Magiczne Stworzenia w grze Harry Potter: Hogwarts Mystery zaczynają się po 1-ym roku w Rozdziale 5-tym. Gracze po tym punkcie otrzymają powiadomienie, że Magiczne Stworzenia zostały zauważone w kampusie i muszą porozmawiać z Hagridem.

Możesz adoptować Magiczne Stworzenia handlując różnymi zebranymi Notatnikami.


Zwiększenie poziomu zaufania stworzeń odblokowuje specjalne nagrody. Możesz zwiększyć ich poziom zaufania karmiąc je. Trzy smakołyki to maksimum, które można jednocześnie podać Twojemu stworzeniu. Karmienie i więź ze stworzeniem, które jest już na Maksymalnym poziomie zaufania, NIE zapewni doświadczenia na poziomie Magizoologa.

Karm i nawiązuj więź ze swoim stworzeniem, aby zwiększyć swój poziom Magizoologa. Zwiększ swój poziom Magizoologa, aby odblokować nowe i ekscytujące stworzenia.


Pokarm dla Stworzeń można znaleźć udając się do Pokoju Artefaktów i rozpoczynając powtarzalne zadania. Alternatywnie, potrawy dla Stworzeń mogą być również nagrodą podczas zajęć. Nakarm swoje Stworzenia, aby zwiększyć ich poziom.

Jak zdobyć zeszyty?

Zeszyty to przedmioty, które można zbierać i wymieniać na zwierzęta domowe lub magiczne stworzenia. Zeszyty można zdobyć tylko poprzez uczestnictwo w wydarzeniach, takich jak Duma Domu lub Zbieranie Gwiazd, i od czasu do czasu pojawiają się jako nagrody w grze.


Obecnie możesz uzyskać kilka różnych rodzajów notebooków. Brązowe zeszyty są wykorzystywane do zarabiania nielegalnych zwierząt, takich jak Streeler i Kneazle. Czerwonych, niebieskich i żółtych zeszytów można używać do zarabiania magicznych stworzeń, takich jak Niffler, Porlock lub Walijski Zielony Smok.

Obecnie możesz zdobyć te Magiczne Stworzenia w Harry Potter: Hogwarts Mystery:

  • Niffler – Możesz adoptować Niffler podczas wstępu do Rezerwy Magicznych Stworzeń, używając 10 czerwonych notesów, które zostały ci przekazane.
  • Porlock – Potrzebujesz dwa czerwone notesy.
  • Wróżka – Możesz adoptować Wróżkę po osiągnięciu drugiego poziomu Magizoologii, wymieniając za nią 30 Czerwonych Notatesów.
  • Bowtruckle – po osiągnięciu 3 poziomu Magizoologii, handlując 40 Czerwonymi Notatnikami.
  • Abraxan – możesz adoptować, gdy osiągniesz poziom magizoologii 3, handlując 90 czerwonymi zeszytami.
  • Acromantula – możesz adoptować po osiągnięciu 4 poziomu Magizoologii, handlując 40 Czerwonymi Notatnikami.
  • Thestral – gdy osiągniesz poziom magizoologii 4, handlując 75 czerwonymi notatnikami i 15 niebieskimi notatnikami.
  • Walijski Zielony Smok – za 60 Czerwonych Notatników i 30 Niebieskich Notatników po osiągnięciu 4 poziomu Magizoologa.
  • Knarl – za 30 Czerwonych Notatników, gdy osiągniesz poziom Magizoologa wynoszący 5.
  • Chimera – gdy osiągniesz poziom 5 Magizoologa za 50 czerwonych zeszytów i 25 niebieskich zeszytów.
  • Plimpy – gdy osiągniesz poziom magizoologii 6 za 40 czerwonych zeszytów.
  • Gnom – gdy osiągniesz poziom magizoologii 6 za 70 czerwonych zeszytów i 10 niebieskich zeszytów.
  • Grindylow – możesz adoptować, gdy osiągniesz poziom magizoologii 6 dla 50 czerwonych zeszytów i 15 niebieskich zeszytów.
  • Jednorożec – możesz adoptować, gdy osiągniesz poziom 7 magizoologii dla 90 czerwonych zeszytów i 25 niebieskich zeszytów.
  • Hipogryf – możesz adoptować go, gdy osiągniesz poziom magizoologii 3 za 55 czerwonych zeszytów, 25 czerwonych zeszytów i 20 złotych zeszytów.
  • Murtlap – możesz adoptować go, gdy osiągniesz Poziom Magizoologii 7 dla 50 Czerwonych Notatników.
  • Pixie – możesz adoptować, gdy osiągniesz poziom magizoologii 6 dla 80 czerwonych zeszytów i 10 niebieskich zeszytów.

Gry podobne