Znajdziecie w tym poradniku wszystkie odpowiedzi i rozwi膮zania do zagadek z gry Brain Test 2: Historie. W jednym miejscu wszystkie solucje, wystarczy wybra膰 odpowiedni rozdzia艂 i znale藕膰 problematyczny poziom, a gra z pewno艣ci膮 p贸jdzie znacznie szybciej. Odpowiedzi s膮 na tyle szczeg贸艂owe, 偶e bez problemu znajdziecie k艂opotliwe rozwi膮zania do ka偶dego levelu.

  1. Farma Emilki
  2. Rodzina G艂owackich
  3. Przygody Mruczka
  4. 艁owca potwor贸w Bernard
  5. Agent Kowalski
  6. Pechowa Pelagia
  7. 膯wiczenia z Celin膮
  8. Ucieczka z wi臋zienia

Farma Emilki

Emilka ma wspania艂e gospodarstwo pe艂ne zwierz膮t i ro艣lin. Do艂膮cz do niej, gdy b臋dzie wype艂nia膰 zadania zwi膮zane z utrzymaniem gospodarstwa i dba膰 o potrzeby swoich pi臋knych zwierz膮t.


PoziomZagadkaOdpowied藕 / rozwi膮zanie
1Witaj na farmie Emilki. Obud藕 j膮, 偶eby mog艂a zacz膮膰 sw贸j dzie艅.Przeci膮gnij s艂o艅ce z g贸r, a nast臋pnie przesu艅 w g贸r臋 okno, aby je otworzy膰 i j膮 obudzi膰.
2Kury i pies s膮 g艂odni.Na jej w艂osach znajduje si臋 ko艣膰, przeci膮gnij j膮 i nakarm psa, a za dziewczyn膮 zobaczysz kolby kukurydzy, po prostu przeci膮gnij je na kurczaki, aby przej艣膰 poziom.
3Znajd藕 wszystkie kurczaki.Spr贸buj przesun膮膰 palcem kurczaka, a za nim zobaczysz ukrytego, kolejnego kurczaka. Teraz ruszaj kolejnym kurczakiem, chyba 偶e ju偶 nie ma kolejnego kurczaka, aby przej艣膰 poziom.
4Dzisiejszy poranek jest do艣膰 ch艂odny! Emilka musi si臋 troszk臋 rozgrza膰.Stuknij w pude艂ko, a zobaczysz no偶yce, teraz przeci膮gnij no偶e i potrzyj nimi owc臋, aby wyci膮膰 we艂n臋. Teraz przeci膮gnij wydobyt膮 we艂n臋 na dziewczyn臋, aby da膰 jej troch臋 ciep艂a.
5Mamy za ma艂o jedzenia dla wszystkich kr贸w.Powi臋ksz bel臋 siana dwoma palcami, a jedzenia dla kr贸w wystarczy, aby przej艣膰 poziom.
6Pom贸偶 jej wyhodowa膰 kwiaty.Dotykaj krowy a si臋 obudzi, zobaczysz niebiesk膮 plam臋 wody, teraz przeci膮gnij j膮 i umie艣膰 nad kranem, aby woda pop艂yn臋艂a. Teraz przeci膮gnij chmur臋, aby ods艂oni膰 s艂o艅ce, a kwiaty wkr贸tce wyrosn膮.
7Zr贸bmy hamburgera na obiad.Musisz z艂apa膰 d贸艂 hamburgera, p贸藕niej przesuwaj go aby z艂apa膰 kotlet, sa艂at臋, ser i pomidor (chyba), a na ko艅cu g贸rn膮 cz臋艣膰 bu艂ki.
8Emilka chce, aby jej kwiaty zakwit艂y.Przeci膮gnij mi贸d z ula i umie艣膰 go na kwitn膮cym kwiacie i poczekaj, a偶 dolna cz臋艣膰 pszczo艂y stanie si臋 偶贸艂ta. Teraz przeci膮gnij mi贸d wok贸艂 kwiat贸w, kt贸re musisz rozkwitn膮膰, a Twoja praca zostanie zako艅czona.
9Hej!, Co ja w艂a艣nie powiedzia艂em? Daj ju偶 spok贸j.Przesu艅 pude艂ko, znajdziesz tam pi艂臋, przesuwaj j膮 pod nog膮 stolika dop贸ki jej nie przetniesz i na tym koniec.
10Pom贸偶 im dosta膰 si臋 do mamusi.U偶ywaj d藕wigni, aby otwiera膰 wej艣cia kolejno do odpowiednich boks贸w. Krow臋 do krowy, a owce do owiec. Uwa偶aj, aby 偶adne ze zwierz膮t na g贸rze nie wpad艂o do nie swojej mamy.
11Emilka potrzebuje pomocy w zbieraniu jab艂ek.Przeci膮gnij krow臋 i umie艣膰 j膮 za drzewem, a nast臋pnie otw贸rz przej艣cie dla byka, aby byk m贸g艂 uderzy膰 w drzewo, a jab艂ka spadn膮.
12Emilka potrzebuje 艣wie偶ego mleka.Najpierw potrzyj palcem krow臋, aby czu艂a si臋 dobrze, a偶 jej oczy b臋d膮 zamkni臋te. Teraz wyd贸j mleko pocieraj膮c palcem w kierunku do艂u po wymionach, a tw贸j poziom zostanie zaliczony.
13Emilka s艂ysza艂a, 偶e w tych lasach zamieszkuje pono膰 rzadka czerwona wiewi贸rka. Znajd藕 j膮!Najpierw przesu艅 palcem po drzewach, aby je wyd艂u偶y膰, a nast臋pnie przeci膮gnij 偶o艂膮d藕 nad ka偶d膮 dziur膮, chyba 偶e znajdziesz czerwon膮 wiewi贸rk臋.
14Zr贸bmy troch臋 lemoniady.Najpierw przeci膮gnij wiadro pod kran i wype艂nij je klikaj膮c kran, a nast臋pnie przeci膮gnij wiadro i wlej wod臋 do pojemnika. Teraz potrz膮艣nij urz膮dzeniem, aby cytryny spad艂y, a nast臋pnie przeci膮gnij je do pojemnika, aby przej艣膰 poziom.
15Jak uprawia膰 ziemi臋, gdy traktor nie dzia艂a?Najpierw dotknij wszystkich lin, aby je odci膮膰, a nast臋pnie przeci膮gnij ca艂e pole do ci膮gnika, aby je obrobi膰.
16Czas na rodeo!Najpierw przesu艅 praw膮 r臋k臋 i umie艣膰 j膮 w przedniej pozycji. Teraz nakarm konia ca艂ym jedzeniem i naci艣nij start, aby przej艣膰 poziom.
17Czas zebra膰 wyhodowane marchewki!Przeci膮gnij traw臋 za dziewczyn膮, a zobaczysz dziur臋. Teraz przeci膮gnij dziur臋 pod kamienie, aby niegrzeczny kr贸lik nie by艂 w stanie ukra艣膰 marchewki, teraz zbieraj marchewki, aby przej艣膰 poziom.
18Owca zastanawia si臋, co jest poza gospodarstwem.Przeci膮gnij owce i po艂贸偶 j膮 na polu, a nast臋pnie po艂贸偶 naw贸z i wod臋 na ziemi, aby przej艣膰 poziom.
19Emilka cieszy si臋, 偶e spad艂 艣nieg, ale gdzie si臋 podzia艂y kury?Przesuwaj 艂opat膮, aby usun膮膰 艣nieg, a nast臋pnie przeci膮gnij kamienie, aby znale藕膰 ukrytego kurczaka, a nast臋pnie klikaj na drzewo, aby je potrz膮sn膮膰, a pojawi si臋 ostatni kurczak.
20Po d艂ugim dniu pracy na farmie Emilka chce poogl膮da膰 telewizj臋.Przeci膮gnij grzebie艅 ze sto艂u i potrzyj nim w艂osy, a nast臋pnie przeci膮gnij grzebie艅 w pobli偶u baterii, aby przej艣膰 poziom.
21Na urodziny Emilka chcia艂aby zje艣膰 szarlotk臋.Najpierw podnie艣 kurczaka, przeci膮gnij jajko i umie艣膰 je w mikserze. Teraz przeci膮gnij wiadro i umie艣膰 je w pobli偶u krowy, aby nape艂ni膰 je mlekiem, a nast臋pnie przeci膮gnij je do miski, a nast臋pnie potrz膮艣nij telefonem, aby jab艂ko spad艂o z drzewa, a nast臋pnie przeci膮gnij te jab艂ka na misk臋, aby zrobi膰 szarlotk臋. Nie zapomnij dorzuci膰 艂y偶ki m膮ki.

Rodzina G艂owackich

Spotkaj si臋 z sympatyczn膮 rodzin膮 G艂owackich i sp臋d藕 z nimi ca艂y dzie艅 pomagaj膮c im w rozwi膮zaniu r贸偶nych problem贸w.

PoziomZagadkaOdpowied藕 / rozwi膮zania
1Witaj w domu G艂owackich. Zapoznaj si臋 z nimi, dopasowuj膮c imiona do os贸b.Kolejno艣膰 to 鈥濲acek - Joanna - Janek - Zosia - Dorotka鈥
2Jacek musi si臋 przygotowa膰 do pracy.Najpierw po艂贸偶 pomarszczone spodnie na desce, a nast臋pnie wyprasuj, a nast臋pnie w艂贸偶 je z powrotem na Jacka, krawat Jacka r贸wnie偶 nie jest dopasowany, wi臋c przeci膮gnij po nim palcem w d贸艂, a poziom zostanie rozwi膮zany.
3Dziecko mo偶e si臋 ud艂awi膰. Trzeba uwa偶a膰!Umie艣膰 te kwadratowe pude艂ka w walizce, aby dziecko nie pr贸bowa艂o ich zje艣膰, a ukryte pude艂ko znajduje si臋 pod misiem, wi臋c przenie艣 misia i umie艣膰 kwadrat w walizce, aby przej艣膰 poziom.
4Czas na 艣niadanie!Przeci膮gnij butelk臋 mleka dla niemowlaka i daj j膮 ma艂emu dziecku, a nast臋pnie otw贸rz lod贸wk臋 i przeci膮gnij mleko i p艂atki na misk臋 艣rodkowego ch艂opca, a dla ostatniej dziewczynki przeci膮gnij jajko z lod贸wki i po艂贸偶 na patelni, aby zrobi膰 omlet i daj go jej.
5Dorotka musi si臋 zdrzemn膮膰, pom贸偶 jej zasn膮膰.Przeci膮gnij czerwony sze艣cian znajduj膮cy si臋 pod krzes艂em, a nast臋pnie przesuwaj palcem krzes艂o z lewej na praw膮, aby dziecko usn臋艂o.
6Pom贸偶 Zosi w 膰wiczeniach z matk膮.Najpierw przebij balon za pomoc膮 grzebienia, a nast臋pnie odchylaj r臋ce dziewczynki w identyczny spos贸b jak robi to jej mama.
7Pom贸偶 Zosi wygra膰 z Jankiem.Podnie艣 czerwony blok, a nast臋pnie podnie艣 fioletowy blok, nie opuszczaj膮c czerwonego bloku, aby przej艣膰 poziom.
8W odwecie za pora偶k臋 Janek zepsu艂 lalki Zosi!G艂owy lalek nale偶y wymienia膰 ze sob膮, a kolor wst膮偶ki pasuje do koloru sukienki, dlatego trzeba wymieni膰 g艂贸wki lalek. Nast臋pnie otw贸rz pude艂ko i obr贸膰 je do g贸ry nogami, aby znale藕膰 trzeci膮 g艂ow臋 lalki, a nast臋pnie umie艣膰 j膮 na trzeciej lalce, aby przej艣膰 poziom.
9Kto艣 poprzestawia艂 kolejno艣膰 zdj臋膰 w albumie rodzinnym!Najpierw pojedynczy kole艣, p贸藕niej para trzymaj膮ca si臋 za r臋k臋, para m艂oda, para dzieckiem, dzieci w pude艂kach i rodzinna fota.
10Janek za d艂ugo gra i musi sobie zrobi膰 przerw臋.Podnie艣 sof臋, a zobaczysz router Wi-Fi, teraz dotknij go, aby go wy艂膮czy膰, a Janek przestanie gra膰.
11Zosia potrzebuje 8 monet, 偶eby kupi膰 now膮 lalk臋.Najpierw u偶yj m艂otka, aby rozbi膰 skarbonk臋, a wypadnie z niej 5 monet, teraz przeci膮gnij magnes w pobli偶u piasku, w kt贸rym bawi si臋 dziecko, a znajdziesz 3 kolejne monety, teraz przeci膮gnij je na Zosi臋, aby przej艣膰 poziom.
12Woda jest zbyt gor膮ca, pom贸偶 jej!Przeci膮gnij prysznic w pobli偶u dziecka i tapnij kran, aby przej艣膰 poziom.
13Posprz膮tajmy ten ba艂agan!Przesu艅 sof臋 w lewo i umie艣膰 na niej misia, teraz u偶yj odkurzacza, aby oczy艣ci膰 kurz, a gdy pojemnik na odkurzacz si臋 zape艂ni, opr贸偶nij go w koszu na 艣mieci i wyczy艣膰 pozosta艂y kurz.
14Jacek wraca z pracy. Czas na przytulanie!Najpierw otw贸rz oba ramiona, a nast臋pnie spr贸buj wyci膮gn膮膰 je, ci膮gn膮c obie r臋ce, a poziom zostanie zako艅czony.
15Joanna ma za sob膮 m臋cz膮cy dzie艅 i potrzebuje chwili spokoju.Przeci膮gnij m臋偶czyzn臋 na drog臋, kt贸r膮 porusza si臋 dziecko, aby m贸g艂 wzi膮膰 dziecko, a teraz mo偶esz zobaczy膰 czerwone s艂uchawki w pobli偶u telewizora, przeci膮gnij je na g艂ow臋 Joanny, aby przej艣膰 poziom.
16Ojciec z synem chc膮 zagra膰 w kr臋gle, ale nie maj膮 kuli.Przeci膮gnij jedn膮 skarpetk臋 na drug膮, p贸藕niej kolejn膮 i kolejn膮 co le偶y na p贸lce, a po艂膮cz膮 si臋 w kul臋. Nast臋pnie przeci膮gnij j膮 blisko ch艂opca, aby przej艣膰 poziom.
17Pom贸偶 Zosi wygra膰 w zabawie w chowanego.Przesu艅 palcem ca艂y ekran w lewo, a zobaczysz misia, a kto艣 jest w nim ukryty, przeci膮gnij g艂ow臋 misia, aby go znale藕膰, a nast臋pnie potrz膮艣nij urz膮dzeniem, aby przej艣膰 poziom.
18Jak j膮 uspokoi膰?S膮 dwie czerwone kulki, jedna jest widoczna, a druga ukryta za 偶贸艂t膮 pi艂k膮, przeci膮gnij je i po艂贸偶 na nosie rodzic贸w. Teraz dotknij obu twarzy rodzic贸w jednocze艣nie, aby przej艣膰 poziom.
19Czas zrobi膰 rodzinne zdj臋cie.Najpierw podaj butelk臋 mleka dla dziecka, aby przesta艂o p艂aka膰, a nast臋pnie u偶yj grzebienia do czesania dzieci臋cych w艂os贸w na ch艂opcu z prawej p贸藕niej na dziewczynce, a nast臋pnie w艂膮cz lamp臋 i kliknij aparat, aby przej艣膰 poziom.
20Pora spa膰. ka偶dy musi i艣膰 do swojego pokoju.Stuknij kilkakrotnie w kufer, nast臋pnie przeci膮gnij walizk臋 i s艂uchawki w pobli偶u pierwszego lewego pokoju, a nast臋pnie przeci膮gnij lalk臋 w pobli偶u pierwszego prawego pokoju, a nast臋pnie przeci膮gnij samochodzik w pobli偶u drugiego prawego pokoju, aby przej艣膰 poziom.

Przygody Mruczka

Tom jest leniwym kotem domowym. Ale jego zwyczajne 偶ycie zmieni si臋, gdy na jego drodze stanie mysz o imieniu Micha艣. Szalona przygoda zabierze ich do Afryki, gdzie zmierza si臋 z kr贸lem zwierz膮t.

PoziomZagadkaOdpowied藕 / rozwi膮zania
1 To jest Mruczek, spr贸buj si臋 z nim zaprzyja藕ni膰.Pog艂aszcz Mruczka, powoli pocieraj膮c jego twarz, aby u艣miechn膮艂 si臋, a tw贸j poziom zostanie zaliczony.
2Szuka czego艣 do jedzenia.Przeci膮gnij jab艂ka z talerza, a zobaczysz kawa艂ek mi臋sa, a nast臋pnie przeci膮gnij mi臋so blisko twarzy kota, aby przej艣膰 poziom.
3To niesprawiedliwe! Mruczek te偶 chce troch臋 ryby!Kliknij telewizor, aby zmieni膰 kana艂, a gdy jego dziecko si臋 rozproszy, przeci膮gnij ryb臋 do kota, aby przej艣膰 poziom.
4Tom chce najwi臋kszy k艂臋bek.Przeci膮gnij wszystkie kulki na siebie, aby je po艂膮czy膰, a tym samym kulka sta艂a si臋 wi臋ksza.
5Pan Mruczka jest z艂y, 偶e mysz swobodnie biega sobie po domu.Przeci膮gnij balon blisko twarzy m臋偶czyzny, aby m贸g艂 nape艂ni膰 go powietrzem, a balon mo偶e si臋 powi臋kszy膰, zr贸b to 2-3 razy, a偶 balon wybuchnie, a d藕wi臋k obudzi Mruczka. Teraz przeci膮gnij Mruczka blisko myszy, aby przej艣膰 poziom.
6Mysz jest g艂odna, nakarm j膮 serem.Mo偶esz obr贸ci膰 misk臋 do g贸ry nogami, a nast臋pnie szybko przeci膮gn膮膰 misk臋 w g贸r臋 i w d贸艂, aby ser m贸g艂 spa艣膰, a Tw贸j poziom zostanie zaliczony.
7Pom贸偶 im uciec z domu.Naci艣nij pilota telewizora, aby obudzi膰 faceta, a kiedy on wstanie, aby wy艂膮czy膰 telewizor, przeci膮gnij kubek z wod膮 na kanap臋, aby zmok艂a. Teraz, gdy zdejmie spodnie i wyjdzie z pokoju, wyci膮gnij klucze z kieszeni spodni i otw贸rz drzwi, aby przej艣膰 poziom.
8Musz膮 przej艣膰 na drug膮 stron臋, ale psy s膮 bardzo niebezpieczne.Potrz膮艣nij urz膮dzeniem, aby zrzuci膰 zwierzaka ze 艣mietnika, a nast臋pnie zdejmij pokrywk臋 kosza na 艣mieci i przeci膮gnij z niej ko艣膰 i umie艣膰 j膮 na 艣rodku drogi, aby psy walczy艂y ze sob膮.
9Jest bardzo zm臋czony, ale musi ju偶 i艣膰!Przytrzymaj palec na mi臋sie i przeci膮gnij go w pobli偶u kota, aby m贸g艂 poczu膰 zapach jedzenia i to go obudzi.
10Mruczek zakocha艂 si臋 od pierwszego wejrzenia, pom贸偶 mu zdoby膰 serce wybranki.Przeci膮gnij klucze z kieszeni policjanta i wyjmij z klatki psa, teraz przeci膮gnij mysz blisko tylnej nogi 艂awki, a mysz z艂amie nog臋, a cz艂owiek i jego czekolada spadn膮, teraz przeci膮gnij t臋 czekolad臋 do bia艂ego kota przej艣膰 poziom.
11Potrzebuj膮 przebrania, aby dosta膰 si臋 do samolotu.Najpierw we藕 wiadro z wod膮 i polej wod膮 pod policjantem, a nast臋pnie stuknij w baga偶 i zmu艣 Toma do noszenia kurtki i przynie艣 mysz kobiecie na 艂awce, kt贸ra j膮 przestraszy, a jej kapelusz podniesie si臋, we藕 ten kapelusz i daj Tomowi, aby przeszed艂 poziom.
12Samolot musi przelecie膰 przez stref臋 gro藕nych turbulencji.Spr贸buj wyr贸wna膰 samolot, przesuwaj膮c telefon do g贸ry nogami i odwrotnie, aby przej艣膰 poziom.
13Zr贸b co艣, 偶eby poprawi膰 im komfort lotu.Przenie艣 baga偶 na lewo i zamknij siedzenie faceta przed Tomem. Przeci膮gnij 艣mierdz膮ce skarpetki od m臋偶czyzny z pierwszego rz臋du i przenie艣 je blisko faceta obok Toma, aby go obudzi膰.
14Wykupi艂 z艂y lot! Przelatuj膮c nad Afryk膮 musz膮 skoczy膰 w d贸艂.Wykonuj drabin臋 z chmur, uk艂adaj膮c je w kolejno艣ci, teraz kliknij Toma, aby przeskoczy膰 po chmurach, aby przej艣膰 poziom.
15Ma艂pa porwa艂a Michasia, z艂ap j膮!Przeci膮gnij Mruczka i po艂贸偶 go na grzbiecie 偶aby, teraz spr贸buj przeci膮gn膮膰 li艣膰 lilii, a zobaczysz, 偶e pod ni膮 znajduj膮 si臋 trzy li艣cie lilii, wi臋c zr贸b przej艣cie tymi trzema li艣ciami lilii. Teraz kliknij na dziur臋 w pobli偶u ma艂py, aby usun膮膰 z niej robaka, a 偶aba przeskoczy po li艣ciach i przeniesie Mruczka.
16Mruczek musi z艂apa膰 t臋 niegrzeczn膮 ma艂p臋.Przenie艣膰 kota do ma艂py, a偶 ta ucieknie pod drzewo. Teraz postaw kota w lewym, g贸rnym rogu ekranu i tapnij na kokosa, aby zrzuci膰 ma艂pie go na g艂ow臋.
17Jak przejd膮 przez t臋 gor膮c膮 pustyni臋?Przeci膮gnij pi贸ro z s臋pa i zbli偶 je do s艂o艅ca, aby mog艂o si臋 zapali膰, teraz przeci膮gnij p艂on膮ce pi贸ro do drewna na ognisko, aby utworzy膰 chmur臋 dymu, a nast臋pnie przeci膮gnij t臋 chmur臋 nad s艂o艅ce, aby min臋艂y upa艂y .
18Kot i mysz s膮 g艂odni, a lwi膮tko zajada si臋 soczystym mi臋sem!Przeci膮gnij kamienie ze wszystkich miejsc i zakryj wszystkie otwory opr贸cz dziury w pobli偶u szczeniaka, teraz kliknij na kreta, aby zbli偶y艂 si臋 do szczeniaka, a to przestraszy go, teraz przeci膮gnij mi臋so i umie艣膰 je nad kotem, aby przej艣膰 poziom.
19Lwy s膮 z艂e z powodu incydentu z lwi膮tkiem i nasi bohaterowie musz膮 si臋 ukrywa膰.Potrz膮艣nij urz膮dzeniem, aby spad艂y li艣cie drzewa, teraz przeci膮gnij Mruczka i mysz jeden po drugim w li艣cie, gdy lwy patrz膮 na lewo, aby przej艣膰 poziom.
20Lwy rzuci艂y si臋 za nimi w po艣cig i musz膮 si臋 przedosta膰 na drug膮 stron臋!Przeci膮gnij hipopotama i po艂贸偶 go na drzewie kokosowym, teraz przeci膮gnij drzewo w prawo i pu艣膰 je, aby hipopotam m贸g艂 powali膰 偶yraf臋 i Tom m贸g艂 si臋 po niej przedosta膰 na drug膮 stron臋.
21Te wilki te偶 pracuj膮 dla kr贸la!Przeci膮gnij ptaka nad g艂ow臋 s艂onia i stukaj na ptaka p贸ki nie upu艣ci kamienia na jego g艂ow臋, a nast臋pnie przeci膮gnij mysz w pobli偶u s艂onia, aby go przestraszy膰, a s艂o艅 usunie wilki.
22Pom贸偶 im uciec!Kiedy Tom i mysz przejd膮 przez most, potrz膮艣nij urz膮dzeniem, aby lew m贸g艂 spa艣膰 w przepa艣膰.
23Potrzebuj膮 sojusznika.Przeci膮gnij os艂a przed kraba, a on kopnie byka, a to obudzi byka, a nast臋pnie zobaczysz banana pod bykiem, teraz przeci膮gnij te banany i daj szympansowi, aby sta艂 si臋 sprzymierze艅cem.
24Uwa偶aj! W臋偶e wyczuwaj膮 strach!Przeci膮gnij tekst "strach" z zadania i w艂贸偶 go do ognia, a pojawi si臋 zielony dym, teraz przeci膮gnij go nad lwi膮tko, aby przej艣膰 poziom.
25Banany by艂y pyszne, wi臋c goryl postanowi艂 walczy膰 dla ciebie.Dotknij 偶贸艂wia, nast臋pnie przeci膮gnij go nad g艂ow臋 goryla, a nast臋pnie przytrzymaj palec na r臋ce goryla przez 2 sekundy, aby uczyni膰 j膮 pot臋偶n膮, teraz kliknij walk臋, aby przej艣膰 poziom.
26Pom贸偶 im pokona膰 kr贸la.Najpierw przeci膮gnij goryla na grzyba, a nast臋pnie pu艣膰 go, aby kr贸l lew zszed艂 o jeden stopie艅. Teraz przeci膮gnij kij z drzewa i w艂贸偶 go do dziury po艣rodku kamienia, aby kr贸l m贸g艂 przedosta膰 si臋 na ziemi臋. I na koniec przeci膮gnij jab艂ka z drzewa i nakarm dzik膮 艣wini臋, a po zjedzeniu jab艂ek 艣winka pu艣ci b膮ka i kr贸l padnie.

艁owca potwor贸w Bernard

Bernard jest zawodowym 艂owca potwor贸w, ale czeka go ci臋偶ki dzie艅, bo W艂adca Mroku wypu艣ci艂 na miasto wszystkie swoje s艂ugi. Pom贸偶 Bernardowi pokona膰 bestie w tej ekscytuj膮cej przygodzie.

PoziomZagadkaOdpowied藕 / rozwi膮zania
1Potwory przypu艣ci atak na miasto! Obud藕 Bernarda.Przeci膮gnij zas艂ony w prawo lub w lewo, aby je otworzy膰, a nast臋pnie przeci膮gnij na niego kurtk臋, kapelusz i kusz臋, aby przej艣膰 poziom.
2Jeden z nich jest wampirem. Jak go zidentyfikowa膰?Przeci膮gnij desk臋 z gwo藕dziem w pobli偶u d艂oni kobiety z kusz膮, a pojawi si臋 kropla krwi. Przeci膮gnij teraz kropl臋 krwi w pobli偶u ka偶dego faceta, aby dowiedzie膰 si臋, kt贸ry z nich jest wampirem.
3Gdzie jest wampir?Przesu艅 w lewo ekran, a zobaczysz wampira.
4No nie! Wampir znowu si臋 ukrywa!Jest facet z sztandarem, przeci膮gnij z niego s艂owo 鈥瀌armowe鈥 i umie艣膰 je przed napisem hotdogi, aby uczyni膰 je darmowymi, aby wszyscy ludzie podeszli do niego, a wampir pozosta艂 sam.
5Upoluj wampira!Przeci膮gnij beczk臋 z olejem i umie艣膰 j膮 przed 艣cian膮, a nast臋pnie wystrzel z 艂uku, by wysadzi膰 ca艂y obszar.
6Zombie atakuj膮!Strzelaj, gdy 偶贸艂ty kursor znajdzie si臋 w zielonym obszarze, aby zabi膰 wszystkie zombie.
7Bernard jest otoczony przez zombie, Uratuj go!Otw贸rz pokryw臋 w艂azu, przesuwaj膮c po niej palcem. Zombie pod膮偶膮 za Bernardem, wi臋c umiej臋tnie go przesuwaj, aby wszystkie zombie wpad艂y do w艂azu.
8Zabrak艂o mu be艂t贸w do kuszy. Spr贸buj ich pokona膰 jednym strza艂em.Ustaw g艂owy w prostej linii przed strza艂膮 i dotknij kuszy, aby strzeli膰.
9Bernard musi wr贸ci膰 do domu, 偶eby uzupe艂ni膰 amunicje.Mo偶esz przesun膮膰 palcem w lewo lub w prawo, aby przenie艣膰 pojazd bez zabijania 偶adnego cywila.
10Profesor M贸zgowiecki znalaz艂 lekarstwo, kt贸re mo偶e zatrzyma膰 hord臋.Przeci膮gnij spray od profesora i umie艣膰 nad chmur膮, aby pada艂 na zombie, dotykaj膮c dwukrotnie chmurki.
11Co tym razem?! Gigantyczny paj膮k!Powi臋ksz kapcie, aby by艂y tak du偶e jak paj膮k, teraz u偶yj ich, aby zabi膰 paj膮ka.
12Bernard musi dosta膰 si臋 na g贸r臋, 偶eby uratowa膰 kobiet臋.Naci艣nij drzwi samochodu, aby je otworzy膰, a nast臋pnie umie艣膰 Bernarda na tylnej masce samochodu, a nast臋pnie kliknij czerwony przycisk, aby przelecia艂 nad budynkiem.
13Uratuj kobiet臋!Poci膮gnij jednocze艣nie rami臋 kobiety i ogon wilko艂aka, aby przej艣膰 poziom.
14Pokonaj wilko艂aka.Mo偶esz przeci膮ga膰 Bernarda w g贸r臋, gdzie mo偶e zestrzeli膰 wszystkie trzy 偶ycia jednym strza艂em.
15Mumia atakuje Bernarda!Przeci膮gnij banda偶 mumii, w kierunku drzwi, a zombie zostanie bez banda偶a, teraz strzel z 艂uku, aby przej艣膰 poziom.
16Zastrzel potwory.Nie strzelaj do Toma i strzelaj do wszystkiego, co si臋 pojawi, a nast臋pnie stuknij trzy razy w du偶e pude艂ko, aby zobaczy膰 najwi臋kszego zombie, teraz strzelaj, aby przej艣膰 poziom.
17Co za dzie艅! A teraz jeszcze musi zmierzy膰 si臋 z trollem!Kiedy troll stanie pod fortepianem, potrz膮艣nij urz膮dzeniem, aby spad艂 on na trolla.
18Zbli偶aj膮 si臋 kolejni wrogowie.Mo偶esz zabi膰 wilki za pomoc膮 艂uku, ale aby zabi膰 szkielet, strzel w zamek klatki, aby pies zako艅czy艂 akcje.
19Bernard jest w tarapatach. Pom贸偶 mu pokona膰 te wszystkie szkielety.Obr贸膰 urz膮dzenie w praw膮 stron臋, aby samoch贸d m贸g艂 zmia偶d偶y膰 je wszystkie naraz.
20Bernard z艂apa艂 potwora i mus si臋 dowiedzie膰, kto jest ich przyw贸dc膮.Przesu艅 dr膮偶ek i przeci膮gnij go nad potworem, aby go rozpali膰, teraz przeci膮gnij go z powrotem, aby rozpali膰 ogie艅, a ten ogie艅 stworzy cie艅 Bernarda. Teraz przeci膮gnij ogie艅 w pobli偶u Bernarda, aby jego cie艅 sta艂 si臋 wystarczaj膮co du偶y, aby przestraszy膰 potwora.
21Tam jest! 呕eby powstrzyma膰 ataki potwor贸w. Bernard musi pokona膰 w艂adc臋 Mroku.Pies mo偶e zabija膰 szkielety, a ka艂u偶a wodna mo偶e zabija膰 mumie, wi臋c przeci膮gnij psa, aby zabi艂 szkielety i spraw, aby mumia dosta艂a si臋 na wod臋, aby j膮 zabi膰. Jak wi臋c zabi膰 Czarnego Pana? W tym pokoju wida膰 otwory wentylacyjne, kt贸re mog膮 przekierowa膰 kul臋 ognia do Czarnego Pana, wi臋c spr贸buj przekierowa膰 kul臋 ognia do W艂adcy Ciemno艣ci, umieszczaj膮c Bernarda w pobli偶u otworu wentylacyjnego. Dwa trafienia z kuli ognia mog膮 zabi膰 Mrocznego W艂adc臋.

Agent Kowalski

PoziomZagadkaOdpowied藕 / rozwi膮zania
1Gdzie jest Agent Kowalski?We藕 marker z szafy i przesu艅 po okularach, a偶 b臋d膮 czarne. Na艂贸偶 okulary na kolesia.
2Agent otrzyma艂 podejrzan膮 przesy艂k臋.Najpierw otw贸rz sejf i dotknij paczki, aby j膮 otworzy膰, teraz przeci膮gnij bomb臋 do sejfu i zamknij go, aby przej艣膰 poziom.
3Sprawdzimy, czy paczka nie zawiera jaki艣 wskaz贸wek.Wpisz 1792
4Agent musi znale藕膰 posesje nr 1792Zatrzymaj samoch贸d na 17_2 i przeci膮gnij 鈥9鈥 z prawego domu i umie艣膰 j膮 w pustym miejscu w 17_2, aby przej艣膰 poziom.
5Dom wygl膮da na opuszczony! Spr贸bujmy znale藕膰 jakie艣 tropy.Spr贸buj przeci膮ga膰 rzeczy w pokoju, a odkryjesz 3 przedmioty, kliknij na nie, aby przej艣膰 poziom.
6To by艂a pu艂apka! Trafili艣my na bomb臋.Za bomb膮 jest wskaz贸wka, spr贸buj j膮 wyci膮gn膮膰. Teraz przetnij niebieski przew贸d, gdy sekundy mieszcz膮 si臋 w przedziale 20鈥30, a czerwony, gdy czas wynosi 0鈥20 sekund.
7Po powrocie do biura agent chce zbada膰 znalezione przedmioty.Przeci膮gnij p臋dzel i zanurz go w pudrze, a nast臋pnie u偶yj go na przedmiotach, aby znale藕膰 odciski palc贸w.
8Wszystkie 艣lady prowadz膮 do 艂ysego m臋偶czyzny z blizn膮 na oku. Przeci膮gnij wentylator w pobli偶e ostatniego faceta z bia艂ymi w艂osami, a sztuczne w艂osy znikn膮. Teraz zdejmij mu okulary, aby przej艣膰 poziom.
9Kowalski musi z艂apa膰 uciekaj膮cego m臋偶czyzn臋. W艂膮cz zielone 艣wiat艂o wciskaj膮c prze艂膮cznik (kliknij na skrzynk臋 obok 艣wiate艂 dwa razy), a samoch贸d uderzy w przest臋pc臋 i Kowalski b臋dzie m贸g艂 go z艂apa膰.
10M臋偶czyzna mia艂 przy sobie zaszyfrowan膮 wiadomo艣膰. Spr贸buj j膮 rozgry藕膰. Przeci膮gnij wszystkie wielkie litery z papieru i spr贸buj u艂o偶y膰 nazw臋 鈥濫DEK鈥 i prze艣lij j膮, aby przej艣膰 poziom.
11Kowalski mus przes艂ucha膰 m臋偶czyzn臋 i dowiedzie膰 si臋 kim jest Edek.Spr贸buj zdj膮膰 mu buty i u偶yj p臋dzla do 艂askotania palc贸w u n贸g, aby roz艣mieszy膰 go, dop贸ki nie powie prawdy.
12Kowalski musi si臋 dosta膰 do rezydencji Edka Zgredka, 偶eby pozna膰 jego plany.Kiedy pierwszy facet na niego nie patrzy, przeci膮gnij go do beczki, a kiedy drugi si臋 odwr贸ci, przeci膮gnij go do okna, aby przej艣膰 poziom.
13Jak w艂膮czy膰 tego laptopa?Najpierw przesu艅 w lewo 艣wiecznik, aby znale藕膰 ukryty sejf, a nast臋pnie dotknij sejfu, aby go otworzy膰 i u偶yj przesu艅 identyfikator na laptopa, aby przej艣膰 poziom.
14Kowalski musi zhakowa膰 komputer 偶eby si臋 zalogowa膰. Stuknij w czarn膮 kropk臋, aby obr贸ci膰 linie, i przeci膮gnij linie z lewego g贸rnego rogu, aby uko艅czy膰 drug膮 lini臋, a nast臋pnie przycisk zmieni kolor na zielony, kliknij zielony przycisk, aby przej艣膰 poziom.
15Kowalski zosta艂 przy艂apany, a nie zabra艂 z domu broni!Przeci膮gnij Kowalskiego i postaw go po艣rodku tych go艣ci, a kiedy wystrzel膮, przenie艣 go stamt膮d, aby przej艣膰 poziom.
16Kowalski musi uciec z rezydencji. Najpierw dotknij czerwonego przycisku, aby otworzy膰 bramy, a nast臋pnie przeci膮gnij kawa艂ek metalu ukryty w trawie i przebij opony z艂ych facet贸w (drugie auto), aby przej艣膰 poziom.
17Kowalski odkry艂, 偶e Edek pod艂o偶y艂 bomb臋 w piwnicy wie偶owca. Znajd藕 j膮.U偶yj skanera, aby znale藕膰 pozycj臋 bomby na 艣rodku 艣ciany, a nast臋pnie przeci膮gnij m艂ot w tym miejscu, aby rozbi膰 艣cian臋.
18Edek pr贸buje uciec helikopterem, zatrzymaj go!Przesu艅 palcem w g贸r臋 lub poci膮gnij budynek do g贸ry, aby zatrzyma膰 helikopter, a nast臋pnie z艂am lew膮 nog臋 zbiornika wody, aby przej艣膰 poziom.
19Kowalski musi dosta膰 si臋 na d贸艂, 偶eby zmierzy膰 si臋 z Edkiem.Stuknij w parasol, a nast臋pnie daj go Kowalskiemu i przeci膮gnij go na lew膮 stron臋 poza budynek, aby przej艣膰 poziom.
20Pora na ostateczne starcie pomi臋dzy Agentem Kowalskim i Edkiem Zgredkiem. Mo偶esz zgi膮膰 Kowalskiego w prawo, aby unikn膮膰 pocisku, a te 偶elazne skrzynki mog膮 odbija膰 kule, wi臋c po prostu umie艣膰 je jeden na drugim, aby utworzy膰 wie偶臋, a kiedy wystrzeli kul臋, po prostu zgnij go, a偶 kula wr贸ci do Eddiego a tw贸j poziom zostanie rozwi膮zany.

Pechowa Pelagia

PoziomZagadkaOdpowied藕 / rozwi膮zania
1Pelagia chcia艂aby wybra膰 si臋 dzi艣 na ryby.Zdejmij sk贸rk臋 banana z pod艂ogi, a nast臋pnie przeci膮gnij szmatk臋 ze sto艂u i wch艂o艅 wod臋, aby przej艣膰 poziom.
2Jej 艂贸dka nabiera wody!U偶yj wiadra, aby usun膮膰 wod臋, a nast臋pnie zobaczysz dziur臋 w 艂odzi, nast臋pnie wyci膮gnij korek z 艂odzi i zakryj otw贸r, aby przej艣膰 poziom.
3Pelagia wypad艂a z 艂贸dki, pom贸偶 jej!Przeci膮gnij rozgwiazdy z dna morza i umie艣膰 je na ko艅cach ka偶dej z macek (przy po艂膮czeniu z g艂ow膮), a nast臋pnie wyci膮gnij ka偶d膮 mack臋, aby przej艣膰 poziom.
4Ratunku, ona tonie!Przeci膮gnij kawa艂ek drewna z ziemi i daj go Pelagii, a nast臋pnie przesu艅 palcem w lewo i prawo, aby omin膮膰 kamienie, a tw贸j poziom zostanie zako艅czony.
5Wydosta艂a si臋 na brzeg, ale czy oddycha?Najpierw dotknij nosa 偶aby dop贸ki si臋 nie nadmie, a nast臋pnie przesu艅 j膮 w pobli偶e ust dziewczyny, aby przej艣膰 poziom.
6Ten nied藕wied藕 wygl膮da na zdenerwowanego!Przeci膮gnij dziewczyn臋 pod drzewo, a nast臋pnie potrz膮艣nij telefonem, a jab艂ko spadnie jej na g艂ow臋 i zemdleje. Nied藕wied藕 pomy艣li, 偶e nie 偶yje, a tw贸j poziom zostanie przekroczony.
7Pozb膮d藕 si臋 nied藕wiedzia.Poci膮gnij drzewo w d贸艂, a zobaczysz ul, teraz przeci膮gnij ul na nied藕wiedzia, aby przej艣膰 poziom.
8Nied藕wied藕 znikn膮艂, pora j膮 obudzi膰. Stuknij na ga艂膮藕, na kt贸rej siedzi ptak 2-3 razy, aby j膮 z艂ama膰. Teraz ptak usi膮dzie na innej ga艂臋zi nad dziewczyn膮. Teraz przeci膮gnij jagody w pobli偶e pyszczka ptaka, aby go nakarmi膰, a po zjedzeniu 3 jag贸d ptak b臋dzie na ni膮 sra艂 i to j膮 obudzi.
9Co za nieprzyjemna pobudka, teraz musi umy膰 twarz.Najpierw z艂贸偶 jej d艂onie u偶ywaj膮c dw贸ch palc贸w jednocze艣nie, teraz przeci膮gnij d艂onie wype艂nion膮 wod膮 w pobli偶e jej twarzy, aby j膮 umy膰, a nast臋pnie u偶yj li艣ci, aby wytrze膰 jej twarz, a Tw贸j poziom zostanie przekroczony.
10Pelagia zgubi艂a si臋 i jest bardzo g艂odna. Daj jej ulubiony owoc.Mo偶esz usun膮膰 li艣cie z drzewa przeci膮gaj膮c je, a nast臋pnie zobaczysz 2 kolejne owoce, teraz przeci膮gnij jeden i daj jej, aby przej艣膰 poziom.
11Pelagia znalaz艂a drog臋. Teraz musi z艂apa膰 stopa.Podnie艣 kciuk w g贸r臋, przesuwaj膮c w g贸r臋 palcem po jej kciuku, a nast臋pnie wyci膮gnij mi贸d z ula i po艂贸偶 go na jej d艂oni, a pszczo艂a ugryzie jej kciuk, a samoch贸d si臋 zatrzyma.
12Ci go艣ci s膮 jacy艣 podejrzani. Pelagia musi si臋 wydosta膰 z samochodu.Wyci膮gnij wszystkie puszki z samochodu, a zobaczysz hamulce, wi臋c przed u偶yciem hamulc贸w zapnij jej pasy i u偶yj hamulc贸w, aby przej艣膰 poziom.
13Pom贸偶 jej uciec przed tymi m臋偶czyznami. Przeci膮gnij ga艂膮藕 drzewa i umie艣膰 j膮 na kamieniu, aby si臋 ze艣lizgn膮艂, a nast臋pnie dotknij dziewczyny, aby podskoczy艂a, a tw贸j poziom zostanie przekroczony.
14Z oddali nadlatuje helikopter, ale pilot jej nie s艂yszy. Zabierz jedzenie z pyska obu koz艂贸w, a to sprawi, 偶e b臋d膮 w艣ciek艂e i b臋d膮 walczy膰 ze sob膮, a po tej walce, jednej kozie z艂amie si臋 r贸g, teraz przeci膮gnij ten r贸g w pobli偶e dziewczyny, aby przej艣膰 poziom.
15Helikopter rozbi艂 si臋 na o艣nie偶onych zboczach i jest jej okropnie zimno!We藕 艂opat臋 i przesuwaj j膮 po prawej po艂owie obrazy, aby pozby膰 si臋 艣niegu, a tw贸j poziom zostanie uko艅czony.
16Pom贸偶 jej obudzi膰 Eskimosa, aby poprosi膰 o pomoc.Najpierw obr贸膰 telefon w prawo, aby przesun膮膰 Eskimosa na bok, a nast臋pnie przeci膮gnij ryb臋 w pobli偶e p艂omieni, aby j膮 ugotowa膰, a nast臋pnie przeci膮gnij j膮 w pobli偶e ch艂opca, aby go obudzi膰.
17Uprzejmy Eskimos podwiezie j膮 do najbli偶szego lotniska.Najpierw u艂贸偶 pary ps贸w tego samego koloru, a nast臋pnie tapnij na prz贸d sa艅, aby przej艣膰 poziom.
18Pom贸偶 jej si臋 stamt膮d wydosta膰. Najpierw usu艅 chmur臋, aby znale藕膰 s艂o艅ce, a nast臋pnie przeci膮gnij s艂o艅ce w pobli偶e g贸r lodowych, aby si臋 stopi艂y, a potem statek kosmiczny zabierze j膮 w podr贸偶.
19Pozb膮d藕 si臋 tych kosmit贸w.Najpierw kliknij zielony przycisk trzy razy, aby powi臋kszy膰 szklan膮 kul臋, przeci膮gnij j膮 na twarz Pelagii i przeci膮gnij klucz dwa razy w pobli偶e szyby statku kosmicznego, a Tw贸j poziom zostanie zaliczony.
20Pom贸偶 jej wr贸ci膰 na Ziemi臋.Przeci膮gnij 偶贸艂t膮 planet臋 w pobli偶e statku kosmicznego, nie pozwalaj膮c, aby kamie艅 planety j膮 rozbi艂, tak, aby statek zacz膮艂 po niej orbitowa膰, a nast臋pnie przeci膮gnij inn膮 planet臋 nad 偶贸艂t膮, aby unios艂a statek kosmiczny, bez rozbicia, a po tym ziemska atmosfera we藕mie statek w swoj膮 grawitacj臋.

膯wiczenia z Celin膮

PoziomZagadkaOdpowied藕 / rozwi膮zania
1Celina ma ochot臋 na chipsy, ale nie mo偶e ich dosi臋gn膮膰. Przesuwaj jej rower w prawo uderzaj膮c szaf臋, a czipsy wpadn膮 do jej koszyka.
2Wykorzystaj jej mi艂o艣膰 do chips贸w, 偶eby zach臋ci膰 j膮 do biegania. Ruszaj paczk膮聽chips贸w dooko艂a, aby jej nie z艂apa艂a, a zm臋czy si臋 po kilku sekundach.
3Nie pozw贸l jej skorzysta膰 z windy.Najpierw dotknij przycisku windy, aby otworzy膰 drzwi, a nast臋pnie przeci膮gnij lask臋 dziadka i umie艣膰 go na 艣rodku bramy windy, aby musia艂a skorzysta膰 ze schod贸w.
4Pom贸偶 jej wej艣膰 po schodach.Przesu艅 j膮 palcem w g贸r臋 po schodach, na kt贸rych stoi, aby przej艣膰 do nast臋pnego stopnia i r贸b to samo, a偶 wejdzie na g贸r臋.
5Po wspinaczce stopy Celiny s膮 w strasznym stanie.Przesu艅 misk臋 pod jej nogi, a nast臋pnie otw贸rz lod贸wk臋 i przesu艅 dzbanek z wod膮 do miski.
6Celina szuka 艂atwego sposobu na spalenie kalorii. Najpierw wyci膮gnij szuflad臋 sto艂u, a nast臋pnie u偶yj zapalniczki, aby spali膰 s艂owo 鈥瀔alorie鈥, aby przej艣膰 poziom.
7Celina chce zacz膮膰 膰wiczy膰, ale nie wie jak.Spr贸buj zdj膮膰 ubrania z 艂贸偶ka, a zobaczysz dow贸d osobisty, daj go jej, a telefon jest za wiadrem, po prostu daj jej go, aby przej艣膰 poziom.
8Zacznijmy od 膰wicze艅 na bie偶ni.Najpierw zawi膮偶 jej sznurowad艂a, a nast臋pnie dotknij przycisku bie偶ni, aby sprawi膰, 偶e zacznie biec, a kiedy poczuje si臋 komfortowo z t膮 pr臋dko艣ci膮, ponownie dotknij bie偶ni, aby przyspieszy膰, a kiedy poczuje si臋 komfortowo z t膮 pr臋dko艣ci膮, r贸wnie偶 ponownie dotknij bie偶ni przyspieszy膰, a tw贸j poziom zostanie zako艅czony.
9Pilates jest 艣wietny na rozci膮ganie.Rozci膮gnij jej nogi i r臋ce na ko艂ka po rogach, aby przej艣膰 poziom.
10Celina musi si臋 pozby膰 niezdrowego jedzenia z kuchni.Wyci膮gnij niezdrowo wygl膮daj膮c膮 rzecz z lod贸wki i umie艣膰 j膮 w koszu na 艣mieci, a nast臋pnie rusz jej praw膮 r臋k膮, a zobaczysz wi臋cej 艣mieciowego jedzenia, pozb膮d藕 si臋 go, a tw贸j poziom zostanie rozwi膮zany.
11膯wiczenia na 艣wie偶ym powietrzu s膮 bardzo skuteczne.Przeci膮gnij hantle i w艂贸偶 je do jej d艂oni, a nast臋pnie powi臋ksz ksi臋偶yc, aby przej艣膰 poziom. (Nielogiczne)
12Celina bardzo wolno idzie, zach臋膰 j膮 do biegania!Za kamieniem znajduje si臋 klucz, przeci膮gnij kamienie, aby go znale藕膰, i u偶yj go, aby otworzy膰 zamek, a nast臋pnie przeci膮gnij kamie艅 w pobli偶u prawej g贸rnej cz臋艣ci drzwi, aby otworzy膰 drzwi, a Tw贸j poziom zostanie przekroczony.
13Dziewczyny s膮 tak dobre, 偶e Celina straci艂a zapa艂 do 膰wicze艅. Znajd藕 rozwi膮zanie.Usu艅 przeszkod臋 przy ci臋偶arze u g贸ry, a nast臋pnie umie艣膰 obci膮偶enie na hantle drugiej dziewczyny.
14Celina musi pod膮偶a膰 za wskaz贸wkami trenera.Kciuk w g贸r臋 oznacza, 偶e musi podnie艣膰 r臋ce, a kciuki w d贸艂 oznaczaj膮, 偶e musi skoczy膰, pom贸偶 jej to robi膰 w艂a艣ciwie, a uko艅czysz poziom.
15Celina potrzebuje wi臋cej motywacji do 膰wicze艅. Najpierw dotknij przycisku na smartfonie, a nast臋pnie kliknij wielokolorowy guzik, a nast臋pnie kliknij przycisk plusa, a nast臋pnie kliknij kilka razy czerwone serce, aby da膰 jej du偶o polubie艅, to doda jej troch臋 zach臋ty.
16Celina musi utrzyma膰 r贸wnowag臋. Poci膮gnij lub przesu艅 palcem w g贸r臋 na jej g艂owie i nogach, aby utrzyma膰 r贸wnowag臋 i r贸b to, a偶 osi膮gniesz cel.
17Znajd藕 spos贸b, aby zniech臋ci膰 j膮 do lod贸w.Przesu艅 palcem w lewo na torbie, aby przewr贸ci艂a si臋 na drog臋, a nast臋pnie przeci膮gnij ma艂y zielony owoc i w艂贸偶 go do lod贸w, aby nie lubi艂a lod贸w.
18Celina nie mo偶e zasn膮膰, zanim nie po膰wiczy. Stuknij prze艂膮cznik, aby w艂膮czy膰 艣wiat艂a i r贸b to wielokrotnie, a偶 wyjmie 偶ar贸wk臋. A potem otw贸rz szuflad臋 sto艂u i ponownie u偶yj 偶ar贸wki, a tw贸j poziom zostanie przekroczony.
19Celina jest ju偶 w ca艂kiem dobrej kondycji. Pora, 偶eby nabra艂a troch臋 masy mi臋艣niowej.Poci膮gnij g贸rn膮 rurk臋 do g贸ry, aby zmusi膰 j膮 do 膰wicze艅, a kiedy si臋 spoci, poci膮gnij j膮 z powrotem w d贸艂, a nast臋pnie r贸b to ponownie, a偶 nab臋dzie troch臋 mi臋艣ni.
20Celina ci臋偶ko trenowa艂a i wypracowa艂a zdrowy tryb 偶ycia. Czas na nagrod臋. Otw贸rz lod贸wk臋, a nast臋pnie przeci膮gnij mleko, truskawki i jagody na shaker, aby zrobi膰 zdrowy shake, a potem przesu艅 mikser obok niej i tw贸j poziom zostan膮 zaliczone.

Ucieczka z wi臋zienia

PoziomZagadkaOdpowied藕 / rozwi膮zania
1Andrzej zosta艂 fa艂szywie oskar偶ony i wsadzony do wi臋zienia. Robi膮 mu teraz zdj臋cia do kartoteki. Najpierw kliknij aparat, aby uchwyci膰 poz臋 z przodu, a nast臋pnie przesu艅 palcem w lewo na Andrzeju, aby go przesun膮膰, a nast臋pnie kliknij aparat, aby przej艣膰 poziom.
2Andrzej musi zapewni膰 sobie bezpiecze艅stwo w tym trudnym 艣rodowisku. Przeci膮gnij kapelusz od ch艂opca siedz膮cego na 艂awce, a nast臋pnie zast膮p go z bandan膮 faceta pod drzewem, a nast臋pnie przeci膮gnij t臋 bandan臋 na g艂ow臋 Andrzeja, aby go chroni膰.
3Zagrajmy w koszyk贸wk臋, 偶eby zdoby膰 popularno艣膰. Przeci膮gnij pi艂k臋 do koszyk贸wki w r臋ce Andrzeja, a nast臋pnie tapnij na niego, gdy skoczy najwy偶ej, aby trafi膰 w kosz.
4Andrzej potrzebuje zjedna膰 sobie przyjaci贸艂, 偶eby zaplanowa膰 ucieczk臋.Klikaj na dr膮偶ki, aby spad艂y na ziemi臋, a nast臋pnie przeci膮gnij ko艂a i umie艣膰 je na dr膮偶ku, zr贸b hantle i daj je facetowi obok drzewa. Teraz daj ksi膮偶k臋 facetowi na 艂awce, aby przej艣膰 poziom.
5Andrzej potrzebuje tego d艂uta.Przeci膮gnij p膮czki i daj facetowi z chlebem, a nast臋pnie przeci膮gnij d艂uto w pobli偶u chleba, aby ukry膰 go w 艣rodku, a nast臋pnie przeci膮gnij ten chleb w pobli偶u Andrzeja, aby przej艣膰 poziom.
6Andrzej musi wykopa膰 dziur臋 d艂utem.Przytrzymaj palec na zdj臋ciu na 艣cianie, aby zrobi膰 dziur臋 i przesta艅 kopa膰, gdy nadejdzie policjant, a tw贸j poziom zostanie rozwi膮zany.
7Andrzej musi jako艣 ukry膰 d艂uto.Przeci膮gnij d艂uto do toalety, a nast臋pnie zamknij klap臋 kibelka, aby przej艣膰 poziom.
8Wykop tunel, 偶eby uciec.Najpierw przeci膮gnij t臋 bia艂膮 kostk臋 nad pierwszego policjanta, a nast臋pnie przytrzymaj dotknij Andrzeja, aby kopa膰, a kiedy dotrze do drugiego policjanta, przesu艅 t臋 kostk臋, aby zatrzyma膰 ruch drugiego policjanta i przytrzymaj dotknij Andrzeja, aby kopa膰 i poziom zostanie rozwi膮zany.
9Andrzej musi otworzy膰 te drzwi.Najpierw przeci膮gnij d艂uto w pobli偶e zamka, a nast臋pnie przesu艅 spr臋偶yn臋 w g贸r臋 w kolejno艣ci 2-4-3-1, aby przej艣膰 poziom.
10Pierwsza pr贸ba zako艅czy艂a si臋 niepowodzeniem. Aby rozpocz膮膰 sw贸j nowy plan, Andrzej musi przez przez ten punkt kontrolny.Najpierw otw贸rz pokryw臋 czteroko艂owego w贸zka, a nast臋pnie wyjmij z niego wszystkie pude艂ka, a nast臋pnie przeci膮gnij Andrzeja do 艣rodka, aby przej艣膰 poziom.
11Andrzej potrzebuje tego 艣rubokr臋ta.Przeci膮gnij mi臋so w pobli偶e buzi przyjaciela, a nast臋pnie przesu艅 pozosta艂膮 ko艣膰 w pobli偶u 艣rubokr臋ta, aby zast膮pi膰 go ko艣ci膮, a nast臋pnie przeci膮gnij 艣rubokr臋t do d艂oni Andrzeja, aby przej艣膰 poziom.
12W celi jest ukryty kana艂, kt贸ry Andrzej mo偶e otworzy膰 za pomoc膮 艣rubokr臋ta. Gdy w pobli偶u nie ma policjant贸w, przesu艅 muszle klozetow膮 w lewo, a nast臋pnie przeci膮gnij 艣rubokr臋t w pobli偶e p艂ytki, aby odkr臋ci膰 艣rub臋, a po odkr臋ceniu 艣ruby umie艣膰 kibelek w jego rzeczywistym miejscu, aby policjanci nie mogli Ci臋 zauwa偶y膰. A kiedy policjant贸w nie ma w pobli偶u, powt贸rz ten sam proces jeszcze trzy razy, aby przej艣膰 poziom.
13Andrzej musi porusza膰 si臋 kana艂ami wentylacyjnymi. Umie艣膰 ceg艂y jak na obrazku, a nast臋pnie tapnij na Andrzeja.
14Drzwi mo偶na otworzy膰 za pomoc膮 prze艂膮cznik贸w.Stuknij w dziurk臋 myszy, a mysz przestraszy pracownika, a pracownik pozostawi wskaz贸wk臋. Naci艣nij prze艂膮czniki w kolejno艣ci na jak膮 wskazuj膮 znaki 鈥瀤鈥 na papierze, aby otworzy膰 drzwi .
15Andrzej musi uwolni膰 swoich dw贸ch znajomych.Uwolnij trzeciego wi臋藕nia, dotykaj膮c czarnego przycisku nad nim, gdy jeden ze stra偶nik贸w jest przy drzwiach. Nast臋pnie omi艅 drugiego stra偶nika i otw贸rz cel臋 obu jego przyjaci贸艂, klikaj膮c czarne przyciski, aby przej艣膰 poziom.
16Pom贸偶 im dosta膰 do drzwi na g贸rze.Najpierw umie艣膰 bia艂膮 kostk臋 przy 艣cianie, a nast臋pnie po艂贸偶 kolejne osoby na sobie, aby uzyska膰 odpowiedni膮 wysoko艣膰, a teraz kliknij lin臋, aby przej艣膰 poziom.
17Pom贸偶 im znale藕膰 spos贸b na omini臋cie stra偶nik贸w.Przeci膮gnij pa艂eczk臋 i uderz ni膮 policjanta po lewej, a nast臋pnie przeka偶 j膮 drugiemu policjantowi, aby walczyli ze sob膮.
18Pom贸偶 im przej艣膰 przez drzwi.Najpierw dotknij skrzynki elektrycznej, a nast臋pnie kliknij czerwony przycisk, aby otworzy膰 bram臋, a kiedy brama si臋 otworzy, przeci膮gnij pierwszego go艣cia pod bram臋, aby j膮 z艂apa膰, aby inni te偶 mogli przej艣膰.
19Znajd藕 spos贸b na zatrzymanie goni膮cych ich stra偶nik贸w, 偶eby Micha艂 m贸g艂 otworzy膰 drzwi wyj艣ciowe. Najpierw usu艅 szare p艂ytki i otw贸rz szaf臋, aby znale藕膰 艂opat臋, a nast臋pnie u偶yj tej 艂opatki, aby wykopa膰 dziur臋, a nast臋pnie ukryj je ponownie za pomoc膮 tych p艂ytek i poczekaj, a偶 przyjd膮 stra偶nicy, a tw贸j poziom zostanie rozwi膮zany.
20Pom贸偶 im dotrze膰 do lasu.Dotknij ekranu, aby przesun膮膰 i zatrzyma膰 ludzi ukrytych w trawie, wi臋c ruszaj si臋 wtedy, gdy nie pada na nich 艣wiat艂o lub policjanta nie ma w pobli偶u, i r贸b to, a偶 dotr膮 do lasu.

Gry podobne