Poniżej macie kilka propozycji ustawień bazy w Castle Clash, które zostały specjalnie zaprojektowane do trybu Here Be Monsters. Może być tak wiele różnych taktyk, że nie sposób ich wymienić tutaj w jednym artykule, ale postaram się wam pokazać te najbardziej skuteczne, oparte na bazie posiadanego poziomy ratusza (Town Hall). 

Town Hall poziom 8-11

Brak wieżyczek, jednak polecam posiadanie bohaterów na co najmniej poziomie 20 do 70-tego. Ustawienie bazy jak na obrazku jest doskonałym rozwiązaniem z racji naszej niskiej mocy na tym poziomie.

Town Hall poziom 8-11

Town Hall poziom 13

Here be Monsters fala C

Poziom wieży: 5 – 7
Bohaterowie na poziomie: 60-100
Potwory idąc dookoła dają czas dla bohaterów i wieżyczek, aby je ściągnąć zanim dojdą do właściwych budynków.

Town Hall poziom 13

Here be Monsters fala D – E

Poziom wieży: 5-7
Bohaterowie na poziomie: 60-92
Na tym ustawieniu potwory atakują wieżyczki obronne podczas gdy bohaterowie zajmują się ich eliminacją. Wymagani są bohaterowie o ataku zasięgowym, preferowany jest Engineer i Druid.

Here be Monsters fala D - E

Here be Monsters fala C

Poziom wieży: 5 – 7
Bohaterowie na poziomie: 80-100
Cztery wejścia pozwalają rozproszyć potwory przeciwnika i zredukować ich liczbę, która atakuje konkretnych bohaterów. Budynki położone poza murem odciągają uwagę wroga, a w tym czasie nasze wieżyczki rozprawiają się z przeciwnikiem.

Here be Monsters fala C

Town Hall poziom 15

Here be Monsters fala F

Poziom wieży: 7-8 (wieże łuczników)
Garnizon: Tak
Bohaterowie: TG i Druid poziom 100.Engineer 80, Champ lpoziom 90+ i AC (Succubus ) poziom 80+ albo Ninja na poziomie 60.

500px-Modified_Diamond
Ustawienie jest głównie oparte o wieżyczki, więc nasi bohaterowie muszą mieć dostatecznie dużo czasu, aby zdjąć wrogie jednostki, podczas gdy one zajmują się wieżyczkami. Umiejscowienie budynków i innych struktur wewnątrz murów doprowadzi nas do porażki. Lepiej je pozostawić poza murem, gdyż wrogie jednostki zajmą się właśnie nim, jeśli umieścimy w środku jakiekolwiek budynki, a tak mamy sporo czasu, aby wybić ich jeden po drugim. Możliwe jest pokonanie fali D z takim ustawieniem i dwoma działkami. Jednak jest ono podatne na raidy.

Town Hall poziom 16

Here be Monsters fala D

Rozpoczynając falę D zostajemy atakowani przez duże ilości Gryfów i mają one możliwość przelatywać ponad murami, więc nasze ustawienia w bazie muszą zwracać ich uwagę na inne budynki, podczas gdy wieżyczki i bohaterowie wybiją te latające bestie do nogi. Niezwykle przydatne będą tutaj wieże strażnicze i warto zamienić na nie wszystkie wcześniej postawione działka. Jednak zalecam pozostawienie co najmniej jednego działka (Cannon Tower), aby szybko pozbyć się krasnoludzkich jednostek podczas D5.

500px-Screenshot_2014-05-27-21-22-55

Town Hall poziom 17

Here be Monsters fala E & F

Zielony i Różowy garnizon w wieży strzelniczej pozwala wykosić szybko bohaterów. Niebieski i Purpurowy w działkach maksymalizuje obrażenia zadawane jednostkom naziemnym. Wymaga się tutaj bohaterów na poziomie od 80 do 120-tego. Ustawienia bazy skupiają ogień na pojedynczych przeciwnikach pozwalając tym samym ściągnąć wrogów tak szybko jak to możliwe.

500px-398917603711418Screenshot_2014-05-20-12-10-37

Zalecani bohaterowie w darmowej rozgrywce

Druid, Engineer, Marksman, ThunderGod i Paladin. Nie wiem czy wiecie, ale nawet na poziomie 60 Marksman jest bardziej użyteczny niż Succubus na 80-tym poziomie w Here Be Monsters. Druid powinien zawsze stać po środku jak i jeden bohater z zasięgowym atakiem powinien być w parze z kimś kto specjalizuje się w walce wręcz.

Spis treści