Brain Blow: Odpowiedzi i rozwiązania do poziomów od 1 do 301

Gry logiczne to doskonały sposób na sprawdzenie swojego sprytu, cierpliwości i umiejętności nieszablonowego myślenia. Jednym z najbardziej wymagających, a zarazem satysfakcjonujących tytułów w tej kategorii jest Brain Blow – mobilna gra pełna podchwytliwych zagadek, które niejednokrotnie potrafią zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych graczy.
Brain Blow wyróżnia się na tle innych gier logicznych dzięki unikalnemu podejściu do łamigłówek – rozwiązania często są nieoczywiste i wymagają wyjścia poza standardowe schematy myślowe. Nie wystarczy po prostu znać odpowiedzi – trzeba umieć patrzeć na zagadkę z różnych perspektyw, testować różne możliwości i wykorzystywać kreatywność w praktyce. Niektóre poziomy mogą Cię zaskoczyć swoją prostotą, inne z kolei będą wymagały dłuższego zastanowienia się nad nietypowym rozwiązaniem.
Niezależnie od tego, czy właśnie zaczynasz swoją przygodę z Brain Blow, czy utknąłeś na którymś z bardziej skomplikowanych poziomów – jesteśmy tutaj, aby pomóc! W tym poradniku znajdziesz kompletne odpowiedzi i rozwiązania do wszystkich 301 poziomów gry, dzięki czemu z łatwością poradzisz sobie z każdym wyzwaniem.
Nie wahaj się korzystać z tej listy, gdy napotkasz trudności – czasem nawet najbardziej bystre umysły potrzebują małej podpowiedzi, by ruszyć dalej. Teraz bez zbędnych ceregieli – zapraszamy do zapoznania się z pełnym zestawem rozwiązań do Brain Blow!
|
Poziom
|
Zadanie
|
Odpowiedź / rozwiązanie
|
|---|---|---|
| 51 | Znajdź marchewkę. | Przesuń palcem ziemie w dół ekranu. |
| 52 | Znajdź cyfrę 8. | ![]() |
| 53 | Papier powinien wygrać. | Przesuń kamienie na nożyce, a papier na kamienie. |
| 54 | Dotknij ważki nad tekstem! | Przesuń treść zadania pod ważkę (napis) i tapnij na ważkę. |
| 55 | Która szklanka jest naprawdę ze szkła? | Zrzuć je ze stołu, szklana się rozbije. |
| 56 | Znajdź ukryte gwiazdy. | Potrząśnij mocno telefonem. |
| 57 | Dotknij liczb poklei. | Kolejność: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
| 58 | Przejdź labirynt i dotrzyj do końca! | Obejdź go dookoła aby dojść do wyjścia, użyj strzałek. |
| 59 | Kto jest jego mamą? | Tapnij na jajko i wyjdzie kurczak. |
| 60 | Obudź nietoperza. | Przesuń słońce na dół poza ekran. |
| 61 | Pomóż babci przejść przez ulicę. | Przesuń ulicę za babcię. |
| 62 | Zapal trzecią lampę. | Zatrzymaj na lampie z numerem 4. |
| 63 | Dlaczego ten kot nie łapie myszy? | Bo to obrazek kota, pomniejsz go, a się przekonasz. |
| 64 | Pomóż chomikowi wcisnąć się do nory! | Tapnij kilka razy na jego policzki. |
| 65 | Jest za jasno, pomóż chłopcu iść spać. | Zmniejsz jasność w telefonie. |
| 66 | Nadmuchaj balon. | Powiększaj go palcami. |
| 67 | Pomóż wiewiórce zdobyć orzecha. | Połóż palec na lodzi, a się stopi, a później przesuń orzech na wiewiórkę. |
| 68 | Babcia musi przejść przez ulicę jeszcze raz. | Tapnij na światło obok babci i wybierz kolor zielony. |
| 69 | Znajdź robaka! | Przesuń napis „Znajdź robaka w dół”. |
| 70 | Znajdź Wielką Niedźwiedzicę. | Poruszaj misiem kilka razy, a pojawi się jego mama. |
| 71 | Pomóż włączyć toster! | Połóż palce na końcach przerwanego, czerwonego przewodu. |
| 72 | Ile lalek jest na ekranie? | 5 |
| 73 | Znajdź największy prostokąt. | Pomniejsz palcami obraz, a okaże się, że masz ogromy, biały prostokąt. |
| 74 | Znajdź największą gwiazdę na niebie. | Przesuwaj obraz nieba w lewo, a znajdziesz. |
| 75 | Umieść wszystkie kształty w ramkach! | Prostokąt zmieścisz w trapezie. |
| 76 | Nakarm mysz. | Przesuń jabłko z chmurki na mysz. aby ją nakarmić. |
| 77 | Tata idzie! Schowaj telefon! | Przytrzymaj palec na telefonie przez kilka sekund. |
| 78 | Znajdź kolor zielony. | Połącz kolory, aby uzyskać zielony. |
| 79 | Napisz słowo brain. | Przetestuj, który przycisk jaką literę generuje i napisz BRAIN. |
| 80 | Spakuj bagażnik na wakacje! | Przesuń przedmioty tak, aby były w bagażniku, ale się nie dotykały wzajemnie. |
| 81 | Znajdź kawę. | Kliknij na słowo „kawę”. |
| 82 | Znajdź kota! | Przesuń motek wełny w pobliże fotela, a kot sam wyskoczy. |
| 83 | Jak zbudować statek w butelce? | Potrząśnij telefonem. |
| 84 | Ugotuj zupę warzywną! | Wrzuć do garnka tylko warzywa. |
| 85 | Rozwiąż równanie! | Obróć ekran do góry nogami. |
| 86 | Pomóż dziecku zjeść loda. | Przesuń platformę drugą od góry w prawo, a strzałkami przesuń dziecko w lewo, aby spadło na loda. |
| 87 | Ile kotów jest w pokoju? | 5 |
| 88 | Ile pączków widzisz? | Przesuwaj pączki, aby pokazać ukryte, przesuń też guzik „Czysty” – jest pączków 12. |
| 89 | Ile ptaków siedzi na drzewie? | Potrząśnij telefonem, odpowiedź to 0. |
| 90 | Opróżnij szklankę. | Obróć telefon do góry nogami, aby wylać wodę. |
| 91 | Kto zabija? Rozwiąż zagadkę kryminalną! | Klikaj na lampę trzy razy, a okaze się, że to kobieta z nożem. |
| 92 | Chłopiec zgubił pieniążek! Gdzie on jest? | Tapnij na puszkę z jedzeniem dla psa, później daj je psu, a on zrobi kupę z monetą. |
| 93 | Znajdź niedźwiedzia! | Przesuń panienkę na ten podest na dole po lewej. |
| 94 | Pokonaj Johna w kółko i krzyżyk, aby kontynuować! | Tapnij dwoma palcami w prawy górny i dolny kwadrat jednocześnie. |
| 95 | Jaka jest najmniejsza liczba cięć potrzebna, aby pociąć koło na 8 równych części? | 1 |
| 96 | Pokonaj poziom. | Przesuń napis „Pokonaj poziom” aby stworzyć przejście. |
| 97 | Włącz światło! | Połóż jednocześnie palec na górnej części baterii, a drugi na dolnej części żarówki. |
| 98 | Traf w cel wszystkimi rzutkami. | Aby trafić w cel wszystkimi strzałkami, upewnij się, że żadna z nich nie dotyka się i przygotuj na losowe zmiany kierunku. |
| 99 | Naciśnij przycisk. | Przesuwaj strzałki, aż któraś się poruszy i pod nią będzie mały niebieski przycisk, naciśnij go. |
| 100 | Pomóż dziecku zasnąć. | Potrząśnij telefonem. |
|
Poziom
|
Zadanie
|
Odpowiedź / rozwiązanie
|
|---|---|---|
| 101 | Dotknij 10 razy czerwony kwadrat, a następnie dotknij zielony 5 razy. | Liczb tapnięcia na kwadrat, nie ufaj licznikom na ekranie. |
| 102 | Jeszcze raz ugotuj zupę warzywną. | Obróć telefon, aby z garnka wypadły brudne skarpety i dopiero teraz wrzucaj warzywa. |
| 103 | Nakarm prosiaczka. | Połaskotał świnię po brzuchu. Pojawi się prosię, przesuń na niej siano. |
| 104 | Zapal światełka na choince! | Pomniejsz cały ekran palcami. Na choinkę przesuń kanister, a później zapałki. |
| 105 | Włóż cztery jabłka do koszyka. | Potrząśnij urządzenie, a spadną 3 jabłka, następnie przesuń drzewo i tam znajdziesz kolejne. |
| 106 | Naciśnij czerwony przycisk! | Jednym palcem przytrzymaj przycisk, a drugim go naciśnij. |
| 107 | Czy szklanka jest do połowy pełna, czy pusta? | Tapnij dwa przyciski jednocześnie. |
| 108 | Uwolnij słonia! | Obróć telefon do góry nogami, a z garnka wypadnie klucz, użyg do do kłódki. |
| 109 | Popraw równanie. | Na 3-ciej piątce od lewej jest widoczna kreska, weź ją i przenieś na znak równości. |
| 110 | Która kostka jest niezapakowana? | 3 |
| 111 | Znajdź niewłaściwą kość. | Aby znaleźć niewłaściwą kostkę, dotknij tej, która ma siedem kropek po jednej stronie, ułożonych w kształcie litery H. Aby ją znaleźć przysuwaj kości do lustra, aby zobaczyć jej drugą stronę. Kliknij nie w kość, a w jej odbicie. |
| 112 | Jaki znak można wstawić między liczbę 4 i 5, aby otrzymać liczbę większą od 4, ale mniejszą od 5? | Przecinek |
| 113 | Ile jagód jest na obrazku? | 5 |
| 114 | Znajdź prawidłową odpowiedź. | Przesuń świnię po znaku równości w ostatnim równaniu. |
| 115 | Zdobądź kryształ! | Boczna igła do góry, czekaj aż spłynie lawa. Później górna igła w lewo i dolna w lewo. |
| 116 | Ile trójkątów jest na obrazku? | 7 |
| 117 | Odkręć jak najmniej kurków, aby poleciała woda. | ![]() |
| 118 | Wyjmij zabawkę z butelki. | Pomniejsz misia palcami i obróć do góry nogami telefon. |
| 119 | Kotek. | Pomasuj kotka po uszach palcem. |
| 120 | Dojdź do końca poziomu. | Obróć telefon do góry nogami, a pójdzie po suficie. |
| 121 | Zaparkuj samochód. | Pojedź maksymalnie w prawo, a znajdziesz ukryte miejsca parkingowe. |
| 122 | Znajdź wszystkie przedmioty na obrazku. | ![]() |
| 123 | Ochroń rakietę i przytrzymaj ją przez 15 sekund. | Przesuń słowo „Ochroń” na rakietę. |
| 124 | Wyjmij zdjęcie z książki. | Przechyl telefon na prawo. Tapnij na zdjęcie |
| 125 | Traf wszystkie szpilki na raz. | Powiększ palcami kulę i zbij je wszystkie. |
| 126 | Spraw, aby karty zniknęły. | Łap dowolne karty dwoma palcami i przyciągaj palce jakbyś chciał je złączyć na ekranie. |
| 127 | Wybierz największą liczbę. | Zaznaczaj po prostu większe wyniki. |
| 128 | Kontynuuj sekwencję. | Wpisz F. |
| 129 | Pomóż kotu wygrać. | Przesuń kota na miejsce kurczaka i wciśnij start. |
| 130 | Dobierzesz się do wszystkich słodyczy? | Przeciągnij palcem od jednej do drugiej dłoni. |
| 131 | Traf cel wszystkimi rzutkami jeszcze raz! | Powiększ koło, będzie prościej strzelać. |
| 132 | Traf do dołka. | Przechylaj telefon tak, aby kula stoczyła się do dołka. |
| 133 | Wpisz hasło. | 837 – aby odkryć liczbę musisz użyć przycisku podgłaszania dźwięku w telefonie. |
| 134 | Otwórz zamek krypteks. | Ustaw kolejne litery słowa Brain na krypteksie. |
| 135 | Napełnij kieliszek. | Użyj dwóch palców, aby podnieść i obrócić czajnik nad szklanką, z którego nalejesz wodę. |
| 136 | Naładuj telefon. | Podłącz swój telefon do ładowarki. |
| 137 | Odkręć jak najmniej kurków, aby poleciała woda. | ![]() |
| 138 | Znajdź wszystkie przedmioty na obrazku. | ![]() |
| 139 | Zaparkuj samochód. | Przesuń żółty samochód i zaparkuj na jego miejscu. |
| 140 | Załóż nogę na głowę. | Przesuń słowo „nogę” nad słowo „głowę”. |
| 141 | Która jest godzina? | Wpisz realną godzinę, odczytaj z zegarka (realnego) na telefonie. |
| 142 | Cisza, mama śpi! | Użyj przycisku do ściszania w telefonie. |
| 143 | Wygraj walkę! | Przesuń słowo „TY” nad głowę przeciwnika. Wciśnij przycisk z pięścią. |
| 144 | Znajdź wszystkie przedmioty na obrazku. | ![]() |
| 145 | Pokonaj potwora! | Weź gumkę i zetrzyj nią czerwony pasek życia nad potworem. |
| 146 | Wygraj w kółko i krzyżyk! | Przeciągnij kółko koło słowa TY na planszę, a kolejne stwórz tapnięciem palca. |
| 147 | Otwórz ponownie krypteks. | Ułóż wyraz SMART |
| 148 | Wpisz hasło. | Przesuń słowo „hasło” na ekran. |
| 149 | Wygraj w papier, kamień, nożyce. | Wybierz odpowiedni układ i potrząśnij telefonem. |
| 150 | Włam się do sejfu. | Aby otworzyć sejf, zwróć uwagę na wibracje telefonu podczas kręcenia. Wibruje coraz mocniej, gdy jesteś blisko właściwego miejsca na tarczy. Gdy tam będziesz, przesuń palcem w lewo, aby go otworzyć. |
|
Poziom
|
Zadanie
|
Odpowiedź / rozwiązanie
|
|---|---|---|
| 151 | Napełnij szklankę wodą. | Obracaj telefonem tak, aby woda spływała wprost do szklanki. |
| 152 | Przejdź labirynt. | Obracaj telefon tak, aby kula toczyła się do wyjścia. |
| 153 | Spróbuj powtórzyć melodie. | Wciśnij kolejno, 2, 3, 1, 4. |
| 154 | Przenieś liczby tak, aby powstało równanie. | (4+8)/3=4 drugą 4 weź z numeru poziomu |
| 155 | Pomóż bohaterowi dosięgnąć gwiazdy. | Przesuń do góry drugą platformę i skocz na nią. Następnie skocz w kierunku gwiazdy. |
| 156 | Przysuń kostkę do zielonej kuli. | Złap kulki dwoma palcami o obróć je. |
| 157 | W której szklance jest więcej wody? | Przesuń ekran w lewo i masz szklankę, którą szukasz. |
| 158 | Ile kwadratów jest na obrazku? | 27 |
| 159 | Skieruj kulkę do zielonego otworu. | Wystrzel kule i obróć telefon do góry nogami. |
| 160 | Obróć tę piramidę w trzech ruchach. | ![]() |
| 161 | Chyba brakuje jednego trybu. Spraw, aby piłka spadła z półki. | Słowo „trybu” przesuń jak na obrazku.
![]() |
| 162 | Napełnij szklankę wodą ponownie. | Tapnij kilka razy w pojemniczek z wodą, a pęknie i woda wleje się do szklanki. |
| 163 | Otwórz drzwi jeszcze raz. | Przesuń po dywaniku palcem w prawo, a znajdziesz właściwy klucz. Przesuń klucz na zamek drzwi. |
| 164 | Włożysz niedźwiedzia do pudełka? | Powiększ palcami pudełko i przesuń do niego misia. |
| 165 | Gdzie jest czarna owca? | Przesuń słowo „czarna” na dowolną owcę. |
| 166 | Wyślij zaszyfrowaną wiadomość. | Tapnij raz, znowy i znowu, teraz na kreskach przytrzymaj palec na ekranie i powtórz to na drugiej kresce, znowu tapnij i znowu tapnij. |
| 167 | Zegar stoi. Nakręć go. | Potrząśnij urządzeniem. |
| 168 | Ile kwadratów widzisz na ekranie? | 14 |
| 169 | Znajdź kota w ciemnym pokoju. | Żarówkę podpowiedzi z górnej części ekranu przesuń na środek. |
| 170 | Jeszcze raz pomóż naszemu bohaterowi dostać się do gwiazdy. | Przeskocz na drugą platformę i stań na prawej krawędzi. Teraz dwoma palcami obracaj w lewo całość struktury tak, aby gostek stał na krawędzi. |
| 171 | Policz świąteczne ozdoby. | 12 |
| 172 | Pomóż ciężarówce przejechać przez most. | Przytrzymaj palec na pęknięciu i wciśnij start. |
| 173 | Nakarm krokodyla. | Przesuń kropkę po prawej bardziej w prawo i przetnij lewą linię. Przesuń kropkę z mięsem lekko w lewo, aby krokodyl mógł je zjeść. |
| 174 | Połóż wszystkie figurki na polu tak, aby się nie krzyżowały. | Patrz na zdjęcie, pamiętaj że możesz obracać poprzez tapnięcia figury na ekranie.
![]() |
| 175 | Wpisz maksymalną liczbę. | 999 to największa liczba trzycyfrowa. |
| 176 | Dopasuj kolory w kwadracie do przykładu. | Przesuń mały kwadrat, który jest przykładem na ten duży i go powiększ palcami. |
| 177 | Zdobądź kryształ! | Zamień miejscami skrzynię i rycerza. Pociągnij prawą szpilę do góry. Wyjmij ją całkiem. Zrób to samo ze szpilą co jest na ukos. |
| 178 | Zapal świeczkę. | Przesuń świeczkę tak, aby knotem dotknęła słowo „zapal”. |
| 179 | Stuknij 100 | Przesuń czerwone kółko, pod nim jest kolejne z liczbą 100. |
| 180 | Ile telefonów na raz można ładować? | 4 |
| 181 | Wygraj walkę. | Przytrzymaj palcem pistolet przeciwnika i kliknij „Strzel” drugim palcem. |
| 182 | Zrób pizzę! | Rozkładaj kawałki po wszystkich kołach dopóki nie ułożysz na jednym z nich całości. |
| 183 | Ile liści jest na drzewie? | Potrząśnij urządzeniem a liście spadną. Policz pozostałe. 19 |
| 184 | Znajdź liczbę 9. | Tapnij na 9 w treści zadania. |
| 185 | Zbierz 4 jabłka. | Tapnij na napis „banan” i zmień go na „jabłko”. |
| 186 | Znajdź trzy fałszywe kart. | Przyjrzyj się kartom bądź klikaj w każdą. |
| 187 | Rozwiąż przykład. | Odsuń piłkę i filiżankę i rozwiąż. 11 |
| 188 | Połącz kropki w jedną linię. | Musisz jednym pociągnięciem przejść wszystkie linie nie powtarzając żadnej z nich. |
| 189 | Zapal zapałkę o draskę. | Potrzyj czubek zapałki i napis „draskę”. |
| 190 | Zapal lampę! | Podnieś czerwony przycisk, przesuń końcówkę kable pod niego i opuść przycisk, a prąd popłynie. |
| 191 | Przejdź labirynt. | Manewruj telefonem tak, aby kulka potoczyła się do wyjścia. |
| 192 | Znajdź kota! | Przesuń po ekranie palcem w prawo. |
| 193 | Ile telefonów na raz można ładować? | 11 |
| 194 | Kostka Rubika jeszcze raz. | Skręcaj i obracaj ją tak, aby suma liczby wyniosła 17. Po prostu przesuwaj, aż się uda. |
| 195 | Orzeł czy reszka? | Przesuń buton jeden na drugi i wciśnij. |
| 196 | Ustaw segmenty w kolejności rosnącej. | ![]() |
| 197 | Wyhoduj kwiat. | Przesuń słońce poza ekran, później zrób to samo z księżycem. Schowaj słońce za chmurę. |
| 198 | Dokończ rysowanie wieży! | ![]() |
| 199 | Spraw, że równanie będzie poprawne. | ![]() |
| 200 | Uruchom klepsydrę. | Obróć urządzenie. |
Brain Blow odpowiedzi do poziomów 201-250
|
Poziom
|
Zadanie
|
Odpowiedź / rozwiązanie
|
|---|---|---|
| 201 | Pomóż kotkowi pozbyć się drzazg. | Przytrzymaj palec na lodzie, a jak się rozpuści znajdziesz klucz do apteczki. Otwórz ją. Pęsetę przesuń na drzazgę. |
| 202 | Rozwiąż łamigłówkę. | Układaj puzzle, przesuwaj listę kawałków, zacznij od rogów i boków.
![]() |
| 203 | Umieść wszystkie figurki w kształcie litery T na planszy. | ![]() |
| 204 | Znajdź lewą rękę. | Przesuń ekran w lewo i tapnij na lewą rękę. |
| 205 | Pomóż wiewiórce dostać się do orzecha. | Przesuń trybik z górnej części ekranu nad napisem poziom, w brakujące miejsce. |
| 206 | Zagraj od nowa. | Kliknij na przycisk powtarzania poziomu. |
| 207 | Znajdź kartę, która pasuje do pierwszej poniżej. | Odkryj pierwszą kartę i przesuń ją na bok. |
| 208 | Zdobądź kryształ! | Wpuść lawę do wody. Zasłoń kolce po lewej. Opuśc rycerza i otwórz pozostałe przejścia, a strzałkami pokieruj go do diamentu. |
| 209 | Zrób półkole. | Przesuń koło poza ekran, aby tylko połowa była widoczna. |
| 210 | Przebij wszystkie balony. | Przesuwaj je wszystkie na słowo „Przebij”. |
| 211 | Złóż dinozaura | Podkładaj go po prostu, to nie trudne. |
| 212 | W której szklance jest więcej wody? | W trzeciej, wyjmij przedmioty ze szklanek, a się przekonasz. |
| 213 | Który balon pęknie pierwszy? | Kliknij niebieski i przytrzymaj palcami pozostałe balony. |
| 214 | Wytrząśnij pięć cukierków. | Otwórz pojemnik. Obróć urządzenie i potrząsaj dopóki nie wypadnie ich 5. |
| 215 | Przesuń poziomą linię na prawo, aby robak mógł iść od razu do góry, a później przesuń go do góry i prawo. | |
| 216 | Obudź słonia. | Trzymaj palec na trąbie dopóki się nie zbudzi. |
| 217 | Zapal wszystkie lampy. | ![]() |
| 218 | Wystrzel rakietę. | Wpisz 10 i wciśnij OK. |
| 219 | Dostań się do kwiatka. | Przewróć telefon na lewo i tapnij przycisk i trzymaj. |
| 220 | Zamów jedzenie na wynos. | Tapnij na pilot i włącz telewizor, zobaczysz numer telefonu, tapnij na telefon i wybierz ów numer. |
| 221 | Zmieszaj dwa kolory we fiolce. | Zasłoń wylot fiolki palcem i potrząśnij urządzeniem. |
| 222 | Pomóż chłopcu dostać się do łazienki! | Zamień na drzwiach tabliczki wskazujące płeć. |
| 223 | Nakarm wszystkim jednym ciastkiem. | Złap ciastko dwoma palcami i je rozsuń, aby je podzielić. |
| 224 | Pomóż dziewczynie zrobić selfie. | Dwoma palcami naciśnij jednocześnie przyciski zasilania i zmniejszania głośności na telefonie dziewczynki. |
| 225 | Kup najlepszy dom. | Połącz wszystkie domy w jeden i tapnij na wynikowy. |
| 226 | Jak dostać się do sklepu? | Kliknij na szyld Zamknięte i zamień napis na Otwarte. |
| 227 | Pomóż myszy dostać się do sera. | ![]() |
| 228 | Złap złodzieja. | Potrząśnij urządzeniem, a jak upadnie przesuń na niego kajdanki. |
| 229 | Zdejmuj wszystkie ozdoby z choinki. | Wrzuć ozdoby do pudełka, jak nic nie będzie przesuń palcem w prawo lub lewo po drzewku, a je obrócisz, aby zdjąć pozostałe. |
| 230 | Podlej grządkę z warzywami. | Dwoma palcami pomniejsz grządkę. |
| 231 | Jak wywołać to zdjęcie? | Potrząsaj urządzeniem póki się nie wywoła. |
| 232 | Jeśli zdmuchną 3 zapałki, ile pozostanie? | 3 |
| 233 | Zmierz sobie temperaturę. | Trzymaj palec na dolnej części termometra |
| 234 | Która książka ma więcej stron? | Przesuń palcem po każdej książce w prawo, wybierz najgrubszą. |
| 235 | Spraw by osioł się ruszył. | Przesuń przed jego pysk marchewkę z wózka. |
| 236 | Znajdź złodzieja! | Przesuwaj palcem po ekranie i zatrzymaj się na złodzieju. |
| 237 | Pomóż mi naprawić laptop. | Przesuń słowo „naprawić” na laptop. |
| 238 | Wpisz hasło. | 080 |
| 239 | Potrząśnij śnieżną kulą. | Pomasuj palcem kulę. |
| 240 | Lato dobiegło końca. | Pomóż zacząć się jesieni. Przesuń słońce za chmurę i potrząśnij urządzeniem. |
| 241 | Otwórz sejf. | Zamknij książkę i znajdziesz szyfr. 12346 |
| 242 | Chłopiec chce iść na spacer, ale pogoda nie dopisuje. | Jak można mu pomóc? Przesuń największy obraz na okno i powiększ go palcami. |
| 243 | Rozpocznij imprezę! | Tapnij kilka razy we włącznik światła robiąc dyskotekę. |
| 244 | Ten kot chce dwie ryby i cztery kiełbaski. | Tu coś w polskiej wersji nie działa. Zmień na chwilę na angielski w ustawieniach gry. Wtedy wejdź do zadania i zamień w treści zadania miejscami liczbę 2 i 4. |
| 245 | Dlaczego stoimy? | Przesuń ekran w lewo. |
| 246 | Pomóż chłopcu złapać rybę. | Przesuwaj glony, za nimi jest ryba. Przesuń rybę na haczyk chłopaka. |
| 247 | Pomóż żółwiowi stanąć na nogach. | Obróć urządzenie ekranem w dół. |
| 248 | Zapal wszystkie świeczki. | Zapal zapałkę, zapal nią ostatnią świeczkę. Obróć urządzenie w prawo, aby ogień się rozprzestrzenił. |
| 249 | Wystrzel rakietę. | Obróć urządzenie w prawo. |
| 250 | Zacznijmy nowy rok! | Przesuń dłuższą wskazówkę na 12. |
Brain Blow odpowiedzi do poziomów 251-301
Udało się! Dotarłeś do końca naszej listy rozwiązań do Brain Blow, co oznacza, że przeszedłeś wszystkie 301 poziomów tej niesamowicie wymagającej gry logicznej. Czy było trudno? Z pewnością! Czy było warto? Zdecydowanie tak!
Mamy nadzieję, że ten poradnik pomógł Ci przejść przez najtrudniejsze zagadki, ale również nauczył Cię nowych sposobów myślenia i podejścia do rozwiązywania problemów. Brain Blow to nie tylko świetna rozrywka, ale także doskonałe ćwiczenie dla Twojego mózgu – rozwija logiczne myślenie, kreatywność i spostrzegawczość.
Jeśli podobała Ci się ta gra i masz ochotę na więcej podobnych wyzwań, warto poszukać innych gier logicznych, które również wymagają nieszablonowego myślenia. Rynek gier mobilnych stale się rozwija, a nowe łamigłówki czekają na odkrycie!
Dziękujemy za skorzystanie z naszego poradnika i mamy nadzieję, że bawisz się świetnie podczas rozgrywki! Jeśli masz jakieś pytania, chcesz podzielić się swoimi doświadczeniami z Brain Blow lub po prostu porozmawiać o grach logicznych – zostaw komentarz. Z przyjemnością wymienimy się opiniami i pomożemy, jeśli nadal masz jakieś trudności.
Życzymy powodzenia w kolejnych wyzwaniach i pamiętaj – twój umysł to potężne narzędzie, warto je ćwiczyć! 🧠🔥




























