Jak mog─Ö podarowa─ç energi─Ö innym graczom JuneÔÇÖs Journey?

Pocz─ůtkowo gra JuneÔÇÖs Journey umieszcza ci─Ö w grupach z innymi graczami. To te same osoby, kt├│re widzisz w klasyfikacji lub na ┼éodzi, kiedy chcesz odwiedzi─ç wyspy znajomych. Po dotarciu do rozdzia┼éu 3, sceny 4 mo┼╝esz zacz─ů─ç chodzi─ç do kawiarni na Wyspie Orchidei.


W kawiarni mo┼╝esz si─Ö napi─ç z innymi graczami JuneÔÇÖs Journey z twojej grupy. Ka┼╝da postawiona kolejka pojawi si─Ö na barze ÔÇö b─Öd─ů mogli z niej skorzysta─ç wszyscy gracze w grupie. Ka┼╝da osoba b─Ödzie mog┼éa si─Ö napi─ç tylko jeden raz podczas twojej kolejki, ale liczba graczy, kt├│rzy b─Öd─ů mogli z niej skorzysta─ç, jest nieograniczona.

 


Ka┼╝dy cz┼éonek grupy, kt├│ry wypije nap├│j z kolejki, otrzyma energi─Ö. Ilo┼Ť─ç energii zapewnianej przez napoje mo┼╝na zwi─Ökszy─ç w sklepie napiwkowym. Kiedy postawisz kolejk─Ö, automatycznie zyskasz energi─Ö, kt├│r─ů daje jeden nap├│j.

Napoje smakuj─ů najlepiej, gdy s─ů ┼Ťwie┼╝e, dlatego postawiona kolejka jest dost─Öpna jedynie przez 30┬áminut. Wybierz wi─Öc czas, kiedy gra wielu graczy!

Pierwsz─ů kolejk─Ö mo┼╝na postawi─ç za darmo raz na 23┬ágodziny. W tym czasie mo┼╝esz kupi─ç cztery┬ádodatkowe kolejki za diamenty. Ka┼╝da dodatkowa kolejka b─Ödzie dro┼╝sza.


Co mog─Ö zrobi─ç z napiwkami, kt├│re otrzymuj─Ö za postawione kolejki?

Kiedy kto┼Ť wypije nap├│j z twojej kolejki, otrzymasz napiwek. Zbieraj i zachowuj zdobyte monety, aby kupowa─ç ciekawe przedmioty w sklepie napiwkowym.

Odwied┼║ sklep napiwkowy, klikaj─ůc ikon─Ö torby na zakupy w lewym dolnym rogu ekranu kawiarni.

Tutaj mo┼╝esz kupi─ç 5-gwiazdkowe pude┼éka, ulepszenia, kt├│re na sta┼ée zwi─Öksz─ů ilo┼Ť─ç energii zdobywanej za napoje postawione w kolejce, i wiele innych przydanych przedmiot├│w.

Czy mog─Ö zdoby─ç napiwki inaczej, ni┼╝ stawiaj─ůc kolejki innym graczom?

Napiwki mo┼╝na zdoby─ç jedynie poprzez kupowanie kolejek. Nie mo┼╝na ich zarobi─ç ani kupi─ç w ┼╝aden inny spos├│b.

Jak powiadomić innego gracza, że powinien wysłać mi napoje?

Bezpo┼Ťrednia interakcja z innymi graczami w grupie pocz─ůtkowej jest niemo┼╝liwa, ale mo┼╝esz stworzy─ç w┼éasn─ů grup─Ö. Zapro┼Ť ulubionych graczy i znajomych z Facebooka do klubu i oficjalnie utw├│rz grup─Ö pe┼énoprawnych detektyw├│w. Klub to miejsce, w kt├│rym b─Ödziecie mogli rozmawia─ç, stawia─ç kolejki, a nawet wsp├│lnie uczestniczy─ç w wyzwaniach tylko dla klub├│w!

Ka┼╝dy klub detektyw├│w mo┼╝e ustali─ç czas spotka┼ä. W ten spos├│b wszyscy cz┼éonkowie klubu b─Öd─ů wiedzie─ç, kiedy zazwyczaj gracze si─Ö spotykaj─ů, by wsp├│lnie gra─ç. Oczywi┼Ťcie to najodpowiedniejszy czas, by postawi─ç kolejk─Ö, poniewa┼╝ najprawdopodobniej wtedy dost─Öpnych jest najwi─Öcej detektyw├│w.

To, jak ważna jest rozgrywka w trakcie czasu spotkań, w pełni zależy od tego, jak rygorystyczny jest dany klub detektywów. Pamiętaj, aby sprawdzić jego opis.

Stawiam kolejk─Ö codziennie, ale w zamian nie otrzymuj─Ö ┼╝adnych napiwk├│w ani napoj├│w. Dlaczego?

Wa┼╝ne jest, kiedy stawiasz kolejk─Ö. W kawiarni mo┼╝esz zobaczy─ç, ilu graczy z twojej grupy jest online. Im wi─Öcej os├│b jest zalogowanych w chwili, gdy stawiasz kolejk─Ö, tym wi─Öksza szansa, ┼╝e gracze zobacz─ů t─Ö kolejk─Ö i zechc─ů wypi─ç napoje.

Kiedy do┼é─ůczasz do klubu detektyw├│w lub taki klub tworzysz, zmieniasz grup─Ö domy┼Ťln─ů na klub detektyw├│w b─Öd─ůcy twoj─ů now─ů grup─ů, w kt├│rej mo┼╝esz stawia─ç kolejki. Je┼Ťli w twoim klubie detektyw├│w jest niewielu cz┼éonk├│w, szansa, ┼╝e kto┼Ť zauwa┼╝y kupione kolejki, r├│wnie┼╝ jest niewielka.

Kiedy mog─Ö zacz─ů─ç korzysta─ç z klub├│w detektyw├│w?

W┼éasny klub mog─ů stworzy─ç detektywi, kt├│rzy dotarli do rozdzia┼éu 4, sceny 2. B─Ödzie to kosztowa┼éo 5000 monet.

(* W dowolnym momencie po osi─ůgni─Öciu 6 poziomu mo┼╝na przyj─ů─ç zaproszenie do klubu detektyw├│w wys┼éane przez innego gracza JuneÔÇÖs Journey, kt├│re trafi┼éo do skrzynki na listy. W ten spos├│b mo┼╝na tak┼╝e odblokowa─ç kawiarni─Ö).

Mog─Ö i┼Ť─ç do kawiarni, ale nie uda┼éo mi si─Ö jeszcze dotrze─ç do rozdzia┼éu 3, sceny 4. Dlaczego?

Aby do┼é─ůczy─ç do klubu detektyw├│w przed dotarciem do rozdzia┼éu 3, sceny 4 musisz otrzyma─ç zaproszenie. Kto┼Ť prawdopodobnie wys┼éa┼é do twojej skrzynki na listy zaproszenie, kt├│re zaakceptowano. W ten spos├│b na sta┼ée odblokowano dost─Öp do kawiarni wraz z mo┼╝liwo┼Ťci─ů p├│┼║niejszego do┼é─ůczenia do klubu w dowolnym czasie.

Ile os├│b mo┼╝e do┼é─ůczy─ç do klubu detektyw├│w?

Kluby s─ů pe┼éne, kiedy nale┼╝y do nich 15 detektyw├│w. Liczba graczy w klubie nigdy nie mo┼╝e by─ç wi─Öksza.

Chc─Ö do┼é─ůczy─ç do klubu detektyw├│w, ale nie mog─Ö. Dlaczego?

Kluby detektyw├│w mog─ů by─ç pe┼éne (kiedy nale┼╝y do nich 15 graczy). Osoby, kt├│re zarz─ůdzaj─ů klubem, mog─ů zmieni─ç status klubu na ÔÇ×Na zg┼éoszenieÔÇŁ. Natychmiastowe do┼é─ůczenie do takich klub├│w nie b─Ödzie mo┼╝liwe, a zamiast tego konieczne b─Ödzie wys┼éanie zg┼éoszenia. Zostaniesz cz┼éonkiem klubu automatycznie, je┼Ťli osoby nim zarz─ůdzaj─ůce zaakceptuj─ů twoje zg┼éoszenie.

Pami─Ötaj, ┼╝e kiedy si─Ö zg┼éaszasz do wielu klub├│w jednocze┼Ťnie, automatycznie do┼é─ůczysz do pierwszego klubu, kt├│ry zaakceptuje twoje zg┼éoszenie. W takiej sytuacji wszystkie inne zg┼éoszenia zostan─ů anulowane.

Jakie wiadomo┼Ťci s─ů widoczne na ekranie czatu w kawiarni?

Kiedy nie nale┼╝ysz do klubu detektyw├│w, powiadomienia od innych graczy JuneÔÇÖs Journey z twojej grupy pocz─ůtkowej widzisz automatycznie. Publikowanie na czacie niestandardowych wiadomo┼Ťci do grupy pocz─ůtkowej jest niemo┼╝liwe.

Kiedy nale┼╝ysz do klubu detektyw├│w, widzisz powiadomienia od jego cz┼éonk├│w, a nie od graczy z grupy pocz─ůtkowej. W klubie detektyw├│w mo┼╝esz wysy┼éa─ç niestandardowe wiadomo┼Ťci i rozmawia─ç z innymi cz┼éonkami klubu.

Dlaczego niekt├│rzy detektywi w moim klubie wykonuj─ů czynno┼Ťci, kt├│re dla mnie s─ů niedost─Öpne?

Klub składa się z trzech rodzajów detektywów:

Klub detektyw├│w ma zawsze jednego prezesa, b─Öd─ůcego liderem klubu i maj─ůcego wszystkie dost─Öpne opcje, kt├│rymi mo┼╝e zarz─ůdza─ç.

Cz┼éonkowie zarz─ůdu ÔÇö klub detektyw├│w mo┼╝e mie─ç dowoln─ů liczb─Ö cz┼éonk├│w zarz─ůdu. Cz┼éonkowie ci mog─ů pomaga─ç prezesowi w zarz─ůdzaniu klubem; wi─Ökszo┼Ť─ç opcji jest dost─Öpna r├│wnie┼╝ dla nich. Cz┼éonkowie zarz─ůdu mog─ů awansowa─ç innych graczy na cz┼éonk├│w zarz─ůdu, ale nie mog─ů degradowa─ç os├│b zajmuj─ůcych to stanowisko. Tylko prezes mo┼╝e to zrobi─ç.

Cz┼éonkowie ÔÇö osoby, kt├│re niedawno do┼é─ůczy┼éy do klubu, na pocz─ůtku zostaj─ů zwyk┼éymi cz┼éonkami. Nie mog─ů zarz─ůdza─ç klubem, ale mog─ů anga┼╝owa─ç si─Ö w jego ┼╝ycie w taki sam spos├│b, jak ka┼╝dy inny gracz.

Detektyw, kt├│ry stworzy┼é klub, domy┼Ťlnie jest jego prezesem, ale stanowisko to, wedle woli prezesa, mo┼╝na przekaza─ç cz┼éonkowi zarz─ůdu.

Co si─Ö stanie, je┼Ťli prezes klubu nagle przestanie gra─ç?

Po 30┬ádniach braku aktywno┼Ťci (nielogowania si─Ö do JuneÔÇÖs Journey) gra automatycznie przyzna stanowisko prezesa cz┼éonkowi zarz─ůdu, kt├│ry w ostatnim czasie by┼é najbardziej aktywny (lub zwyk┼éemu cz┼éonkowi, je┼Ťli w klubie nie ma innych cz┼éonk├│w zarz─ůdu). W takim przypadku poprzedni prezes zostanie zdegradowany do stanowiska cz┼éonka zarz─ůdu.


Gry podobne