Save the Girl to naprawd臋 zabawna i wci膮gaj膮ca gra logiczna, w kt贸rej stajemy przed zadaniem uratowanie kobiety, kt贸ra zawsze wpada w tarapaty. Je艣li chcesz si臋 upewni膰, 偶e znasz rozwi膮zanie na wszystkich poziomach w grze, dzisiejszy poradnik jest odpowiedzi膮 na Twoje potrzeby.

Jak zapewne wiesz, sama gra jest niezwykle prosta i na pewno b臋dziesz w stanie j膮 uko艅czy膰 samodzielnie – ale na wypadek, gdyby艣 potrzebowa艂 pomocy, jeste艣my tutaj, aby ci j膮 zaoferowa膰.


Wi臋c bez zb臋dnych ceregieli, przejrzyj nasze solucje / kompletne rozwi膮zania do Save the Girl na wszystkie poni偶sze poziomy.

Odpowiedzi do poziomu 1

Dotknij no偶yczek, aby pom贸c dziewczynie uciec.

Odpowiedzi do poziomu 2

Stuknij top贸r, aby dziewczyna wy艂ama艂a drzwi i uciek艂a.


Odpowiedzi do poziomu 3

Stuknij wiadro z cementem, aby wype艂ni膰 otw贸r.

Odpowiedzi do poziomu 4

Stuknij pole, aby schowa膰 si臋 w 艣rodku i przemkn膮膰 obok. Stuknij p艂aszcz przeciwdeszczowy, aby uko艅czy膰 ten poziom.

Odpowiedzi do poziomu 5

Stuknij du偶y fotel, aby zablokowa膰 drzwi. Stuknij latark臋, aby przedosta膰 si臋 przez ciemno艣膰, a nast臋pnie daj psu troch臋 jedzenia i ucieknij.


Odpowiedzi do poziomu 6

Stuknij r臋cznik, a przejdziesz do nast臋pnego pokoju. Naci艣nij latark臋 ponownie, aby wyj艣膰 z pokoju. Na koniec u偶yj schod贸w, aby wyj艣膰.

Odpowiedzi do poziomu 7

Najpierw dotknij namiotu. Nast臋pnie dotknij tr贸jz臋bu, aby szybko z艂apa膰 ryb臋 do zjedzenia. Na koniec dotknij mi臋sa, aby odes艂a膰 rekina.

Odpowiedzi do poziomu 8

Dotknij klubu, aby zdoby膰 dziewczynie kokos. Nast臋pnie daj temu cz艂owiekowi cukierki. Nast臋pnie rozpal ogie艅.

Odpowiedzi do poziomu 9

Odtw贸rz muzyk臋, aby odstraszy膰 nietoperze. Nast臋pnie u偶yj ksi臋偶yca, aby zmieni膰 si臋 w wilko艂aka. Na koniec dotknij g艂owy zombie, aby si臋 przekra艣膰.

Odpowiedzi do poziomu 10 Solution

Dotknij fasoli, aby uzyska膰 ro艣lin臋, kt贸ra wygl膮da jak bro艅 z Plants vs. Zombies, aby przej艣膰 pierwszy etap. Nast臋pnie dotknij pistoletu wodnego, aby艣 m贸g艂 porazi膰 pr膮dem zombie. Na koniec u偶yj 艂atwopalnej cieczy, aby pozby膰 si臋 ostatniego zombie.

Odpowiedzi do poziomu 11

U偶yj tarczy, aby przej艣膰 dalej. Nast臋pnie stuknij s艂o艅ce, aby wysuszy膰 zielon膮 kup臋. Nast臋pnie u偶yj odkurzacza, aby zniszczy膰 ducha.

Odpowiedzi do poziomu 12

Naci艣nij przycisk po prawej, aby wyci膮膰 drzewo. Nast臋pnie naci艣nij peda艂 na metal, aby zmia偶d偶y膰 zombie. Na koniec dotknij przycisku po lewej stronie, aby upora膰 si臋 z du偶ym zombie.

Odpowiedzi do poziomu 13 Solution

Stuknij torebk臋, poniewa偶 nikt nie ma ju偶 pieni臋dzy w swoich torebkach. Nast臋pnie dotknij sk贸rki banana i zako艅cz ten poziom poci膮gaj膮c za uchwyt (przycisk po prawej).

Odpowiedzi do poziomu 14 Solution

Naci艣nij przycisk, aby utworzy膰 s艂up dla psa. Nast臋pnie dotknij ikon臋 po lewej stronie, aby dama mog艂a zmieni膰 ubranie. Na koniec zako艅cz styl klasycznie m艂otkiem.

Odpowiedzi do poziomu 15 Solution

U偶yj g艂o艣nika, aby przestraszy膰 z艂odzieja. Nast臋pnie u偶yj zegara, aby cofn膮膰 czas, a na koniec u偶yj pask贸w, aby utworzy膰 alarm.

Odpowiedzi do poziomu 16 Solution

Najpierw stuknij biustonosz, nast臋pnie czapk臋, a na koniec gumk臋, aby pozby膰 si臋 zbiornika z艂odzieja.

Odpowiedzi do poziomu 17 Solution

Najpierw u偶yj kasku, a potem bomby.

Odpowiedzi do poziomu 18 Solution

U偶yj gumowc贸w, aby przej艣膰, a nast臋pnie zegara. Na koniec zako艅cz poziom naciskaj膮c korek.

Odpowiedzi do poziomu 19 Solution

U偶yj maski, aby odstraszy膰 psa. Nast臋pnie naci艣nij strza艂k臋, a nast臋pnie ci臋偶arki, aby uko艅czy膰 poziom.

Odpowiedzi do poziomu 20

U偶yj kosza na 艣mieci. Nast臋pnie dotknij kul臋 burz膮c膮 i wreszcie mysz.

Odpowiedzi do poziomu 21

Najpierw stuknij ostr膮 papryk臋, a nast臋pnie m艂ot, aby waln膮膰 kreta, a na koniec wiadro z wod膮.

Odpowiedzi do poziomu 22

Najpierw dotknij s艂o艅ca, aby stopi膰 ba艂wana, a nast臋pnie r贸偶y, aby zagra膰 ze 艣mierci膮 i zako艅cz stylowo poziom telefonem.

Odpowiedzi do poziomu 23

Najpierw dotknij 艂opaty, aby zbudowa膰 igloo. Nast臋pnie u偶yj czajnika. Na koniec u偶yj w臋dki.

Odpowiedzi do poziomu 24

Najpierw dotknij myszy. Nast臋pnie chmure, aby stylowo je藕dzi膰 na t臋czy. Nast臋pnie stuknij ognisko.

Odpowiedzi do poziomu 25

Najpierw dotknij motyki. Nast臋pnie rzecz po prawej i wreszcie 艂opata.

Odpowiedzi do poziomu 26

Najpierw dotknij pochodni臋. Nast臋pnie stuknij pi贸ro, aby otworzy膰 drzwi. Nast臋pnie dotknij kota i zako艅cz ten poziom grzybem.

Odpowiedzi do poziomu 27

Najpierw u偶yj gumy do 偶ucia, aby ro艣lina by艂a szcz臋艣liwa. Nast臋pnie dotknij nietoperza i wreszcie kostki lodu.

Odpowiedzi do poziomu 28

Najpierw stuknij lamp臋, aby ocali艂 ci臋 w艂asny d偶in. Potem za偶ycz sobie troch臋 deszczu, a na koniec wybierz skrzyni臋.

Odpowiedzi do poziomu 29

Najpierw dotknij skrzyni po lewej stronie. Nast臋pnie warzywa. Na koniec wybierz hamak.

Odpowiedzi do poziomu 30

Stuknij kamienie, poniewa偶 wszyscy wiedz膮, jak rozpali膰 ogie艅 z kamieni! Nast臋pnie dotknij aparatu, aby odstraszy膰 dinozaura i wreszcie zjedz szpinak, aby sta膰 si臋 silniejszym!

Odpowiedzi do poziomu 31

Najpierw stuknij butelk臋 po prawej, aby uciec, a nast臋pnie stuknij sp贸dnic臋 z li艣ci, a na koniec daj kobiecie okulary VR.

Odpowiedzi do poziomu 32

Aby przenie艣膰 samoch贸d, dotknij ikony po lewej stronie (buty). Nast臋pnie u偶yj szynki, aby przywo艂a膰 鈥瀖ost鈥 i wreszcie u偶yj but贸w, aby si臋 wydosta膰.

Odpowiedzi do poziomu 33

Najpierw u偶yj s艂uchawek, aby omin膮膰 psa. Nast臋pnie u偶yj kawa艂ka kamienia i wreszcie ma艂ego 偶贸艂tego stworzenia.

Odpowiedzi do poziomu 34

Najpierw dotknij ikon臋 drzwi. Nast臋pnie wybierz pochodni臋. Na koniec wybierz szaf臋, w kt贸rej chcesz si臋 schowa膰.

Odpowiedzi do poziomu 35

Najpierw stuknij t臋 magiczn膮 r贸偶d偶k臋, aby otworzy膰 drzwi, a nast臋pnie u偶yj sprayu, aby zobaczy膰 has艂o, a na koniec stuknij fioletow膮 notatk臋.

Odpowiedzi do poziomu 36

Wybierz czosnek, gazet臋 i okulary.

Odpowiedzi do poziomu 37

Wybierz tarcz臋 Kapitana Ameryki, Baterie, 艁adunki wybuchowe.

Odpowiedzi do poziomu 38

Wybierz ga艣nic臋, deskorolk臋, gogle noktowizyjne.

Odpowiedzi do poziomu 39

Wybierz r臋kawiczki, narzute, magnes.

Odpowiedzi do poziomu 40

Wybierz Wiadro Z Cementem, Czerwony Paj膮k, Bie偶nia.

Odpowiedzi do poziomu 41

Wybierz buty, lustro, tarcza kapitana Ameryki.

Odpowiedzi do poziomu 42

Wybierz ow艂osion膮 nog臋, armat臋, dziur臋.

Odpowiedzi do poziomu 43

Wybierz czerwon膮 p艂acht臋, drzewo, konika polnego.

Odpowiedzi do poziomu 44

Wybierz no偶yczki, chleb, worek.

Odpowiedzi do poziomu 45

Wybierz marchewk臋, wata cukrowa, kaganiec.

Odpowiedzi do poziomu 46

Wybierz G膮bka i Myd艂o, Wieloryb, Mysz.

Odpowiedzi do poziomu 47

Wybierz baga偶, balon, szpinak.

Odpowiedzi do poziomu 48

Wybierz Miot艂a, rakieta, r贸偶d偶ka.

Odpowiedzi do poziomu 49

Wybierz wentylator, kostki lodu, maseczk臋 medyczn膮.

Odpowiedzi do poziomu 50

Wybierz R臋kawica bokserska, mysz, pochodnia.

Odpowiedzi do poziomu 51

Wybierz fasolk臋, gwizdek, piorunochron.

Odpowiedzi do poziomu 52

Wybierz pies, co艣 ala szpikulec, dziura.

Odpowiedzi do poziomu 53

Wybierz megafon, katapulta, n贸偶.

Odpowiedzi do poziomu 54

Wybierz lekarstwa, odkurzacz, sejf.

Odpowiedzi do poziomu 55

Wybierz banana peel, toy soldier, protractor.

Odpowiedzi do poziomu 56

Wybierz banan po prawej, bemben, wst膮偶ka.

Odpowiedzi do poziomu 57

Wybierz banan grzyb, cytryna, lizaki.

Odpowiedzi do poziomu 58

Wybierz owoc po prawej, pomidor, wst膮偶ka.

Odpowiedzi do poziomu 59

Wybierz A, sztanga.

Odpowiedzi do poziomu 60

Wybierz A, telefon.

Odpowiedzi do poziomu 61

Wybierz A, s艂onecznik.

Odpowiedzi do poziomu 62

Wybierz A, ko艂o.

Odpowiedzi do poziomu 63

Wybierz p艂on膮ce ko艂o, kolorowy walec, ksi膮偶ki.

Odpowiedzi do poziomu 64

Wybierz kij, paj膮k, to co艣 do skakania.

Odpowiedzi do poziomu 65

Wybierz kapelusz, n贸偶, motyl.

Odpowiedzi do poziomu 66

Wybierz beczka, par贸wka, stojak z kropl贸wk膮.

W tej chwili praca nad dalszymi odpowiedziami jest w toku – wci膮偶 jest kilka dodatkowych poziom贸w, kt贸re musimy uko艅czy膰. Jak tylko to zrobimy, zaktualizujemy ten artyku艂 i pomo偶emy Ci przej艣膰 wszystkie poziomy w Save the Girl na urz膮dzeniach mobilnych.


Gry podobne