Ostatnio ekipa portalu MMOreviews.com zosta┼éa zaproszona na zamkni─Öt─ů prezentacj─Ö gry Wildstar, na której by┼é g┼éówny projektant scen walki Chris Lynch. Pokaza┼é on wideo, na którym wida─ç co mo┼╝emy oczekiwa─ç po walkach PvE. W materiale wideo koncentrujemy si─Ö na dungeonie (20lvl), który normalnie mo┼╝na uko┼äczy─ç w 30 min – jest to Ruins of Kel Voreth, przera┼╝aj─ůcy loch, który ┼é─ůczy w sobie sci-fi i industrialne elementy.

Jednak najciekawszy wydaje si─Ö system "Telegraphs", jeden z g┼éównych elementów walki WildStar, w którym kolory informuj─ů Nas o tym, gdzie potwór, albo gracz ma zamiar atakowa─ç. Takie telegrafy mog─ů mie─ç pi─Ö─ç ro┼╝nych kolorów: niebieski wskazuje cel, zielony pokazuje korzystne zakl─Öcia, a czerwony zapowiada wrogi atak. Pozosta┼ée dwa kolory to: purpurowy, który pokazuje korzystne dla wroga zakl─Öcia, a pomara┼äczowy oznacza nadchodz─ůce obra┼╝enia od sojuszników.


System "Telegraphs" może wydawać się nieco skomplikowany, a na wysokich poziomach staje się jeszcze bardziej wyrafinowany. Sam Lynch powiedział:

„Uczymy tym samym ju┼╝ od pierwszego poziomu to co oczywiste, czerwony jest z┼éy… trzymajcie si─Ö z dala od tej strefy. Tym samym naturalnym pó┼║niej staje si─Ö odruch, ┼╝e gracz widz─ůc rozszerzaj─ůc─ů si─Ö czerwon─ů stref─Ö zaczyna ucieka─ç.„

Dodatkowo podczas walki mo┼╝emy korzysta─ç z wielu przydatnych funkcji jak cho─çby z mo┼╝liwo┼Ťci wytr─ůcenia z d┼éoni broni przeciwnikowi, mo┼╝emy u┼╝ywa─ç ataków og┼éuszaj─ůcych (które de facto nie s─ů takie proste do wyprowadzenia) na bossa, który w┼éa┼Ťnie szykuje si─Ö do jednego z silniejszych ataków.  



Gry podobne