Metroid Prime 4 Beyond – Hover Shuttle Transport: jak pokonać, gdzie znaleźć

Metroid Prime 4: Beyond pełne jest bossów, dużych i małych, ale Hover Shuttle Transport to pierwszy poważniejszy pojedynek, w którym Samus Aran nie jest sama – towarzyszą jej Duke i Armstrong. To też nie klasyczna walka na końcu lochu – pojawia się w samym środku Flare Pool.

Przygotowanie do walki

Po przemieszczeniu się przez wnętrza Flare Pool z Duke i Armstrongiem, szybko stanie się jasne, że Sylux wie o Twojej obecności i zrobi wszystko, żeby Was powstrzymać. Drony to za mało, więc na scenę wjeżdża wielki statek kosmiczny – Hover Shuttle.

Początek starcia

Gdy Samus i jej drużyna wsiądą na terminal, by wrócić do centrum lochu, shuttle pojawi się nagle i zacznie ostrzeliwać wszystkich. Armstrong próbuje uderzyć w maszynę, ale w wyniku eksplozji wylądujecie w terminalu w ogniu.

Gdy odzyskasz kontrolę nad Samus, przejdź przez kilka drzwi, aż dojdziesz do mostu łączącego dwa segmenty kompleksu Flare Pool. Tam czeka walka – hover shuttle spada wprost na Was z pełną mocą.

Jak walczyć?

  • Skup się na rakietach – standardowe strzały z pistoletu praktycznie nie robią wrażenia na metalowej powłoce.
  • Shuttle zniszczy drzwi na końcu mostu i zacznie zrzucać drony wroga. Najpierw je wyeliminuj, inaczej będą Cię niepotrzebnie ranić.
  • Duke i Armstrong pomagają w walce z dronami, ale miej oko na ich zdrowie i wskrzeszaj, jeśli padną.

Po kilku chwilach shuttle zacznie niszczyć filary po bokach mostu, które dotychczas dawały osłonę. Teraz wszyscy są wystawieni na atak – czas oddać ogień.

  • Shuttle wystrzeliwuje wolno poruszające się pociski homing, które można zestrzelić zwykłym działkiem, a potem przejść do dużego fioletowego lasera spod kadłuba.
  • Korzystaj z nie zniszczonych fragmentów osłon albo manewruj w bok, by uniknąć obrażeń.

Finisz

Gdy shuttle zostanie mocno uszkodzony, zaczną pojawiać się iskry na kadłubie, a maszyna porusza się szybciej po moście. Nadal spamuj rakiety i unikaj ataków. Po chwili zwyciężysz – Sylux zrobi dziurę w pobliskiej strukturze, przez którą Samus może w formie Morph Balla uciec, a statek odpływa.

Może Cię zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *