W grze Margonem znajdziemy wiele map, na kt贸rych mamy ograniczony dost臋p do r贸偶nych miejsc. Owe lokacje wymieni艂em w poni偶szym poradniku, z kt贸rego dowiecie si臋 jak najszybciej znale藕膰 potrzebne przedmioty i klucze otwieraj膮ce wszelkie dost臋pne, cho膰 zamkni臋te domy艣lnie, miejsca w grze.聽

Przed osi膮gni臋ciem 50 poziomu mo偶emy wej艣膰 do Namiotu Bandyt贸w, kt贸ry znajdziemy w 2 respie Elitarnego II Herszta. Nast臋pnie a偶 do 88 poziomu w siedzibie Elity II Goplany mo偶emy wbija膰 do Kamiennej Stra偶nicy. W mi臋dzyczasie, je艣li jeszcze nie osi膮gn臋li艣my 86 poziomu to warto zajrze膰 do Glinianej Pieczary na poziomie czwartym, kt贸r膮 znajdziemy w siedzibie Tollok Utumutu.


Warto r贸wnie偶 wybra膰 si臋 do portu Tuzmer, gdzie Kapitam Fork la Rush pomo偶e nam dosta膰 si臋 na kilka ciekawych wysp, kt贸re dost臋pne s膮 ju偶 od 75-ego poziomu. Pierwsz膮 z nich b臋dzie Wyspa Archipelag Bremus An, a nast臋pnie od poziomu setnego zaczniemy odblokowywa膰 wyspy Rem i Magradit. Po osi膮gni臋ciu poziomu 115 mamy ju偶 wysp臋 Wrak贸w, a pi臋膰 poziom贸w p贸藕niej Caneum. Na ko艅cu, ju偶 po 150-tym poziomie mo偶emy zabra膰 si臋 z kapitanem na Wysp臋 Ingotia.

To nie wszystko bo zanim osi膮gni臋cie 167 poziom to mo偶ecie odwiedza膰 lokum z艂ych goblin贸w, aby przeszkoli膰 si臋 dobrze przed wej艣ciem do Doliny Chmur czy Niecki Xiuh Atl 鈥 obie lokacje odblokowuj膮 si臋 od 220 poziomu.

Mapki z tytanami

Miejsce od lvl do lvl Co potrzebujemy? Lokalizacja
Migotliwa pieczara 38 64 dowolny kamie艅 szlachetny z harpii siedziba Dziewiczej Orlicy
Jaskinia Caerbannoga 57 83 siedziba Zab贸jczego Kr贸lika
Ukryta Siedziba 88 114 siedziba Renegata Baulusa
Piekielne Czelu艣cie 118 144 siedziba Piekielnego Arcymaga
Gobli艅skie lokum 141 167 siedziba Versusa Zoonsa
Zalana kryj贸wka 164 90 siedziba 艁owczyni Wspomnie艅
Sala tysi膮ca zagadek 191 217 siedziba Przyzywacza Demon贸w
Doliny Potoku 艢mierci 218 244 B艂yskotka maddok贸w (leci z Maddok贸w) siedziba Maddoka Maguy

Miejsca wymagaj膮ce wykonania wcze艣niej zadania

Miejsce Co potrzeba? Jak zdoby膰? Zadanie na lvl?
Teatr Monticolo maska Zadanie „Teatr Monticolo” 50
Zakurzone przej艣cie/Wioska gnolli klucz Zadanie „Przej艣cie do Wioski Gnolli” 50
Piwnica Krynii Lufis klucz Zadanie „Sekret 藕r贸d艂a z艂ota Krynii Lufis” 80
Katakumby pod Thuzal klucz Zadanie „Rozwi膮偶 spraw臋 zamkni臋tych przej艣膰 do Katakumb” 70
M臋ska/damska 艂a藕nia w Tuzmer klucz Zadanie „Zdob膮d藕 klucz otwieraj膮cy szatni臋 w 艂a藕ni po艂o偶onej w Tuzmer” 116
Magazyn Berserker贸w klucz Zadanie „Pom贸偶 Cedrikowi rozwi膮za膰 jego obawy dotycz膮ce berserker贸w” 137
Zapomniany Las klucz Zadanie „Test odwagi Urgala Mocnego” 160
Siedziba kultu klucz Zadanie „Niechciani lokatorzy kana艂贸w Nithal” 180
Krypty Bezsennych klucz Zadanie Lament Valmora Sare 166

Miejsca wymagaj膮ce klucza

Miejsce Co potrzebujemy? Jak zdoby膰?
Biblioteka Andarum klucz Wylatuje z Zarz膮dcy magazynu lub mo偶na go kupi膰 u Benderlufa
Biblioteka w Ithan klucz (karta biblioteczna) Znajduje si臋 w kuferku w Przedsionku Gildii Nerthusa
Nawiedzone Kazamaty klucz Wylatuje z Zarz膮dcy Kazamat贸w lub mo偶na go kupi膰 u Benderlufa
Nibywyspa bilet mo偶na go kupi膰 u Wys艂annika Nibywyspy
Przej艣cie astronoma klucz Wylatuje z Molocha klucznika
艢nie偶na grota p.2 klucz mo偶na go kupi膰 u Fogsusa Gimfena (艢nie偶na grota p.1)
Upiorna Droga, Tristam przepustka mo偶na j膮 kupi膰 u Amry albo zdoby膰 Lataj膮c膮 miot艂臋 (leci z wied藕m w Tristam)
Zawodz膮ce kaskady klucz Wylatuje z Stra偶nika Maddok贸w

Jak widzicie w Margonem liczy si臋 wiedza na temat zada艅 jak i miejsc, w kt贸rych mo偶emy szuka膰 potrzebnych kluczy i przedmiot贸w umo偶liwiaj膮cych nam dostanie si臋 do sekretnych miejsc gry jak i 艣ci艣le zamkni臋tych lokacji.



Gry podobne