Studio Notorious oficjalnie ogłosiło, że Sezon 1: Shadows Reach we wczesnym dostępie gry Legacy: Steel & Sorcery wystartuje już 14 maja. To ważny moment dla gry i jej społeczności – nie tylko dlatego, że pojawi się nowa zawartość, ale również dlatego, że będzie to start „na czysto”, po pełnym wipe’ie. Do tego czasu gracze mogą cieszyć się małym prezentem od twórców: zwiększonym drop rate’em epickiego i legendarnego sprzętu u wszystkich przeciwników w regionie Greenwood. To świetny moment, by ostatni raz porządnie się wyposażyć – nawet jeśli na chwilę.
Jedną z największych atrakcji nowego sezonu będzie wprowadzenie nowej klasy postaci – Czarodzieja. Oficjalna prezentacja odbędzie się już jutro (6 maja) podczas transmisji Meet the Devs na Discordzie o godzinie 14:00 czasu pacyficznego. W streamie weźmie udział Andrei Niculescu z zespołu Notorious, a samą klasę opisano jako wyjątkową i pełną ognistych, widowiskowych zaklęć. Jak podkreślają twórcy:
„Od wybuchowych zaklęć po arcymistrzostwo w magii – Czarodziej wprowadzi zupełnie nowy styl gry, który zaskoczy zarówno weteranów, jak i nowych graczy.”
Sezon 1 to także dwie nowe mapy, rozbudowane systemy zadań, zmiany w balansie i kilka niespodzianek, o których dowiemy się z pełnych patch notesów – już niedługo.
Legacy: Steel & Sorcery to osadzona w mrocznym świecie fantasy kooperacyjna gra akcji PvPvE, w której gracze wcielają się w potężnych bohaterów i przemierzają niebezpieczne tereny w poszukiwaniu skarbów, magii i chwały. Rozgrywka łączy elementy dynamicznych starć z przeciwnikami AI i innymi graczami, a wszystko to w brutalnym, ale pięknym świecie pełnym zagadek, łupów i taktycznych decyzji. Gra jest rozwijana przez weteranów branży, którzy wcześniej pracowali m.in. przy World of Warcraft, i celuje w połączenie klasycznego klimatu fantasy z nowoczesną rozgrywką drużynową.
Aktywność komentująych