Jak mogę podarować energię innym graczom June’s Journey?

Początkowo gra June’s Journey umieszcza cię w grupach z innymi graczami. To te same osoby, które widzisz w klasyfikacji lub na łodzi, kiedy chcesz odwiedzić wyspy znajomych. Po dotarciu do rozdziału 3, sceny 4 możesz zacząć chodzić do kawiarni na Wyspie Orchidei.


W kawiarni możesz się napić z innymi graczami June’s Journey z twojej grupy. Każda postawiona kolejka pojawi się na barze — będą mogli z niej skorzystać wszyscy gracze w grupie. Każda osoba będzie mogła się napić tylko jeden raz podczas twojej kolejki, ale liczba graczy, którzy będą mogli z niej skorzystać, jest nieograniczona.

 


Każdy członek grupy, który wypije napój z kolejki, otrzyma energię. Ilość energii zapewnianej przez napoje można zwiększyć w sklepie napiwkowym. Kiedy postawisz kolejkę, automatycznie zyskasz energię, którą daje jeden napój.

Napoje smakują najlepiej, gdy są świeże, dlatego postawiona kolejka jest dostępna jedynie przez 30 minut. Wybierz więc czas, kiedy gra wielu graczy!

Pierwszą kolejkę można postawić za darmo raz na 23 godziny. W tym czasie możesz kupić cztery dodatkowe kolejki za diamenty. Każda dodatkowa kolejka będzie droższa.


Co mogę zrobić z napiwkami, które otrzymuję za postawione kolejki?

Kiedy ktoś wypije napój z twojej kolejki, otrzymasz napiwek. Zbieraj i zachowuj zdobyte monety, aby kupować ciekawe przedmioty w sklepie napiwkowym.

Odwiedź sklep napiwkowy, klikając ikonę torby na zakupy w lewym dolnym rogu ekranu kawiarni.

Tutaj możesz kupić 5-gwiazdkowe pudełka, ulepszenia, które na stałe zwiększą ilość energii zdobywanej za napoje postawione w kolejce, i wiele innych przydanych przedmiotów.

Czy mogę zdobyć napiwki inaczej, niż stawiając kolejki innym graczom?

Napiwki można zdobyć jedynie poprzez kupowanie kolejek. Nie można ich zarobić ani kupić w żaden inny sposób.

Jak powiadomić innego gracza, że powinien wysłać mi napoje?

Bezpośrednia interakcja z innymi graczami w grupie początkowej jest niemożliwa, ale możesz stworzyć własną grupę. Zaproś ulubionych graczy i znajomych z Facebooka do klubu i oficjalnie utwórz grupę pełnoprawnych detektywów. Klub to miejsce, w którym będziecie mogli rozmawiać, stawiać kolejki, a nawet wspólnie uczestniczyć w wyzwaniach tylko dla klubów!

Każdy klub detektywów może ustalić czas spotkań. W ten sposób wszyscy członkowie klubu będą wiedzieć, kiedy zazwyczaj gracze się spotykają, by wspólnie grać. Oczywiście to najodpowiedniejszy czas, by postawić kolejkę, ponieważ najprawdopodobniej wtedy dostępnych jest najwięcej detektywów.

To, jak ważna jest rozgrywka w trakcie czasu spotkań, w pełni zależy od tego, jak rygorystyczny jest dany klub detektywów. Pamiętaj, aby sprawdzić jego opis.

Stawiam kolejkę codziennie, ale w zamian nie otrzymuję żadnych napiwków ani napojów. Dlaczego?

Ważne jest, kiedy stawiasz kolejkę. W kawiarni możesz zobaczyć, ilu graczy z twojej grupy jest online. Im więcej osób jest zalogowanych w chwili, gdy stawiasz kolejkę, tym większa szansa, że gracze zobaczą tę kolejkę i zechcą wypić napoje.

Kiedy dołączasz do klubu detektywów lub taki klub tworzysz, zmieniasz grupę domyślną na klub detektywów będący twoją nową grupą, w której możesz stawiać kolejki. Jeśli w twoim klubie detektywów jest niewielu członków, szansa, że ktoś zauważy kupione kolejki, również jest niewielka.

Kiedy mogę zacząć korzystać z klubów detektywów?

Własny klub mogą stworzyć detektywi, którzy dotarli do rozdziału 4, sceny 2. Będzie to kosztowało 5000 monet.

(* W dowolnym momencie po osiągnięciu 6 poziomu można przyjąć zaproszenie do klubu detektywów wysłane przez innego gracza June’s Journey, które trafiło do skrzynki na listy. W ten sposób można także odblokować kawiarnię).

Mogę iść do kawiarni, ale nie udało mi się jeszcze dotrzeć do rozdziału 3, sceny 4. Dlaczego?

Aby dołączyć do klubu detektywów przed dotarciem do rozdziału 3, sceny 4 musisz otrzymać zaproszenie. Ktoś prawdopodobnie wysłał do twojej skrzynki na listy zaproszenie, które zaakceptowano. W ten sposób na stałe odblokowano dostęp do kawiarni wraz z możliwością późniejszego dołączenia do klubu w dowolnym czasie.

Ile osób może dołączyć do klubu detektywów?

Kluby są pełne, kiedy należy do nich 15 detektywów. Liczba graczy w klubie nigdy nie może być większa.

Chcę dołączyć do klubu detektywów, ale nie mogę. Dlaczego?

Kluby detektywów mogą być pełne (kiedy należy do nich 15 graczy). Osoby, które zarządzają klubem, mogą zmienić status klubu na „Na zgłoszenie”. Natychmiastowe dołączenie do takich klubów nie będzie możliwe, a zamiast tego konieczne będzie wysłanie zgłoszenia. Zostaniesz członkiem klubu automatycznie, jeśli osoby nim zarządzające zaakceptują twoje zgłoszenie.

Pamiętaj, że kiedy się zgłaszasz do wielu klubów jednocześnie, automatycznie dołączysz do pierwszego klubu, który zaakceptuje twoje zgłoszenie. W takiej sytuacji wszystkie inne zgłoszenia zostaną anulowane.

Jakie wiadomości są widoczne na ekranie czatu w kawiarni?

Kiedy nie należysz do klubu detektywów, powiadomienia od innych graczy June’s Journey z twojej grupy początkowej widzisz automatycznie. Publikowanie na czacie niestandardowych wiadomości do grupy początkowej jest niemożliwe.

Kiedy należysz do klubu detektywów, widzisz powiadomienia od jego członków, a nie od graczy z grupy początkowej. W klubie detektywów możesz wysyłać niestandardowe wiadomości i rozmawiać z innymi członkami klubu.

Dlaczego niektórzy detektywi w moim klubie wykonują czynności, które dla mnie są niedostępne?

Klub składa się z trzech rodzajów detektywów:

Klub detektywów ma zawsze jednego prezesa, będącego liderem klubu i mającego wszystkie dostępne opcje, którymi może zarządzać.

Członkowie zarządu — klub detektywów może mieć dowolną liczbę członków zarządu. Członkowie ci mogą pomagać prezesowi w zarządzaniu klubem; większość opcji jest dostępna również dla nich. Członkowie zarządu mogą awansować innych graczy na członków zarządu, ale nie mogą degradować osób zajmujących to stanowisko. Tylko prezes może to zrobić.

Członkowie — osoby, które niedawno dołączyły do klubu, na początku zostają zwykłymi członkami. Nie mogą zarządzać klubem, ale mogą angażować się w jego życie w taki sam sposób, jak każdy inny gracz.

Detektyw, który stworzył klub, domyślnie jest jego prezesem, ale stanowisko to, wedle woli prezesa, można przekazać członkowi zarządu.

Co się stanie, jeśli prezes klubu nagle przestanie grać?

Po 30 dniach braku aktywności (nielogowania się do June’s Journey) gra automatycznie przyzna stanowisko prezesa członkowi zarządu, który w ostatnim czasie był najbardziej aktywny (lub zwykłemu członkowi, jeśli w klubie nie ma innych członków zarządu). W takim przypadku poprzedni prezes zostanie zdegradowany do stanowiska członka zarządu.


Gry podobne