Gra Kingdoms of Amalur: Reckoning trafi na półki sklepowe już w lutym przyszłego roku. Produkcja jest tworzona przez głównego projektanta Elder Scrolls: Morrowind and Oblivion – Ken Rolsten. Wydano właśnie nowy trailer do gry pokazujący system walki. Zgodnie z trailerem walka w Reckoning nie będzie polegała na używaniu tylko broni, ale na delikatnej równowadze między magią, siłą fizyczną i zdolnością bycia niewidocznym. I to właśnie my połączymy magię, broń i armaturę aby stworzyć specjalne typy ataku. Jeśli nie wiecie za bardzo to Reckoning jest tylko częścią uniwersum Kingdoms of Amalur i znajdzie się w nim także gra MMORPG zwana Copernicus, którą poznamy w przyszłości. Jednak nie mamy więcej o niej żadnych informacji. Jednak jeśli i ta gra dostanie system walki jaki ma Reckoning to warto czekać na efekty pracy.
Wersja w języku angielskim
Najnowsze wpisy
- Infinite Lagrange – poradnik dla początkujących – podstawy kolonizacji i eksploracji kosmosu
- Moja Kawiarnia przepisy na sernik – My Cafe lista przepisów na sernik
- Moja Kawiarnia przepisy na Lody czekoladowe – My Cafe lista przepisów na Lody czekoladowe
- Moja Kawiarnia przepisy na Lody truskawkowe – My Cafe lista przepisów na Lody truskawkowe
- Moja Kawiarnia przepisy z Lemoniada – My Cafe lista przepisów z Lemoniada