Trzy dni po wejściu w Korei Blade and Soul 2.0 niektórzy gracze ulepszyli swoje skille „Evil” albo „Hong Mun” na poziom 10. Studio NCsoft uznało, że taka sytuacja rujnuje cały gameplay i zmniejszył rate expa w wielu instancjach. Przykładowo instancja, gdzie mogliśmy zdobyć tysiące punktów doświadczenia daje nam tylko kilkaset expa teraz. Pewnie wielu z Was zastanawia się jak wbili w tak krótkim czasie 10 poziomów tych skilli, skoro na jeden poziom trzeba więcej niż 900 000 punktów doświadczenia, a przykładowo zadania od poziomu 45 do 60 dają nam tylko 600 000 expa co nie starczy nawet na jeden poziom. Nawet po ukończeniu codziennych zadań dostaniemy dodatkowe 250 tysięcy.


 

Więc czy i jak oszukiwali?

Nie, znacie latającą wyspę (Floating Island)?


Jest to nowe miejsce do walk PvP. Znajdziemy tam również wiele potworów z dużą ilością HP i zadających spore obrażenia. Normalny przeciwnik tutaj daje nam 160 XP, podczas gdy boss da nam od 80 000 do 90 000 XP. Już wiecie jak?


Gry podobne