Dziś, Perfect World Europe B.V., wiodący wydawca darmowych gier MMORPG i Cryptic Studios ogłosili, że Neverwinter: Undermountain jest już dostępne na komputerach PC – a na konsole PlayStation®4 i Xbox One trafi 11 czerwca. Poszukiwacze przygód zostają wezwani do przeogromnych lochów Halastera Blackcloacka znajdujących się pod Waterdeep, gdzie przyjdzie im odkrywać pięć rozległych, zupełnie nowych stref przygodowych począwszy od odwiedzin w tawernie Yawning Portal („Ziewający portal”). Stamtąd gracze zostaną poprowadzeni przez Durnana (dubingowanego przez mistrza podziemi Ruty’ego Rutenberga) – właściciela znanej na całym świecie karczmy – oraz Chultańską kapłankę Waukeen: Obayę Uday (której głosu użyczyła Satine Phoenix – liderka społeczności Dungeons & Dragons i założycielka marki Gilding Light). Na podróżników czekają między innymi maksymalny poziom osiągalny w grze zwiększony do 80, wysokopoziomowe podziemia, zaktualizowane moce i umiejętności klasowe, odnowiony system łask, wzbogacona mechanika wypadania łupów i wiele, wiele więcej.
Obejrzyj premierowy zwiastun Neverwinter: Undermountain tutaj:

Mieszkańcy Zapomnianych Krain, wabieni obietnicami spełnienia ich najgłębszych pragnień przez wynaturzoną magię, wyruszą wprost do podziemi góry Waterdeep, gdzie czekają na nich hale Undermountain. Wraz z podróżowaniem w głąb tych podziemi, na graczy czekają coraz to kolejne z pięciu odrębnych stref przygodowych – z których każda posiada swój własny zestaw wyzwań i nagród. Wpływ Halastera Blackcloacka i jego uczniów odczuwalny będzie przez całą historię i kampanię Undermountain – z kulminacją w zupełnie nowych wysokopoziomowych podziemiach: „Lair of the Mad Mage” („Jaskinia szalonego maga”).

Podczas tych zupełnie nowych doświadczeń, weterani gry będą mogli rozwinąć swoje postaci do podwyższonego, 80 poziomu – wówczas gdy bardziej poczatkujący gracze skorzystają z udoskonalonego systemu skalowania się poziomu trudności względem ich poziomu we wcześniejszych strefach przygodowych. Aktualizacja ta wprowadzi również liczne zmiany równoważące klasy i ich umiejętności, nowe nagrody za potyczki w całym Neverwinter, zupełnie nowy system ekspedycji – w ramach którego gracze będą mogli odkrywać jaskinie Undermountain – i wiele innych. Poniżej znajduje się szczegółowa lista wszystkich zmian:

  • Kampania Undermountain – Wielopoziomowe podziemia Undermountain skrywają liczne sekrety, wspaniałe nagrody, cudowne stworzenia i niezapomniane przeżycia. Szalony mag wzywa poszukiwaczy przygód w głąb jaskiń Waterdeep… jednak w jakim celu? Gracze będą musieli przetrwać wyzwania wszystkich pięciu nowych stref przygodowych, by się tego dowiedzieć.
  • Nowy system: Ekspedycje – Ta zupełnie nowa funkcja wprowadzona wraz z Undermountain podkreśla niepoznawalną naturę poziomów znajdujących się pod Waterdeep. Ekspedycje rzucą wyzwanie poszukiwaczom przygód za pomocą skalujących się, dynamicznych, powtarzalnych zadań – w poszukiwaniu magicznych relikwii, zagubionych ścieżek i jednych z najcenniejszych nagród tego dodatku.
  • Balans klas – Wszystkie osiem dostępnych w Neverwinter klas zostanie zmienionych na wielu płaszczyznach w tym dodatku. Każda klasa otrzyma również zmianę nazwy na taką odpowiadającą piątej serii D&D. Celem wszystkich tych edycji jest lepsze dopasowanie klas do pełnionych przez nich ról oraz zapewnienie, że granie każdą z dostępnych w grze ścieżek jest możliwe, przyjemne i jeszcze bardziej przystępne.
  • Poprawione nagrody – Najsłynniejsze podziemia Faerûn nagrodzą poszukiwaczy przygód najcenniejszymi łupami z całego Neverwinter. Wraz ze wzrostem maksymalnego poziomu do 80, nowe źródła potężnych łupów – takich jak podzielone na rzędy zestawy artefaktyczne – możliwe będą do zdobycia w całym Undermountain oraz po pokonywaniu stworów zamieszkujących jego jaskinie.
  • Kampania wysokopoziomowych wyzwań – Wiele starszych, niesłużących do wbijania poziomu kampanii w Neverwinter będzie teraz oferować trzy tygodniowe premie z walutą na nagrody odpowiednie dla wysokopoziomowych postaci, niezależnie od tego czy zadania te były wcześniej uznawane jako takie na tym etapie rozwoju gry – np. Underdark i Sharandar.
  • Zmieniony system towarzyszy – Towarzysze graczy będą teraz podzieleni na pięć kategorii. Im więcej poszukiwacz przygód będzie posiadał pomocników z danej sekcji, tym potężniejsi będą aktywni towarzysze. Synergia ta stworzy większe premie, jednak głównym celem wprowadzenia tej zmiany jest zapewnienie, że każdy podróżnik może korzystać z takiego pomocnika, z jakiego chce.
  • Potyczki Halastera – Wpływ szalonego maga odczuwalny jest w całym Undermountain, a jego nieprzewidywalne wstąpienia to kolejny dowód na jego całkowitą kontrolę nad tą krainą. Cóż… w końcu ten świat to jego dom, prawda?
WARTO ZOBACZYĆ  Diablo 3 zamyka Dom Aukcyjny - tryliony złota niszczą ekonomię gry!

Neverwinter to darmowe MMORPG akcji pełne szybkiej walki i epickich podziemi. Gracze odkrywają rozległe tereny miasta Neverwinter i jego okolice, poznając ich żywą historię i walcząc z hordami przeciwników. Neverwinter jest aktualnie dostępne na komputery PC, cyfrowo na Xbox One, za darmo dla wszystkich użytkowników Gold oraz na PlayStation®4 (PlayStation®Plus nie jest wymagane).

Na konsoli Xbox wymagane jest członkostwo Xbox Live Gold (sprzedawane osobno).

Po więcej informacji o Neverwinter, odwiedź http://www.playneverwinter.com.