Last Shelter: Survival to strategiczna gra, w kt贸rej wcielimy si臋 w rol臋 dow贸dcy bazy z艂o偶onej z ocala艂ych ludzi w czasie apokalipsy Zombie. Dzi艣 chcia艂em podzieli膰 si臋 wskaz贸wkami i poradami do gry za pomoc膮 tego do艣膰 obszernego poradnika. Podzieli艂em wszystko na odpowiednie dzia艂y, aby 艂atwiej Wam by艂o wyszuka膰 interesuj膮ce Was porady. Je艣li macie dodatkowe pytania to nie b贸jcie si臋 zadawa膰 je w komentarzach poni偶ej artyku艂u.

Komunikacja mi臋dzy graczami

Gracze komunikuj膮 si臋 za pomoc膮 dw贸ch kana艂贸w czatu w grze, State i Alliance. Stuknij tekst u do艂u ekranu, aby przej艣膰 do ekranu czatu.


Gracze m贸wi膮 tu wieloma j臋zykami. Na ekranie czatu dotknij tekstu, aby uzyska膰 opcj臋 t艂umaczenia. Wi臋kszo艣膰 j臋zyk贸w b臋dzie mo偶na przet艂umaczy膰 cho膰 mo偶e wyst臋powa膰 problem z t艂umaczeniem cyrylicy lub bu艂garskiego, greckiego z powodu innego zestawy znak贸w. Stuknij w nieprzt艂umaczony tekst, wybierz Kopiuj i wklej do T艂umacza Google lub innej aplikacji.

Autorzy gry nie pochodz膮 z kraju, gdzie urz臋dowym j臋zykiem jest angielskim, dlatego w grze wyst臋puje wiele termin贸w, kt贸re wydaj膮 si臋 dziwne dla ka偶dego kto cho膰 zna podstawy angielskiego.

Czerwona koperta na ekranie czatu s艂u偶y do zbierania nagr贸d. Pod ni膮 pojawia si臋 kolejna ikona informuj膮ca, ile kopert trzeba otworzy膰. Przewi艅 w g贸r臋, aby znale藕膰 wiadomo艣膰 z nieodebran膮 nagrod膮.

APC (Opancerzone Pojazdy Transportowe)

Zbuduj koszary, aby wyszkoli膰 wi臋cej 偶o艂nierzy i za艂aduj ich w te opancerzone maszyny. Wi臋cej 偶o艂nierzy = wi臋ksza pojemno艣膰 dla zasob贸w i pieni臋dzy, kt贸re zdobywasz w atakach jak i podczas zbi贸rki surowc贸w na mapie 艣wiata. Aby zrozumie膰, co oznaczaj膮 te liczby, sp贸jrz na 艂adownos膰 偶o艂nierzy w budynku koszar, kt贸ry mo偶e wynosi膰 3500. Nast臋pnie usu艅 bohater贸w z APC. Powiniene艣 zobaczy膰, 偶e APC posiada liczb臋 偶o艂nierzy widoczn膮 w Koszarach.


Poziom bohatera w Last Shelter: Survival nie wp艂ywa znacz膮co na pojemno艣膰 APC. Zwi臋ksz pierwszy poziom umiej臋tno艣ci wojskowej, aby znacznie zwi臋kszy膰 pojemno艣膰.

Tylko APC z wykrzyknikiem zwr贸ci pieni膮dze z ataku / nalotu.

Trzeci APC jest dost臋pny na poziomie 13; czwarty APC jest dost臋pny na poziomie 18.

Informacje o cz臋艣ciach APC

Cz臋艣ci to secyficzny rodzaj ekwipunku naszych opancerzonych pojazd贸w, kt贸re ulepszaj膮 je w pewnym sensie. Cze艣ci to mi臋dzy innymi silnik, centralny system kontroli, zawieszenie, opony, pancerz i bro艅. Ka偶da cz臋艣膰 APC posiada okre艣lon膮 seri臋, zebrania zestawu cz臋艣ci tej samej serii daje nam dodatkowe korzy艣ci, np. dodatkowe buffy.

Wiele materia艂贸w musimy najpierw przygotowa膰, aby uzyska膰 z nich cz臋艣ci. Pochodz膮 one z produkcji r贸偶nych budynk贸w. Wytworzona cz臋艣膰 mo偶e by膰 umieszczona w APC. Jak wspomnia艂em wy偶ej, jest sze艣膰 rodzai cz臋艣ci i ka偶dy slot w APC to jeden, okre艣lony typ z sze艣ciu dost臋pnych. Po przygotowaniu materia艂贸w i rdzenia energetycznego mo偶esz zacz膮膰 tworzy膰 cz臋艣ci. Dodatkowo, cz臋艣ci dziel膮 si臋 na sze艣膰 poziom贸w jako艣ci, wymienie je od najni偶szej do najwy偶sej – bia艂e, zielone, niebieskie, purpurowe, pomara艅czowe i z艂ote. Do tworzenia cz臋艣ci wykorzystuj najwy偶szej jako艣ci materia艂y, aby uzyska膰 wy偶szej jako艣ci cz臋艣ci.

Materia艂y do tworzenia cz臋艣ci

Materia艂 jest g艂贸wnym 藕r贸d艂em i kluczem do budowy i jako艣ci cz臋艣ci.

Istnieje wiele r贸偶nych materia艂贸w, g艂贸wnie opartych na seriach. Na przyk艂ad p艂yta ze stopu, guma, nanomateria艂 i czujnik s膮 specjalnymi materia艂ami dla serii pionierskiej i nie mog膮 by膰 stosowane do innych serii cz臋艣ci.

Produkcja materia艂u nie wi膮偶e si臋 z 偶adnymi kosztami, ale wyprodukowanie ka偶dego materia艂u zajmuje du偶o czasu. Po wybraniu produkcji w fabryce cz臋艣ci poczekaj na zako艅czenie tworzenia materia艂u.

Opr贸cz produkcji w fabryce cz臋艣ci, fragmenty energii mo偶na uzyska膰 z zabijania zombie powy偶ej poziomu 10 i mo偶na je wymieni膰 na skrzynki materia艂owe w magazynie materia艂贸w fabryki cz臋艣ci.

Materia艂y, podobnie jak cz臋艣ci, maj膮 6 r贸偶nych stopni jako艣ci.

Dzi臋ki badaniom technologicznym lub ulepszeniom fabryki cz臋艣ci mo偶na zwi臋kszy膰 pr臋dko艣膰 produkcji materia艂u i odblokowa膰 kolejne kolejki produkcyjne, znacznie poprawiaj膮c wydajno艣膰.

Rdze艅 energetyczny

Rdze艅 energetyczny jest jednym z g艂贸wnych materia艂贸w eksploatacyjnych do produkcji cz臋艣ci, a tak偶e wa偶nym zasobem do modernizacji fabryki cz臋艣ci i badania technologii produkcji cz臋艣ci.

Zak艂ad Rafinacji Energii (Refining Plant) jest g艂贸wnym budynkiem do produkcji rdzenia energii, a sama produkcja rozpocznie si臋 po zainwestowaniu pieni臋dzy.

Zwi臋ksz pr臋dko艣膰 produkcji rdzenia energetycznego dzi臋ki ulepszeniom zak艂adu rafinacji energii lub rozwojowi bada艅 technologii produkcji cz臋艣ci.

Umieszczanie cz臋艣ci w APC

Cz臋艣ci musz膮 by膰 umieszczone w APC, aby zadzia艂a艂y ich w艂a艣ciwo艣ci.

Na ekranie zarz膮dzania APC kliknij ma艂膮 ci臋偶ar贸wk臋 jak na poni偶szym obrazku, aby przej艣膰 do ekranu wyposa偶enia w cz臋艣ci.

Sze艣膰 p贸l reprezentuje sze艣膰 cz臋艣ci APC.

Kliknij wykrzyknik w B, aby wy艣wietli膰 wszystkie cz臋艣ci i ustawi膰 bonusy.

Leczenie i naprawa

Nie jest konieczne natychmiastowe leczenie rannych 偶o艂nierzy. Ranni 偶o艂nierze nie zu偶ywaj膮 jedzenia, wi臋c mo偶esz je oszcz臋dzi膰, utrzymuj膮c rannych w stanie jakim wr贸cili z pola walki. Ale upewnij si臋, 偶e wszystkie szpitale zosta艂y ulepszone, aby umo偶liwi膰 wi臋ksz膮 pojemno艣膰 – a tym samym, aby mog艂y trzyma膰 znacznie wi臋cej rannych jednostek! Kiedy szpitale s膮 pe艂ne, ranni kt贸rzy si臋 nie mieszcz膮 po prostu umieraj膮.

Budynek do klonowania jest tak naprawd臋 budynkiem do Zmartwychwstania – przywraca niekt贸rych martwych 偶o艂nierzy z poprzedniego tygodnia. Podaruj zasoby, aby zwi臋kszy膰 liczb臋 o偶ywionych tak 偶o艂nierzy. Dotychczasowe maksymalne odzyskiwanie wynosi 42% na podstawie 18. Budynku klonowania nie mo偶na ulepszy膰.

Kiedy twoje miasto zostanie zaatakowane, b臋dzie p艂on臋艂o przez 20 minut, a p艂omienie po czasie zgasn膮 same.

Gdy u偶ywasz szybkiej produkcji zasob贸w, a budynek zacznie p艂on膮膰, musisz go naprawi膰. Ogie艅 sam nie zga艣nie.

Wytrzyma艂o艣膰 jest miar膮 zu偶ycia – jest to post臋puj膮cy rozk艂ad zasobu w miar臋 jego wykorzystywania.

Wytrzyma艂o艣膰 APC wynosi 100%. Jest to zmniejszane o oko艂o 5 lub 10% przy ka偶dym u偶yciu. Dlatego w ci膮gu jednego dnia mo偶esz by膰 w stanie odby膰 maksymalnie 10-20 podr贸偶y w poszukiwaniu zasob贸w, atak贸w, czy na zabijaniu zombie itp. APC odzyskuj膮 wytrzyma艂o艣膰 (s膮 automatycznie naprawiane), gdy przebywaj膮 w mie艣cie. Proces ten jest powolny, ale przy艣piesza po zbadaniu okre艣lonych technologii.

Miasto i budynki

Nie mo偶esz atakowa膰 innych miast w Last Shelter: Survival, gdy twoje miasto ma tarcz臋 obronn膮.

Postaraj si臋 zaplanowa膰 czas i rozpocznij d艂ugie budowy, zanim opu艣cisz gr臋 na noc lub p贸jdziesz do szko艂y lub pracy. Po powrocie budynki zostan膮 uko艅czone i mo偶esz rozpocz膮膰 nowy cykl budowy.

Budynki mog膮 zosta膰 ulepszone tylko do tego samego poziomu co Baza. Dzi臋ki bazie 13 poziomu wszystkie budynki s膮 mog膮 by膰 ulepszone maksyamlnie do poziomu 13.

Musisz ulepszy膰 niekt贸re budynki, aby ulepszy膰 inne. Na przyk艂ad, aby ulepszy膰 baz臋, Ration Truck musi znajdowa膰 si臋 na maksymalnym poziomie, a aby ulepszy膰 bank, potrzebujesz domu na tym samym lub wy偶szym poziomie.

Gracz mo偶e u偶y膰 wzmocnienia miasta (City Buffs), aby stworzy膰 pozory, 偶e ma wi臋cej 偶o艂nierzy ni偶 w rzeczywisto艣ci. Zobacz wzmocnienia w budynku bazy.

Zwi臋ksz poziom budynku swojej Kwatery G艂贸wnej, aby zwi臋kszy膰 liczb臋 graczy, kt贸rych mo偶esz wezwa膰 na wsp贸lny atak. Na poziomie 4 mo偶esz mie膰 maksymalnie dw贸ch graczy. Na poziomie 8 mo偶esz mie膰 do trzech kolejnych graczy. Na poziomie 12 i do 25 mo偶esz mie膰 jeszcze czterech graczy, ale po tym poziomie zwi臋ksza si臋 tylko moc budynku.

Poziom Ambasady nie jest wa偶ny do momentu ulepszenia bazy do poziomu 16, wtedy Ambasada musi mie膰 poziom 15.

Budynki VIP s膮 dost臋pne tylko dla baz na poziomie 20+.

Niekt贸re budynki s膮 dost臋pne tylko przy zakupie w grze wirtualnej waluty. Ale to nie jest gra typu pay-to-win, a oddani gracze mog膮 szybko zbudowa膰 dobr膮 baz臋, nie p艂ac膮c nic. Zakupy mog膮 poprawi膰 dynamik臋 rozgrywki, ale nie s膮 wymagane.

Pami臋taj, 偶e Pojazdy Budowlane mog膮 porusza膰 si臋 tylko po drogach, wi臋c ka偶dy budynek jaki budujesz b膮d藕 ulepszasz musi by膰 bezpo艣rednio z ni膮 po艂aczony. Drog臋 mo偶esz usun膮膰, ale nie odzyskasz zainwestowanych w ni膮 艣rodk贸w. Pojazdy Budowlane przewo偶膮 tak偶e niezb臋dne materia艂y do budowy jak i materia艂y do zasilania innych budynk贸w. Ilo艣膰 Pojazd贸w zale偶y od ilo艣ci Gara偶y jakie mo偶esz zbudowa膰 w bazie.

Po zbudowaniu jak i w trakcie budowy, dowolny budynek mo偶esz przenosisz w ka偶de inne, wolne miejsce, ale pami臋taj, 偶e muisz go po艂膮czy膰 z drog膮.

Pieni膮dze

Ulepsz Centrum Handlowe (Commercial Hub), aby sprzedawa膰 wi臋cej zasob贸w i zarabia膰 tym samym jeszcze wi臋cej pieni臋dzy.

Postaw bohatera w CH. Zdobywaj膮 exp i awansuj膮 sami. Bohater wy偶szego poziomu mo偶e zosta膰 ulepszony umiej臋tno艣ciami, aby otrzymywa膰 korzy艣ci za ka偶dym razem, gdy przybywa helikopter.

Poinformuj helikopter, aby wystartowa艂 po zako艅czeniu handlu. Im szybciej odleci, tym szybciej wr贸ci. Za ka偶dym razem, gdy helikopter wraca, pojawiaj膮 si臋 przedmioty bonusowe, kt贸re przychodz膮 z powodu bohatera. I za ka偶dym razem, gdy istnieje szansa na handel, mo偶esz zarobi膰 wi臋cej pieni臋dzy, sprzedaj膮c nadwy偶ki zasob贸w.

Pozosta艂e surowce w grze

Zar贸wno dla pieni臋dzy jak i innych zasob贸w masz dwa plecaki / inwentarze.

Twoje 鈥炁紋we鈥 zapasy s膮 przechowywane w twoich budynkach – bank trzyma pieni膮dze, farmy przechowuj膮 偶ywno艣膰 itp. Dodatkowe zapasy s膮 dost臋pne w budynkach magazynowych. Zasoby zarobione poza limitami tego inwentarza przepadaj膮 – po prostu nie mo偶na ich sk艂adowa膰 wi臋cej ponad limit. Ulepszaj budynki, aby mie膰 zwi臋kszy膰 pojemno艣膰 zapas贸w.

Masz r贸wnie偶 pakiety, kt贸re s膮 odbierane jako nagrody. Mo偶esz mie膰 setki przedmiot贸w w ekwipunku, ale mo偶esz mie膰 r贸wnie偶 miliony przedmiot贸w w paczkach, a liczba ta nie na ogranicze艅 zwi膮zanych z budynkami.

Aby zobaczy膰 wszystkie swoje zapasy, dotknij ikony zasob贸w w g贸rnej cz臋艣ci ekranu aplikacji. Dotknij przycisku 鈥濭o to鈥. Po klikni臋ciu przycisku 鈥濽se鈥 przenosisz zapasy z paczek do 鈥炁紋wych鈥 艣rodk贸w, gdzie mo偶esz nast臋pnie u偶y膰 ich do budowy lub innych cel贸w.

Mo偶esz otwiera膰 paczki tylko do limitu magazynowania na 鈥炁紋wo鈥 – wi臋c je艣li masz odwierty i magazyny ropy, z limitem 1 miliona jednostek, nie mo偶esz odebra膰 z paczek 2 milion贸w jednostek ropy.

Ration Truck (Kawiarnia) musi zawsze mie膰 zapasy 偶ywno艣ci i wody do utrzymania produkcji. Kiedy dodajesz jedzenie i wod臋, przez pewien czas wspiera rozrost twojej populacji. Im wy偶sza liczba ludno艣ci, tym wi臋cej ludzi trzeba nakarmi膰 i potrzeba do tego wi臋cej zasob贸w, aby przetrwa膰 przez pewien czas.

Wygl膮da na to, 偶e w Ration Truck wyst臋puje b艂膮d: Przesu艅 suwak dla jedzenia. Nast臋pnie przesu艅 suwak dla wody. W miar臋 dodawania wody ilo艣膰 dodawanego jedzenia spada. Musisz zwi臋kszy膰 ilo艣膰 jedzenia i wody do po偶膮danego poziomu.

Mo偶esz nie mie膰 wystarczaj膮cych zasob贸w, aby ca艂kowicie nape艂ni膰 Ration Truck lub Elektrownie w Last Shelter: Survival. By膰 mo偶e trzeba doda膰 wystarczaj膮c膮 ilo艣膰 zasob贸w na kilka godzin, a nast臋pnie musisz wraca膰 co kilka godzin, gdy masz wi臋cej zasob贸w, aby wszystko dzia艂a艂o sprawnie, a produkcja si臋 nie zatrzymywa艂a.

Woda jest u偶ywana tylko w Ration Truck i podczas gdy niekt贸re budynki p艂on膮 (do ich gaszenia). Sprzedaj nadmiar wody w centrum handlowym, aby zarobi膰 pieni膮dze.

Elektrownie nie zawsze musz膮 by膰 ponownie nape艂niane olejem. Zu偶ywaj膮 rop臋 do produkcji energii elektrycznej. Je艣li energii elektrycznej wystarcza do zasilenia miasta, elektrownie nie musz膮 dalej wytwarza膰 wi臋cej energii. Nawet je艣li pr膮d maleje, miasto ma si臋 dobrze, o ile jest jeszcze troch臋 pr膮du do zy偶ycia.

Generuj dodatkow膮 energi臋 za pomoc膮 turbiny wiatrowej. To nie wymaga zasob贸w – to darmowa, czysta energia.

W miar臋 mo偶liwo艣ci dodawaj Bank i ulepszaj go do maksymalnego poziomu. Pieni膮dze mog膮 by膰 trudne do zdobycia z innych 藕r贸de艂.

Kusz膮ce jest wysy艂anie 偶o艂nierzy na farmienie (zbieranie zasob贸w) w ci膮gu nocy lub gdy jeste艣 w trybie offline przez d艂ugi czas. To dobra i niezb臋dna cz臋艣膰 gry. Jednak z drugiej strony, twoje miasto nie jest bronione, kiedy wszyscy twoi 偶o艂nierze zbieraj膮 zasoby.

Podczas zbierania zasob贸w rozwa偶 u偶ycie wszystkich pojazd贸w dla ka偶dego z trzech slot贸w. Maj膮 wy偶sz膮 warto艣膰 艂adunkow膮 ni偶 偶o艂nierze, dzi臋ki czemu mog膮 przewozi膰 wi臋cej. Oznacza to, 偶e mo偶esz zostawi膰 ci臋偶ar贸wk臋 na d艂u偶ej (na noc), a gdy sko艅cz膮 pracowa膰, przynios膮 znacznie wi臋cej.

鈥濻ztuczka鈥 z pojazdem r贸wnie偶 dzia艂a na pieni膮dze. Zaatakuj miasto zwyk艂ymi 偶o艂nierzami, aby zmniejszy膰 obron臋, a nast臋pnie pod膮偶aj za klas膮 APC, kt贸ry mo偶e zdoby膰 pieni膮dze za pomoc膮 wszystkich pojazd贸w.

Szybka produkcja (Rapid Production)

Ka偶dy z budynk贸w produkuj膮cych surowce w grze, po wcze艣niejszym zbadaniu funkcji Rapid dla ka偶dego z nich, mo偶e nam wygenerowa膰 natychmiast du偶e ilo艣ci surowca, dzi臋ki funkcji Rapid Production.

Szybka produkcja posiada wsp贸艂czynnik sukcesu, czyli szans臋 na powodzenie u偶ycia. Je艣li u偶ycie zako艅czy si臋 b艂臋dem to budynek, na kt贸rym chcieli艣my u偶y膰 owej funkcji, zaczyna p艂on膮膰. Gdy budynek p艂onie to jego wydobycie spada do minimum. Do naprawy b臋dziemy potrzebowali niekt贸rych surowc贸w. Wsp贸艂czynnik szcz臋艣cia spada za ka偶dym kolejnym u偶yciem tej funkcji i wzrasta powoli samoczynnie.

Bohaterowie w Last Shelter: Survival

Po co nam bohaterowie?

Bohaterowie maj膮 najsilniejsz膮 si艂臋 woli i rozleg艂y wachlarz umiej臋no艣ci. Aby broni膰 swojego prawa do przetrwania i zbudowa膰 silne miasto w czasach panuj膮cej apokalipsy, pojawienie si臋 wielkiego bohatera jest kluczowe dla dow贸dcy.

Ocalali mog膮 tworzy膰 formacje w koszarach, wysy艂a膰 bohater贸w do dowodzenia 偶o艂nierzami lub ustawia膰 odpowiednich bohater贸w w budynkach miasta, aby poprawi膰 efektywno艣膰 budowy.

Jak zdoby膰 bohater贸w?

Bohater贸w mo偶na rekrutowa膰 w Heroes Hall (Sali Bohater贸w). Skorzystaj z okazji, aby rekrutowa膰 bohater贸w ka偶dego dnia. Kiedy pojawi si臋 duplikat bohatera, zostaje on przekszta艂cony w Medal Bohatera (MB).

Medale bohater贸w i m膮dro艣ci

Mo偶esz wymieni膰 Medale Bohater贸w (plus pieni膮dze) na Medale M膮dro艣ci (MM). U偶ywasz MM, aby zwi臋kszy膰 umiej臋tno艣ci bohatera i odblokowa膰 nowe umiej臋tno艣ci.

Liczba MB, kt贸re mo偶na wymienia膰 ka偶dego dnia, jest ograniczona poziomem budynku Akademii Wojskowej. Ulepsz ten budynek i zdob膮d藕 MM, kiedy tylko mo偶esz, nie tylko wtedy, gdy ich potrzebujesz.

Ulepszanie bohater贸w

Zastan贸w si臋: je艣li chcesz podnie艣膰 umiej臋tno艣膰 bohatera, mo偶e kosztowa膰 40 MM. Mo偶esz zdoby膰 10 MM za 1 niebieski MB. Musisz wi臋c wymieni膰 4 MB. Je艣li maksymalna liczba wymiany wynosi 3 dziennie, musisz poczeka膰 ca艂y dzie艅, aby uzyska膰 dodatkowe MM, aby podnie艣膰 poziom umiej臋tno艣ci. Ten problem zostanie wyeliminowany, je艣li cz臋sto wymieniasz na Medale M膮dro艣ci i mo偶esz wymienia膰 wi臋ksz膮 liczb臋 Medali Bohatera ka偶dego dnia.

Bohaterowie wojskowi zdobywaj膮 do艣wiadczenie po ka偶dym ataku APC – dotyczy to tak偶e miast lub zombie. Aby awansowa膰 bohatera, po prostu umie艣膰 go w APC i wy艣lij na 鈥瀖isje szkoleniowe鈥, atakuj膮c coraz trudniejsze cele, kt贸rych si艂a ro艣nie wraz ze wzrostem ich poziomu.

Wi臋kszo艣膰 niewojskowych bohater贸w zdobywa do艣wiadczenie tylko, gdy stacjonuje w budynkach. Ale niekt贸rzy bohaterowie nie zdobywaj膮 do艣wiadczenia, nawet gdy stacjonuj膮 lub atakuj膮.

Mo偶esz u偶ywa膰 pakiet贸w umiej臋tno艣ci do szkolenia bohater贸w.

Do艣wiadczenie i poziom bohatera nie s膮 takie same jak jego poziom umiej臋tno艣ci. Ka偶dy bohater ma inne umiej臋tno艣ci. Ka偶da umiej臋tno艣膰 staje si臋 dost臋pna z czasem i mo偶esz j膮 odblokowa膰, gdy bohater osi膮gnie wymagany poziom. Zobaczysz, 偶e umiej臋tno艣膰 mo偶na odblokowa膰, gdy ikona k艂贸dki na niej zmieni si臋 w otwart膮 k艂贸dk臋. Kliknij Odblokuj, aby zobaczy膰 zasoby wymagane do odblokowania umiej臋tno艣ci. Po odblokowaniu poziom umiej臋tno艣ci mo偶na zwi臋kszy膰 za pomoc膮 Medali Odwagi. Niekt贸re umiej臋tno艣ci s膮 cenne, a inne nie – oce艅 je sam i zdecyduj, czy wydawanie medali jest warte takich korzy艣ci.

Umiej臋tno艣ci bohatera

Umiej臋tno艣ci s膮 podzielone na 3 kategorie: Rozw贸j, Przyw贸dztwo i Walka, ka偶dy rodzaj umiej臋tno艣cidzia艂a inaczej.

Umiej臋tno艣ci rozwoju w Last Shelter: Survival

Umiej臋tno艣ci rozwoju wymagaj膮 od bohater贸w stacjonowania w odpowiednich budynkach, aby dzia艂a艂y poprawnie.

Niekt贸re umiej臋tno艣ci oznaczone jako 鈥濧ktywne鈥 maj膮 efekty specjalne, u偶ywaj ich, gdy bohater stacjonuje, aby aktywowa膰 efekt, uwa偶aj na czas odnowienia.

Umiej臋tno艣ci przyw贸dcze

Umiej臋tno艣ci przyw贸dcze zwi臋kszaj膮 statystyki dru偶yny bohater贸w lub ca艂ej formacji, co mo偶e obejmowa膰 mi臋dzy innymi: Pot臋g臋, Op贸r, szybko艣膰 zbierania itp.

Niekt贸re umiej臋tno艣ci oznaczone jako 鈥濧ktywne鈥 maj膮 efekty specjalne, u偶ywaj ich, gdy bohater stacjonuje w odpowiednim budynku, aby aktywowa膰 efekt, uwa偶aj na czas odnowienia.

Umiej臋tno艣ci bojowe

Umiej臋tno艣ci bojowe s膮 automatycznie wykorzystywane w bitwie przez bohater贸w.

Zasi臋g umiej臋tno艣ci

Kiedy umiej臋tno艣膰 zostanie u偶yta, tylko cele w efektywnym zasi臋gu zostan膮 uszkodzone. Je艣li efektywny zasi臋g wynosi 5, skutecznym zasi臋giem jest ca艂a formacja wroga, w kt贸rej losowo wybierany jest 1 cel z 3 oddzia艂贸w. Je艣li efektywny zasi臋g wynosi 4, atakowany b臋dzie tylko pionier wroga i wsparcie. Je艣li efektywny zasi臋g wynosi 3, atakowany b臋dzie tylko pionier wroga銆

Przedmioty i sklep

Przeka偶 zasoby na Technologi臋 Sojuszu, aby zdoby膰 punkty 鈥濿k艂ad Sojuszu鈥 (medal czaszki ze skrzyd艂ami). Przejd藕 do menu> ikona Sojuszu> Technologia.

Skorzystaj z tych punkt贸w, aby wymieni膰 je na bonusy w sklepie Sojuszu. Przejd藕 do sklepu z menu> ikona Sojuszu> Sklep.

Zaawansowane teleportacje i tarcze pokoju s膮 wa偶nymi przedmiotami. Dow贸dcy Sojuszu (R5 + R4) uzupe艂niaj膮 Sklep Sojuszu przedmiotami.

Oddzia艂y / Jednostki

Fighter Camp, Shooting Range, and Vehicle Factory

Po ulepszeniu Obozu Wojownik贸w (Fighter Camp), Strzelnicy (Shooting Range) i Fabryki Pojazd贸w (Vehicle Factory) mo偶esz produkowa膰 偶o艂nierzy i pojazdy wy偶szego poziomu. Zbadaj technologi臋 promowania 偶o艂nierzy ni偶szych poziom贸w na wy偶sze poziomy, a nast臋pnie wypromuj ich w Centrum Dowodzenia.

Jak budowa膰 swoj膮 armi臋?

Kiedy ulepszysz obozy i zdob臋dziesz 偶o艂nierzy wy偶szego poziomu (np. Od 4 do 5), prawdopodobnie b臋dziesz mia艂 dziesi膮tki tysi臋cy 偶o艂nierzy ni偶szego poziomu, kt贸rych b臋dziesz chcia艂 awansowa膰 na wy偶szy poziom. Centrum Dowodzenia przetwarza tylko ograniczon膮 liczb臋 偶o艂nierzy, oko艂o 600 jednocze艣nie i mo偶e to potrwa膰 oko艂o 20 minut na jedn膮 tak膮 grup臋. Podczas tej fazy cz臋sto wchod藕 do gry i promuj jak najwi臋cej 偶o艂nierzy.

Nie mo偶esz promowa膰 偶o艂nierzy znajduj膮cych si臋 w APC. Oddzia艂y musz膮 zosta膰 usuni臋te z pojazd贸w opancerzonych, aby mog艂y uzyska膰 awans w Centrum Dowodzenia.

Ta艅sze szkolenie jednostek

Rozpocznij szkolenie 偶o艂nierzy niskiego poziomu w obozie. Zajmie to mniej czasu i mniej zasob贸w ni偶 偶o艂nierze wy偶szego poziomu. Kiedy to zrobisz, wypromuj ich w Centrum Dowodzenia i rozpocznij szkolenie nowych 偶o艂nierzy w obozie. Korzy艣ci膮 jest to, 偶e masz dwa budynki jednocze艣nie produkuj膮ce wojsko. Rozwa偶 wszystkie czynniki, w tym czas, zasoby i zdolno艣膰 do awansowania 偶o艂nierzy dla bie偶acego, swojego poziomu.

Wszystkie pojazdy, w tym zwiadowcy (helikoptery), poruszaj膮 si臋 bardzo wolno przez b艂oto. Unikaj stawiania swojego miasta w b艂ocie, wysy艂ania grupy zbieraj膮cej zasoby w b艂oto, a nawet latania nad b艂otem w celu zwiadu na przeciwniku.

Rodzaje jednostek bitewnych

APC (Formacje)

Ocaleni potrzebuj膮 do wypraw conajmniej jednego APC. Ka偶dy APC mo偶e przewozi膰 do 3 dru偶yn dowodzonych przez bohatera.

Dru偶yna

Dru偶yna to grupa jednostek r贸偶nego rodzaju dowodzona przez bohatera.

Umiej臋tno艣ci bohatera przynosz膮 realne korzy艣ci dla ca艂ej dru偶yny jak i formacji. Skuteczno艣膰 tych umiej臋tno艣ci bazuje na okre艣lonym rodzaju jednostek, wi臋c upewnij si臋, 偶e odpowiedni bohater dowodzi odpowiednimi jednostkami wykorzystuj膮c sw贸j ca艂y potencja艂.

Formacje jednostek

Formacje dziel膮 si臋 na trzy grupy. Pioner, Wsparcie i Tyln膮 Gwardi臋. W jednym APC znajduje si臋 dok艂adnie jedna, taka formacja.

Pionierzy to pierwsza dru偶yna w APC znajduj膮ca si臋 na polu walki najbli偶ej wroga.

Wsparcie (Backbone) to druga dru偶yna w APC i stoj膮 tu偶 zaraz za pionierami.

Tylna Gwardia to ostatnia, najdalej po艂o偶ona dru偶yna na polu walki. Ostatnia linia obrony.

Pami臋taj, 偶e pozycja 偶o艂nierzy powinna odpowiada膰 umiej臋tno艣ciom bohatera, kt贸ry nimi dowodzi.

Moc Niszczenia (Destruction Power)

Kazda formacja ma atrybut zwany Moc膮 Niszczenia. Na jej warto艣膰 wp艂ywa bohater, jednostki, poziom jednostek i ich liczba. Gdy wygramy walk臋 to Moc Niszczenia odpowiada spadkowi Wytrzyma艂o艣ci bazy przeciwnika. Czyli, nasza moc wynosi 15 i wygrywamy walk臋 z przeciwnikiem. Tym samym przeciwnik straci wytrzyma艂o艣膰 w ilo艣膰 15 pkt, zostanie mu 85. 艁atwo wtedy wyliczy膰, 偶e potrzebujemy 7 atak贸w, aby wyzerowa膰 wroga.

Badania

Ci膮g艂e badaj. Zawsze b臋dziesz potrzebowa膰 technologii wy偶szego poziomu, aby uzyska膰 wi臋cej korzy艣ci w grze.

Niekt贸rych technologii nie mo偶na bada膰, dop贸ki budynek Akademii nie zostanie ulepszony.

Wyzwania

Istniej膮 dwa rodzaje 鈥瀋odziennych鈥 wyzwa艅:

  • S膮 zadania, kt贸re zawieraj膮 list臋 czynno艣ci jakie nale偶y wykona膰 ka偶dego dnia. Wyzwania te dost臋pne s膮 24 godziny, a p贸藕niej ich post臋p i liczba zostaje zresetowana.
  • Istniej膮 r贸wnie偶 wydarzenia, w kt贸rych codzienne wyzwanie to wy艣cig zbroje艅, kt贸ry zmienia si臋 co godzin臋.

W ka偶dym wyzwaniu / wydarzeniu mo偶esz zdoby膰 punkty za szkolenie, ulepszanie budynk贸w, atakowanie zombie lub miast, zbieranie, badanie technologii, przyspieszanie proces贸w i inne dzia艂ania. Mo偶esz zdoby膰 wiele nagr贸d pr贸buj膮c uko艅czy膰 wszystkie te wyzwania. Wraz ze wzrostem poziom贸w znacznie trudniej jest zdoby膰 nagrody (np. Zdoby膰 3 miliony punkt贸w za zwi臋kszenie mocy budynku). Po prostu zr贸b wszystko, co w twojej mocy i zbierz wszystkie nagrody, aby unikn膮膰 ich utraty po resecie wydarzenia.

Wydarzenie CoZ pozwala pa艅stwom konkurowa膰 w wielu kategoriach. Aktywno艣膰 graczy jest liczona jako suma dla danego pa艅stwa (a nie poszczeg贸lnych sojuszy w obr臋bie pa艅stwa). Wydarzenie trwa 7 dni. Ka偶dego dnia pojawia si臋 nowe g艂贸wne wyzwanie. Na przyk艂ad pierwszego dnia skupia si臋 ono na zbieraniu zasob贸w, a nagrody s膮 oferowane za zbieranie du偶ych ilo艣ci zasob贸w. Gracze klasy farmer czerpi膮 najwi臋ksze korzy艣ci z tego pierwszego wydarzenia. Na drugi dzie艅 koncentruje si臋 na rozbudowie miasta. Mo偶esz zbada膰 technologi臋, kt贸ra pomo偶e Ci w CoZ, ale jest to d艂uga droga i wymaga czasu.

W okolicach wakacji mog膮 wyst膮pi膰 specjalne wyzwania, kt贸re nagradzaj膮 za czynno艣ci trwaj膮ce kilka godzin lub dni. Te wydarzenia mog膮 by膰 podobne do CoZ. Ogromne bonusy mo偶na uzyska膰, wykonuj膮c jedn膮 czynno艣膰 (np. budowanie ci臋偶ar贸wek lub pokonanie zombie), w kt贸rej nagrody mo偶na uzyska膰 z wielu wyzwa艅, takich jak codzienne zadainia, CoZ i specjalne wydarzenie.

Strategia wojskowa

Przed zaatakowaniem miasta u偶yj Zwiadowcy. Zwiadowca to helikopter, kt贸ry porusza si臋 bardzo szybko w por贸wnaniu do 偶o艂nierzy. Powie ci, co jest w mie艣cie przeciwnika. Korzystanie z niego kosztuje kilkaset sztuk 偶ywno艣ci. Miasto, kt贸re ma ma艂o zasob贸w, nie jest warte naszego wysi艂ku. Po ulepszeniu radaru zwiadowca zobaczy wi臋cej, na przyk艂ad liczb臋 偶o艂nierzy broni膮cych miasta.

Wyzerowanie miasta przeciwnika nie jest dobre, chyba 偶e gracz naprawd臋 na to zas艂uguje. Ich zasoby s膮 utracone, bazy s膮 przenoszone, a gracz mo偶e by膰 zbyt zdenerwowany, aby kontynuowa膰 gr臋. Mog膮 nigdy nie wr贸ci膰 do gry. Jest to niekorzystne dla wszystkich, poniewa偶 zmniejsza liczb臋 graczy, zmniejsza liczb臋 cel贸w, zmniejsza przychody dla firmy, kt贸ra potrzebuje pieni臋dzy na utrzymanie gry itp. Aby zapewni膰 wszystkim rozrywk臋, staraj si臋 nie atakowa膰 do przesady jednej bazy, aby nie spad艂a poni偶ej 10%. Czyni膮c tak miasto zostanie na swoim miejscu. Gracz b臋dzie pr贸bowa艂 odbudowa膰 straty. Miasto wr贸ci do 100% i co najwa偶niejsze, mo偶esz go ograbi膰 p贸藕niej ponownie.

Wytrzyma艂o艣膰

Wytrzyma艂o艣膰 Garnizonu wida膰 na mapie 艣wiata. Klikni臋cie bazy innych dow贸dc贸w poka偶e tylko to, co pozosta艂o z Wytrzyma艂o艣ci, klikni臋cie w艂asnej bazy wy艣wietli okre艣lon膮 liczb臋 Wytrzyma艂o艣ci.

Je艣li obro艅ca wygra bitw臋 i jego wska藕nik strat osi膮gnie okre艣lon膮 warto艣膰, to jego baza b臋dzie si臋 dymi艂a, ale nie straci wytrzyma艂o艣ci.

Wygranie bitwy obl臋偶niczej (Siege) zmniejszy wytrzyma艂o艣膰 obro艅cy, ale przegrana nic nie da.

Kiedy wytrzyma艂o艣膰 nie zostanie zwi臋kszona r臋cznie to powoli si臋 uzupe艂ni, ale zawsze mo偶esz wype艂ni膰 j膮 natychmiast za pomoc膮 diament贸w.

Kiedy podstawowa wytrzyma艂o艣膰 przeciwnika spadnie do 0, jego baza automatycznie teleportuje si臋 w losowe miejsce, a 500 wytrzyma艂o艣ci zostanie przywr贸cona po teleportacji do nowej lokalizacji.

Pierwotna lokalizacja b臋dzie przez pewien czas wygl膮da膰 jak ruiny i nie b臋dzie mo偶na si臋 na nie ponownie teleportowa膰.

Zombie Ci臋 wcale nie zjedz膮

W mie艣cie zombie odgrywaj膮 bardzo ma艂膮 rol臋, a szkoda. Nie ma hord zombie (jeszcze) niszcz膮cych ogrodzenia, zabijaj膮cych lub jedz膮cych m贸zgi 偶o艂nierzy.

Stuknij Radio poza p艂otem miasta, aby zwabi膰 zombie, kt贸re zabijaj膮 strzelcy. Daje nam to pakiety pieni臋dzy od 500 do 5000 sztuk.

Rozejrzyj si臋 po swojej bazie. Od czasu do czasu zobaczysz zombie, kt贸re wesz艂y przez ogrodzenie. W ogrodzeniu nie ma dziury, s膮 tam po prostu. Dotknij zombie, aby go zabi膰 i otrzyma膰 ma艂膮 nagrod臋.

Zombie w mie艣cie nie zabijaj膮 偶o艂nierzy ani nie niszcz膮 budynk贸w. S膮 nieszkodliwe. Po prostu chodz膮, dop贸ki ich nie zabijesz.

鈥濨aza Rebelii鈥 to po prostu kolejny cel zombie o dziwnej nazwie, kt贸ra nic nie znaczy w kontek艣cie ca艂ej gry. Jednak 鈥瀦niszczenie鈥 bazy daje niewielkie nagrody pieni臋偶ne w zale偶no艣ci od jej poziomu.

Poza miastem zombie s膮 r贸wnie偶 nieszkodliwe. Atakuj zombie wy偶szego poziomu, aby uzyska膰 lepsze nagrody. Okre艣lone typy zombie (D偶uma, Tasowanie, Staro偶ytne i Zmutowane) daj膮 nam okre艣lone nagrody (odpowiednio 偶ywno艣膰, olej, drewno i 偶elazo). Zombie na wy偶szym poziomie naturalnie daj膮 wy偶sze nagrody, a tak偶e punkty exp dla ka偶dego bohatera w atakuj膮cym APC, fragmenty energii (do u偶ycia w Material Plant na poziomie bazy 16) i medale odwagi (u偶ywane do niekt贸rych zada艅 technologicznych). Uwa偶aj, aby nie atakowa膰 zombie lub miast o zbyt wysokim poziomie dla ciebie. Stracisz zbyt wiele 偶o艂nierzy, a zasoby i exp nie b臋d膮 tego warte.

Zdrowe miasto ma wytrzyma艂o艣膰 100%. Mo偶esz to zobaczy膰 w widoku 艢wiata po dotkni臋ciu miasta. Kiedy atakujesz miasto, jego wytrzyma艂o艣膰 zmniejsza si臋 o oko艂o 13%. Miasto, kt贸re jest wielokrotnie atakowane straci wytrzyma艂o艣膰, kt贸re spadnie do 0%. Nazywa si臋 to 鈥瀦erowaniem鈥 miasta. Miasto nast臋pnie teleportuje si臋 do nowej losowej lokalizacji. Wypalony budynek (krater) zostaje na chwil臋 w miejscu, w kt贸rym by艂, a nast臋pnie znika.

Sojusze i gra zespo艂owa

Do艂膮cz do sojuszu. Gracze niesprzymierzeni s膮 cz臋sto atakowani, poniewa偶 nie maj膮 nikogo, kto m贸g艂by ich broni膰. (Si艂a w grupie)

Kliknij przycisk Pomoc (ikona u艣cisku d艂oni) tak cz臋sto, jak to mo偶liwe, aby poprosi膰 ludzi o skr贸cenie czasu budowy. Kliknij ikon臋 u艣cisku d艂oni w ambasadzie tak cz臋sto, jak to mo偶liwe (ca艂y czas podczas gry), aby pom贸c swoim kolegom z sojuszu w ulepszeniu ich miast.

Koordynuj dzia艂ania na czacie Sojuszu. Nie udost臋pniaj czatu sojuszu na og贸lnym, na kt贸rym inni gracze i ich sojusze mog膮 wykorzystywa膰 informacje, aby zaszkodzi膰 Twojej dru偶ynie.

Ucz si臋 od innych na czacie i staraj si臋 odpowiada膰 na pytania nowicjuszy, te偶 nim kiedy艣 by艂e艣.

Sojusze cz臋sto 艂膮cz膮 si臋 w ulu, kt贸ry jest grup膮 miast, kt贸re teleportowa艂y si臋 blisko siebie. Przy艂膮czanie si臋 do ula ma wiele zalet – 鈥瀊ezpiecze艅stwo w grupie鈥. Ale s膮 te偶 dobre powody, by nie by膰 w ulu. Rozwa偶 bycie blisko ula, gdy jest to korzystne dla sojuszu.

Je艣li tw贸j zesp贸艂 ma strategi臋 (og贸lne cele) lub taktyk臋 (skoordynowane dzia艂ania), mo偶esz nie zgodzi膰 si臋 z tym, co robi膮, ale staraj si臋 raczej bra膰 udzia艂 w akcjach, ni偶 ca艂y czas si臋 k艂贸ci膰. Jest to gra strategiczna i istnieje hierarchia przyw贸dztwa (R1-R5). Je艣li nie podoba ci si臋 to, co robi Tw贸j Sojusz, wypowiedz si臋, a je艣li to nie pomo偶e, odejd藕 – ale nie zostawaj w sojuszu, gdy nie przestrzegasz planu dzia艂ania – 鈥濶ie b膮d藕 dupkiem鈥.

Sojusz mo偶e nawi膮zywa膰 relacje z innymi sojuszami w celu wsp贸艂pracy. Niekt贸re relacje s膮 bli偶sze ni偶 inne – niekt贸re sojusze mog膮 by膰 鈥瀙rzyjaci贸艂mi鈥, inne 鈥瀝odzin膮鈥. Zawsze chro艅 rodzin臋. Nigdy nie atakuj sojusznik贸w. Dow贸dcy powinni zaktualizowa膰 informacje o Sojuszu o obecnych sojusznik贸w, aby ka偶dy wiedzia艂, kto jest przyjacielem鈥 ka偶dego, kto nie jest na li艣cie, mo偶na uzna膰 za cel.

Uwa偶aj na FOF, czyli przyjaci贸艂 swoich przyjaci贸艂. Na przyk艂ad: jeste艣 w sojuszu 1, masz sojusz z dru偶yn膮 2, a oni maj膮 sojusz z dru偶yn膮 3. Twoja lista sojuszy nie obejmuje dru偶yny 3, wi臋c wygl膮da na to, 偶e mo偶na na ni膮 celowa膰. Ale twoi sojusznicy nie chcieliby, 偶eby艣 atakowa艂 ich przyjaci贸艂. Je艣li dru偶yny 2 i 3 maj膮 pobliskie miasta, prawdopodobnie s膮 sojusznikami – nawet bez potwierdzenia tej informacji, zwykle dobrze jest unika膰 atak贸w na miasto z trzeciego sojuszu, kt贸ry jest w 艣rodku przyjaznego ula.

Spr贸buj uczestniczy膰 w codziennych wyzwaniach i wydarzeniach, kt贸re wymagaj膮 wysi艂ku ca艂ej grupy. Spr贸buj do艂膮czy膰 do Rajdu, aby pom贸c innym graczom osi膮gn膮膰 cel. Wezwij sojusznik贸w, aby zaatakowa膰 zombie Wendell lub broni膰 si臋 przed nadchodz膮cym atakiem.

Ta gra ma swoje intrygi jak w prawdziwym 艣wiecie: gracz mo偶e by膰 szpiegiem dla innego sojuszu. Gracz mo偶e zdradzi膰 sw贸j sojusz i do艂膮czy膰 do innego. Gracze mog膮 opu艣ci膰 sojusz i utworzy膰 w艂asny nowy sojusz. Je艣li uwa偶asz, 偶e informacja jest niepewna, pisz wiadomo艣ci do zarz膮du sojuszu R4-R5.

Sojusz mo偶e mie膰 tylko oko艂o 100 cz艂onk贸w. Wi臋kszy sojusz mo偶e zawiera膰 sojusze dzieci臋ce / akademie, zasadniczo ta sama dru偶yna podzielona na wiele grup tylko ze wzgl臋du na limit uzyskane podczas rozgrywki. Ka偶da dru偶yna wymaga w艂asnego dow贸dcy R5, lider贸w R4 itp. Nie da si臋 stworzy膰 jeszcze specjalnego po艂膮czenia mi臋dzy tymi sojuszami.

Aby zobaczy膰 inne osoby w sojuszu, przejd藕 do menu> ikona Sojuszu> i zak艂adki Member u g贸ry.

Sposoby na przenoszenie bazy / miasta

Istniej膮 dwa rodzaje teleportacji:

  • Losowy teleport przeniesie twoje miasto natychmiast do losowej lokalizacji w tym samym pa艅stwie, o ile nie masz 偶o艂nierzy poza baz膮, np. na akcji.
  • Zaawansowany teleport kosztuje wi臋cej i pozwala ci dok艂adnie okre艣li膰, dok膮d przeprowadzi si臋 twoje miasto. Jest to dobre w przypadku skoordynowanych atak贸w, w kt贸rych wskakujesz w pobli偶u celu, zadajesz du偶e obra偶enia, a nast臋pnie uciekasz z powrotem do ula. Zaawansowany tp przeniesie twoje miasto, nawet je艣li masz 偶o艂nierzy podczas jakiej艣 akcji.

Zdob膮d藕 teleporty ze sklepu sojuszu.

Liderzy musz膮 鈥瀦aopatrzy膰鈥 sklep teleportami i innymi przedmiotami. Zap艂a膰 za przedmioty punktami otrzymanymi za Sk艂adki Sojuszu. Podsumowuj膮c, przesy艂aj膮c surowce do sojuszu przyczyniasz si臋 do rozwijania technologii sojuszu i mo偶esz zdoby膰 punkty, a nast臋pnie wykorzysta膰 te punkty, aby kupi膰 przedmioty ze sklepu sojuszu.

Klasy w grze

Wprowadzenie do zmiany klasy

Odblokowanie zmiany klasy

1. Prezydent mo偶e w艂膮czy膰 Rozdzia艂 Narodow膮 (National Chapter) za po艣rednictwem Launch Center

2. Po w艂膮czeniu odblokowana zostanie 4. klasa: Konstruktor

3. Jednocze艣nie ka偶da klasa b臋dzie mia艂a dwie dodatkowe klasy, na kt贸re mo偶na zmieni膰

4. Rolnicy mog膮 zmieni膰 si臋 w Eksperta Rolnego i Obro艅c臋

5. Naje藕d藕ca mo偶e zmieni膰 si臋 w Mistrza Obl臋偶enia i Jednostk臋 Specjaln膮

6. Handlarz mo偶e zmieni膰 si臋 w Finansist臋 i Socjalist臋

7. Konstruktor mo偶e zmieni膰 si臋 w Architekta i Naukowca

Zmiana klasy

1. Zmiany klas wymagaj膮 przedmiotu Zmiana Klasy (Class Change)

2. Po zmianie poziom klasy i aktywowane karty zostan膮 zachowane

3. Zmiana na now膮 klas臋 rozpocznie poziom 1 i nie odziedzicz poziomu innej klasy

Zadanie Narodu (National Quest)

1. Ka偶dego dnia budynki Imperium b臋d膮 odnawia艂y Zadania Narodowe, przyjmuj je, aby podnie艣膰 poziom swojej klasy

2. Na pocz膮tku mo偶na wykona膰 tylko jedn膮 misj臋 dziennie, p贸藕niej mo偶na t臋 liczb臋 zwi臋kszy膰 za pomoc膮 Podr臋cznika klasy (Class Manual). Uko艅cz misje, aby uzyska膰 punkty narodu i exp.

3. Je偶eli narodowy sojusz osi膮gnie sw贸j cel, dow贸dcy, kt贸rzy uko艅czyli misj臋, r贸wnie偶 otrzymaj膮 premi臋 do nagrody exp.

4. Ka偶dy budynek Imperium ma odpowiedniego mened偶era, kt贸rego urz臋dnicy mog膮 umieszcza膰 karty zarz膮dzania, dow贸dcy wykonuj膮cy misje dla tego budynku b臋d膮 otrzymywa膰 wzmocnienia. Tylko dow贸dcy z odpowiednimi kartami mog膮 umieszcza膰 karty zarz膮dzania.

5. Drugiego dnia urz臋dnicy b臋d膮 zarabia膰 exp na podstawie sytuacji uko艅czenia misji z poprzedniego dnia.

6. Prezydent zarobi exp na podstawie tego, jak 8 urz臋dnik贸w zdob臋dzie exp

Podr臋cznik Klasy (Class Manual)

1. Ka偶da klasa b臋dzie mia艂a swoj膮 unikaln膮 instrukcj臋, kt贸ra zawiera karty bonusowe czekaj膮ce na odblokowanie.

2. Ka偶da karta ma swoje unikalne zastosowania.

3. Zielona karta bonusowa: Zapewnia r贸偶ne wzmocnienia, umie艣膰 je w gnie藕dzie wzmocnienia, aby by艂y skuteczne.

4. Zielona karta klasy: Dodaje do艣wiadczenie klasy oraz efekt zwi膮zany z Zadaniem, aumie艣膰 je w gnie藕dzie wzmocnienia, aby by艂y skuteczne.

5.Karta Pomara艅cza Sojuszu: Zapewnia wzmocnienie ca艂ego sojuszu, umie艣膰 je w gnie藕dzie wzmocnienia, aby by艂y skuteczne.

6. Czerwona karta misji: ka偶da misja potrzebuje r贸偶nych kart, zapewnia premie za misj臋.

7. 呕贸艂ta karta tytu艂u: dzia艂a automatycznie, umie艣膰 je w gnie藕dzie wzmocnienia, aby by艂y skuteczne.


Gry podobne