[Przygoda] Zdrajcy

W Settlers Online przygodę Zdrajcy może odnaleźć Odkrywca, zarówno podczas krótkiej wyprawy jak i średniej, ale w przypadku krótkiej jest większa szansa na jej znalezienie.

[Przygoda] Zdrajcy

Tym słowem wstępu zaczynamy poradnik do przygody z The Settlers Online o nazwie Zdrajcy. Na początku musimy zaczynać od strefy lądowania jak na zdjęciu poniżej. Ale z doświadczenia wiem, że lepiej przesunąć wojska z garnizonu do pozycjo G2. Tam zaczynamy od niszczenia obozu pierwszego i garnizon przestawiamy dalej.

mapa taktyczna

Kliknij, aby powiększyć.

Oto małe zestawienie wojsk i strat poniesionych w walce:

Z garnizony G2 atakujemy wioskę pierwszą:
[60WŁ 40Ż] – [29R 1Ż 145K 25WŁ] [(29R)]

Z garnizony G3 atakujemy wioskę drugą i trzecią:
[60Wł 60Ż] – [55R 1Ż 75K 69WŁ] [(55R)]
[40O 40K 20Ż 60WŁ] – [150R 50Ż] [(150R)]

Atakując z garnizonu G3 warto wykorzystać możliwość blokowania na wiosce czwartej i piątej:

Czwarta:
[60O 60K 60Ż] – [1.200R 2.4R 1Ż 195K] [(202-204R)]

Piąta:
[60Ż 100WŁ] – [80R 1Ż 114K 5WŁ] [(80R)]

Z garnizony G4 atakujemy wioskę szóstą:
[100Ż 100WŁ] – [1:175R] [2:46R 2Ż 126K 26WŁ] [(221R)]

W garnizonie G4 warto zastosować blok wykorzystując wioskę siódmą i ósmą:

Wioska siódma:
[50K 150Ż] – [1.200R 2.85R 1Ż 114WŁ] [(265-284R)]

Wioska ósma:
[60K 60Ż 60WŁ 1Sir RObin 1Wielka Berta] – [1: 200R 2:110R 3:95R 105Ż ][(405R)]

Podsumowanie powyższych wartości:
[~1428R + 195K + 105Ż +114WŁ] [(1428R)] -jest to wynik, w którym nie był stosowany ani jeden blok.

 

Wyjaśnijmy na czym polegają bloki w Settlers Online:

Z garnizonu trzeciego blokujemy wioskę czwartą, na którą polecam posłać około 120-130Ż. Musimy teraz odczekać, najlepiej około 3-4 sekund i wysyłamy wojska na wioskę piątą.

I na czym polega sztuczka?

Otóż walka w obozie numer 5 będzie zakończona przed tą jaka rozgrywa się w obozie 4 – to działa. Ale co my z tego mamy? A to, że wojska wysłane na pozycję cztery nie poniosą żadnych strat.

Fajne?

Blokowanie obozu siódmego z garnizony G4:

Podobnie postępujemy ja w wyżej, z tym, że polecam na siódemkę posłać 1R, a na ósemkę już normalną armię. Jednak tutaj blokowanie musimy zrobić trzykrotnie.

Atak na wioskę ósmą wysyłamy, kiedy generał, który atakuje siodemkę znajdzie się między trzecią na czwartą flagą na wyznaczonej ścieżce.

Możliwe nagrody:

Możliwe nagrody