Zbuduj niepokonan膮 tali臋 z艂o偶on膮 z bohater贸w i hordy magicznych stworze艅 w Card Heroes i uratuj zagro偶one przez si艂y z艂a kr贸lestwo. Masz setki kart do zebrania, wi臋c ka偶da stworzona przez Ciebie talia b臋dzie wyj膮tkowa i mo偶esz j膮 dopasowa膰 do konkretnych walk.

Card Heroes to w miar臋 prosta gra, ale niekt贸re mechanizmy z pocz膮tku mog膮 by膰 niezrozumia艂e, st膮d powsta艂 nasz poradnik, kt贸ry wyja艣ni wam podstawy rz膮dz膮ce ca艂膮 mechanik膮.


Karta

Ka偶da karta ma swoje statystyki: atak, zdrowie lub czasem specjaln膮 umiej臋tno艣膰. Karty mog膮聽zdobywa膰 poziomy jako艣ci i rozwoju.

  • Atak okre艣la obra偶enia zadawane przez kart臋 przeciwnikom podczas bitwy.
  • Zdrowie okre艣la, ile obra偶e艅 karta potrafi wytrzyma膰.
  • Umiej臋tno艣膰 to wyj膮tkowa zdolno艣膰 karty.
  • Jako艣膰 okre艣la ilo艣膰 many zapewnian膮 ci przez kart臋 w swojej turze.
  • Many potrzebujesz do rzucania zakl臋膰, czyli pot臋偶nej magii bojowej.
  • Rozw贸j zapewnia karcie szans臋 na krytyka, czyli mo偶liwo艣膰 zadania dodatkowych obra偶e艅 lub otrzymania obrony podczas bitwy.

Ka偶da karta nale偶y do jednej z trzech klas: walki bezpo艣redniej, dystansowej lub wsparcia (obrona i wzmocnienia) – karty pogrupowane s膮 wed艂ug klasy, by u艂atwi膰 ci poszukiwanie kolekcji. Karty do walki bezpo艣redniej s膮 u偶ywane w pierwszej linii. Karty do walki bezpo艣redniej maj膮 du偶o zdrowia i zadaj膮 obra偶enia wrogowi przed nimi. Karty dystansowe s膮 u偶ywane g艂贸wnie z ty艂u formacji. Karty dystansowe maj膮 mniejsze zdrowie ni偶 karty do walki w zwarciu, ale zadaj膮 du偶e obra偶enia i niekiedy obra偶enia obszarowe. Karty wsparcia mog膮 by膰 u偶ywane z przodu lub z ty艂u, zale偶nie od sytuacji. Maj膮 艣rednie zdrowie i mog膮 regenerowa膰 偶ycie dla wybranych jednostek b膮d藕 ca艂ych formacji.


Mo偶esz wzmacnia膰 karty sprzymierze艅c贸w, ponosz膮 ich poziom. By podnie艣膰 poziom karty, potrzebujesz do艣wiadczenia i przedmiot贸w, a od poziomu 9 tak偶e jako艣ci. Do艣wiadczenie (do艣wiadczenie) mo偶na zdobywa膰 dzi臋ki wygranym bitwom podczas Przyg贸d, za pomoc膮 sklepowych skrzy艅 lub treningu. Przedmioty mo偶na znale藕膰 podczas Przyg贸d oraz w magicznych szkatu艂kach na bi偶uteri臋. By ulepszy膰 jako艣膰 karty, potrzebujesz klejnot贸w, kt贸re si臋 tworzy za pomoc膮 okruch贸w. Okruchy mo偶na znale藕膰 w szkatu艂kach na bi偶uteri臋 lub zdoby膰 w nagrod臋 za podniesienie poziomu bohatera b膮d藕 dotarcie do nowej ligi na Arenie.

Nowe karty tworzy si臋 2 fragment贸w. Fragmenty mo偶na znale藕膰 w skrzyniach i magicznych szkatu艂kach na bi偶uteri臋 lub zdoby膰 w nagrod臋 za dotarcie do nowej ligi na Arenie. Gdy podczas Przyg贸d po raz pierwszy pokonasz bossa, otrzymasz fragmenty do stworzenia karty tego bossa. Fragmenty s膮 tak偶e wymagane do podniesienia poziomu rozwoju karty.

Na g贸rze widzisz swoj膮 dru偶yn臋, czyli karty tocz膮ce dla ciebie bitwy. Masz wiele zak艂adek, wi臋c pomie艣cisz r贸偶ne dru偶yny. Poni偶ej widzisz swoj膮 tali臋, kt贸ra obejmuje znalezione przez ciebie karty.


Zmienianie kart:

  • stuknij kart臋 w swojej dru偶ynie, by przeczyta膰 jej opis lub zast膮pi膰 j膮 inn膮 kart膮
  • przesu艅 w prawo, by zamieni膰 miejscami karty w swojej dru偶ynie
  • stuknij i przytrzymaj, by przeci膮gn膮膰 kart臋 do dowolnego miejsca w dru偶ynie
  • stuknij przycisk ko艣ci, by automatycznie stworzy膰 dru偶yn臋 2 posiadanych kart
  • stuknij kart臋 w talii, by przeczyta膰 jej opis lub doda膰 j膮 do dru偶yny

Mo偶esz zmieni膰 tryb wy艣wietlania kart, korzystaj膮c 2 przycisk贸w znajduj膮cych si臋 na ko艅cu twojej kolekcji:

  • w trybie rozszerzonym widzisz wszystkie statystyki kart
  • w trybie turniejowym widzisz statystyki kart do Turnieju Chwa艂y

Rozw贸j karty

Rozw贸j odblokowuje krytyka, czyli pasywn膮 umiej臋tno艣膰 zwi臋kszaj膮ca ofensywne i defensywne mo偶liwo艣ci karty. Atrybut krytyka zale偶y od klasy i mocy karty, a tak偶e rodzaju jej ataku:

  • krytyk obra偶e艅 zadaje przeciwnikom dodatkowe obra偶enia podczas ataku karty. Ten rodzaj krytyka najcz臋艣ciej mo偶na spotka膰 u kart walcz膮cych na dystans.
  • krytyk blokowania poch艂ania obra偶enia, gdy karta zostanie zaatakowana przez przeciwnika. Ten rodzaj krytyka najcz臋艣ciej mo偶na spotka膰 u kart z wysokim atakiem.
  • krytyk odbicia zadaje obra偶enia przeciwnikowi atakuj膮cemu kart臋, je艣li przetrwa ona jego atak. Ten rodzaj krytyka najcz臋艣ciej mo偶na spotka膰 u kart, kt贸re mog膮 atakowa膰 wiele cel贸w jednocze艣nie.
  • krytyk uzdrowienia zwi臋ksza ilo艣膰 przywracanego zdrowia, gdy karta leczy sprzymierze艅ca. Ten rodzaj krytyka mo偶na spotka膰 u wszystkich kart wspieraj膮cych.

Poziom karty

Podnosz膮 poziom karty, ulepszasz jej podstawowe statystyki: atak, zdrowie i umiej臋tno艣膰 specjaln膮. By zobaczy膰 statystyki karty na ka偶dym poziomie, stuknij przycisk listy w lewym g贸rnym rogu listy.

Do艣wiadczenie Srebro Z艂oto
1 0
2 5 100
3 15 250
4 50 500
5 125 10
6 300 1 000
7 650 2 000
8 1 250 4 000
9 2 000 8 000
10 3 250 100
11 5 000 16 000
12 7 500 30 000
13 11 000 55 000
14 17 000 100 000
15 25 000 500
16 40 000 200 000
17 60 000 400 000
18 90 000 800 000
19 135 000 1 250 000
20 200 000 5 000
21 300 000 2 000 000
22 450 000 3 000 000
23 675 000 4 500 000
24 1 000 000 6 500 000
25 1 500 000 15 000

Jako艣膰 karty

Jako艣膰 karty to jej potencja艂 magiczny. Podczas bitwy karta na koniec swojej tury zapewnia ci ilo艣膰 many r贸wn膮 swojemu poziomowi jako艣ci. Poziom jako艣ci okre艣la tak偶e moc zakl臋膰, czyli specjalnego rodzaju magii, z kt贸rej mo偶esz korzysta膰 podczas bitwy, zu偶ywaj膮c man臋.

Do ulepszania jako艣ci s艂u偶膮 klejnoty. Tworzy si臋 je automatycznie za pomoc膮 okruch贸w. Klejnoty i okruchy mo偶na zdoby膰:

  • Jako nagrod臋 za podnoszenie poziomu twojego bohatera
  • Za awansowanie do nowej ligi na Arenie
  • Za uczestnictwo w Bitwach Klan贸w i Zawodach
  • magicznych szkatu艂ek na bi偶uteri臋
  • W sklepie za srebro lub z艂oto

Dobieranie kart

Dobieranie kart na arenie/zawodach /turnieju r贸偶ni si臋 delikatnie od dobierania podczas bitwy klan贸w. W pierwszym przypadku pocz膮tkuj膮cy gracze b臋d膮 mogli dobiera膰 tylko jedn膮 kart臋, druga b臋dzie dost臋pna po osi膮gni臋ciu 10 ligi na arenie, do czego warto d膮偶y膰, przywo艂anie drugiej karty jest bardzo potrzebne. Dobierane karty s膮 wybierane losowo, komputer losuje 3 karty a gracz decyduje si臋 na jedn膮, ale zawsze wed艂ug schematu : z przodu wr臋cz /wsparcie wr臋cz, z ty艂u dystans /wsparcie dystans, co oznacza, 偶e nie dostaniemy z przodu karty, kt贸ra walczy na dystans i odwrotnie.

Na bitwie klan贸w wygl膮da to nieco inaczej, poniewa偶 to gracze udost臋pniaj膮 pomi臋dzy sob膮 karty, podczas jednej walki mo偶na mie膰 od 0 do 4 dodatkowych kart, dodatkowo nie s膮 uktyte, mo偶na sprawdzi膰 jakimi si臋 dysponuje, co wi臋cej mo偶na samemu decydowa膰 gdzie, kt贸r膮 kart臋 postawi膰 np. postawi膰 dystans z przodu.

Awansowanie kart

Na wynik meczu maj膮 najwi臋kszy wp艂yw :rodzaj kart, kt贸re zosta艂y wystawione, ich lv troch臋 szcz臋艣cia z doborem oraz to czy kto艣 pope艂ni b艂膮d. Ka偶da karta ma swoje wady i zalety, dobrze lub 藕le sprawdza si臋 w danej sytuacji lub przeciwko wybranym kartom. W grze nie ma kombinacji, kt贸ra jest w stanie pokona膰 ka偶d膮 mo偶liwo艣膰, a karty nale偶y ulepsza膰 wszystkie po kolei, aby zyska膰 szerszy wyb贸r mo偶liwo艣ci stworzenia w艂asnego systemu.

Z艂ota karta

Jest to tylko efekt wizualny, do samej gry nic nie wnosi, mo偶na j膮 zdoby膰 w r贸偶nego rodzaju konkursach, albo wykonuj膮c zadania klanowe.

Problem z ulepszaniem kart

Czasami niechc膮cy zostanie w艂膮czony tryb turnieju co powoduje brak mo偶liwo艣ci awansowania kart. Nale偶y go tylko wy艂膮czy膰 i wszystko wr贸ci do normy. W menu g艂贸wnym gry trzeba wej艣膰 w zak艂adk臋 karty i zjecha膰 na sam d贸艂, po czym wy艂膮czy膰 ten tryb.

Sklep

Trening zapewnia do艣wiadczenie dla wybranych przez ciebie kart. Ka偶dego dnia trenowa膰 mog膮 losowe karty z twojej kolekcji. Magiczne szkatu艂ki na bi偶uteri臋 zawieraj膮 rozmaite zasoby. Je艣li ci si臋 poszcz臋艣ci, mo偶esz nawet rozbi膰聽bank!

Z艂oto to uniwersalna waluta, za kt贸r膮 mo偶na kupi膰 klucze, skrzynie i wzmocnienia. Za pomoc膮 z艂ota mo偶esz tak偶e zrekompensowa膰 sobie brak srebra. Skrzynie zapewniaj膮 do艣wiadczenie trzem losowym kartom. Mo偶esz tak偶e w nich znale藕膰 fragmenty potrzebne do stworzenia nowej karty.

Wzmocnienia zwi臋kszaj膮 ilo艣膰 srebra zdobywanego na Arenie, a tak偶e do艣wiadczenie bohatera i liczb臋 przedmiot贸w podczas szturm贸w. Srebro wykorzystywane jest do ulepszania kart i kupowania klejnot贸w w sklepie. Loguj si臋 do gry ka偶dego dnia i zdobywaj codzienne nagrody, kt贸re znajdziesz w zak艂adkach Promocje i Z艂oto.

Magiczna szkatu艂ka na bi偶uteri臋

Magiczna szkatu艂ka na bi偶uteri臋 to uniwersalne 藕r贸d艂o zasob贸w. Gdy j膮 otworzysz, mo偶esz dosta膰 dowolny zas贸b dost臋pny w grze. Ilo艣膰 otrzymanych zasob贸w zale偶y od twojego szcz臋艣cia. Je艣li ci si臋 poszcz臋艣ci, mo偶esz nawet rozbi膰 bank! Do otwarcia szkatu艂ek niezb臋dne s膮 klucze, kt贸re mo偶na zdoby膰 wza codzienne zadania lub w ramach nagrody za sezony ligowe.

Mo偶liwe nagrody:

  • Fragmenty kart: 50-50000
  • Okruchy klejnot贸w: 10-500
  • Do艣wiadczenie kart: 500-100000
  • Srebro: 5000-5.0M
  • Przedmioty: 5-50
  • Z艂oto: 40-50000

Szansa zdobycia zasob贸w:

  • Fragmenty kart – 20.40%
  • Srebro 鈥 19.43%
  • Okruchy klejnot贸w 鈥 12.11%
  • Przedmioty: 8.94%
  • Z艂oto: 11.48%
  • Do艣wiadczenie kart: 21.02%

Przygody

Podczas Przyg贸d podbijasz 艣wiat Card Heroes, walcz膮c z bossami i grupami przeciwnik贸w. Gdy po raz pierwszy pokonujesz bossa, otrzymujesz nagrod臋 w postaci z艂ota, srebra, do艣wiadczenia i przedmiot贸w do ulepszania kart. Wyniki bitew z bossami okre艣lane s膮 za pomoc膮 gwiazdek – im mniej stracisz kart, tym wi臋cej otrzymasz gwiazdek.

P贸ki nie otrzymasz za walk臋 3 gwiazdek, mo偶esz z danym bossem walczy膰 ponownie, by poprawi膰 sw贸j wynik i zdoby膰 dodatkowe nagrody za ka偶d膮 now膮 gwiazd臋. Mo偶esz tak偶e przeprowadzi膰 szturm na ka偶dego bossa i w nagrod臋 zdoby膰 losowe przedmioty. Najbardziej warto艣ciowe przedmioty, kt贸re si臋 pojawi艂y podczas szturmu, wy艣wietlane s膮 w oknie wyboru bossa. W przeciwie艅stwie do boss贸w grupy przeciwnik贸w mo偶na pokona膰 tylko raz i nie mo偶na przeprowadzi膰 na ni膮 szturmu. By zdoby膰 jak najwi臋cej nagr贸d, przejd藕 do sklepu i kup Bohaterstwo lub Odwag臋, kt贸re dadz膮 ci ogromn膮 premi臋 do do艣wiadczenia bohatera i liczby otrzymywanych przedmiot贸w.

Zej艣cie z legendy

Po wej艣ciu do legendy nie da si臋 z niej wyj艣膰 poprzez celowe poddawanie mecz贸w, nawet je偶eli poziom legendy spadnie do 0 lub b臋dzie ujemny. Jedyny spos贸b, to poczeka膰 na restart lig na pocz膮tku ka偶dego miesi膮ca, wtedy ka偶dy otrzymuje nagrod臋 sezonow膮 i wszyscy spadaj膮 o 10 oczek, a wszyscy, kt贸rzy grali w legendzie, niezale偶nie jaki mieli jej poziom l膮duj膮 w 10 lidze.

Zadania

Anulowanie zada艅

Chc膮c przerwa膰 zadanie klanowe z jakiego艣 powodu mo偶na to zrobi膰 na kilka sposob贸w:

  1. zadanie mo偶e odrzuci膰 szef lub marsza艂ek
  2. zadanie mo偶e przerwa膰 osoba, kt贸ra je rozpocz臋艂a
  3. w najgorszym przypadku kiedy zale偶y na szybkim wykonaniu zadania, a osoba kt贸ra do艂膮czy艂a nie jest w stanie doko艅czy膰 zadania nale偶y usun膮膰 j膮 z klanu (przynajmniej na chwil臋, poniewa偶 osoba pomagaj膮ca nie mo偶e sama zrezygnowa膰), wtedy do zadania mo偶e do艂膮czy膰 kto艣 inny i wykona膰 je poprawnie.

UWAGA: spos贸b (c) nie zadzia艂a w przypadku kiedy to osoba rozpoczynaj膮ca popsuje zadanie, poniewa偶 przerwanie jej post臋pu spowoduje anulowanie zadania i trzeba b臋dzie rozpoczyna膰 je od nowa.

Jak nie utraci膰 konta?

Najlepszym sposobem, aby zapobiec utracie konta jest powi膮zanie go z Facebookiem. Je偶eli nawet z jakiego艣 powodu utracimy post臋p w grze, a gra b臋dzie powi膮zana, wystarczy na nowym koncie powi膮za膰 ponownie z tym samym kontem na Facebooku a dostaniemy wyb贸r pomi臋dzy poprzednim kontem a nowym. Je偶eli kto艣 nie by艂 powi膮zany, a nie mo偶e dosta膰 si臋 na maila, na kt贸rym by艂a zapisana gra nie odzyska konta sam…wtedy nale偶y pisa膰 do wsparcia. W menu g艂贸wnym gry w prawym g贸rnym rogu s膮 opcje, trzeba wej艣膰 we wsparcie, powiadom o problemie i najlepiej w formie maila.

Kupowanie skrzy艅

Niezale偶nie od tego jak膮 skrzynie kupicie, szansa na now膮 kart臋 jest taka sama.. im macie wi臋cej kart tym szansa jest mniejsza. Dlatego je偶eli chcecie zdoby膰 nowe karty polecam ta艅sze. Dro偶sza skrzynia daje wi臋cej dst, wi臋c je偶eli chcecie, aby jaka艣 karta szybko awansowa艂a mo偶ecie wybra膰 dro偶sza. Najlepiej je偶eli w najdro偶szej skrzyni, trafi si臋 nowa karta, wtedy praktycznie dogoni levelem najsilniejsze jakie masz. Nale偶y r贸wnie偶 pami臋ta膰, 偶e za ka偶dy uko艅czony epizod “magiczny las” “wielki step” itd skrzynie ulepszaj膮 si臋 lecz ich cena r贸wnie偶 ro艣nie.


Gry podobne