Dzi艣 mamy dla was zbi贸r najcz臋艣ciej zadawanych pyta艅 do gry Goodgame Empire, w kt贸r膮 mo偶ecie zagra膰 za darmo poprzez przegl膮dark臋 www jak i na urz膮dzeniach mobilnych z Androidem czy iOS. Strategiczne gry zawsze s膮 o wiele mocniej skomplikowane ni偶 inne produkcje, dlatego dzisiejszy poradnik przyda si臋 zw艂aszcza graczom pocz膮tkuj膮cym, kt贸rzy stawiaj膮 pierwsze kroki w strategiach.

Mam nadzieje, 偶臋 wygracie ka偶d膮 walk臋, a zbi贸r pyta艅 znajdziecie poni偶ej:


W jaki spos贸b mo偶na handlowa膰?

Musisz najpierw dysponowa膰 targiem. Targ mo偶esz budowa膰 od poziomu 7.
Ka偶dy w贸zek z targu mo偶e przewozi膰 maksymalnie 100 jednostek zasob贸w (drewna, kamienia lub 偶ywno艣ci).

W jaki spos贸b mo偶na zdoby膰 rubiny?

  • Rubiny przede wszystkim kupimy za prawdziwe pieni膮dze. Czasami wypadaj膮 one z niekt贸rych misji i zada艅. Kilka dostaniemy podczas kolejnych awans贸w w grze.
  • Na pocz膮tku gry dostajemy ich 300 sztuk.
  • Dostaniemy je r贸wnie偶 w formie premii za codzienne logowanie do zabawy.

W jaki spos贸b mo偶na zdoby膰 z艂ote monety?

  • Z podatk贸w – wybieramy poborc臋 podatkowego.
  • Jako nagrod臋 za misj臋, z walk i przy skutecznej obronie.
  • Przy zakupieniu sporej ilo艣ci rubin贸w.

W臋drowni rycerze, a zdobywanie relikwii

Atakuj膮c Fortec臋 Barona Rozb贸jnika mo偶na zdoby膰 fragment relikwii dla w臋drownych rycerzy.

W臋giel drzewny – po co jest?

W臋giel drzewny s艂u偶y wy艂膮cznie do wymiany w wiosce na monety, unikalne jednostki czy te偶 uzbrojenie.


Czy mo偶emy zniszczy膰 posiadany posterunek?

Je艣li mamy lepszy na oku posterunek to nie widz臋 problemu, aby zniszczy膰 jeden z istniej膮cych. Aby go usun膮膰 wchodzimy do jego menu, a nast臋pnie klikamy Gospodarka 鈫 Zarz膮dzanie 鈫 Poddaj posterunek

呕uraw budowlany – czy si臋 op艂aca budowa膰?

Moim zdaniem na pocz膮tku zabawy nie op艂aca si臋, dopiero w dalszym etapie gry, gdy budowa zaczyna trwa膰 po 10, czy nawet 20 i 30 godzin to jest to przydatne urz膮dzenie. Maj膮c wtedy 呕uraw Budowlany mo偶na go ustawi膰 tak, 偶e jedna budowa ko艅czy si臋 w nocy i od razu rozpoczyna kolejna. Koszt 1200 rubin贸w wydaje si臋 wtedy niczym w por贸waniu do czasu jaki uda Nam si臋 zaoszcz臋dzi膰.

Co daj膮 kolejne poziomy sojuszu?

Kolejne poziomy sojuszu przynosz膮 mu pewn膮聽ilo艣膰 rubin贸w, z艂ota, surowc贸w.


Przyk艂ad:

  • 4 poziom
  • 1.500 kamienia, 3.900 drewna, 1050 rubin贸w

Co daj膮 kolejne poziomy sojuszu?

Co daj膮 tytu艂y szlacheckie?

Tytu艂y szlacheckie zdobywamy za pomoc膮 punkt贸w s艂awy. Zaczynamy oczywi艣cie od najprostszego rycerza, a ko艅czymy na tytule wielkiego szlachcica.

Co daj膮 tytu艂y szlacheckie?

Czy mo偶na opu艣ci膰 sojusz?

Tak, sojusz da si臋 opu艣ci膰 wchodz膮c w okno sojuszu, nast臋pnie w zak艂adk臋 “zarz膮dzanie” i klikaj膮c “opu艣膰 sojusz”.

Czy mo偶na straci膰 tytu艂 szlachecki?

Oczywi艣cie, 偶e mo偶na, gdy偶 codziennie tracimy 2% punkt贸w chwa艂y, wi臋c je艣li nie zdobywamy nowych to tracimy ich ilo艣膰 potrzebn膮 do utrzymania tytu艂u szlacheckiego. Niestety powr贸t do starego tytu艂u o poziom wy偶ej nie uprawnia Nas do ponownego naliczenia聽nagrody z tytu艂u uzyskania bonusu.

Czy po utracie posterunku kasztelan wraca do zamku?

Tak, kasztelan wr贸ci do zamku i z jego pomoc膮 mo偶na przej膮膰 nast臋pny posterunek.

Czy sojusz mo偶e zdobywa膰 Punkty Chwa艂y/S艂awy?

Tak, gracz mo偶e zdobywa膰 Punkty Chwa艂y przekazuj膮c je jednocze艣nie na konto sojuszu. Ich 2% dzienna utrata nast臋puje podobnie jak w przypadku zbierania ich na konto prywatne, nie sojuszowe.

Dlaczego niekt贸re posterunki si臋 b艂yszcz膮?

B艂yszcz膮 si臋 tylko specjalne posterunki
Poniewa偶 s膮 to posterunki specjalne.
Jest w nich 艂膮cznie 10 pe艂nych z艂贸偶 zasob贸w dost臋pnych w grze.

Forteca barona rozb贸jnika

W zamian otrzymamy 7 dni ochrony przed baleronami i 30 rubli no i kasa tak jak za normalnego rozb贸jnika jak i zasoby plus punkty za osi膮gni臋cia.

Ile jest maksymalnie poziom贸w sojuszu?

Maksymalnie mo偶emy rozbudowa膰 sojusz do 20 poziomu zbieraj膮c na jego konto Punkty Chwa艂y.

Ilu w臋drownych wystarczy do zdobycia nowej wioski?

Ustaw wojsko, aby sz艂o prawym bokiem.

Jak mo偶na otrzyma膰 punkty honoru?

Aby otrzyma膰 punkty honoru, musisz zaatakowa膰 innego gracza i wygra膰 bitw臋. Aktualna liczba punkt贸w honoru gracza nie powinna by膰 zbyt niska, inaczej nie uzyskasz ich zbyt wiele b膮d藕 nie otrzymasz ich wcale.
Na ni偶szych poziomach mo偶esz otrzyma膰 punkty honoru r贸wnie偶 od graczy, kt贸rzy w og贸le ich nie maj膮 .聽Uwaga:聽atakuj膮c zbyt du偶膮 liczb臋 s艂abych graczy, zamiast zyskiwa膰 honor, b臋dziesz go traci膰.

Jak przenie艣膰 偶o艂nierzy z wartowni na wie偶臋?

Wojsko automatycznie przenosi si臋 z wartowni na wie偶臋.

Jak sprawdzi膰 ile mam punkt贸w chwa艂y/s艂awy?

Szukaj miejsca jak na obrazie poni偶ej:

Jak sprawdzi膰 ile mam punkt贸w chwa艂y/s艂awy?

Jak ulepszy膰 12 wie偶臋?

Nale偶y poszerzy膰 mur, aby nowa wie偶a by艂a widoczna.

Jak zdobywa膰 punkty s艂awy/chwa艂y?

Wszystko zale偶y od honoru. Je艣li zaatakowali艣my gracza na tyle silnego, 偶e punkty honoru dodaj膮 si臋 do Naszego konta to zdobywamy r贸wnocze艣nie punkty s艂awy, ale je艣li bilans jest ujemny, to znaczy tracimy honor – to nie ma mowy o jakichkolwiek punktach chwa艂y.

atak

Podobnie naliczane s膮 punkty w trakcie obrony Naszych zamk贸w.

obrona

Jak zebra膰 darowizny od poddanych?

Po zamku spaceruj膮 sobie ludzie i pojawiaj膮 si臋 nad ich g艂owami r贸偶ne dymki. Klikaj膮c na takie dymeczki zbieramy darowizny.

Jak zmieni膰 nazw臋 sojuszu?

Da si臋 zmieni膰, ale jest to opcja p艂atna i zap艂acimy za zmian臋 rubinami. Nale偶y wej艣膰 w okno sojuszu, nast臋pnie do dzia艂u zarz膮dzanie, oraz wybra膰 zw贸j i pi贸ro tu偶 obok nazwy sojuszu.

Jak, gdzie i kiedy mo偶na wybudowa膰 maj膮tek?

Kliknij symbol budowy, p贸藕niej wchodzimy do zak艂adki 鈥濿ojskowe鈥 i znajdziemy w niej maj膮tek.

Jaka jest maksymalna ilo艣膰 woja jak膮 mo偶na wys艂a膰 na wroga?

Maksymalna ilo艣膰 jednostek w armii jakie mo偶emy pos艂a膰 na zamek przeciwnika zale偶y zar贸wno od Naszego poziomu jak i poziomu wroga. Widzimy tak膮 ilo艣膰 tu偶 przed wys艂aniem armii i je艣li spodziewamy si臋, 偶e wr贸g ma o wiele wi臋ksze si艂y w zamku mo偶emy posy艂a膰 za pierwszym atakiem kolejne fale w maksymalnej, mo偶liwej ilo艣ci jednostek.

Ilu mog臋 mie膰 kasztelan贸w i jak ich zdoby膰?

Kasztelan贸w mo偶emy mie膰 maksymalnie trzech. Pierwszego zdobywamy na 13 poziomie, a drugi dost臋pny jest od 19 lvl. Ostatni aktywuje si臋 na 31-wszym poziomie.

Gdzie znajd臋 te Kr贸lestwa Czcicieli Smok贸w, kt贸re s膮 w misjach?

Kraina Lodu dost臋pna jest od 25 poziomu
Pustynia od 40
Smoki od 50

Na czym polega konkurs szlachectwa?

Od Ludwika otrzymujemy pewne zadania i za ich wykonanie, w zale偶no艣ci od posiadanego poziomu otrzymujemy adekwatne nagrody.

Nowe wioski produkcyjne

Tutaj nie ma jasno okre艣lonych termin贸w, staraj si臋 szuka膰 ich w weekendy, ja g艂贸wnie trafia艂em w sobot臋 rano.

Sk膮d bra膰 w臋giel drzewny?

W臋giel drzewny produkowany jest w wypalarniach w臋gla drzewnego w zamku na lodzie.

Co daj膮 tytu艂y szlacheckie?

Tytu艂y szlacheckie zdobywamy za pomoc膮 punkt贸w s艂awy. Zaczynamy oczywi艣cie od najprostszego rycerza, a ko艅czymy na tytule wielkiego szlachcica.

Co daj膮 tytu艂y szlacheckie?


Gry podobne