W Escape from Duckov większość czasu spędzasz na walce z przeciwnikami, dlatego naprawdę warto zadbać o najlepszą broń i pancerz. W miarę postępów odkrywasz trudniejsze lokacje i zdobywasz specjalne bronie, które zadają większe obrażenia i wyróżniają się na tle standardowego ekwipunku. Poniżej znajdziesz kompletną listę wszystkich specjalnych broni i wskazówki, gdzie je zdobyć.

Specjalne bronie w Escape from Duckov

Broń Jak zdobyć Statystyki Notatki
Space Glick Wykonaj zadania Soul Infusion i Technical Upgrade od Xiaominga Kaliber: S, DMG: 14, Fire Rate: 7, Magazyn: 26, Reload: 1.1
Toy Gun Pokonaj Rampaging Arcade w Farm Town, w budynku pod Construction Site Dormitory Kaliber: S, DMG: 1, Fire Rate: 14, Magazyn: 18, Reload: 1.2
Flaming AK-47 Na mapie Ground Zero podczas Storm poziom 2 napraw most i przejdź do jaskini, po drodze zabij wrogów, aby zdobyć blueprint Kaliber: AR, DMG: 17, Fire Rate: 10, Magazyn: 45, Reload: 3
Cube Gun Odwiedź jaskinię w Ground Zero Kaliber: Energy, DMG: 8.5, Fire Rate: 22, Magazyn: 30, Reload: 2.5
MF Venom Pokonaj obcego kaczora z pytajnikiem w Farm Town, aby zdobyć blueprint Kaliber: AR, DMG: 13, Fire Rate: 14.5, Magazyn: 30, Reload: 2.7
TOZ-66 Dragon’s Breath Kup u sprzedawcy w Radar Station w Farm Town Kaliber: Shotgun, DMG: 49.5, Fire Rate: 5.8, Magazyn: 2, Reload: 0.4
Repeating Bow Wykonaj DEMO Ultimate Challenge i pokonaj bossa, aby zdobyć jako drop Kaliber: Arrow, DMG: 25, Fire Rate: 6, Magazyn: 3, Reload: 2
Gulu Gun Pokonaj Gulu Gulu w ramach zadania The Four Horsemen od Jeffa Kaliber: Energy, DMG: 10, Fire Rate: 15, Magazyn: 24, Reload: 1.9
Pala Gun Pokonaj Pala Pala w ramach zadania The Four Horsemen od Jeffa Kaliber: Energy (Large), DMG: 16, Fire Rate: 15, Magazyn: 150, Reload: 5
Billy Gun Pokonaj Billy Billy w ramach zadania The Four Horsemen od Jeffa Kaliber: Energy (Large), DMG: 60, Fire Rate: 5.2, Magazyn: 14, Reload: 2
Poop Gun Pokonaj Fly Bossa w Construction Site Dormitory w Farm Town Kaliber: Poop Bullet, DMG: 5, Fire Rate: 16, Magazyn: 30, Reload: 2.5
Storm Gun Wykonaj The Four Horsemen i ustaw wszystkie hełmy w NE części Storm Area, aby zdobyć blueprint Kaliber: Energy (Large), DMG: 19.5, Fire Rate: 13, Magazyn: 40, Reload: 2.5
Był to artykuł z serii: Escape from Duckov