Rush Royale to mobilna gra fantasy typu tower defense opracowana przez IT Territory i opublikowana przez My.Games, w kt贸rej zbierasz r贸偶norakie jednostki, aby zabija膰 nadchodz膮ce potwory, jednocze艣nie upewniaj膮c si臋, 偶e przeciwnik nie prze偶yje obl臋偶enia.

Alternatywnie mo偶esz po艂膮czy膰 si艂y z innym graczem, aby sprawdzi膰, jak d艂ugo wasza dw贸jka b臋dzie w stanie utrzyma膰 lini臋 przeciwko wrogowi.


Chocia偶 ta gra zawiera samouczek, nasz poradnik dla pocz膮tkuj膮cych do Rush Royale nauczy Ci臋 podstaw zar贸wno trybu PvP, jak i trybu wsp贸艂pracy, poznasz niekt贸rych z dost臋pnych obro艅c贸w oraz tych, z kt贸rymi b臋dziesz musia艂 walczy膰. Wi臋c bez zb臋dnych ceregieli, przejd藕my do naszego szczeg贸艂owego przewodnika po Rush Royale, gdzie uzyskasz przydatne wskaz贸wki, poznasz sztuczki i strategie, kt贸re pomog膮 Ci zdominowa膰 przeciwnik贸w!

Zrozum podstawy gry

Na pocz膮tku ka偶dego meczu obaj gracze widz膮 siatk臋 3 脳 5, na kt贸rej mog膮 umie艣ci膰 swoje jednostki i zacz膮膰 ze 100 jednostkami many. Mana s艂u偶y do przywo艂ywania jednostek i znajduje si臋 w dolnej cz臋艣ci ekranu. Jednostki, kt贸re przywo艂ujesz s膮 losowe w zale偶no艣ci od twojego wyboru w talii, podobnie jak ich rozmieszczenie na siatce.

Aby unikn膮膰 braku miejsca na planszy, mo偶esz po艂膮czy膰 dwie identyczne jednostki, przeci膮gaj膮c jedn膮 jednostk臋 do drugiej, tworz膮c tym samym now膮, aczkolwiek losow膮 jednostk臋 o zwi臋kszonych statystykach. 艁膮czone jednostki musz膮 mie膰 r贸wnie偶 t臋 sam膮 rang臋 scalania, na co wskazuje granica wok贸艂 dowolnej jednostki na siatce. Okr膮g wskazuje jednostk臋 rangi 1, spiczasty owal wskazuje jednostk臋 rangi 2, tr贸jk膮t wskazuje jednostk臋 rangi 3 i tak dalej.

Scalanie ma jedn膮 wad臋: og贸lna si艂a po艂膮czonej jednostki zale偶y od jej rangi. Mo偶e to skutkowa膰 stratami obra偶e艅 podczas 艂膮czenia jednostek o wysokiej randze. Na przyk艂ad, masz par臋 jednostek rangi 2, z kt贸rych ka偶da ma 200 mocy, co daje w sumie 400 mocy. Po艂膮czenie ich daje w wyniku pojedyncz膮 jednostk臋 Rangi 3, kt贸ra ma tylko 300 mocy, trac膮c 100 mocy w wyniku po艂膮czenia. Zbytni entuzjazm w 艂膮czeniu mo偶e spowodowa膰 os艂abienie obrony.

Man臋 pozyskuje si臋 przede wszystkim poprzez zabijanie wrog贸w i s艂u偶y do przywo艂ywania nowych jednostek oraz ulepszania ju偶 istniej膮cych. Koszt przywo艂ania nowych jednostek ro艣nie z ka偶dym u偶yciem, nawet je艣li masz mniej jednostek ni偶 wcze艣niej, wi臋c pami臋taj o zdobywaniu dodatkowej si艂y ognia. Mo偶esz tak偶e ulepszy膰 dan膮 grup臋 jednostek, wybieraj膮c ich ikon臋 na dole ekranu. B臋dzie to dotyczy艂o zar贸wno istniej膮cych jednostek, jak i przysz艂ych. Jednostki mo偶na ulepsza膰 cztery razy na mecz, a koszt many znacz膮co si臋 zwi臋ksza za ka偶dym razem.


Znajomo艣膰 i zarz膮dzanie obro艅cami

Chocia偶 w danym meczu mo偶esz wprowadzi膰 maksymalnie pi臋膰 typ贸w obro艅c贸w, gra oferuje trzy sloty na ustawienie talii, aby zaplanowa膰 sobie w艂asny sk艂ad obro艅c贸w. Po uko艅czeniu samouczka otrzymasz na pocz膮tek nast臋puj膮cych pi臋ciu obro艅c贸w:

  1. Archer: ma najwi臋ksz膮 pr臋dko艣膰 ataku spo艣r贸d wszystkich jednostek startowych i najprawdopodobniej b臋dzie twoim pocz膮tkowym DPSem.
  2. Cold Mage: spowalnia ka偶dego, kogo trafi, a debuff do pr臋dko艣ci kumuluje si臋 z ka偶dym trafieniem
  3. Mag Ognia: zadaje obra偶enia obszarowe wok贸艂 celu
  4. Mag B艂yskawicy: jego ataki przeskakuj膮 na trzy najbli偶sze cele, a obra偶enia zmniejszaj膮 si臋 z ka偶dym skokiem
  5. Truciciel: zadaje obra偶enia w czasie, ale ma najni偶sz膮 pr臋dko艣膰 ataku spo艣r贸d twoich pocz膮tkowych jednostek

Zwyci臋skie mecze zapewniaj膮 od dw贸ch do trzech nagr贸d: monety jako podstawow膮 walut臋, 偶etony do zdobycia dodatkowych nagr贸d w oparciu o bie偶膮cy sezon oraz punkty rangi areny wy艂膮cznie w trybie PvP, w kt贸rym odblokowujesz nowe jednostki wraz z du偶ymi premiami za awans. Mo偶esz tak偶e obejrze膰 reklam臋 przed rozpocz臋ciem meczu, co zwi臋kszy Twoje potencjalne nagrody (z wyj膮tkiem punkt贸w rangi areny) oraz niewielk膮 ilo艣膰 kryszta艂贸w, waluty premium w grze. Ranga na Arenie okre艣la r贸wnie偶 poziom przeciwnika w meczach PvP, aby zachowa膰 r贸wnowag臋.

Obro艅cy s膮 podzieleni na karty, a ich rzadko艣膰 wskazuje, jak silni s膮. Nowe karty mo偶na zdoby膰, kupuj膮c je w sklepie za monety lub poprzez potencjalne 艂upy ze skrzy艅, kt贸re mo偶na zdoby膰 jako nagrody w trakcie gry. Duplikaty kart danego obro艅cy s膮 u偶ywane do ulepszania ich, a co za tym idzie ulepszania ich statystyk. Awansowanie jednostek w ten spos贸b zwi臋ksza r贸wnie偶 mno偶nik obra偶e艅 krytycznych. Dotyczy to wszystkich zebranych jednostek, daj膮c pewn膮 zach臋t臋 do ulepszania jednostek, kt贸rych nie lubisz u偶ywa膰.

Jednak偶e nie ka偶dy obro艅ca jest przeznaczony do bezpo艣redniej walki. Niekt贸re jednostki specjalizuj膮 si臋 w wzmacnianiu twoich si艂 lub zarz膮dzaniu rozmieszczeniem jednostek nad atakuj膮cymi wrogami, podczas gdy inne maj膮 na celu bezpo艣rednie okaleczenie przeciwnika. Oto pr贸bka niekt贸rych obro艅c贸w, kt贸rych mo偶esz odblokowa膰 i u偶ywa膰 w miar臋 post臋p贸w w grze:

  1. Kap艂anka: zapewnia dodatkow膮 man臋, gdy zostanie scalona lub zabita
  2. 呕niwiarz: ma niewielk膮 szans臋 na natychmiastowe zabicie celu, pod warunkiem, 偶e nie jest bossem
  3. In偶ynier: otrzymuje wsp贸艂dzielone, kumulowalne zwi臋kszenie obra偶e艅 za ka偶dego In偶yniera, z kt贸rym jest po艂膮czony, poziomo lub pionowo
  4. Strzelec wyborowy: zadaje zwi臋kszone obra偶enia bossom i minibossom i skupia si臋 na celach z najwi臋ksz膮 ilo艣ci膮 zdrowia
  5. Portal Keeper: mo偶e zamieni膰 si臋 miejscami z inn膮 jednostk膮 o tej samej randze, co czyni go bardzo pomocnym w zarz膮dzaniu rozmieszczeniem jednostek
  6. Sztandar: nie zadaje obra偶e艅, ale zwi臋ksza pr臋dko艣膰 ataku s膮siaduj膮cych z ni膮 jednostek
  7. Bombardier: strza艂y maj膮 niewielk膮 szans臋 na og艂uszenie cel贸w i zak艂贸cenie ich umiej臋tno艣ci
  8. Mime: mo偶e 艂膮czy膰 si臋 z dowoln膮 jednostk膮 o tej samej randze

Przygotowanie do mecz贸w PvP

W meczach PvP potwory odradzaj膮 si臋 z lewej strony ekranu, podr贸偶uj膮 po linii, kt贸ra otacza twoj膮 siatk臋 i pr贸buj膮 wej艣膰 do zamku z prawej strony. Pokonanie naje藕d藕c贸w zale偶y od twojej obrony i sporego szcz臋艣cia z ich rozmieszczeniem i wynikami scalania. Ty i Tw贸j przeciwnik macie po trzy 偶ycia, a mecz ko艅czy si臋, gdy kto艣 straci ca艂e 偶ycie jako pierwszy lub zdecyduje si臋 podda膰.

Potwory b臋d膮 pojawia膰 si臋 w sta艂ym tempie dla obu graczy, ale ka偶dy zabity przez Ciebie potw贸r odrodzi si臋 natychmiast po stronie przeciwnika na arenie i odwrotnie. Potwory wyst臋puj膮 w trzech wariantach: standardowe zielone potwory, kt贸re stanowi膮 wi臋kszo艣膰 atakuj膮cych (w tym te wys艂ane na drug膮 stron臋 planszy do przeciwnika), 偶贸艂te potwory, kt贸re poruszaj膮 si臋 szybko, ale maj膮 ma艂o zdrowia, oraz fioletowe potwory (minibossowie), kt贸re maj膮 wi臋cej zdrowia i po偶eraj膮 dwa 偶ycia zamiast jednego, ale poruszaj膮 si臋 powoli.

Rundy PvP trwaj膮 dwie minuty i rozpoczynaj膮 si臋 od wybrania losowego bossa. Gdy min膮 te dwie minuty i 偶aden z graczy nie przegra meczu, boss odradza si臋, zyskuj膮c dodatkowe zdrowie za ka偶dego wroga, kt贸ry wci膮偶 偶y艂 po twojej stronie areny przed jego pojawianiem si臋. Opr贸cz du偶ej ilo艣ci zdrowia, jak膮 maj膮, wszyscy bossowie s膮 w stanie os艂abi膰 twoj膮 siatk臋 podczas podr贸偶y i zabra膰 dwa 偶ycia, tak jak minibossy.

Na szcz臋艣cie boss odrodzi si臋 tylko raz podczas jednej rundy, a po jego zabiciu nagrodzi Ci臋 znaczn膮 ilo艣ci膮 many, gdy go pokonasz. Oto lista boss贸w, z kt贸rymi mo偶esz si臋 spotka膰, oraz ich specjalne umiej臋tno艣ci, na kt贸re musisz zwr贸ci膰 uwag臋 planuj膮c w rundzie swoje dzia艂ania:

  1. Tribunal: wyr贸wnuje obie sieci, niszcz膮c wybrane jednostki i okresowo podskakuje, gdy idzie, neguj膮c wszelkie efekty spowolnienia
  2. Warlock: przywo艂uje meteor, aby zniszczy膰 losow膮 jednostk臋, usuwa wszelkie os艂abienia i leczy si臋, powtarzaj膮c sekwencj臋, a偶 zostanie pokonany.
  3. Gorgon: okresowo zamienia w kamie艅 par臋 obro艅c贸w, stopniowo zmniejszaj膮c obra偶enia, jakie twoja armia mo偶e zada膰, dop贸ki go nie pokonasz. Premie za s膮siedztwo pozostaj膮 nienaruszone, a boss nie ma mo偶liwo艣ci rozpraszania debuff贸w.
  4. Tamer: czasami przywo艂uje grup臋 potwor贸w, aby odwr贸ci膰 uwag臋 twoich jednostek, podczas gdy on nadal porusza si臋 do celu, ale poza tym nie ma specjalnych umiej臋tno艣ci. Potwory, kt贸re przywo艂uje, nie wynagradzaj膮 Ci臋 man膮 po ich zabiciu.
  5. Bedlam: co kilka sekund zamienia losowo twoje jednostki na inne w oparciu o twoj膮 talie, zachowuj膮c rangi twoich poprzednich jednostek

Je艣li obaj gracze prze偶yj膮 rund臋 z bossem, nowa runda rozpoczyna si臋 od innego losowego bossa, a zdrowie potwor贸w i boss贸w ro艣nie za ka偶dym razem, a偶 kto艣 przegra. Warto zauwa偶y膰, 偶e po osi膮gni臋ciu okre艣lonej rangi areny przegrana w PvP b臋dzie wi膮za膰 si臋 z niewielk膮 kar膮 rangi, kt贸ra zmniejsza post臋p rangi areny, ale nie powoduje dodatkowych kar. Jednak wygranie meczu to wi臋cej ni偶 tylko pokrycie tej straty, chyba 偶e masz seri臋 kilku przegranych.

Otrzymujesz jedno 偶ycie na mecz w trybie wsp贸艂pracy

W por贸wnaniu z meczami PvP, mecze kooperacyjne s膮 bardziej tradycyjnym rodzajem obrony, w kt贸rej obaj gracze broni膮 jednego zamku przed coraz bardziej mocniejszymi wrogami, z pasami potwor贸w spotykaj膮cymi si臋 w 艣rodku i prowadz膮cymi prosto do zamku. Siatki obu graczy mog膮 otwiera膰 ogie艅 do potwor贸w podr贸偶uj膮cych centralnym pasem, ale w zale偶no艣ci od okoliczno艣ci, potwory mog膮 by膰 zbyt silne lub zbyt liczne, aby Twoja dru偶yna mog艂a sobie z nimi poradzi膰.

Najwa偶niejsz膮 rzecz膮 do zapami臋tania jest to, 偶e otrzymujesz tylko jedno 偶ycie na mecz kooperacyjny: je艣li pojedynczy potw贸r dotrze do zamku, mecz si臋 ko艅czy, a ty zostaniesz nagrodzony w oparciu o liczb臋 fal, kt贸re obaj gracze zdo艂ali uko艅czy膰.

Bossowie b臋d膮 pojawia膰 si臋 co 10 fal w ustalonej kolejno艣ci, a Tamer i Gorgona pojawi膮 si臋 odpowiednio na falach 10 i 20. Zachowanie niekt贸rych obro艅c贸w zostanie zmienione, a ka偶da jednostka, kt贸ra normalnie przeszkadza Twojemu przeciwnikowi, teraz zamiast tego wzmacnia twojego koleg臋 z dru偶yny. Ponadto ranga Areny nie ma wp艂ywu na moc twojego kolegi z dru偶yny, wi臋c mo偶esz spodziewa膰 si臋 kogo艣 znacznie silniejszego lub s艂abszego od ciebie, gdy prowadzisz mecz w trybie wsp贸艂pracy.

Odblokuj misje i zdob膮d藕 wi臋cej skrzy艅

Zadania odblokowujesz, zwi臋kszaj膮c swoj膮 rang臋 na arenie. Istniej膮 dwa rodzaje zada艅: dzienne, kt贸re od艣wie偶aj膮 si臋 co 24 godziny i sezonowe, kt贸re trwaj膮 w trakcie aktywnego sezonu. Misje zawieraj膮 zadania, kt贸re mo偶esz wykona膰 w trybie PvP lub kooperacji, chyba 偶e zaznaczono inaczej.

Wszystkie zadania zapewniaj膮 偶etony sezonu po uko艅czeniu. Masz mo偶liwo艣膰 pomini臋cia wybranego zadania dziennego, ogl膮daj膮c reklam臋, je艣li uwa偶asz, 偶e nie mo偶esz go uko艅czy膰 z jakiegokolwiek powodu, a niewielki wyb贸r zada艅 sezonowych jest zablokowany za cz艂onkostwem premium, chocia偶 mo偶na to obej艣膰 regularnie wykonuj膮c zamiast nich codzienne zadania.

Jak wspomniano wcze艣niej, g艂贸wnym 藕r贸d艂em nowych obro艅c贸w s膮 skrzynie przyznawane poprzez awansowanie na arenie lub 偶etony sezonu lub kupowanie skrzy艅 za kryszta艂y na rynku.

Istniej膮 jednak jeszcze dwa sposoby na zdobycie skrzy艅 bez wydawania ci臋偶ko zarobionych (lub 艣wie偶o kupionych) kryszta艂贸w: pierwsza metoda to Ad Mega Chest, kt贸ra jest przyznawana za obejrzenie 10 reklam w Rush Royale (pojedyncze bonusy za dopasowywanie, ponowne losowanie zada艅 lub przedmiot贸w w sklepie lub zbieranie nagr贸d bonusowych), a druga metoda to nagroda pocieszenia, kt贸r膮 otrzymasz, je艣li przegrasz trzy mecze PvP z rz臋du. T臋 skrzyni臋 mo偶na przej膮膰, ogl膮daj膮c reklam臋, kt贸ra z kolei zalicza si臋 do Ad Mega Chest. Skorzystaj z okazji, kiedy tylko mo偶esz!

Wskaz贸wki i strategie, aby wygra膰 wi臋cej mecz贸w PvP i kooperacyjnych

Oto kilka wskaz贸wek, jak poprawi膰 wsp贸艂czynnik zwyci臋stw w PvP i zwi臋kszy膰 si艂臋 przetrwania dru偶yny w trybie wsp贸艂pracy, a tak偶e kilka kombinacji obro艅c贸w, kt贸re mo偶esz wypr贸bowa膰.

Zawsze, gdy masz dost臋pne zasoby, pami臋taj, aby ulepszy膰 wszystkich obro艅c贸w, kt贸rych masz mi臋dzy meczami, poniewa偶 nie tylko poprawia to ich statystyki, ale tak偶e zwi臋ksza premi臋 do obra偶e艅 krytycznych dzielon膮 mi臋dzy wszystkimi zebranymi jednostkami. Jest to szczeg贸lnie widoczne w przypadku obro艅c贸w z du偶膮 szybko艣ci膮 ataku i jednostek z wysok膮 rang膮, kt贸rzy cz臋艣ciej b臋d膮 zadawa膰 trafienia krytyczne, a p贸藕niej r贸wnie偶 napotkasz metody zwi臋kszaj膮ce szanse na trafienie krytyczne. Sklep ma r贸wnie偶 niewielki zapas obro艅c贸w do kupienia za monety, a tak偶e niewielk膮 dzienn膮 nagrod臋 za odwiedzenie tego miejsca, a co osiem godzin mo偶esz co艣 zarobi膰 ogl膮daj膮c reklam臋.

Mecze PvP i Kooperacyjne rozgrywane s膮 inaczej, wi臋c nie spodziewaj si臋, 偶e Tw贸j zestaw zorientowany na PvP b臋dzie dzia艂a艂 na tym samym poziomie podczas meczu kooperacyjnego. Mecze PvP obracaj膮 si臋 wok贸艂 szybkiego ko艅czenia mecz贸w, zabijaj膮c potwory po swojej stronie areny i przyt艂aczaj膮c stron臋 przeciwnika potworami.

W zwi膮zku z tym talie dla PvP s膮 generalnie tworzone w celu usuwania grup wrog贸w w rekordowym czasie, kosztem mniejszej skuteczno艣ci przeciwko pojedynczym celom, takim jak boss. Spodziewaj si臋, 偶e wyposa偶enie we wczesnej fazie gry skupi si臋 na magach b艂yskawic i magach ognia, czasami u偶ywaj膮c 呕niwiarzy, aby mie膰 szans臋 na natychmiastowe zabicie.

Poniewa偶 bossowie s膮 zwykle wybierani losowo w PvP, generalnie b臋d膮 s艂u偶y膰 jako rozstrzygaj膮cy mecz na wy偶szych poziomach gry. Nawet je艣li jeden z was prze偶yje bossa, straci dwa 偶ycia to nigdy nie m贸w nigdy, poniewa偶 ostro偶ne 艂膮czenie i ulepszanie jednostek mo偶e spowodowa膰 potencjalne zwyci臋stwo.

Z drugiej strony, mecze w trybie wsp贸艂pracy opieraj膮 si臋 na bardziej zr贸wnowa偶onych ustawieniach, poniewa偶 obaj gracze maj膮 wsp贸艂pracowa膰 i przetrwa膰 tak d艂ugo, jak mog膮, co jest o tyle trudniejsze, gdy偶 poziom zdrowia wroga ro艣nie z ka偶d膮 fal膮. Obro艅cy zorientowani na u偶yteczno艣膰 b臋d膮 tutaj bardziej przydatni, a rozmieszczenie jednostek jako ca艂o艣ci stanie si臋 bardziej istotnym aspektem rozgrywki. Obro艅cy, tacy jak sztandary, kt贸re zwi臋kszaj膮 szybkostrzelno艣膰 wybranych jednostek i opiekunowie portali staj膮 si臋 bardziej widoczni w trybie wsp贸艂pracy.

Chocia偶 mo偶na skupi膰 si臋 na obra偶eniach pojedynczego celu i mie膰 nadziej臋, 偶e potencjalny kolega z dru偶yny poradzi sobie z grupami (lub odwrotnie), nie jest to zalecane, poniewa偶 wyb贸r sojusznika jest w zasadzie losowy.

Gdy bossowie wykonuj膮 ustalon膮 kolejno艣膰 dzia艂a艅, 艂atwiej jest dostosowa膰 obron臋, aby przygotowa膰 si臋 na to, co rzuca na ciebie gra i chocia偶 gra nie bierze pod uwag臋 rangi areny podczas wyszukiwania kolegi z dru偶yny, nie oczekuj, 偶e tw贸j sojusznik wykona ca艂膮 prac臋 poniewa偶 nawet wysoko postawieni gracze mog膮 zosta膰 pokonani przez sam膮 liczb臋 lub zbyt du偶e zdrowie wroga.

Jedn膮 ze strategii, kt贸r膮 pasuje w obu trybach gry, jest jak najszybsze wype艂nienie planszy obro艅cami. Zajmie to troch臋 czasu i mo偶e potencjalnie przynie艣膰 odwrotny skutek, je艣li w ko艅cu przywo艂asz jednostki, kt贸re nie mog膮 atakowa膰, ale to daje ci mo偶liwo艣膰, aby poprawnie zorganizowa膰 twoj膮 siatk臋 i wiesz kt贸re jednostki ulepszy膰 jako pierwsze i kogo mo偶esz zacz膮膰 艂膮czy膰.

Pami臋taj, aby nie 艂膮czy膰 jednostek zbyt cz臋sto, w przeciwnym razie twoja plansza poniesie znacz膮ce straty w postaci obra偶e艅, a wraz ze wzrostem koszt贸w przywo艂ania trudniej b臋dzie je pokry膰. Je艣li wiesz, kt贸rzy obro艅cy zadaj膮 obecnie najwi臋cej obra偶e艅, rozwa偶 ulepszenie ich zamiast scalania, aby zachowa膰 ich wydajno艣膰 i obecno艣膰. Rozwa偶 scalenie, gdy wiesz, 偶e pozosta艂e si艂y poradz膮 sobie same, nawet w przypadku niepo偶膮danego wyniku scalenia lub gdy zabraknie miejsca na siatce.

Jedn膮 z rekomendowanych przez nas kombinacji obro艅c贸w jest wykorzystanie in偶ynier贸w i opiekun贸w portali. Uzupe艂nij swoj膮 plansz臋 i skorzystaj z Opiekun贸w Portali, aby zbli偶y膰 In偶ynier贸w do siebie i najpierw ustal priorytet zdobycia przynajmniej jednego Opiekuna Portalu Rangi 2 poprzez fuzje, aby艣 m贸g艂 rozpocz膮膰 艂膮czenie i przenoszenie In偶ynier贸w. Poniewa偶 ta strategia mo偶e wymaga膰 du偶ej ilo艣ci many, we藕 ze sob膮 Kap艂anki, aby uzyska膰 dodatkow膮 man臋.

Zwr贸膰 uwag臋, 偶e zwi臋kszenie obra偶e艅 In偶yniera zaczyna dzia艂a膰 tylko wtedy, gdy obok siebie jest co najmniej dw贸ch In偶ynier贸w, wi臋c zacznij 艂膮czy膰 In偶ynier贸w tylko wtedy, gdy masz co najmniej czterech z nich w swoim arsenale, aby premia mog艂a by膰 utrzymana nawet je艣li zdob臋dziesz kogo艣 innego z fuzji.

Bossowie maj膮 r贸wnie偶 w艂asne strategie radzenia sobie z nimi: Tamer i Gorgona maj膮 bardzo ma艂o specjalnych zdolno艣ci, wi臋c wystarczy utrzyma膰 na nich presj臋, dop贸ki nie zostan膮 zabici. Zdolno艣膰 petryfikacji Gorgony sprawia, 偶e czas ma znaczenie, ale jest ona podatna na obra偶enia w czasie i os艂abienia statusu, nawet je艣li jednostka, kt贸ra j膮 rzuci艂a, by艂a unieruchomiona.

Okresowe tasowanie twojej planszy przez Bedlam mo偶e potencjalnie kosztowa膰 ci臋 mecz, ale poniewa偶 zachowuje on rang臋 poprzednich jednostek, mo偶e r贸wnie偶 umie艣ci膰 obro艅c臋 z du偶ymi obra偶eniami na obszarze, na kt贸rym kiedy艣 znajdowa艂a si臋 twoja jednostka o najwy偶szej randze.

Niezale偶nie od tego, gdy Bedlam ma wyj艣膰 do walki, powstrzymaj si臋 od 艂膮czenia losowych jednostek, chyba 偶e naprawd臋 musisz (a mianowicie, je艣li wybierze jednostki, kt贸re zadaj膮 niewielkie lub 偶adne obra偶enia w ramach swoich 鈥瀦amiennik贸w鈥), poniewa偶 mo偶e po prostu zmieni膰 sytuacj臋 na twoj膮 korzy艣膰, nawet przez przypadek.

Warlock i Tribunal s膮 o wiele bardziej niebezpieczni, poniewa偶 s膮 jedynymi dwoma bossami, kt贸rzy mog膮 bezpo艣rednio zniszczy膰 twoje jednostki. Czarnoksi臋偶nik niszczy tylko jedn膮 jednostk臋 naraz, gdy si臋 porusza, ale Trybuna艂 mo偶e zniszczy膰 wiele jednostek w momencie, gdy si臋 odrodzi.

I na tym ko艅czy si臋 nasz przewodnik po Rush Royale! Mamy nadziej臋, 偶e nasz zbi贸r wskaz贸wek i strategii pomo偶e ci stawi膰 czo艂a temu, co rzuca na ciebie gra, czy to hordom potwor贸w, czy szczeg贸lnie trudnych graczy. Je艣li macie jakie艣 wskaz贸wki, kt贸re mogli艣my przegapi膰, dajcie nam zna膰 w sekcji komentarzy poni偶ej!


Gry podobne