby odwr贸ci膰 to z dealerami uszkodze艅 na tylnych pozycjach. Nie wspominaj膮c ju偶 o niekt贸rych wytrzyma艂ych postaciach, kt贸re maj膮 r贸wnie偶 ataki, kt贸re mog膮 by膰 na tyle dobre, 偶e umieszczenie ich w tylnej linii jest realn膮 opcj膮.

Konkretna posta膰, konkretny wr贸g, konkretny czas

W tej grze niekt贸re postacie i zakl臋cia wymagaj膮, aby ich ataki by艂y odpowiednio zsynchronizowane z ich rol膮. Zadawanie obra偶e艅 jest w porz膮dku, gdy mo偶na u偶y膰 ich w dowolnym momencie, zar贸wno do zainicjowania ataku, jak i do kontrataku. Bufory najlepiej wykorzysta膰 natychmiast, aby otworzy膰 atak, zw艂aszcza je艣li s膮 umieszczone gdzie艣 na tylnej linii, gdzie s膮 bezpieczniejsze.

Jednostki og艂uszaj膮ce i jednostki defensywne najlepiej nadaj膮 si臋 do kontrataku, na przyk艂ad Woosa os艂aniaj膮cy ca艂膮 dru偶yn臋 tu偶 przed ogromnym atakiem lub Kuhn wyrzucaj膮cy zamro偶enie na ca艂ej linii, gdy kto艣 z frontu wroga zaatakuje. 艢rodki czyszcz膮ce os艂abienia, takie jak karta zakl臋cia Transfer, s膮 absolutnie bezwarto艣ciowe jako kontrataki, ale najlepiej u偶ywa膰 ich po tym, jak wr贸g faktycznie ci臋 uderzy: nie mo偶esz usun膮膰 os艂abienia, je艣li jeszcze go nie ma.

Musisz mie膰 oko na to, kt贸ry z twoich wrog贸w te偶 atakuje: je艣li widzisz typ masowego obezw艂adniacza, takiego jak Kuhn, czekaj膮cy na zamro偶enie twojej linii frontu, mo偶esz u偶y膰 tylnych jednostek do ataku, bezpiecznych przed jego kontrmro偶eniem. Istnieje r贸wnie偶 opcja poczekania, a偶 wr贸g strzeli pierwszy, a nast臋pnie skontrowania jednym z twoich frontliner贸w, zanim zostanie zamro偶ony. Zawsze miej oko na dost臋pne opcje i pami臋taj, kiedy najlepiej z nich skorzysta膰.

Pozw贸l przeciwnikowi na pierwszy ruch

Powiedzmy, 偶e tw贸j przeciwnik ma pewn膮, niesamowicie irytuj膮c膮 jednostk臋, kt贸ra bardzo dobrze niszczy twoje ruchy kontratakami. Jak Woosa, kt贸ry rzuca zakl臋cie niewra偶liwo艣ci na status i tarczy na wszystkich cz艂onk贸w swojej dru偶yny. Jego tarcza jest wystarczaj膮co silna, aby absorbowa膰 wi臋kszo艣膰 atak贸w i czyni膰 je nieskutecznymi, wi臋c przyczyniaj膮 si臋 do blokowania atak贸w, cz臋sto je kontruj膮c. Dobrym sposobem na omini臋cie takiego wroga jest poczekanie, a偶 przeciwnik wystrzeli pierwszy.

W ten spos贸b wiesz, 偶e nie b臋dzie m贸g艂 u偶y膰 takich jednostek do kontrataku, poniewa偶 to ty ci膮gle kontrujesz! A je艣li zdecyduj膮 si臋 u偶y膰 takiej jednostki wcze艣nie bez kontrowania, nadal mo偶esz ich uderzy膰 zanim rzuc膮 zakl臋cie, najlepiej kupuj膮c czas dla siebie po tym, jak ju偶 przyjm膮 cios. Nie wspominaj膮c ju偶 o tym, 偶e mo偶esz rzuci膰 umiej臋tno艣膰 leczenia lub buff (buffy Acceleration dla dodatkowej many s膮 tutaj dobrym wyborem), gdy tak si臋 dzieje, aby nie marnowa膰 umiej臋tno艣ci ataku.

Wrogie bestie

Kiedy jednostka umiera, jej karta przestaje pojawia膰 si臋 w twojej kolejce. Jednym ze sposob贸w, aby to wykorzysta膰, jest umieszczenie najbardziej niszczycielskich napastnik贸w z ty艂u. Im wi臋cej jednostek stracisz, tym bardziej prawdopodobne jest, 偶e ci naprawd臋 paskudni – zadaj膮cy obra偶enia z ty艂u pojawi膮 si臋 w kolejce, dop贸ki nie zostan膮 one jedynymi.

Przy wystarczaj膮cej ilo艣ci many (mo偶esz chcie膰 przynie艣膰 bufor z tanim Przyspieszeniem, takim jak Bernard), mo偶e to prowadzi膰 do sta艂ego zalewu wysoce zadaj膮cych obra偶e艅 umiej臋tno艣ci, kt贸re odwracaj膮 walk臋 do g贸ry nogami. A je艣li nie tracisz 偶adnych jednostek i nie mo偶esz wykorzysta膰 tych umiej臋tno艣ci, oznacza to po prostu, 偶e wr贸g nie bije ci臋 wystarczaj膮co mocno, wi臋c i tak przegra.

Z drugiej strony dotyczy to r贸wnie偶 wroga. Je艣li przeciwnik schodzi na ty艂y, mocno naciskaj na przewag臋 i b膮d藕 agresywny.

Uwa偶aj co przyciskasz

Walki na li艣cie poszukiwanych w trybie pojedynczym musz膮 mie膰 trzy gwiazdki, aby ka偶dego dnia czerpa膰 z nich jak najwi臋cej. Pobij go o jedn膮 gwiazdk臋, a b臋dziesz m贸g艂 odebra膰 otrzymane nagrody, ale nie b臋dziesz m贸g艂 tam wr贸ci膰 przez ca艂y dzie艅. Jest to szczeg贸lnie wa偶ne, poniewa偶 podczas gdy pierwsze dwie nagrody s膮 do艣膰 marne, ostateczna nagroda trzygwiazdkowy jest wynagrodzeniem w postaci klejnot贸w. Nie mo偶esz tego przegapi膰!

Zrozumie膰 kolorowe litery

Podczas przegl膮dania opisu postaci lub zakl臋cia, w szczeg贸lno艣ci zawieraj膮cego wzmocnienia i os艂abienia, mo偶esz dotkn膮膰 kolorowych liter, aby przeczyta膰 opis tego wzmocnienia lub os艂abienia. Upewnij si臋, 偶e to robisz, poniewa偶 wiele z nich nie ma szczeg贸lnie opisowych nazw (Oblivion brzmi jak co艣 bardzo destrukcyjnego, ale jedyne, co robi, to wy艂膮czenie umiej臋tno艣ci pasywnych, kt贸re nie wszyscy maj膮).

Oczywi艣cie idzie to r贸wnie偶 w parze z faktem, 偶e powiniene艣 po艣wi臋ci膰 troch臋 czasu na przeczytanie opis贸w postaci przed ich u偶yciem! Chocia偶 ich poziom jest zwykle dobrym wska藕nikiem ich mocy, niekt贸re karty niskiego poziomu, takie jak Bernard Gryfon, s膮 powszechnie u偶ywane z jakiego艣 powodu. Poniewa偶 to tani spos贸b na zdobycie mn贸stwa many, za pomoc膮 kt贸rej mo偶na przewr贸ci膰 wroga.

Zrozumie膰 kolorowe kwadraty

M贸wi膮c o buffach i debuffach, pojawiaj膮 si臋 one jako kolorowe kwadraty nad twoimi jednostkami, gdy s膮 przez nie dotkni臋te lub pob艂ogos艂awione. Czerwone statusy to debuffy, kt贸re s膮 dla ciebie oczywi艣cie z艂e, chyba 偶e masz w r臋ku kart臋 Transferu. Niebieskie statusy to buffy, kt贸re generalnie s膮 dla ciebie dobre, chyba 偶e przeciwna dru偶yna ma Soha. Statusy fioletowe s膮 mniej przewidywalne.

Mog膮 by膰 zar贸wno wzmocnieniami jak i debuffami. Nie mo偶esz ich ukra艣膰 wrogowi, rzuci膰 ich z powrotem, ani nawet wyczy艣ci膰 ich jak膮艣 form膮 magii rozproszenia statusu. Miej to na uwadze, gdy decydujesz si臋, czy u偶y膰 tej karty Transfer lub Soha.

Zni偶ka za przywo艂anie

Je艣li masz ksi臋gi przywo艂a艅, 艣wietnie! Mo偶esz przyzywa膰 za ich pomoc膮 nowe karty poprzez Mystical Summon. Je艣li nie masz ksi膮偶ek, mo偶esz zamiast tego przyzwa膰 za klejnoty. Nigdy nie r贸b pojedynczych przywo艂a艅 za klejnoty. Zawsze wybieraj 10, poniewa偶 oszcz臋dzasz 300 klejnot贸w z ca艂kowitej ceny w por贸wnaniu do robienia 10 pojedynczych wezwa艅.

Miej oko na swoje wydarzenia i dzienniki

Podobnie jak w przypadku wielu gier mobilnych, Twoje codzienne nagrody, osi膮gni臋cia i post臋py w wydarzeniach s膮 najlepszym 藕r贸d艂em zasob贸w. Zawsze miej oko na te ma艂e czerwone k贸艂ka powiadomie艅 i nigdy nie zapomnij zabra膰 swoich s艂usznie zarobionych rzeczy. W przypadku wydarze艅 o ograniczonym czasie trwania musisz wyostrzy膰 swoj膮 czujno艣膰, poniewa偶 nie chcesz przegapi膰 odebrania nagr贸d!

System kamie艅, papier, no偶yce

W grze zastosowano system znany z rywalizacji w kamie艅, papier, no偶yce, ale z zastosowaniem 偶ywio艂贸w. 脫w system okre艣la jak mocno atak trafia, aby uzyska膰 najwi臋ksz膮 si艂臋. Ogie艅 bije wiatr, wiatr bije wod臋, woda bije ogie艅. Zar贸wno 艢wiat艂o jak i Ciemno艣膰 uderzaj膮 si臋 nawzajem w grze w do艣膰 mocny spos贸b, jednocze艣nie s艂abo uderzaj膮c w swoje odpowiedniki.

Je艣li tw贸j atak jest s艂aby przeciwko 偶ywio艂owi to zadaje bardzo ma艂e obra偶enia. Tymczasem bycie silnym przeciwko 偶ywio艂owi spowoduje Mia偶d偶膮cy Uderzenie, kt贸re uderza znacznie mocniej ni偶 normalny atak.

Generalista lub specjalista

Poniewa偶 nie mo偶esz przewidzie膰, z jak膮 wrog膮 dru偶yn膮 si臋 zmierzysz, posiadanie wszystkich 偶ywio艂贸w w twojej dru偶ynie oznacza, 偶e 鈥嬧媕este艣 przygotowany na wszystko, co dotyczy elementarnych zasad rozgrywki kamie艅, papier, no偶yce.

Jednak w trybie pojedynczym, podczas gdy wr贸g AI ma tendencj臋 do oszukiwania, maj膮c wielokrotno艣膰 tych samych potwor贸w lub zakl臋膰, pozwala ci to wiedzie膰, z czym przyjdzie Ci walczy膰. W takim przypadku stw贸rz wyspecjalizowan膮 dru偶yn臋 do zabijania okre艣lonej kompozycji wroga, zwykle dopasowuj膮c 偶ywio艂y do pozycji 偶ywio艂贸w wroga. Je艣li wr贸g ma ognistych z przodu, a wodnych z ty艂u, umie艣膰 wodniak贸w z przodu i kilku z ty艂u, wi臋c w miar臋 post臋pu walki ogni艣ci b臋d膮 coraz szybciej umierali od autoatak贸w.

Centralne filary wsparcia

Wzmocnienia wsparcia kumuluj膮 si臋 do maksymalnie trzech poziom贸w. Wiedz膮c o tym, posiadanie dw贸ch lub wi臋cej wspieraj膮cych to dobra liczba, poniewa偶 wi臋kszo艣膰 wspieraj膮cych daje jeden lub dwa poziomy pewnego wzmocnienia. Reszta b臋dzie wymaga艂a zadawania obra偶e艅 lub tank贸w, poniewa偶 wspieraj膮cy zwykle nie uderzaj膮 zbyt mocno, jak w wi臋kszo艣ci gier.

Pomocne mo偶e by膰 r贸wnie偶 umieszczenie ich w 艣rodku twojej formacji, poniewa偶 nie chcesz, aby twoi pakerzy zgin臋li pierwsi, gdy wszystko p贸jdzie nie tak. Wsparcie jest twoj膮 ostatni膮 jednostk膮 w walce, zw艂aszcza 偶e ci, kt贸rzy zadaj膮 obra偶enia, chowaj膮c si臋 z ty艂u.

Pokonanie barier

Barrier Battle, umiejscowiona w Challenge Mode, to walka, kt贸ra narzuca graczom pewn膮 zasad臋, zwan膮 Barrier, aby urozmaici膰 sytuacj臋. Masz tylko 3 przegrane, zanim b臋dziesz musia艂 czeka膰 kolejne 4 dni na nast臋pn膮 bitw臋, co oznacza, 偶e 鈥嬧媍hodzi o uzyskanie dobrej passy. Nagrody s膮 jednak 艣wietne, wi臋c pami臋taj o dok艂adnym zaplanowaniu sk艂adu dru偶yny, zgodnie z aktualnymi zasadami trybu. Powiedzmy, nie przyprowadzaj 偶adnych uzdrowicieli, je艣li obecne zasady m贸wi膮, 偶e leczenie nie dzia艂a.

Je艣li chodzi o karty do wyboru, mniej martw si臋 o ich poziom, a bardziej o sk艂ad dru偶yny i to, jak dobrze s膮 wyposa偶one. Ka偶dy ma lv10, wi臋c r贸偶nice w sile b臋d膮 g艂贸wnie pochodzi艂y z ich Run, kamieni umiej臋tno艣ci, synergii dru偶ynowej.

Bilety na Aren臋

W trybie wyzwa艅, znajduje si臋 r贸wnie偶 tryb areny, kt贸ry jest podobny do trybu bariery, poniewa偶 masz trzy pr贸by, a wszyscy s膮 przenoszeni do poziomu 10. Nie ma jednak 偶adnych dodatkowych zasad, wi臋c jest to wy艂膮cznie test tego, jak dobrze wyposa偶ony jest tw贸j zesp贸艂, jaka jest zdolno艣膰 zespo艂u do wsp贸艂pracy i umiej臋tno艣膰 wyczucia czasu.

Ze wzgl臋du na op艂at臋 za wst臋p w wysoko艣ci 100 klejnot贸w, najlepiej przej艣膰 do tego trybu tylko wtedy, gdy jeste艣 ju偶 pewny swojej dru偶yny, poniewa偶 prawdopodobnie zostaniesz dopasowany do os贸b o kilka tysi臋cy trofe贸w powy偶ej swojej rangi. Je艣li ju偶 za to zap艂aci艂e艣, r贸wnie dobrze mo偶esz zagra膰!

AOE, wykorzystaj m膮drze

Gdy masz zamiar u偶y膰 umiej臋tno艣ci liniowej jednostki AOE, zwr贸膰 uwag臋, ilu wrog贸w pozosta艂o na obecnej linii frontu wroga. Je艣li powiedzmy, 偶e na linii frontu wroga zosta艂 jeszcze jedna jednostka, atak trafi tylko j膮, marnuj膮c efekt AOE.

W tym tempie mo偶e by膰 lepiej u偶y膰 zamiast tego ataku na pojedynczy cel, je艣li jest dost臋pny, lub poczeka膰, a偶 autoataki je wyko艅cz膮, je艣li s膮 i tak blisko 艣mierci. Zabij tego samotnika, a potem u偶yj jednostki z AOE na biednych frajerach z tylnej linii.

Przesada jest przereklamowana

Niekt贸re jednostki s膮 艣wietne do zabijania prawie martwych wrog贸w, takie jak Hwa (kt贸ry spala man臋 wroga po zabiciu celu, kt贸ry i tak ma najni偶szy HP) i Ramagos (kt贸ry leczy si臋 po zabiciu przeciwnika).

W przeciwnym razie, je艣li hp celu jest tak niskie, 偶e wkr贸tce umrze od autoatak贸w lub mo偶e zosta膰 zabity atakiem obszarowym, kt贸ry uderza r贸wnie偶 w jego przyjaci贸艂, przesadne zabijanie ich pojedynczym nukerem jest generalnie nieskuteczne. Najlepszym momentem na taki atak jest sytuacja, gdy 贸w przeciwnik jest ostatnim wrogiem w linii lub jest denerwuj膮cym celem o wysokim priorytecie, takim jak Woosa lub ka偶dy, kto potrafi wykona膰 AOE na ca艂ej mapie.

Zabezpieczaj mocne jednostki

Je艣li masz jak膮艣 pojedyncz膮 jednostk臋, kt贸ra mo偶e zada膰 obra偶enia na ca艂ym polu, z mi艂o艣ci do wszystkiego, co dobre, we藕 j膮 i umie艣膰 gdzie艣 w tylnej linii lub w 艣rodku. Zdolno艣膰 do zadawania obra偶e艅 ca艂emu polu, nawet przy stosunkowo niskim ataku, kumuluje si臋 przez ca艂y mecz. Kiedy linia frontu wroga za艂amuje si臋 i zauwa偶ysz, 偶e tylna linia wroga jest ju偶 w po艂owie si艂y lub prawie martwa, ten facet w艂a艣nie wykona swoj膮 robot臋.

Biuro Misji

Tworz膮c zespo艂y w Biurze Misji, nie my艣l tylko o elementarnych s艂abo艣ciach i rolach jednostek, o wype艂nienie kt贸rych prosi Ci臋 tablica. Pomy艣l o indywidualnym poziomie mocy ka偶dej jednostki, poniewa偶 wp艂ywa to r贸wnie偶 na procent powodzenia 偶膮da艅 w Biurze Misji.

Czasami lepiej jest wype艂ni膰 trzecie miejsce osob膮 o wysokim poziomie mocy niezale偶nie od 偶ywio艂u, podczas gdy dwa pierwsze spe艂niaj膮 wymagania 偶ywio艂u. Po prostu sprawd藕, kt贸ry zestaw jednostek zapewni Ci wy偶szy procent sukcesu.

Zestawy run

W zak艂adce Terytorium u偶ywasz budynku Craft Building, aby zdoby膰 Runy, w kt贸re mo偶na wyposa偶y膰 w potwory, aby by艂y silniejsze. Wyposa偶aj膮c je w Runy, postaraj si臋, aby pasowa艂y do 鈥嬧媠iebie symbole. Runy maj膮 zestaw premii, kt贸re cz臋sto s膮 znacznie wi臋ksze ni偶 te, kt贸re mo偶na uzyska膰 wk艂adaj膮c trzy r贸偶ne runy do miejsc danego go艣cia, nawet je艣li s膮 to trzy runy wy偶szego poziomu w por贸wnaniu z trzema tandetnymi, ma艂ymi szarymi runami.

Przynajmniej nie musisz te偶 dopasowywa膰 kolor贸w, tylko symbole na Runach. I tak jak powiniene艣 dopasowywa膰 runy do siebie, powiniene艣 dopasowa膰 je do bohatera. Daj jednostkom Runy, kt贸re wsp贸艂graj膮 z ich mocnymi stronami.

Wzmacnianie run

Masz kilka 艣mieciowych run? Mo偶esz wyda膰 te runy, aby wzmocni膰 istniej膮ce, co oznacza, 偶e 鈥嬧媙igdy nie powiniene艣 sprzedawa膰 run niskiego poziomu.

Oczaruj swoje karty

Z drugiej strony zakl臋cie dodaje nowe statystyki do twoich run dzi臋ki u偶yciu zwoj贸w zakl臋膰. Otrzymujesz je wykonuj膮c codzienne misje.

Chocia偶 kusz膮ce mo偶e by膰 gromadzenie tych rzeczy, dop贸ki nie awansujesz i nie b臋dziesz w stanie tworzy膰 lepszych run, powiniene艣 przynajmniej u偶y膰 niekt贸rych zwoj贸w zaklinaj膮cych na runach swojej ulubionej jednostki na pocz膮tku, aby uzyska膰 przewag臋 we wczesnej fazie gry. Nie wspominaj膮c o runach ni偶szych poziom贸w, kt贸re i tak s膮 ta艅sze w ulepszaniu.

Inspekcja kart przed bitw膮

Zanim rozpocznie si臋 walka, nie jest za p贸藕no na zmian臋 jednostek, ale gdy zostanie ci pokazana wroga dru偶yna r贸b notatki. Je艣li wr贸g pobije ci臋 szczeg贸lnie mocno, a zauwa偶ysz, 偶e nie jest ra偶膮co silny lub nadmiernie wyposa偶ony w por贸wnaniu z tob膮, to wiedza jak膮 o nim zbierzesz pomo偶e Ci wygra膰 kolejna potyczk臋.

By膰 mo偶e ich zesp贸艂 mo偶e mie膰 lepsz膮 synergi臋 ni偶 tw贸j, mo偶e dobrze wymierzyli liczniki lub po prostu skontrowali twoje elementy przez zupe艂ny przypadek. Jest to ca艂kowicie zrozumia艂e, bior膮c pod uwag臋 losowy charakter wyboru przeciwnika. Tak czy inaczej, obserwowanie dru偶yny wroga to dobry spos贸b na poznanie innych kart, zw艂aszcza tych, kt贸rych nie posiadasz.

Dopinguj za karty

W prawym dolnym rogu holu znajdziesz przycisk, kt贸ry wygl膮da jak telewizor. Dzi臋ki temu mo偶esz kibicowa膰 w bitwach mi臋dzy graczami. P艂acisz 100 klejnot贸w, aby dopingowa膰 walk臋, kt贸ra p艂aci kart膮 poziomu bohatera, gdy twoja dru偶yna wygrywa i 100 kryszta艂贸w many za rzadk膮 kart臋. Kiedy kibicujesz dru偶ynie w menu TV, dobrze by艂oby sprawdzi膰 poziomy jednostek dru偶yny, szczeg贸lnie je艣li nie jeste艣 pewien sk艂adu obu dru偶yn.

Zawsze przychod藕 tutaj nie tylko po to, aby spr贸bowa膰 z艂apa膰 kilka kart, ale tak偶e po to, aby sprawdzi膰 potencjalny sk艂ad dru偶yny: dobrym pomys艂em mo偶e by膰 robienie notatek od tego, kto wygra powt贸rk臋, zw艂aszcza je艣li obie dru偶yny by艂y mniej wi臋cej na tym samym poziomie. Aha, a je艣li dru偶yna, kt贸r膮 kibicowa艂e艣 przegra, przynajmniej dostaniesz normaln膮 kart臋 za swoje k艂opoty.

Tworzenie sojusznik贸w

W jakiejkolwiek grze wieloosobowej zawsze nale偶y pami臋ta膰 o aspekcie spo艂ecznym. Na szczeg贸ln膮 uwag臋 w Summoners War: Lost Centuria nale偶膮 sojusze. Do艂膮czenie do Sojuszu jest zawsze dobrym pomys艂em, bior膮c pod uwag臋, 偶e bycie w nim pozwala na korzystanie ze sklepu Sojuszu.

Istnieje r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 zdobycia kart od innych graczy za po艣rednictwem punktu handlowego Sojuszu. Nie tylko pozwala to na bardziej przewidywalne i 艂atwiejsze skompletowanie talii, ale tak偶e pozwala zrobi膰 to samo dla innych cz艂onk贸w!

Zachowaj spok贸j

W tej grze zachowanie spokoju jest wa偶ne. Musisz nie tylko szybko operowa膰 kciukiem, ale tak偶e g艂ow膮 i oczami. Zbyt 艂atwo jest po prostu automatycznie trzyma膰 kciuk na, powiedzmy, Kuhn, gotowy do zamro偶enia linii frontu wroga, je艣li zaatakuje.

Nast臋pnie stukasz go, gdy przeciwnik atakuje z ty艂u i marnujesz jego zamro偶enie, poniewa偶 nie uda艂o mu si臋 anulowa膰 ataku. Zachowaj spok贸j, nigdy si臋 nie poddawaj i nie wyrzucaj tabletu przez okno!

Dzi臋ki za pozostanie z nami przez ca艂膮 drog臋 tutaj. Je艣li masz w艂asne wskaz贸wki lub sztuczki, kt贸rymi mo偶esz si臋 podzieli膰, nie wahaj si臋 om贸wi膰 je w sekcji komentarzy poni偶ej!


Gry podobne