Battle of Beasts WIKI to miejsce, w kt贸rym znajdziesz poradniki do gry, odnajdziesz tu wiele cennych informacji, kt贸re pozwol膮 rozpocz膮膰 zabaw臋 znacznie 艂atwiej jak i gra膰 skutecznie, zarabia膰 wi臋cej z艂ota i otrzymywa膰 spore ilo艣ci darmowych diament贸w. Poni偶ej znajdziesz list臋 opracowanych przez nas temat贸w, polecamy czyta膰 ka偶dy w kolejno艣ci wymienionej na li艣cie, wtedy wiedza jak膮 wch艂oniecie b臋dzie mniej wi臋cej uporz膮dkowana.

Baszta (Wie偶a Stra偶nicza) i napadanie innych graczy

Magazyn

Pl膮drowanie Kopalni Z艂ota

Podb贸j region贸w, krainy i walki z przyw贸dcami

Powi臋kszenia, rozszerzenia bestiarium

Przyjaciele i wzajemna pomoc

Walka i atrybuty bestii

Wskrzeszenie (o偶ywianie) potwor贸w w grze

Wybiegi, powi臋kszenia i nape艂nienia obiekt贸w

Z艂oto i kopalnia z艂ota

Baszta (Wie偶a Stra偶nicza) i napadanie innych graczy

Gdy tylko osi膮gniemy 17-ty poziomie w Battle of Beasts to b臋dziemy w stanie kupi膰 i zbudowa膰 Baszt臋. Znajdziemy j膮 w sklepie gry w zak艂adce Budynki 鈫 Inne. Koszt zbudowania Baszty to 9 000 sztuk z艂ota.


Baszta w Battle of BeastsBaszta odblokowuje nam w grze ca艂kowicie nowe mo偶liwo艣ci i dla przyk艂adu dzi臋ki niej mo偶emy rozpocz膮膰 produkcj臋 z艂ota w kopalni znajduj膮cej si臋 niedaleko wej艣cia do naszego miasta. R贸wnie偶 otrzymamy mo偶liwo艣膰 atak贸w na osady innych graczy, a tym samym b臋dziemy mogli pl膮drowa膰 ich kopalnie z艂ota. Skoro b臋dziemy mogli atakowa膰 innych tak偶e musimy od tej pory r贸wnie偶 zadba膰 o odpowiedni膮 ochron臋 swojej osady, a przede wszystkim chroni膰 kopalni臋 z艂ota.

Jak zbiera膰 z艂oto z kopalni?

Aby zebra膰 z艂oto z kopalni kliknijcie na ni膮 je艣li pojawi si臋 tu偶 nad jej wizerunkiem ikona z艂otej monety. Nie zbierzecie zbyt wiele z艂ota za pierwszym razem, ale za ka偶dym kolejnym razem dostaniecie coraz wi臋cej i wi臋cej z艂ota. Ilo艣膰 zbieranego z艂ota si臋 zwi臋ksza dop贸ki nie spl膮druje kopalni inny gracz.

Jak zaatakowa膰 innych graczy?

Aby rozpocz膮膰 atak na innego gracze wejd藕 do Baszty i tam kliknij na zak艂adk臋 鈥濿alka鈥. Pojawi膮 si臋 przed nami losowo wybrani przeciwnicy (trzech), kt贸rych mo偶emy zaatakowa膰.

W ci膮gu jednego dnia mo偶emy walczy膰 za darmo z pi臋cioma graczami, dodatkowe walki mo偶na dokupi膰 za diamenty.

Jak broni膰 kopalni i osady?

Je艣li zostaniemy zaatakowani przez innego gracza to system gry sam wygeneruje potwory, kt贸re b臋d膮 broni艂y baszty. Potwory broni膮 nas i walcz膮 z si艂膮 tak膮 jak膮 posiadamy w Baszcie, je艣li nasza Si艂a to 135 to broni膮ce nas potwory b臋d膮 mia艂y nast臋puj膮ce atrybuty:

  • 135 do Ataku
  • 135 do Obrony
  • 135 do Pr臋dko艣ci
  • 135 do Wytrwa艂o艣ci

Si艂a Baszty pochodzi z bazowej si艂y Baszty plus doliczany hest bonus potwor贸w. Mo偶emy zwi臋kszy膰 Si艂臋 ulepszaj膮c baszt臋, zwi臋kszaj膮c bonus od potwor贸w poprzez zdobywanie nowych poziom贸w potwor贸w i rozdawanie punkt贸w atrybut贸w.


Magazyn

Magazyn to miejsce, w kt贸rym przetrzymywane s膮 wszystkie sk艂adniki i po偶ywienie. Mo偶emy otworzy膰 go klikaj膮c na drugi przycisk w g贸rnym menu gry. Wygl膮da jak na obrazku poni偶ej:

Magazyn

Magazyn domy艣lnie jest ju偶 w naszej osadzie i ma pojemno艣膰 r贸wn膮 100. Klikaj膮c na ikon臋 jak wy偶ej otrzymujemy wgl膮d do tego co aktualnie posiadamy.

Podgl膮d zawarto艣ci magazynu

G贸rne ikony pozwalaj膮 nam segregowa膰 przetrzymywane dobra w magazynie. Pierwsza ikona pokazuje nam wszystko co siedzi w 艣rodku. Druga pokazuje nam jedynie Sk艂adniki, a trzecia to same Po偶ywienie.

Jak sprzedawa膰 produkty?

呕eby sprzeda膰 Towar musimy na niego klikn膮膰, a nast臋pnie na dole po lewej stronie ustalamy ilo艣膰 towar贸w jakie chcemy sprzeda膰. Je艣li nasz magazyn b臋dzie pe艂ny to zawsze mo偶emy go powi臋kszy膰, w tym celu polecam spojrze膰 na tabel臋 rozbudowy Magazynu prezentowan膮 poni偶ej:

LvL Koszt budowy (z艂oto) Zwi臋ksza miejsca o Ilo艣膰 miejsc
0 100 miejsc
1 2.000 +10 miejsc 110 miejsc
2 3.000 +10 miejsc 120 miejsc
3 4.000 +15 miejsc 135 miejsc
4 5.000 +15 miejsc 150 miejsc
5 6.000 +20 miejsc 170 miejsc
6 7.000 +20 miejsc 190 miejsc
7 8.000 +25 miejsc 215 miejsc
8 9.000 +25 miejsc 240 miejsc
9 11.000 +30 miejsc 270 miejsc
10 12.000 +30 miejsc 300 miejsc
11 14.000 +35 miejsc 335 miejsc
12 16.000 +35 miejsc 370 miejsc
13 18.000 +40 miejsc 410 miejsc
14 20.000 +40 miejsc 450 miejsc
15 23.000 +45 miejsc 495 miejsc
16 26.000 +45 miejsc 540 miejsc
17 29.000 +50 miejsc 590 miejsc
18 32.000 +50 miejsc 640 miejsc
19 35.000 +55 miejsc 695 miejsc
20 39.000 +55 miejsc 750 miejsc
21 44.000 +60 miejsc 810 miejsc
22 48.000 +60 miejsc 870 miejsc
23 53.000 +65 miejsc 935 miejsc
24 59.000 +65 miejsc 1.000 miejsc
25 64.000 +??? miejsc ??? miejsc

Jak powi臋kszy膰 magazyn?

Najpierw sprawd藕 czy masz odpowiedni膮 ilo艣膰 z艂ota, mo偶esz si臋 posili膰 tabel膮 prezentowan膮 powy偶ej. Je艣li ju偶 masz z艂oto to otw贸rz magazyn w nowym oknie u偶yj niebieskiego przycisku “Dost臋pne powi臋kszenie magazynu”. Nast臋pnie otworzy nam si臋 nowe okienko, w kt贸rym zobaczymy koszt powi臋kszenia i potwierdzimy albo anulujemy akcj臋.

Pl膮drowanie Kopalni Z艂ota

Gdy tylko w Battle of Beasts zbudujemy Baszt臋 to b臋dziemy mogli rozpocz膮膰 zarz膮dzanie nasz膮 Kopalni膮 Z艂ota. Przypominam, 偶e do budowy Baszty wymagany jest co najmniej 17-ty poziom. Kopalnia Z艂ota b臋dzie co pewien okres generowa艂a nam z艂oto i z pocz膮tku nie b臋d膮 to zatrwa偶aj膮ce ilo艣ci, ale coraz wi臋cej zbierzemy za ka偶dym kolejnym zbiorem. W miar臋 ulepszania Baszty wzro艣nie r贸wnie偶 przych贸d zbierany z Kopalni, b臋dzie on r贸s艂 dop贸ki nie zostanie ona spl膮drowana.

Widok kopalni tu偶 przy naszym mie艣cie

Pami臋tajmy jednak, 偶e du偶e ilo艣ci z艂ota przyci膮gaj膮 innych graczy i nie wpadn膮 do naszej osady po to, aby podziwia膰 jej wielko艣膰, majestat itp. Zrobi膮 to z zamiarem kradzie偶y naszego cennego z艂ota. Je艣li wi臋c prze艂ami膮 nasz膮 obron臋 i spl膮druj膮 Kopalni臋 Z艂ota to nast膮pi automatyczny reset tego co z niej zbieramy i ca艂y cykl rozpoczyna si臋 na nowo. Ale nie martwcie si臋, nie utracicie obecnie 偶adnego zebranego z艂ota podczas pl膮drowania.

Mo偶emy zbiera膰 z艂oto z kopalni gdy pojawi si臋 ikonka monety

My tak偶e mo偶emy nie藕le namiesza膰 w osadzie przeciwnika, wystarczy wej艣膰 do Baszty i tam przej艣膰 do zak艂adki 鈥濿alka鈥 i wybra膰 jednego z trzech dost臋pnych tam przeciwnik贸w. Zobaczymy tam r贸wnie偶 ilo艣膰 zwyci臋stw ka偶dego z przeciwnik贸w jak i ilo艣膰 z艂ota jak膮 mo偶na wygra膰/zagrabic z ich kopalni.

Podb贸j region贸w, krainy i walki z przyw贸dcami

Kim s膮 przyw贸dcy?

Je艣li spojrzycie na map臋 gry Battle of Beasts kolejnych krain w grze to zobaczycie, 偶e ka偶da z nich ma przypisanego do siebie przyw贸dc臋, kt贸ry zasiada w wielkie zamkowej wie偶y. Je艣li chcecie si臋 z nim zmierzy膰 to najpierw musicie podbi膰 ka偶dy region w krainie, kt贸r膮 zarz膮dza. Je艣li uda wam si臋 pokona膰 takiego przyw贸dc臋 to kraina, kt贸r膮 niegdy艣 on w艂ada艂 stanie si臋 wasz膮, od momentu pokonania przyw贸dcy to wy jeste艣cie nowym zarz膮dc膮, a kraina jest kontrolowana teraz przez was samych.

Mapa region贸w

Czym jest trybut?

Je艣li ju偶 uda艂o wam si臋 podbi膰 ca艂膮 krain臋 to mo偶ecie z niej ka偶dego dnia zbiera膰 specjaln膮 danin臋/podatek, w grze nazwano to trybutem. Jest to pewna suma z艂ota, kt贸ra zasila nasze konta. Ilo艣膰 z艂ota bezpo艣rednio zale偶y od tego jak silne bestie 偶yj膮 w podbitej krainie.

Co daje mi szpiegowanie?

Szpiegowanie w Battle of Beasts odgrywa znacz膮c膮 rol臋 rozpoznawcz膮, tu偶 przed atakiem, dzi臋ki niemy wiemy jaki przeciwnik czeka na polu walki, na jakim jest poziomie i w jakiej ilo艣ci.

Podbijanie region贸w w danej krainie

Jak skorzysta膰 ze specjalnego ataku?

Musimy pami臋ta膰, 偶e w trakcie walki specjalne ataki naszych bestii nie s膮 dost臋pne od razu, najpierw musz膮 si臋 na艂adowa膰, a im wi臋cej atakujemy, bronimy si臋 tym szybciej specjalne ataki si臋 艂aduj膮 i szybciej mog膮 by膰 gotowe do u偶ycia przeciwko naszym wrogom.

Jakimi atakami specjalnymi dysponuj膮 bestie?

Kobold: Atakuje przeciwnika kul膮 ognia. Zaatakowana bestia zaczyna p艂on膮膰 i w ci膮gu nast臋pnych dw贸ch tur ponosi szkody spowodowane trucizn膮.

  • Szersze艅: Mo偶e on zatru膰 swoich przeciwnik贸w. W przeci膮gu kolejnych dw贸ch tur przeciwnik traci cz臋艣膰 偶ycia poprzez zatrucie.
  • Paj膮k: Chwyta przeciwnika w niezwykle lepk膮 sie膰 co pozwala unieruchomi膰 wroga na dwie kolejne tury. Je艣li jednak tak uwi臋zionego potwora zaatakujemy to efekt sieci zostaje przerwany, a sie膰 zostaje zniszczona.
  • Bazyliszek: Zmienia przeciwnika w kamie艅 i nie pozwala mu nic zrobi膰 w przeci膮gu jednej tury.
  • Skorpion: Skupia atak przeciwnika na sobie, w kolejnej turze ka偶dy wr贸g zaatakuje w艂a艣nie niego, ale je艣li po kt贸rym艣 ataku Skorpion padnie martwy to dzia艂anie specjalnego ataku si臋 ko艅czy.
  • Barghest: Jego dziwne wycie na polu walki leczy zar贸wno jego samego jak i jedn膮 z sojuszniczych bestii.
  • Naga: Rzucaj膮c specjalny czar zmusza przeciwnika do atakowania jego w艂asnych sojusznik贸w.
  • Xeyolith: Podobnie jak Barghest mo偶e leczy膰 zar贸wno siebie jak i sojusznik贸w.
  • Wendigo: Aktywuj膮c specjalny atak zadaje wrogowi niewyobra偶alnie du偶o obra偶e艅.
  • Smok: Dzi臋ki temu, 偶e zieje pal膮cym a偶 do ko艣ci ogniem mo偶e rani膰 wiele bestii jednocze艣nie.

Dlaczego nie mog臋 wybra膰 potwor贸w do walki?

To oczywiste, 偶e ranna bestia nie zechce kolejny raz walczy膰 i warto poczeka膰 a偶 wyli偶e si臋 z poprzednich ran. R贸wnie偶 je艣li dana jednostka jest martwa to logiczne jest to, 偶e nie przyst膮pi do ataku. Mo偶emy zar贸wno leczenie jak i o偶ywanie przy艣piesza膰 dzi臋ki diamentom, ale jak pisa艂em wcze艣niej, o偶ywia膰 mo偶na tak偶e za z艂oto, cho膰 trwa to znacznie d艂u偶ej.

Czym s膮 oddzia艂y pl膮druj膮ce?

Pl膮drownicy mog膮 napa艣膰 na podleg艂e nam krainy i zaj膮膰 podczas walki niekt贸re z posiadanych przez nas tam region贸w. W tym przypadku je艣li regiony przejmuj膮 pl膮drownicy to my zbieramy o wiele mniejszy trybut z danej krainy. Warto wtedy zebra膰 swoj膮 hord臋 i zaatakowa膰 wroga w celu odbicie utraconych wcze艣niej region贸w.

Ciekawostk膮 jest to, 偶e pl膮drownicy po pewnym czasie, nawet je艣li ich nie zaatakujemy, opuszczaj膮 nasz膮 krain臋 i trybut powraca do wcze艣niejszej warto艣ci, ale ten czas nie jest okre艣lony i nie robi膮c nic tracimy po prostu ewentualne zyski.

Powi臋kszenia, rozszerzenia bestiarium

W grze przegl膮darkowej Battle of Beasts po pewnym czasie zacznie nam brakowa膰 miejsca, tym samym warto zastanowi膰 si臋 ju偶 teraz jak oszcz臋dza膰 miejsce w swojej osadzie jak i jak w przysz艂o艣ci mo偶na j膮 powi臋kszy膰, dokona膰 kolejnych rozszerze艅. Ka偶de powi臋kszenie bestiarium pozwala nam uzyska膰 wi臋cej miejsce, zar贸wno na budow臋 budynk贸w jak i na wybiegi dla swoich bestyjek. Dodatkowo zyskujemy kolejne budynki do odbudowy o ile zajmiemy si臋 odblokowywaniem w艂a艣ciwe strefy, w kt贸rej jeden z nich ju偶 si臋 znajduje, dobrym przyk艂adem jest tutaj kopalnia z艂ota, kt贸ra stoi niedaleko naszych mur贸w i warto j膮 jak najszybciej zaanektowa膰.

Powi臋kszy膰 teren mo偶emy klikaj膮c na jedn膮 z niebieskich strza艂ek po艂o偶onych niedaleko naszych obecnych mur贸w, po klikni臋ciu na jedn膮 z nich zobaczymy wymagania, kt贸re pozwol膮 nam zdoby膰 kolejne tereny.

Wymagania do poszerzenia terenu

Rozszerzenia mo偶na kupowa膰 zar贸wno za Z艂oto jak i za Diamenty, cho膰 opcji diamentowej nie polecam i warto wstrzyma膰 si臋 do momentu, w kt贸rym zarobimy odpowiedni膮 ilo艣膰 z艂otych monet:

Rozszerzenie Koszt
1 15,000 Z艂ota
2 50,000 Z艂ota
3 100,000 Z艂ota
4 200,000 Z艂ota
5 500,000 Z艂ota
6 299 Diament贸w
7 299 Diament贸w
8 299 Diament贸w
9 299 Diament贸w

Przyjaciele i wzajemna pomoc

Przyjaciele w Battle of Beasts mog膮 by膰 o wiele bardziej przydatni ni偶 s膮dzicie. Znajomi mog膮 nam pomaga膰 na r贸偶ne sposoby, zar贸wno my mo偶emy odwiedza膰 ich osady jak i oni mog膮 odwiedza膰 nasze. Ka偶dego dnia mo偶emy 10 razy pomaga膰 swoim znajomym. Pomagaj膮c zar贸wno my jak i nasi znajomi zbieramy gwiazdki. Ka偶dego dnia mo偶na uzbiera膰 p贸艂 jednej gwiazdy, a gdy skompletujemy trzy pe艂ne to zostaniemy nagrodzeni losow膮 kart膮 b膮d藕 losow膮 cz臋艣ci膮 karty.

Zbierane gwiazdki za pomoc znajomym

Handel z graczami

Gdy tylko w Battle of Beasts zbudujemy Tawern臋 to zar贸wno my jak i nasi znajomi mo偶emy rozpocz膮膰 handel cz臋艣ciami kart z innymi graczami. Pozwoli nam to zdobywa膰 rzadki i cenne karty, kt贸rych zapewne nie zdobyliby艣my nigdy w normalny spos贸b za pomoc膮 sklepu gry.

Wzajemna pomoc

Pr贸cz wykonywania pos艂ug w osadach swoich znajomych mo偶emy wymienia膰 si臋 z nimi cenn膮 wiedz膮 na temat gry za po艣rednictwem wiadomo艣ci tekstowych.

Jak zdobywa膰 przyjaci贸艂?

Aby doda膰 nowego przyjaciela do swojej listy musimy otworzy膰 zak艂adk臋 Przyjaciele znajduj膮c膮 si臋 w g贸rnym menu gry. Pojawi nam si臋 okno ze slotami wolnymi, klikaj膮c na jeden z nich mo偶emy zaprosi膰 znajomego do wsp贸lnej zabawy.

Dodawanie przyjaci贸艂 i ich zapraszanie

Mo偶emy zaprosi膰 go wpisuj膮c jego nazw臋 u偶ytkownika w grze, albo adres e-mail. Nast臋pnie wysy艂amy zaproszeni i czekamy na odpowied藕. Gdy tylko znajomy zaakceptuje nasze zaproszenie to b臋dzie m贸g艂 odwiedzi膰 nasz膮 osad臋, a my oczywi艣cie jego.

Zaprasznie po nicku gracza i adresie e-mail

Jak pomaga膰 znajomym?

Kliknijcie na portret znajomego znajduj膮cy si臋 z lewej strony ekranu i wybierzcie opcj臋 zwi膮zan膮 z odwiedzinami jego osady. Przeniesiemy si臋 tam i znajdziemy kilka przys艂ug, kt贸re mo偶emy wykona膰 u znajomego. Je艣li nie widzimy 偶adnej z nich mo偶emy skorzysta膰 z guzika znajduj膮cego si臋 w prawym rogu ekranu i tym samym przeskoczymy do nast臋pnej przys艂ugi.

Walka i atrybuty bestii

Na obrazku poni偶ej widzimy miejsce, dzi臋ki kt贸remu mo偶emy rozpocz膮膰 podb贸j kolejnego regionu w Battle of Beasts. Pami臋tajcie, aby zwr贸ci膰 uwag臋 na to jaki rodzaj terenu to jest, czy nasze potwory, kt贸re aktualnie posiadamy s膮 zdolne na nim skutecznie prowadzi膰 walk臋.

Gdy pierwszy raz klikniemy na takie miejsce to otworzy nam si臋 specjalne okno z menu, w kt贸rym mo偶emy z艂o偶y膰 nasz膮 Hord臋:

Ustawienia hordy

Klikaj膮c potwora znajduj膮cego si臋 w g贸rnej cz臋艣ci przypisujemy go do hordy, do walki na wybranym terenie. Sk艂ad hordy widzimy na dolnej cz臋艣ci ekranu. W tym miejscu mo偶emy tak偶e karmi膰 i leczy膰 nasze bestie. Karmienie da im bonus 5%-owy w walce. Widzimy tu r贸wnie偶 preferowany teren ka偶dej bestii, sp贸jrzcie na ich portrety (prawy, dolny r贸g). Potwory, kt贸re walcz膮 na terenie pasuj膮cym do tego, kt贸ry chcemy podbi膰 dostaj膮 bonus 10% tzw. 鈥瀟errain bonus鈥.

Aby usun膮膰 potwora z tworzonej hordy musimy klikn膮膰 niebieski 鈥瀤鈥 po艂o偶ony w prawym, g贸rnym rogu ikony bestii. Po klikni臋ciu przeniesie si臋 na nowo w g贸rn膮 cz臋艣膰 okna i mo偶e by膰 ponownie przydzielany do innej hordy.

Gdy ju偶 jeste艣my zadowoleni ze stworzonej hordy klikamy 鈥濷k鈥.

W kolejnym oknie otrzymamy opcj臋, dzi臋ki kt贸rej mo偶emy przeszpiegowa膰 teren, kt贸ry znalaz艂 si臋 na naszym celowniku. Robi膮c to mo偶emy sprawdzi膰 jakie stwory, jakich gatunk贸w i o jakich poziomach czekaj膮 na nas na polu walki.

szpiegowanie

Po tym jak uzyskamy t膮 wiedz臋 mo偶emy cofn膮膰 si臋 o zmodyfikowa膰 wcze艣niej utworzon膮 hord臋. Ale je艣li nie chcemy dokonywa膰 偶adnych zmian to wystarczy klikn膮膰 na guzik rozpoczynaj膮cy atak i przej艣膰 do okna walki.

Przebieg walki

W walce mo偶emy podj膮膰 cztery r贸偶ne akcje, mo偶emy zawsze wybra膰 jedn膮 w ka偶dej kolejnej turze.

cztery opcje walki

  • Specjalny Atak 鈥 Ka偶dy gatunek posiada specjalne ataki, Smok mo偶e zion膮膰 ogniem, dzi臋ki czemu rani wi臋ksz膮 liczb臋 przeciwnik贸w, a Naga mo偶e oczarowa膰 przeciwnik贸w przez co rzuc膮 si臋 z atakiem na swoich sojusznik贸w.
  • Atak 鈥 U偶ywamy podstawowego ataku bestii.
  • Obrona 鈥 Zwi臋ksza obron臋 naszej bestii daj膮c jej wi臋ksze szans臋 na obron臋 przed nadchodz膮cymi obra偶eniami od przeciwnika.
  • Ucieczka 鈥 Sprawia, 偶e bestia ucieka z pola walki (oznacza to, 偶e nie mo偶e zgina膰)

Je艣li uciekniemy z pola walki wszystkimi potworami to automatycznie przegrywamy walk臋, ale nasi podopieczni pozostan膮 dzi臋ki temu przy 偶yciu.

Statystyki i punkty atrybut贸w

Pr贸cz swoich bazowych statystyk nasze potwory posiadaj膮 tak偶e punkty atrybut贸w, kt贸re otrzymujemy z ka偶dym nowym poziomem i mog膮 zosta膰 przez nas dowolnie rozdzielane.

Statystyki i punkty atrybut贸w

W przypadku gdy bestia zdobywa nowy poziom, wzrastaj膮 r贸wnie偶 jej atrybuty. Wi臋kszo艣膰 atrybut贸w wzrasta automatycznie w zale偶no艣ci od rodzaju potwora. Od poziomu 5 mo偶esz jednak偶e cz臋艣膰 punkt贸w rozdzieli膰 wedle w艂asnego uznania. Je艣li wok贸艂 bestii unosi si臋 zielona mg艂a oznacza to, 偶e posiada punkty atrybut贸w do rozdania.

Rzadkie potwory mo偶liwe do zdobycia na zaawansowanych poziomach rozpoczynaj膮 gr臋 z wy偶szymi atrybutami ni偶 potwory, kt贸re otrzymuje si臋 w pocz膮tkowym stadium gry.

Klikaj膮c na ikonk臋 鈥瀒鈥 w menu kontekstowym, aby m贸c rozda膰 otrzymane punkty atrybut贸w:

Potwory maj膮 cztery, r贸偶ne atrybuty:

  • Si艂臋 ataku 鈥 zwi臋ksza ona obra偶enia jakie zadaje potw贸r w walce
  • Wytrwa艂o艣膰 鈥 zwi臋ksza ilo艣膰 punkt贸w 偶ycia jakie posiadaj膮 potwory.
  • Pr臋dko艣膰 鈥 pozwala naszym potworom zaatakowa膰 wcze艣niej podczas walki, decyduje po prostu o kolejno艣ci ataku.
  • Obrona 鈥 zmniejsza obra偶enia jakie otrzymujemy od przeciwnika.

Leczenie rannych potwor贸w

Punkty 偶ycia zranionej bestii regeneruj膮 si臋 w miar臋 up艂ywu czasu. Je艣li nie chcesz czeka膰 tak d艂ugo, mo偶esz przyspieszy膰 leczenie bestii przy pomocy eliksir贸w leczniczych, kt贸re regeneruj膮 punkty 偶ycia. Je艣li eliksir jest gotowy, nad g艂ow膮 bestii pojawia si臋 odpowiedni symbol, na kt贸ry mo偶esz klikn膮膰. Za kilka diament贸w mo偶esz r贸wnie偶 ca艂kowicie wyleczy膰 potwora. Koszty leczenia zale偶膮 od tego ile punkt贸w 偶ycia brakuje jeszcze potworowi. Zranione bestie nie mog膮 bra膰 udzia艂u w walce oraz trenowa膰. Obra偶enia nie maj膮 wp艂ywu na samopoczucie poddanych.

Wskrzeszenie (o偶ywianie) potwor贸w w grze

To normalne, 偶e w trakcie walki w Battle of Beasts ginie jeden b膮d藕 wi臋ksza ilo艣膰 naszych potwor贸w. Gdy po potyczce powr贸cimy do swojego gniazda (osady) znajdziemy tam szcz膮tki utraconych bestii, a nad nimi ikonk臋 czaszki i skrzy偶owanych ko艣ci. Musimy wtedy na ni膮 klikn膮膰.

szcz膮tki potwora po walce

Otworzy nam si臋 wtedy okienko z kolejnymi opcjami, mi臋dzy innymi mo偶emy tutaj wybra膰, czy chcemy spali膰 szcz膮tki czy o偶ywi膰 swojego wojownika.

Palenie szcz膮tk贸w (ikonka 艂opaty) potwora oznacza nic innego jak pozostawienie go w stanie, hmm, pozostawienie go martwego. Je艣li to zrobimy to zniknie on na dobre.

opcje wskrzeszenia i palenia szcz膮tk贸w

Je艣li jednak wybierzemy opcj臋 o偶ywienia potwora to mo偶emy przywr贸ci膰 go do 偶ycia. Mo偶emy do tego u偶y膰 z艂ota 鈥 przywracaj膮c mu jeden punkt 偶ycia, ale na to b臋dziemy musieli nieco poczeka膰 albo przy pomocy diament贸w 鈥 w tym przypadku przywr贸cimy mu maksymaln膮 ilo艣膰 偶ycia natychmiast, bez konieczno艣ci oczekiwania na wskrzeszenie.

wskrzeszenie za monety i diamenty

Uwaga: Mamy tylko 48h godzin na wskrzeszenie potwora po jego 艣mierci. Zobaczymy odliczaj膮cy si臋 czas je艣li klikniemy na ikonk臋 skrzy偶owanych ko艣ci. Gdy czas up艂ynie, a my nie podejmiemy 偶adnej akcji to stracimy potwora na zawsze.

Koszty o偶ywienia bestii w z艂ocie:

Poziom bestii Kosz o偶ywienia Poziom bestii Kosz o偶ywienia
1 134 z艂ota 26 15.834 z艂ota
2 306 z艂ota 27 16.956 z艂ota
3 516 z艂ota 28 18.116 z艂ota
4 764 z艂ota 29 19.314 z艂ota
5 1.050 z艂ota 30 20.550 z艂ota
6 1.374 z艂ota 31 21.824 z艂ota
7 1.736 z艂ota 32 23.136 z艂ota
8 2.136 z艂ota 33 24.486 z艂ota
9 2.574 z艂ota 34 25.874 z艂ota
10 3.050 z艂ota 35 27.300 z艂ota
11 3.564 z艂ota 36 28.764 z艂ota
12 4.116 z艂ota 37 30.266 z艂ota
13 4.706 z艂ota 38 31.806 z艂ota
14 5.336 z艂ota 39 33.384 z艂ota
15 6.000 z艂ota 40 35.000 z艂ota
16 6.704 z艂ota 41 36.654 z艂ota
17 7.446 Gold 42 38.346 z艂ota
18 8.226 z艂ota 43 40.076 z艂ota
19 9.044 z艂ota 44 41.844 z艂ota
20 9.900 z艂ota 45 43.650 z艂ota
21 10.794 z艂ota 46 45.494 z艂ota
22 11.726 z艂ota 47 47.376 z艂ota
23 12.696 z艂ota 48 49.296 z艂ota
24 13.704 z艂ota 49 51.254 z艂ota
25 14.750 z艂ota 50 53.250 z艂ota

Wybiegi, powi臋kszenia i nape艂nienia obiekt贸w

Na jakich wybiegach w Battle of Beasts moje bestie czuj膮 si臋 najlepiej?

Ka偶dy gatunek bestii czuje si臋 najlepiej na okre艣lonym rodzaju wybiegu. Barghesty ch臋tnie zamieszkuj膮 wybiegi g贸rskie lub wulkaniczne, nie mo偶na ich umie艣ci膰 na r贸wninach czy w lesie. Dro偶sze rodzaje wybieg贸w zwi臋kszaj膮 popularno艣膰 bestii. Smoka mo偶esz umie艣ci膰 na r贸wninie, ale na wybiegu wulkanicznym o wiele lepiej si臋 czuje i cieszy naszych poddanych.

Wybiegi w sklepie gry

Ile bestii pasuje do jednego wybiegu?

Bestie potrzebuj膮 sporo wolnego miejsca. Dlatego te偶 powiniene艣 zatroszczy膰 si臋 o to, aby mia艂y one wystarczaj膮co du偶o miejsca na wybiegach w grze Battle of Beasts. Przy ka偶dym wybiegu zaoferowanym w sklepie wy艣wietlane jest ile miejsca oferuje dla bestii (br膮zowy symbol wybiegu z liczb膮). Symbol ten znajdziesz r贸wnie偶 przy potworach. W przypadku gdy dany wybieg jest pe艂ny, otrzymujesz od systemu odpowiedni膮 informacj臋 o niemo偶liwo艣ci umieszczenia na nim kolejnej bestii i konieczno艣ci powi臋kszenia lub zakupu nowego wybiegu.

Ka偶da bestia ma sw贸j ulubiony wybieg

W jaki spos贸b powi臋kszy膰 wybiegi?

Posiadane wybiegi mo偶na rozbudowa膰 za pomoc膮 powi臋ksze艅 dost臋pnych w sklepie. Zakupione powi臋kszenie wystarczy umie艣ci膰 na skraju wybranego wybiegu i gotowe.

Po co s膮 obiekty na wybiegach?

Pochodnia na wybiegIstnieje pi臋膰 r贸偶nych obiekt贸w na wybiegi:

  • Korytko dzi臋ki kt贸remu mo偶na nakarmi膰 wszystkie bestie na wybiegu 鈥 jednocze艣nie, o ile mamy wystarczaj膮co du偶o pokarmu.
  • Pochodnia do dyscyplinowania naraz wszystkich bestii na wybiegu.
  • Urz膮dzenia treningowe pozwoli nam trenowa膰 bestie. Otw贸rz w tym celu urz膮dzenie i wybierz bestie przeznaczone do treningu. Je艣li chcesz trenowa膰 wi臋cej bestii w tym samym czasie, musisz aktywowa膰 kolejne sloty treningowe.

 

Korytka, pochodnie i urz膮dzenia treningowe wymagaj膮 do艂adowa艅, aby mo偶na z nich by艂o skorzysta膰. Do艂adowania mo偶na zakupi膰 za z艂oto lub diamenty. Do艂adowania za diamenty przynosz膮 wi臋cej punkt贸w do艣wiadczenia.

Jak nape艂ni膰 przedmioty na wybiegu?

Korytka, pochodnie i urz膮dzenia treningowe wymagaj膮 nape艂nie艅, aby mog艂y by膰 u偶ywane. Istniej膮 dwa rodzaje nape艂nie艅: normalne nape艂niane za z艂oto i nape艂nianie premium za diamenty. Nape艂nienia premium przynosz膮 wi臋cej do艣wiadczenia ni偶 normalne. W przypadku korytek i pochodni bonus otrzymuje gracz, w przypadku urz膮dze艅 treningowych trenowana bestia.

Opcje nape艂niania obiekt贸w

Z艂oto i kopalnia z艂ota

Z艂oto to regularna waluta w Battle of Beasts, u偶ywamy go do kupowania praktycznie wszystkich budynk贸w, dekoracji, potwor贸w i ulepsze艅.
<h3>kopalnia z艂otaJak zdobywa膰 z艂oto (zarabia膰)?

  • Pobieranie op艂aty za czynsz p艂acony przez poddanych za oddane do ich dyspozycji chaty
  • Przez zdobywanie kolejnych poziom贸w
  • Przez wykonywanie zada艅
  • Przez zdobywanie sukces贸w
  • Przez pokonywanie wrogich bestii
  • Przez podb贸j wrogich i zaj臋tych region贸w
  • Przez trybut odbierany regularnie z zaj臋tych krain
  • Przez regularne dochody z kopalni z艂ota, jak tylko zostania aktywowana
  • Przez sprzeda偶 przedmiot贸w, kt贸rych ju偶 nie potrzebujesz

Gdy nad budynkami mieszkalnymi pojawi si臋 ikona z艂otej monety to oznacza, 偶e mo偶emy zacz膮膰 zbiera膰 zyski. Podobnie jest kopalniami:

mo偶liwo艣膰 zbierania z艂ota

Klikaj膮c na plusik jak na obrazku poni偶ej

Mo偶liwo艣膰 zakupu monet

r贸wnie偶 mo偶emy zdoby膰 monety, ale tutaj metoda polega na zamianie dost臋pnych diament贸w na te z艂ot dukaciki

Wymiana diament贸w na monety w Banku

Na pocz膮tku wymieniamy jeden diament na 250 monet. Czy to dobry kurs? Czas poka偶e.

Kopalnie odblokujemy dopiero na 17 poziomie, w momencie gdy wybudujemy baszt臋 (wie偶臋).

Odblokowanie wydobycia w kopalni z艂ota

W jaki spos贸b otrzymam kopalni臋 z艂ota i co si臋 w niej robi?

Od samego pocz膮tku posiadasz na mapie kopalni臋, jednak偶e w pierwszej fazie rozwoju gry nie mo偶esz jej u偶ywa膰. Dopiero po zbudowaniu wie偶y obronnej kopalnia rozpoczyna prac臋. Od tego momentu regularnie mo偶esz odbiera膰 z艂oto wydobywane przez g贸rnik贸w. Pocz膮tkowo otrzymujesz niewielkie ilo艣ci z艂ota, kt贸re stopniowo zwi臋kszaj膮 si臋 wraz z kolejnymi poziomami.

W jaki spos贸b moja kopalnia mo偶e zosta膰 spl膮drowana?

Gdy zostaniesz zaatakowany przez innego gracza, kt贸ry prze艂amie twoj膮 lini臋 obrony, mo偶e on spl膮drowa膰 tw膮 kopalni臋. 呕eby temu zapobiec, powiniene艣 regularnie ulepsza膰 warto艣膰 twojej wie偶y obronnej.

Co si臋 dzieje gdy moja kopalnia zostanie spl膮drowana?

Gracz, kt贸ry spl膮druje twoj膮 kopalni臋 otrzymuje tyle z艂ota, ile zebra艂by艣 z kopalni od ostatniego spl膮drowania. Kopalnia zostaje zresetowana do stanu wyj艣ciowego, kt贸ry wzrasta w powolny spos贸b.

Czy trac臋 z艂oto z konta w przypadku spl膮drowania mojej kopalni?

Nie, nie tracisz zebranego ju偶 z艂ota. Niemniej jednak twoja kopalnia zostaje zresetowana, co oznacza, 偶e przy nast臋pnym zbiorze otrzymasz tylko ma艂膮, wyj艣ciow膮 ilo艣膰 z艂ota, kt贸ra powoli b臋dzie wzrasta艂a.

W jaki spos贸b mog臋 spl膮drowa膰 kopalni臋 innego gracza?

Je艣li atakujesz gracza i wygrywasz z nim, z艂oto z jego kopalni zostaje automatycznie dopisane do twojego konta.


Gry podobne