Znajdziecie w tym poradniku wszystkie odpowiedzi i rozwiązania do zagadek z gry Brain Test 3: Misje i przygody. W jednej tabeli masz wszystkie solucje, wystarczy wybrać odpowiedni poziom i znaleźć problematyczne rozwiązanie, a gra z pewnością pójdzie znacznie szybciej. Odpowiedzi są na tyle szczegółowe, że bez problemu znajdziecie kłopotliwe rozwiązania do każdego levelu / poziomu w grze Brain Test 3.

PoziomZagadkaOdpowiedź / Rozwiązanie
1Muszę się tam jakoś dostać do środka.Zrób tak, jak każe ci samouczek, a Twój poziom zostanie zaliczony.
2Hmm... Gdzie może być schowany ten kamień.Zrób tak, jak każe ci samouczek, a Twój poziom zostanie zaliczony.
3Muszę szukać dalejDotknij ciasta i pułapki na myszy, aby je zabrać, a następnie przeciągnij ciasto na pułapkę na myszy, aby je połączyć, teraz kontynuuj, klikając strzałkę. Przeciągnij pułapkę na beczkę i dotknij drzwi toalety, aby go wywabić.
4Nie zauważyli mnie. Muszę ich jakoś zneutralizować. Połącz procę z kamieniem i przeciągnij załadowaną procę pod lampę na suficie, następnie weź nożyczki do przecięcia przewodu alarmowego powyżej. Teraz ponownie załaduj procę i zastrzel faceta.
5Czego chcesz ode mnie brzydulo? Kliknij odpowiedzi, która według Ciebie są prawidłowe, a poziom zostanie zaliczony.
6 (Poziom bonusowy)Tomek chce zjeść kebaba
7Ten bandzior powiedział, że warto odszukać komputer Edka. Muszę jakoś otworzyć te drzwi.Dotknij symbolów na drzwiach, aby je zmienić tak, aby prawa strona była identycznie jak lewa. Teraz za pudełkiem znajduje się dźwignia, weź ją i umieść brakującą dźwignię po prawej stronie drzwi i kliknij na nią aby otworzyć drzwi.
8Alina musi pokonać bandytęZabierz klik podtrzymujący kulę do kręgli, a następnie potrząśnij telefonem.
9Zagadka Gandolfa. Pomóż mi przyrządzić miksturę.Złap butelkę przytrzymując na niej kursor, przesuwaj butelkę i złap najpierw kroplę czarną, następnie żółtą, a na koniec niebieską. Później złap korek, aby zamknąć butelkę.
10A niech to. Znowu drzwi zamknięte. Mogę z procy strzelić w blokadęWeź młotek i rozbij nim kamień. Następnie odłupany kawałek skały podnieś i załaduj nim procę. Strzel z procy w ikonkę kłódki nad drzwiami.
11Muszę go pozbyć. (Komputer stacjonarny Edka).Przytrzymaj palec na kamieniu pod krzesłem Edka i podnieś go do góry. Edek odjedzie na krześle i tak się go pozbędziesz.
12Zagadka Gandolfa. Rozwiąż równanie alchemiczne.Elementy u góry to drewno i kamień dają ogień. Niżej dajemy dwie chmury, aby wytworzyć piorun.
13Muszę zhakować ten komputerUłóż ścieżkę jak na zdjęciu poniżej
14 (Poziom bonusowy)Pomóż Bernardowi łowcy potworów.Kliknij na Bernarda, aby przesunąć go w inne miejsce. Następnie weź jego kapelusz i zakryj nim oczy bestii.
15Według danych z komputera kamienie mocy są w kryjówce Wrednego Edka w Lesie Kłodowym. Muszę naprawić stary samolot taty, by dolecieć do Lasu Kłodowego.Weź śmigło, klej i kanister z benzyną. Następnie klikaj na nie po kolei a samolot zostanie naprawiony.
16Zagadka Gandolfa. Obróć pierścienie by ułożyć obrazek.Obracaj pierścienie tak, aby pasowały do całości. Zacznij od pierścienia zewnętrznego.
17Z kim mam przyjemność?Klikaj dowolne odpowiedzi, a i tak zaliczysz poziom.
18Szkoda, że tata nie widzi jak latam.Przesuwaj samolot palcem w górę i w dół, aby uniknąć zderzenia z chmurami burzowymi.
19Zagadka Gandolfa. Złóż prawidłowo drogie kamienie.Przesuwaj kolejne połówki tak, aby ułożyć w całość każdy kolor oddzielnie.
20Wejście do tajnej bazy musi być blisko.Przesuwaj liście na ziemi, a w drugim etapie odsłaniając liście znajdziesz wejście. Kliknij na nie.
21Co za dziwne miejsce!Kliknij na diament. Idź dalej. Przesuń pudełko i weź ukryty za nim diament. Idź dalej. Otwórz górną szufladę szafki i weź diament. Umieść diamenty na rogach o tych samych kolorach co dany diament i poziom zakończony.
22Za tymi drzwiami ktoś jest.Złap drzwi i przesuń je do góry.
23Zagadka Gandolfa. Rozwiąż równanie alchemiczne.Niebieski z żółtym daje nam zielony kolor. Niżej daj czerwony i biały.
24Hej, Co Ty tutaj robisz?Przejdź strzałką w lewo. Podnieść kamień. Gdy koleś będzie bardzo blisko ciebie przesuń ów kamień na akwarium z wężem.
25 (Poziom bonusowy)Kasia chce rano poćwiczyć.Powtarzaj ruchy instruktorki z TV. Później jak zniknie obraz podnieść np. prawą nogę.
26Muszę uratować tego kotka.Przejdź w prawo i przesuń leżącego kolesia. Znajdziesz pod nim klucz, zabierz go i wróć na lewo tam gdzie klatka. Przesuń klucz na kłódkę od klatki i gotowe.
27Miałaś rację, Alina! Ta kryjówka należy do Edka. A kamień mocy istnieje.Klikaj dowolne odpowiedzi, a i tak zaliczysz poziom.
28Zagadka Gandolfa. Złóż w całość.Połącz kawałki ze sobą, aby stworzyły trzy różne przedmioty.
29Muszę przejść przez jaskinię.Przesuwaj nim w prawo lub lewo, aby spadające kamienie go nie uderzyły.
30Zagadka Gandolfa. Obróć pierścienie by ułożyć obrazek.Zacznij od środkowego pierścienia i kończ układanie zewnętrznym,

Gry podobne