Poniżej macie kilka propozycji ustawień bazy w Castle Clash, które zostały specjalnie zaprojektowane do trybu Here Be Monsters. Może być tak wiele różnych taktyk, że nie sposób ich wymienić tutaj w jednym artykule, ale postaram się wam pokazać te najbardziej skuteczne, oparte na bazie posiadanego poziomy ratusza (Town Hall).
Town Hall poziom 8-11
Brak wieżyczek, jednak polecam posiadanie bohaterów na co najmniej poziomie 20 do 70-tego. Ustawienie bazy jak na obrazku jest doskonałym rozwiązaniem z racji naszej niskiej mocy na tym poziomie.
Town Hall poziom 13
Here be Monsters fala C
Poziom wieży: 5 – 7
Bohaterowie na poziomie: 60-100
Potwory idąc dookoła dają czas dla bohaterów i wieżyczek, aby je ściągnąć zanim dojdą do właściwych budynków.
Here be Monsters fala D – E
Poziom wieży: 5-7
Bohaterowie na poziomie: 60-92
Na tym ustawieniu potwory atakują wieżyczki obronne podczas gdy bohaterowie zajmują się ich eliminacją. Wymagani są bohaterowie o ataku zasięgowym, preferowany jest Engineer i Druid.
Here be Monsters fala C
Poziom wieży: 5 – 7
Bohaterowie na poziomie: 80-100
Cztery wejścia pozwalają rozproszyć potwory przeciwnika i zredukować ich liczbę, która atakuje konkretnych bohaterów. Budynki położone poza murem odciągają uwagę wroga, a w tym czasie nasze wieżyczki rozprawiają się z przeciwnikiem.
Town Hall poziom 15
Here be Monsters fala F
Poziom wieży: 7-8 (wieże łuczników)
Garnizon: Tak
Bohaterowie: TG i Druid poziom 100.Engineer 80, Champ lpoziom 90+ i AC (Succubus ) poziom 80+ albo Ninja na poziomie 60.
Ustawienie jest głównie oparte o wieżyczki, więc nasi bohaterowie muszą mieć dostatecznie dużo czasu, aby zdjąć wrogie jednostki, podczas gdy one zajmują się wieżyczkami. Umiejscowienie budynków i innych struktur wewnątrz murów doprowadzi nas do porażki. Lepiej je pozostawić poza murem, gdyż wrogie jednostki zajmą się właśnie nim, jeśli umieścimy w środku jakiekolwiek budynki, a tak mamy sporo czasu, aby wybić ich jeden po drugim. Możliwe jest pokonanie fali D z takim ustawieniem i dwoma działkami. Jednak jest ono podatne na raidy.
Town Hall poziom 16
Here be Monsters fala D
Rozpoczynając falę D zostajemy atakowani przez duże ilości Gryfów i mają one możliwość przelatywać ponad murami, więc nasze ustawienia w bazie muszą zwracać ich uwagę na inne budynki, podczas gdy wieżyczki i bohaterowie wybiją te latające bestie do nogi. Niezwykle przydatne będą tutaj wieże strażnicze i warto zamienić na nie wszystkie wcześniej postawione działka. Jednak zalecam pozostawienie co najmniej jednego działka (Cannon Tower), aby szybko pozbyć się krasnoludzkich jednostek podczas D5.
Town Hall poziom 17
Here be Monsters fala E & F
Zielony i Różowy garnizon w wieży strzelniczej pozwala wykosić szybko bohaterów. Niebieski i Purpurowy w działkach maksymalizuje obrażenia zadawane jednostkom naziemnym. Wymaga się tutaj bohaterów na poziomie od 80 do 120-tego. Ustawienia bazy skupiają ogień na pojedynczych przeciwnikach pozwalając tym samym ściągnąć wrogów tak szybko jak to możliwe.
Zalecani bohaterowie w darmowej rozgrywce
Druid, Engineer, Marksman, ThunderGod i Paladin. Nie wiem czy wiecie, ale nawet na poziomie 60 Marksman jest bardziej użyteczny niż Succubus na 80-tym poziomie w Here Be Monsters. Druid powinien zawsze stać po środku jak i jeden bohater z zasięgowym atakiem powinien być w parze z kimś kto specjalizuje się w walce wręcz.
Aktywność komentująych