Skoro ju偶 tu jeste艣 to prawdopodobnie chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej o chowa艅cach (familiars) w Lords Mobile, jaki jest ich cel oraz jak je szkoli膰 i ulepsza膰. Chowa艅ce to rodzaj zwierz膮t / towarzyszy, kt贸re s膮 bardzo przydatne i sprawiaj膮, 偶e granie w Lords Mobile jest nieco 艂atwiejsze.

Dadz膮 ci wiele r贸偶nych ulepsze艅, zasob贸w, klejnot贸w, 艣wi臋tych gwiazd i nie tylko. Ale nie wszystkie chowa艅ce s膮 warte czasu i zasob贸w na nie wydanych. Ten poradnik pomo偶e ci zdecydowa膰, na kt贸rych chowa艅cach powiniene艣 si臋 skupi膰 i jakie budynki powiniene艣 zbudowa膰, je艣li chcesz robi膰 post臋py i korzysta膰 z chowa艅c贸w w ich pe艂nym zakresie.


Pierwsz膮 rzecz膮, kt贸r膮 musisz wiedzie膰, jest to, 偶e ulepszenie Familiars wymaga czasu, wi臋c musisz by膰 bardzo cierpliwy (lub wyda膰 miesi臋czn膮 pensj臋 i kupi膰 konto z ulepszonymi Familiarami). Otrzymujesz nowych Chowa艅c贸w, 艂膮cz膮c r贸偶ne Pakty w Mistycznej Iglicy. Wi臋cej informacji o Mistycznej Iglicy (Mystic Spire) i wszystkich innych znanych budynkach, mo偶na znale藕膰 w w pozosta艂ych poradnikach na naszej stronie.

Istnieje 6 r贸偶nych pakt贸w, z kt贸rych ka偶dy zapewnia nowym Chowa艅com r贸偶ne umiej臋tno艣ci.

  • Pakt 1A
  • Pakt 1B
  • Pakt 2A
  • Pakt 2B
  • Pakt 3
  • Pakt 4

Prawie ka偶dy Chowaniec ma umiej臋tno艣ci aktywne i pasywne. Ka偶da umiej臋tno艣膰 ma w sumie 10 poziom贸w, kt贸re mo偶na ulepszy膰 za pomoc膮 Fragment贸w. Ale podnoszenie umiej臋tno艣ci wi膮偶e si臋 z faz膮 rozwoju Chowa艅c贸w i jego poziomem do艣wiadczenia. Nie b臋dziesz w stanie ulepszy膰 umiej臋tno艣ci poziomu 10, chyba 偶e Tw贸j Familiars nie znajduje si臋 na Starszym etapie i na poziomie 60. Do tego wyczynu b臋dziesz potrzebowa膰 wielu Run i punkt贸w exp, kt贸re otrzymasz dzi臋ki po艂膮czeniu Pakt贸w i treningu . Dlatego powiedzia艂em, 偶e rozwini臋cie Chowa艅c贸w wymaga czasu.

Pakt 1A

Porozmawiajmy teraz o Paktach i zacznijmy od Paktu 1A. W tym Pakcie jest w sumie 5 Chowa艅c贸w Ziemio艂ak, D臋bokorze艅, W艂adca Magmy, In偶ynier i Jaziek (Territe, Oakroot, Magmalord, Engineer i Jaziek), ale jedynym wartym zainteresowania jest Ziemio艂ak, poniewa偶 pozosta艂e s膮 prawie bezu偶yteczne, chyba 偶e chcesz zosta膰 masowym kolekcjonerem Kamieniem, Drewnem lub Rud膮 i idziesz w ekonomie.

Jego umiej臋tno艣膰 pasywna zwi臋kszy twoj膮 szybko艣膰 艂膮czenia z poziomu 4% do maksimum 20% na poziomie 10.


Jego aktywna umiej臋tno艣膰 da ci jednak wiele Fragment贸w i jestem pewien, 偶e zda艂e艣 sobie spraw臋, jak wa偶ne s膮 one.

Jak powiedzieli艣my, inni Chowa艅cy z tego Paktu s膮 bezu偶yteczni鈥 Posiadaj膮 jedynie umiej臋tno艣ci pasywne, kt贸re zwi臋ksz膮 produkcj臋 Kamienia, Drewna, Rudy i Z艂ota.

Pakt 1B

Pakt 1B ma 5 Chowa艅c贸w Akwion, Ziemiokolec, Gnom, W艂adca zwierz膮t i Yesti (Aquiris, Terraspike, Gnome, Beastmaster i Yeti), ale podobnie do Paktu 1A warto wspomnie膰 tylko o jednym Chowa艅cu i to jest Akwion. Pozosta艂e 4 s膮 dobre do produkcji 偶ywno艣ci / z艂ota oraz pr臋dko艣ci transportu i zbierania zapas贸w.

Umiej臋tno艣膰 pasywna Akwiona zwi臋kszy twoj膮 produkcj臋 Animy, ale co wa偶niejsze, jego umiej臋tno艣膰 aktywna da ci 60-120 STA co 12 godzin, gdy zwi臋kszysz t臋 umiej臋tno艣膰 na poziomie 10. STA, jak wiesz, niezb臋dna jest wytrzyma艂o艣膰 do wyczyszczenia etap贸w i ulepszenia Bohater贸w.

Najciekawsze Pakty 2A i 2B w Lords Mobile

Teraz sprawy staj膮 si臋 znacznie bardziej interesuj膮ce, poniewa偶 b臋dziemy rozmawia膰 o Pakcie 2A i Pakcie 2B.

Zacznijmy od Paktu 2A i Chowa艅c贸w, takich jak Burzo艂ak, W艣ciek艂y chrz膮szcz, Totemszkodnik, Strzyga, Czarodziej (Tempestite, Evil Weevil, Totempest, Strix i Sorcerer).

Burzo艂ak jest prawdopodobnie najwa偶niejszy w tej grupie, poniewa偶 jego umiej臋tno艣ci s膮 naprawd臋 niesamowite. Ma 2 umiej臋tno艣ci pasywne i 1 aktywn膮. Jego pierwsz膮 umiej臋tno艣ci膮 pasywn膮 jest “Powietrzny stra偶nik”, a drug膮 – zwi臋kszenie pr臋dko艣ci odzysku energii, zaczynaj膮c od 3% na poziomie 1 do 10% na poziomie 10. Jego umiej臋tno艣膰 aktywna jest fajna, poniewa偶 daje losowo 20000 偶o艂nierzy 1 poziomu co 3 dni.

Burzo艂ak

Inni z tej grupy te偶 mog膮 by膰 bardzo przydatni. Mamy W艣ciek艂y chrz膮szcz i jego aktywn膮 umiej臋tno艣膰, kt贸ra da ci wszystkie zasoby, kt贸re mo偶esz wyprodukowa膰 w ci膮gu 4 godzin, nast臋pnie Totemszkodnik i jego natychmiastowe od艣wie偶anie statku towarowego raz dziennie oraz oczywi艣cie Czarodziej i jego umiej臋tno艣ci, kt贸re mog膮 natychmiast zako艅czy膰 transmutacj臋 esencji. Strzyga ma interesuj膮c膮 umiej臋tno艣膰, kt贸ra mo偶e si臋 przyda膰, gdy b臋dziesz walczy膰 na p贸藕niejszych etapach gry, poniewa偶 mo偶e skr贸ci膰 czas oczekiwania na egzekucji nawet o 6 godzin, kiedy jest na maksymalnym poziomie.

Pakt 2B ma r贸wnie偶 kilka dobrych Chowa艅c贸w. S膮 Spalacz, Kamieniak, Krabik, Ko艣ciog艂贸w i Harpia (Pyris, Bouldur, Krabby, Bonehead i Harpy).

Spalacz powinien by膰 liderem grupy i tym, kt贸ry ma najbardziej przydatne umiej臋tno艣ci, ale moim zdaniem jest on nieco przereklamowany. Jego g艂贸wna umiej臋tno艣膰, to ta, kt贸ra zabija 7500 do 12500 偶o艂nierzy wroga (po ulepszeniu tej umiej臋tno艣ci do poziomu 10) nie jest tak dobra, jak si臋 wydaje.

Nie mo偶esz zabi膰 wi臋cej ni偶 5% ca艂ej jego armii, kt贸ra najpierw atakuje ni偶sze poziomy, wi臋c je艣li na przyk艂ad zaatakujesz kogo艣 z milionami 偶o艂nierzy za pomoc膮 tej umiej臋tno艣ci, naprawd臋 uwa偶asz, 偶e nawet zauwa偶y t臋 鈥瀞trat臋鈥? Z drugiej strony, je艣li zaatakujesz kogo艣 z niewielk膮 liczb膮 偶o艂nierzy, istnieje szansa, 偶e nie b臋dziesz w stanie zabi膰 wi臋cej ni偶 1000 jego 偶o艂nierzy. Podsumowuj膮c, naprawd臋 uwa偶amy, 偶e to marnowanie czasu na ulepszanie tego Familiarsa do jego maksymalnego poziomu.

Pakt 3

Pakt 3 to nasz nast臋pny temat. Odblokowanie Paktu 3 wymaga wielu bada艅 i czasu, ale musimy powiedzie膰, 偶e wysi艂ek ten jest ca艂kowicie tego warty. Ma w sumie 7 Chowa艅c贸w – Gryf, Nosoro偶ec, Klejnotowy Gremlin, Goblin, Gwiazdopsotnik, Magin i Kreci szaman (Gryphon, Noceros, Gemming Gremlin, Goblin, Trickstar, Magus i Mole Shaman).

Gryf jest najtrudniejszy do ulepszenia do maksymalnego poziomu, ale jego umiej臋tno艣ci s膮 艣wietne. Jego pierwsza umiej臋tno艣膰 pasywna na poziomie 10 zwi臋kszy wielko艣膰 armii sprzymierzonej do 50k. To na pewno przyda si臋, gdy zbierzesz silnych graczy w sojuszu. Jego druga umiej臋tno艣膰 przyspieszy twoj膮 pr臋dko艣膰 treningow膮 o 5%, co moim zdaniem jest naprawd臋 s艂abe, bior膮c pod uwag臋, jak trudno jest osi膮gn膮膰 te 5%, wi臋c by艂oby sprawiedliwe, gdyby by艂o co najmniej 10%, ale kim jestem, aby to ocenia膰.

I w ko艅cu doszli艣my do trzeciej umiej臋tno艣ci Gryfa. Po aktywacji umiej臋tno艣膰 przywo艂a wszystkie twoje wojska w ci膮gu 6 sekund. Prawdopodobnie my艣lisz 鈥瀋o takiego?鈥. To wcale nie jest takie 艣wietne, ale wyobra藕 sobie, 偶e masz ponad milion 偶o艂nierzy t3 lub, jeszcze lepiej, 偶o艂nierzy t4 i wysy艂asz ich z misj膮 zbieraj lub wzmacniaj i kto艣 decyduje si臋 zaatakowa膰 ci臋, s膮dz膮c, 偶e Twoja tarcza jest opuszczona, a ty mo偶e 艣pisz i wszystkie twoje zasoby czekaj膮, a偶 kto艣 je zdob臋dzie. Wr贸g uznaje, 偶e atakowanie jest bezpieczne, wysy艂a na ciebie swoje wojska, ale ty aktywujesz t臋 umiej臋tno艣膰 i nagle bammm .. straci艂 przyw贸dc臋 i wiele swoich 偶o艂nierzy. W艣r贸d fan贸w Lords Mobile nazywa si臋 to pu艂apk膮 Gryphona i stanowi naprawd臋 skuteczny spos贸b na uzyskanie wielu zab贸jstw.

Nast臋pni w kolejce s膮 Nosoro偶ec i jego 3 umiej臋tno艣ci. Pierwsza umiej臋tno艣膰 zwi臋kszy twoj膮 pojemno艣膰 armii do 35%, co jest ca艂kiem przydatne. Druga umiej臋tno艣膰 zwi臋kszy tw贸j atak kawalerii o 10%, co mo偶e by膰 bardzo przydatne, gdy skupisz si臋 na wojnie i bitwach. Jego trzecia umiej臋tno艣膰, po osi膮gni臋ciu maksymalnego poziomu, od razu uko艅czy 5 zbiera艅 surowc贸w na mapie, co uwa偶am za przydatne, gdy potrzebujesz zasob贸w w okre艣lonym momencie i nie chcesz ich wyci膮ga膰 z ekwipunku.

Klejnotowy Gremlin to nasz trzeci typ i nie jest ju偶 taki wspania艂y wg. mnie, ale zno艣ny. Jego pierwsza umiej臋tno艣膰 zwi臋ksza twoj膮 szybko艣膰 budowy o 5%, co jest do艣膰 s艂abym bonusem. Jego druga umiej臋tno艣膰 zwi臋ksza szybko艣膰 zbierania klejnot贸w o 10% – tak偶e s艂abiutko. Ale jego trzecia umiej臋tno艣膰 jest dobra, poniewa偶 daje 1000-2000 klejnot贸w co 2 dni a wszyscy wiecie, jak wa偶ne s膮 klejnoty. Nast臋pny jest Goblin, kt贸ry jest jednym z moich ulubionych Chowa艅c贸w. Jego pierwsza umiej臋tno艣膰 zwi臋ksza szybko艣膰 zbierania o imponuj膮ce 25%. Jego druga umiej臋tno艣膰 zwi臋kszy twoj膮 produkcj臋 z艂ota o 35%, ale najbardziej niesamowita umiej臋tno艣膰 jest trzecia, poniewa偶 daje ci 6-12 milion贸w z艂ota co 2 dni i uwierz mi, kiedy powiem ci, 偶e z艂oto jest niezb臋dne do odblokowania t4 i stworzenia oddzia艂贸w t4 nie wspominaj膮c te偶 o tych wszystkich badaniach, kt贸re wymagaj膮 ton z艂ota.

Gwiazdopsotnik jest zdecydowanie naszym ulubionym w tej grupie. Jego pierwsza umiej臋tno艣膰 przyspiesza twoj膮 szybko艣膰 bada艅 o 5%, a jego druga umiej臋tno艣膰 zwi臋ksza tw贸j atak o 10%, co jest bardzo dobrym procentem. Wreszcie jego trzecia umiej臋tno艣膰 zapewnia 艢wi臋te gwiazdy co drugi dzie艅. Otrzymasz 3 losowe przedmioty ze 艣wi臋t膮 gwiazd膮 (x10, x1000 lub x10000), kt贸rych mo偶esz u偶y膰 w Labiryncie do zdobycia surowc贸w, rzadkich materia艂贸w, energii i klejnot贸w. Mag jest kolejnym chowa艅cem, o kt贸rym b臋dziemy rozmawia膰, g艂贸wnie z powodu jego trzeciej umiej臋tno艣ci.

Pierwsza umiej臋tno艣膰 Magina zwi臋kszy liczb臋 pakt贸w, kt贸re mo偶esz scali膰, zaczynaj膮c od +1 do maksymalnie +5 pakt贸w. Jego druga umiej臋tno艣膰 nie jest tak dobra, poniewa偶 wyd艂u偶a jedynie czas trwania wzmocnienia o艂tarza o 360 minut, ale jego trzecia umiej臋tno艣膰 wype艂ni pasek bada艅 do trwaj膮cych bada艅, co jest bardzo przydatne, gdy 艣cigasz badawcze wydarzenie Piek艂o lub wydarzenie 24 Wyzwanie. Mole Shaman i jego pierwsza umiej臋tno艣膰 zwi臋kszy twoj膮 pojemno艣膰 szpitala do 5%. Jego druga umiej臋tno艣膰 jest naprawd臋 dobra, poniewa偶 daje ATK piechoty (+ 10% na poziomie 60).

Pakt 4

Tu mamy takich chowa艅c贸w jak Troja艅ski mech, Ponury 偶niwiarz, Tytan przep艂ywu, Arachnodemon, Wielki Czerw, Szablokie艂, 艢nie偶na bestia i Ciu艂acz.

W tym przypadku moim definitywnym faworytem jest Ciu艂acz, gdy偶 jego pierwsza umiej臋tno艣膰 zwi臋ksza maksymalny depozyt kryszta艂贸w, a druga pozwala 艂膮czy膰 kamienie umiej臋tno艣ci znacznie szybciej, o 20% kr贸cej. Trzecia umiej臋tno艣ci dam na od 1 do 3 losowych klejnot贸w raz na 3 dni i to na MAKSYMALNYM poziomie.

Lista wszystkich chowa艅c贸w z opisem umiej臋tno艣ci

NazwaSkill 1Skill 2Skill 3Talent armii
Ziemio艂akRoboty ziemne: Przyspiesza 艂膮czenie Pakt贸w od 4 do 20%;Wstrz膮s z za艣wiat贸w: nawet 3 razy na dob臋 5-30 fragment贸w;BrakZiemiotrz膮s: Obni偶a na pocz膮tku bitwy odporno艣膰 wrogiej armii od 1,5% do 15%;
D臋bokorze艅Drwal: Produkcja drewna od 5 do 25%;BrakBrakBezlitosny rozk艂ad: Na pocz膮tku bitwy obni偶a odporno艣膰 wrogiej piechoty;
W艂adca MagmyTocz膮ce si臋 kamienie: Zwi臋ksza wydobycie kamienia od 5 do 25%;BrakBrakP艂on膮cy 偶ar: Na pocz膮tku bitwy obni偶a punkty 偶ycia wrogich strzelc贸w od 4 do 40%;
In偶ynierPoszukiwacz rudy: Zwi臋ksza wydobycie rudy od 5 do 25%;BrakBrakZbroje: Na pocz膮tku bitwy zwi臋ksza atak piechoty od 1,5 do 15%;
JaziekStr贸偶 magazynu: Zwi臋ksza pojemno艣膰 magazynu od 2 do 10%;BrakBrakZab贸jcze ci臋cie: Na pocz膮tku bitwy obni偶a punkty 偶ycia wrogiej kawalerii od 4 do 40%;
AkwionNadmiar: Zwi臋ksza produkcj臋 animy od 8 do 40%;Od艣wie偶enie: Dodaje od 60 do 120 punkt wytrzyma艂o艣ci (serc) co 12h (na najwy偶szym poziomie);BrakOg艂uszenie: Na pocz膮tku bitwy obni偶a punkty zdrowia wrogiej armii od 1,5 do 15%;
ZiemiokolecNaw贸z: Zwi臋ksza produkcj臋 偶ywno艣ci od 5 do 25%;BrakBrakPrzeszywaj膮cy kolec: Na pocz膮tku bitwy obni偶a punkty 偶ycia wrogiej piechoty od 4 do 40%;
GnomPorada finansowa: Zwi臋ksza wydobycie z艂ota od 5 do 25%;BrakBrakZab贸jcze groty: Na pocz膮tku bitwy zwi臋ksza atak strzelc贸w od 1,5 do 15%;
W艂adca Zwierz膮tSzlak handlowy: Zwi臋ksza szybko艣膰 oddzia艂贸w zaopatrzeniowych od 5 do 25%;BrakBrakDziki lament: Na pocz膮tku bitwy obni偶a odporno艣膰 wrogiej kawalerii od 4 do 40%;
YetiZaszalej: Zwi臋ksza szybko艣膰 oddzia艂贸w eksploatacyjnych od 5 do 25%;BrakBrakPod艂y atak: Na pocz膮tku bitwy zwi臋ksza atak kawalerii od 1,5 do 15%;
Burzo艂akPowietrzny stra偶nik: Zwi臋ksza odporno艣膰 muru od 4 do 20%;Drugi wiatr: Zwi臋ksza szybko艣膰 odzyskiwania energii od 3 do 10%;艢wie偶e powietrze: Zapewnia losowe odzia艂y t1 w liczbie od 3k do 20k, co 3 dni;Tr膮ba powietrzna: Og艂usza jeden z najwi臋kszych oddzia艂贸w wroga od 0,8 do 8 sekund po upadku 10% sprzymierzonych oddzia艂贸w;
W艣ciek艂y chrz膮szczCiu艂acz 偶ywno艣ci: Zwi臋ksza produkcj臋 zbo偶a od 7 do 35%;Zbi贸rka: Zapewnia zasoby z 4h raz dziennie;BrakObfita uczta: Na pocz膮tku bitwy zwi臋ksza punkty 偶ycia armii od 1,5 do 15%;
TotemszkodnikCiu艂acz drewna: Zwi臋ksza produkcj臋 drewna od 7 do 35%;Statek na horyzoncie: Natychmiast od艣wie偶a statek handlowy raz dziennie (na najwy偶szym poziomie); BrakDrewniany stukot: Zwi臋ksza odporno艣膰 strzelc贸w od 20 do 80% co od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddzia艂贸w strzelc贸w;
StrzygaWorek krwi: Zwi臋ksza szybko艣膰 leczenia oddzia艂贸w w szpitalu od 5 do 25%;Prowizorka: Skraca czas oczekiwania na egzekucj臋 od 30 do 360min;BrakFuria: Zwi臋ksza punkty 偶ycia kawalerii od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddzia艂贸w kawalerii;
CzarodziejSi艂a szybko艣ci: Zwi臋ksza szybko艣膰 oddzia艂贸w sprzymierzonych od 5 do 25%;Czarna magia: Natychmiast ko艅czy trwaj膮c膮 transmutacj臋 esencji raz dziennie (na najwy偶szym poziomie);BrakOsobliwe czary: Zwi臋ksza punkty 偶ycia strzelc贸w od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddzia艂贸w strzelc贸w;
SpalaczSojusznicze ognie: Zwi臋ksza dodatkowe zapasy od 4 do 20%;Tygiel: Skraca czas transmutacji esencji od 3 do 10%;P艂on膮cy szlak: Zabija od 3k do 12k (nie wi臋cej ni偶 5% 艂膮cznej liczby) oddzia艂贸w w koszarach wroga co 30 min (na najwy偶szym poziomie);Turbodo艂adowanie: Dodaje od 6 do 60% umiej臋tno艣ci taktycznych bohater贸w, zwi臋kszaj膮c obra偶enia zadane wrogim oddzia艂om przy ataku oddzia艂u na 10 sekund;
KamieniakCiu艂acz kamienia: Zwi臋ksza wydobycie kamienia od 7 do 35%;Nadgodziny: Wype艂nia pasek pomocy trwaj膮cej budowy co 8h (na najwy偶szym poziomie);BrakSka艂a: Zwi臋ksza odporno艣膰 kawalerii od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddzia艂贸w kawalerii;
KrabikCiu艂acz rudy: Zwi臋ksza wydobycie rudy od 7 do 35%;Niez艂omna determinacja: Dodaje premi臋 punkt贸w do艣wiadczenia gracza od 3 do 10%;BrakOchronna pow艂oka: Na pocz膮tku bitwy zwi臋ksza odporno艣膰 armii od 1,5 do 15%;
Ko艣ciog艂贸wPoruszenie : Zwi臋ksza limit magazynowania animy od 4 do 20%;Gotowy do walki: Zwi臋ksza ilo艣膰 dost臋pnych walk w koloseum od 3 do 10 raz dziennie (na najwy偶szym poziomie);BrakObrz臋dy pogrzebowe: Zwi臋ksza odporno艣膰 piechoty od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddzia艂贸w piechoty;
HarpiaOs艂ona chmur: Zwi臋ksza pojemno艣膰 schronu od 5k do 50k;Pierwsza klasa: Zapewnia losowe przedmioty z punktami VIP od 1 do 3 raz dziennie (na najwy偶szym poziomie)BrakOstatni taniec: Zwi臋ksza punkty 偶ycia piechoty od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddzia艂贸w piechoty;
GryfWsparcie z powietrza: Zwi臋ksza wielko艣膰 armii sprzymierzonej od 5k do 50k;Szybka nauka: Zwi臋ksza szybko艣膰 szkolenia wojsk od 1 do 5%;Powr贸t do domu: Odwo艂uje wszystkie oddzia艂y w ci膮gu do 6 sekund raz na 30 min. (przy najwy偶szym poziomie);Pomy艣lny wiatr: Zwi臋ksza atak armii od 50 do 200% na od 4 do 10 sekund, po pokonaniu 10% Twoich oddzia艂贸w.
Nosoro偶ecZwierz臋 juczne: Zwi臋ksza 艂adowno艣膰 armii od 7 do 35%;Burzliwa nawa艂a: Zwi臋ksza atak kawalerii od 3 do 10%;W mgnieniu oka: Ko艅czy eksploatacj臋 dla od 1 do 5 losowych armii prowadz膮cych eksploatacj臋 raz dziennie (przy najwy偶szym poziomie);Brak
Klejnotowy GremlinRuchliwe d艂onie: Zwi臋ksza szybko艣膰 budowy od 1 do 5%;Grube 偶y艂y: Zwi臋ksza szybko艣膰 eksploatacji 偶y艂 klejnot贸w od 3 do 10%;艁ut szcz臋艣cia: Zapewnia od 200 do 2000 klejnot贸w raz na dwa dni (na najwy偶szym poziomie);Atak paniki: Zwi臋ksza atak piechoty od 10 do 100%, po pokonaniu 10% Twoich oddzia艂贸w piechoty;
GoblinSza艂 zbior贸w: Zwi臋ksza szybko艣膰 eksploatacji od 5 do 25%;Ciu艂acz z艂ota: Zwi臋ksza wydobycie z艂ota od 10 do 35%;Poszukiwacz z艂ota: Zapewnia co 1M do 12M sztuk z艂ota raz dziennie (na najwy偶szym poziomie);Nagroda pocieszenia: Zwi臋ksza atak kawalerii do 10 do 100%, po pokonaniu 10% Twoich oddzia艂贸w kawalerii;
GwiazdopsotnikGwiezdny inteligent: Zwi臋ksza szybko艣膰 bada艅 od 1 do 5%;Gwiezdna pomoc: Zwi臋ksza atak strzelc贸w od 3 do 10%;Szcz臋艣liwe gwiazdy: Zapewnia losowe przedmioty 艣wi臋tej gwiazdy od 1 do 3 sztuk raz na dwa dni (na najwy偶szym poziomie);Daleki sza艂: Zwi臋ksza atak strzelc贸w od 10 do 100%, po pokonaniu 10% Twoich oddzia艂贸w strzelc贸w;
MaginMistyczne wi臋zi: Zwi臋ksza ilo艣膰 pakt贸w do 艂膮czenia od 1 do 5;Ofiara: Zwi臋ksza czas trwania premii o艂tarza do statystyk od 30 do 360min,;Mroczna pomoc: Wype艂nia pasek pomocy trwaj膮cych bada艅 raz na 8 godzin (na najwy偶szym poziomie);Brak
Kreci szamanNaturalne remedium: Zwi臋ksza pojemno艣膰 szpitala od 1 do 5%;Orzechowa moc: Zwi臋ksza atak piechoty od 3 do 10%;Szybka naprawa: Naprawia mur od 10 do 50% raz dziennie (na najwy偶szym poziomie); Brak
Troja艅ski mechPot臋偶ny ogier: Zwi臋ksza punkty 偶ycia kawalerii od 2 do 10%;Pewny zak艂ad: Zwi臋ksza odporno艣膰 armii podczas sza艂u bojowego od 3 do 10%;Ko艅 troja艅ski: Zwi臋ksza maksymaln膮 wielko艣膰 armii koalicji od 30k do 125k, raz na 4 godziny (na najwy偶szym poziomie);Brak
Ponury 偶niwiarzSzybka dusza: Zwi臋ksza szybko艣膰 podr贸偶y od 2 do 10%;Kontrakt na dusz臋: Zwi臋ksza punkty 偶ycia strzelc贸w od 3 do 10%;Poca艂unek 艣mierci: Zabija od 6k do 50k (nie wi臋cej ni偶 5% 艂膮cznej liczby oddzia艂贸w) oddzia艂贸w wroga, raz na 30 min (na najwy偶szym poziomie);Brak
Tytan przep艂ywuFontanna m艂odo艣ci: Zwi臋ksza punkty 偶ycia piechoty od 2 do 10%;Wodny mur: Zwi臋ksza odporno艣膰 ca艂ej armii od 3 do 10%;Przep艂yw: Przenosi zamek wroga po udanym ataku. dzia艂a od 1 do 15min, raz na 12h (na najwy偶szym poziomie);Brak
ArachnodemonDiabelski duch: Zwi臋ksza punkty 偶ycia piechoty od 2 do 10%;Ucieczka z wi臋zienia: Przyspiesza ucieczk臋 przyw贸dcy od 2 do 10%;Zgromadzenie: Dodaje od 3k do 15k losowych oddzia艂贸w najwy偶ej klasy do naszej armii, raz na 3 dni (na najwy偶szym poziomie);Brak
Wielki CzerwMotywacja: Zwi臋ksza pojemno艣膰 koszar od 500 do 5k;Twarda skorupa: Zwi臋ksza odporno艣膰 piechoty od 3 do 10%;Zanieczyszczenie: Zmniejsza produkcj臋 zasob贸w wroga od 10 do 95% na od 30 do 360 minut, raz na 30 minut (na najwy偶szym poziomie);Wermifobia: Og艂usza wrogich bohater贸w na od 0,5 do 5 sekund, po upadku 15% Twoich oddzia艂贸w;
Szablokie艂Szybki drapie偶nik: Zwi臋ksza szybko艣膰 podczas polowania na potwory od 5 do 25%;Dziki duch: Zwi臋ksza odporno艣膰 kawalerii od 3 do 10%;Tereny 艂owieckie: Dodaje polowania z rz臋du od 7 do 15 na 15 minut; Dzika os艂ona: Przyzywa tarcze kt贸ra chroni od 0,5 od 7% Towich oddzia艂贸w kawalerii przed 艣miertelnym ciosem, po pokonaniu 12% Twoich oddzia艂贸w kawalerii;
艢nie偶na bestiaUbijanie ziemi: Zwi臋ksza szybko艣膰 oddzia艂贸w zmierzaj膮cych do Mrocznego Gniazda od 5 do 25%;Tarcza mrozu: Zwi臋ksza odporno艣膰 strzelc贸w od 3 do 10%;Do艣wiadczony kurier: Zwi臋ksza pojemno艣膰 zaopatrzeniow膮 od 50 do 300% na 60 minut, raz na 8 godzin (na najwy偶szym poziomie);艢nie偶na tarcza: Przyzywa tarcz臋, kt贸ra chroni od 0,5 do 7% Twoich oddzia艂贸w strzelc贸w przed 艣miertelnym ciosem, po upadku 12% Twoich oddzia艂贸w strzelc贸w;
Ciu艂aczPowi臋kszanie skarbu: Zwi臋ksza maksymalny depozyt od 2000 do 10000 kryszta艂贸w;Zr臋czne d艂onie: Zwi臋ksza szybko艣膰 艂膮czenia kamieni umiej臋tno艣ci od 6 do 20%;Dzie艅 wyp艂aty: Zapewnia od 1 do 3 losowych klejnot贸w, raz na 3 dni (na najwy偶szym poziomie);Z艂ocona os艂ona: Przyzywa tarcz臋, kt贸ra chroni od 0,5 do 7% Twoich oddzia艂贸w piechoty przed 艣miertelnym ciosem, po upadku 12% Twoich oddzia艂贸w piechoty;

Mam nadziej臋, 偶e podoba艂 ci si臋 ten artyku艂, kt贸ry pom贸g艂 ci zrozumie膰 nieco temat Chowa艅c贸w i ich celu istnienia. Wkr贸tce pojawi膮 si臋 kolejne poradniki dla pocz膮tkuj膮cych do gry Lords Mobile, ale tak偶e dla bardziej do艣wiadczonych graczy.

 


Gry podobne