Magiczne Stworzenia w grze Harry Potter: Hogwarts Mystery zaczynaj膮 si臋 po 1-ym roku w Rozdziale 5-tym. Gracze po tym punkcie otrzymaj膮 powiadomienie, 偶e Magiczne Stworzenia zosta艂y zauwa偶one w kampusie i musz膮 porozmawia膰 z Hagridem.

Mo偶esz adoptowa膰 Magiczne Stworzenia handluj膮c r贸偶nymi zebranymi Notatnikami.


Zwi臋kszenie poziomu zaufania stworze艅 odblokowuje specjalne nagrody. Mo偶esz zwi臋kszy膰 ich poziom zaufania karmi膮c je. Trzy smako艂yki to maksimum, kt贸re mo偶na jednocze艣nie poda膰 Twojemu stworzeniu.聽Karmienie i wi臋藕 ze stworzeniem, kt贸re jest ju偶 na Maksymalnym poziomie zaufania, NIE zapewni do艣wiadczenia na poziomie Magizoologa.

Karm i nawi膮zuj wi臋藕 ze swoim stworzeniem, aby zwi臋kszy膰 sw贸j poziom Magizoologa. Zwi臋ksz sw贸j poziom Magizoologa, aby odblokowa膰 nowe i ekscytuj膮ce stworzenia.


Pokarm dla Stworze艅 mo偶na znale藕膰 udaj膮c si臋 do Pokoju Artefakt贸w i rozpoczynaj膮c powtarzalne zadania. Alternatywnie, potrawy dla Stworze艅 mog膮 by膰 r贸wnie偶 nagrod膮 podczas zaj臋膰. Nakarm swoje Stworzenia, aby zwi臋kszy膰 ich poziom.

Jak zdoby膰 zeszyty?

Zeszyty to przedmioty, kt贸re mo偶na zbiera膰 i wymienia膰 na zwierz臋ta domowe lub magiczne stworzenia. Zeszyty mo偶na zdoby膰 tylko poprzez uczestnictwo w wydarzeniach, takich jak Duma Domu lub Zbieranie Gwiazd, i od czasu do czasu pojawiaj膮 si臋 jako nagrody w grze.


Obecnie mo偶esz uzyska膰 kilka r贸偶nych rodzaj贸w notebook贸w. Br膮zowe zeszyty s膮 wykorzystywane do zarabiania nielegalnych zwierz膮t, takich jak Streeler i Kneazle. Czerwonych, niebieskich i 偶贸艂tych zeszyt贸w mo偶na u偶ywa膰 do zarabiania magicznych stworze艅, takich jak Niffler, Porlock lub Walijski Zielony Smok.

Obecnie mo偶esz zdoby膰 te Magiczne Stworzenia w Harry Potter: Hogwarts Mystery:

  • Niffler – Mo偶esz adoptowa膰 Niffler podczas wst臋pu do Rezerwy Magicznych Stworze艅, u偶ywaj膮c 10 czerwonych notes贸w, kt贸re zosta艂y ci przekazane.
  • Porlock – Potrzebujesz dwa czerwone notesy.
  • Wr贸偶ka – Mo偶esz adoptowa膰 Wr贸偶k臋 po osi膮gni臋ciu drugiego poziomu Magizoologii, wymieniaj膮c za ni膮 30 Czerwonych Notates贸w.
  • Bowtruckle – po osi膮gni臋ciu 3 poziomu Magizoologii, handluj膮c 40 Czerwonymi Notatnikami.
  • Abraxan – mo偶esz adoptowa膰, gdy osi膮gniesz poziom magizoologii 3, handluj膮c 90 czerwonymi zeszytami.
  • Acromantula – mo偶esz adoptowa膰 po osi膮gni臋ciu 4 poziomu Magizoologii, handluj膮c 40 Czerwonymi Notatnikami.
  • Thestral – gdy osi膮gniesz poziom magizoologii 4, handluj膮c 75 czerwonymi notatnikami i 15 niebieskimi notatnikami.
  • Walijski Zielony Smok – za 60 Czerwonych Notatnik贸w i 30 Niebieskich Notatnik贸w po osi膮gni臋ciu 4 poziomu Magizoologa.
  • Knarl – za 30 Czerwonych Notatnik贸w, gdy osi膮gniesz poziom Magizoologa wynosz膮cy 5.
  • Chimera – gdy osi膮gniesz poziom 5 Magizoologa za 50 czerwonych zeszyt贸w i 25 niebieskich zeszyt贸w.
  • Plimpy – gdy osi膮gniesz poziom magizoologii 6 za 40 czerwonych zeszyt贸w.
  • Gnom – gdy osi膮gniesz poziom magizoologii 6 za 70 czerwonych zeszyt贸w i 10 niebieskich zeszyt贸w.
  • Grindylow – mo偶esz adoptowa膰, gdy osi膮gniesz poziom magizoologii 6 dla 50 czerwonych zeszyt贸w i 15 niebieskich zeszyt贸w.
  • Jednoro偶ec – mo偶esz adoptowa膰, gdy osi膮gniesz poziom 7 magizoologii dla 90 czerwonych zeszyt贸w i 25 niebieskich zeszyt贸w.
  • Hipogryf – mo偶esz adoptowa膰 go, gdy osi膮gniesz poziom magizoologii 3 za 55 czerwonych zeszyt贸w, 25 czerwonych zeszyt贸w i 20 z艂otych zeszyt贸w.
  • Murtlap – mo偶esz adoptowa膰 go, gdy osi膮gniesz Poziom Magizoologii 7 dla 50 Czerwonych Notatnik贸w.
  • Pixie – mo偶esz adoptowa膰, gdy osi膮gniesz poziom magizoologii 6 dla 80 czerwonych zeszyt贸w i 10 niebieskich zeszyt贸w.

Gry podobne