Spirit Crossing 2026: relaks, społeczność i kooperacja w nowym MMO Spry Fox

Twórcy ze studia Spry Fox, którzy w 2022 roku zostali przejęci przez Netflix, właśnie ogłosili, że wracają na niezależne wody. Podczas wydarzenia Wholesome Snack w tym tygodniu zdradzili, że ich nadchodzące MMO o przytulnym klimacie, Spirit Crossing, pojawi się w 2026 roku na PC. Co ciekawe, Netflix nadal będzie wydawał wersję mobilną dla swoich subskrybentów, więc fani platformy też będą mogli wsiąknąć w ten świat.

Spirit Crossing to tytuł, który stawia na relaks, wspólne doświadczenia i budowanie społeczności razem z innymi graczami. Już wcześniej w tym roku gra została zapowiedziana jako mobilna ekskluzywność Netflixa, ale teraz fani PC też mają powód do radości. Świat gry jest pełen postaci NPC, mieszkańców, wędrujących duchów, które potrzebują pomocy, a nawet trochę dziwnie kwadratowych niedźwiadków – hołd dla kultowych Alphabearów od Spry Fox.

Gracze zostaną przypisani do swojej Waystation – takiej społeczności, którą każdy może rozwijać i zmieniać po swojemu. Z niej można podróżować do innych Waystation, spędzać czas z innymi graczami, albo brać udział w różnych kooperacyjnych aktywnościach, takich jak wspólne tańce, zbieranie plonów, malowanie murali, a nawet granie muzyki dla przechodzących postaci. Całość projektowana jest tak, by gracze mogli naprawdę poczuć przyjaźń, życzliwość i wspólnotę w świecie gry.

Co ważne, tempo gry jest spokojniejsze niż w typowych MMO. Możesz po prostu wędrować po świecie, chłonąc atmosferę i podziwiając otoczenie. Gra jest mocno społecznościowa, a wraz z postępem w grze powoli odblokowują się różne funkcje społeczne: proximity chat, wspólne emotki dla dwóch graczy, wręczanie prezentów, a nawet natychmiastowa teleportacja, które sprawiają, że interakcje z innymi stają się jeszcze przyjemniejsze i bardziej kooperacyjne.

W skrócie, Spirit Crossing wygląda na tytuł, który naprawdę celebruje przyjemność płynącą ze wspólnej gry, w spokojnym i przytulnym świecie, w którym każdy może poczuć się częścią większej społeczności. Twórcy najwyraźniej chcą, żeby gracze nie ścigali się na osiągnięcia, lecz cieszyli się chwilą, budowali więzi i po prostu spędzali czas razem.

Może Cię zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *