Najwierniejszy rycerz króla Artura powrócił do Avalonu i poprosił nas o pomoc w pokonaniu Morgany i przywróceniu pokoju w Avalonie. Tak, dziś poradnik na temat wydarzenia Ostateczna Bitwa Sojuszu w grze King of Avalon. Czy odniesiemy sukces i zbierzemy wystarczająco dużo Rudy Clarenta, aby zrekonstruować legendarny miecz Clarenta, czy w końcu wskrzesimy samego Króla Artura i zniweczymy spisek Morgany?

Kliknij Centrum Wydarzeń i przewiń do Bitwy Sojuszu. Po otwarciu okresu rejestracji członkowie R5 mogą zapisać Sojusz. Do udziały wymagane jest posiadanie Fortecy Sojuszu. Jeśli Forteca zostanie zburzona przed Bitwą, Sojusz zostanie zdyskwalifikowany. Członkowie, którzy opuszczą Sojusz, lub dołączą po rejestracji nie będą mogli wziąć udziału w wydarzeniu.

Gdy odliczanie się zakończy, do Twojego Sojuszu dopasowane zostaną Sojusze z innych Królestw. Sojusz będzie miał określony czas na przygotowanie się do wydarzenia.

Gdy wydarzenie się rozpocznie, Sojusze otrzymają określoną ilość Rudy Clarenta do swoich Fortec, wież i Smoczego Ołtarza. Im więcej Budynków Sojuszu, tym więcej Rud Clarenta otrzyma Sojusz.

Jeśli jeden z Budynków Sojuszu zostanie zbudzony podczas wydarzenia, zawarte w nim Rudy Clarenta zostaną rozdzielone pomiędzy pozostałe uczestniczące Sojusze.

Sprawdźmy to!

Gdy wydarzenie się rozpocznie kliknij na ikonkę wydarzenia powyżej okna czatu.

Wybierz Sojusz, który chcesz odwiedzić i kliknij Teleport, aby udać się na Teren tego Sojuszu. Po przybyciu możesz kliknąć Centrum Wydarzeń i zobaczyć, jak dużo Rud Clarenta mają w każdym z Budynków Sojuszu i gdzie są one zlokalizowane.

Kliknij wybrany cel, gdzie zobaczysz korzyści Sojuszu oraz limity Rud Clarenta.

Gdy zdecydujesz, który z Budynków chcesz splądrować, kliknij na Budynek i wybierz oddziały, które wyślesz po rezerwy Rud Clarenta.

Nie będziesz mógł zburzyć Budynków Sojuszu, a gromadzenie Rud Clarenta nie będzie miało wpływu na osadzone w Budynkach Sojuszu oddziały. Jednakże przeciwny Sojusz może wysłać oddziały w celu ochrony Rud Clarenta, więc bądź ostrożny.

Możesz plądrować Rudy tylko z jednego budynku w tym samym czasie, ale możesz pomóc w obronie Rud Clarenta w tylu budynkach, ile masz stanowisk marszu.

W dowolnej chwili podczas plądrowania możesz dodać oddziały, aby utrzymać pełny marsz w budynku i aktywować mega garnizon. Zabite oddziały traktowane będą jako ranne i trafią do Szpitala Królestwa. Nie możesz gromadzić zasobów, ani okupować pól zasobów w Królestwie przeciwnika. Tylko gracze uczestniczący w Twojej Bitwie będą mogli Cię tu zaatakować. Nie możesz atakować innych Lordów w przeciwnym Królestwie.

Nie otrzymasz żadnych punktów do Wyniku Bitwy za zabijanie oddziałów. Nie da Ci też ono żadnego EXP Smoka ani zasobów. Gdy ilość Rudy Clarenta sięgnie chronionego najniższego limitu, nie będziesz mógł już więcej plądrować danego budynku.

Splądrowane Rudy Clarenta zostaną wysłane do Budynków Twojego własnego Sojuszu, a jeśli przekroczysz maksymalny limit, pozostałe Sojusze otrzymają bonusową prędkość gromadzenia w Twoich Budynkach. Nie zapomnij, aby chronić swoje zasoby. Będzie można śledzić członków przeciwnego Sojuszu przez pewien okres czasu.

Po Bitwie dostępne będą nagrody indywidualne oraz nagrody Sojuszu przyznawane na podstawie zdobytego wyniku . Członkowie R5 mogą przydzielić nagrody na stronie Sojuszu.