W grze Margonem znajdziemy wiele map, na których mamy ograniczony dostęp do różnych miejsc. Owe lokacje wymieniłem w poniższym poradniku, z którego dowiecie się jak najszybciej znaleźć potrzebne przedmioty i klucze otwierające wszelkie dostępne, choć zamknięte domyślnie, miejsca w grze. 

Przed osiągnięciem 50 poziomu możemy wejść do Namiotu Bandytów, który znajdziemy w 2 respie Elitarnego II Herszta. Następnie aż do 88 poziomu w siedzibie Elity II Goplany możemy wbijać do Kamiennej Strażnicy. W międzyczasie, jeśli jeszcze nie osiągnęliśmy 86 poziomu to warto zajrzeć do Glinianej Pieczary na poziomie czwartym, którą znajdziemy w siedzibie Tollok Utumutu.


Warto również wybrać się do portu Tuzmer, gdzie Kapitam Fork la Rush pomoże nam dostać się na kilka ciekawych wysp, które dostępne są już od 75-ego poziomu. Pierwszą z nich będzie Wyspa Archipelag Bremus An, a następnie od poziomu setnego zaczniemy odblokowywać wyspy Rem i Magradit. Po osiągnięciu poziomu 115 mamy już wyspę Wraków, a pięć poziomów później Caneum. Na końcu, już po 150-tym poziomie możemy zabrać się z kapitanem na Wyspę Ingotia.

To nie wszystko bo zanim osiągnięcie 167 poziom to możecie odwiedzać lokum złych goblinów, aby przeszkolić się dobrze przed wejściem do Doliny Chmur czy Niecki Xiuh Atl – obie lokacje odblokowują się od 220 poziomu.

Mapki z tytanami

Miejsce od lvl do lvl Co potrzebujemy? Lokalizacja
Migotliwa pieczara 38 64 dowolny kamień szlachetny z harpii siedziba Dziewiczej Orlicy
Jaskinia Caerbannoga 57 83 siedziba Zabójczego Królika
Ukryta Siedziba 88 114 siedziba Renegata Baulusa
Piekielne Czeluście 118 144 siedziba Piekielnego Arcymaga
Goblińskie lokum 141 167 siedziba Versusa Zoonsa
Zalana kryjówka 164 90 siedziba Łowczyni Wspomnień
Sala tysiąca zagadek 191 217 siedziba Przyzywacza Demonów
Doliny Potoku Śmierci 218 244 Błyskotka maddoków (leci z Maddoków) siedziba Maddoka Maguy

Miejsca wymagające wykonania wcześniej zadania

Miejsce Co potrzeba? Jak zdobyć? Zadanie na lvl?
Teatr Monticolo maska Zadanie „Teatr Monticolo” 50
Zakurzone przejście/Wioska gnolli klucz Zadanie „Przejście do Wioski Gnolli” 50
Piwnica Krynii Lufis klucz Zadanie „Sekret źródła złota Krynii Lufis” 80
Katakumby pod Thuzal klucz Zadanie „Rozwiąż sprawę zamkniętych przejść do Katakumb” 70
Męska/damska łaźnia w Tuzmer klucz Zadanie „Zdobądź klucz otwierający szatnię w łaźni położonej w Tuzmer” 116
Magazyn Berserkerów klucz Zadanie „Pomóż Cedrikowi rozwiązać jego obawy dotyczące berserkerów” 137
Zapomniany Las klucz Zadanie „Test odwagi Urgala Mocnego” 160
Siedziba kultu klucz Zadanie „Niechciani lokatorzy kanałów Nithal” 180
Krypty Bezsennych klucz Zadanie Lament Valmora Sare 166

Miejsca wymagające klucza

Miejsce Co potrzebujemy? Jak zdobyć?
Biblioteka Andarum klucz Wylatuje z Zarządcy magazynu lub można go kupić u Benderlufa
Biblioteka w Ithan klucz (karta biblioteczna) Znajduje się w kuferku w Przedsionku Gildii Nerthusa
Nawiedzone Kazamaty klucz Wylatuje z Zarządcy Kazamatów lub można go kupić u Benderlufa
Nibywyspa bilet można go kupić u Wysłannika Nibywyspy
Przejście astronoma klucz Wylatuje z Molocha klucznika
Śnieżna grota p.2 klucz można go kupić u Fogsusa Gimfena (Śnieżna grota p.1)
Upiorna Droga, Tristam przepustka można ją kupić u Amry albo zdobyć Latającą miotłę (leci z wiedźm w Tristam)
Zawodzące kaskady klucz Wylatuje z Strażnika Maddoków

Jak widzicie w Margonem liczy się wiedza na temat zadań jak i miejsc, w których możemy szukać potrzebnych kluczy i przedmiotów umożliwiających nam dostanie się do sekretnych miejsc gry jak i ściśle zamkniętych lokacji.



Gry podobne