„Zabawa z prądem” to szósta główna misja w Dying Light: The Beast. Zaczynasz ją po tym, jak upolowałeś Mist w Pierwsza Krew. Tym razem chodzi o pomoc ocalałym w Town Hall i przywrócenie prądu w okolicy.

Nagrody za ukończenie: Survivor Reinforced Jeans, 500 Old World Money, 10,000 XP oraz odblokowanie nowego typu aktywności w Castor Woods.

Rozmowa z Szeryfką

Najpierw idź do Town Hall, na dół do biura Sheriff – to drzwi, które zwykle są zamknięte w lobby. W środku spotkasz Szeryfkę i Jacoba, którzy omawiają krytyczny problem z prądem w mieście. Backupowe systemy działają chwilowo, ale nie można na nich polegać, bo nikt z zespołów wysłanych do elektrowni nie wrócił, a radio milczy.

Kierunek: Elektrownia

Twoim zadaniem jest przywrócenie stałego zasilania. Elektrownia stoi po lewej stronie mapy, wzdłuż Beaver Creek. Najłatwiej dostać się tam samochodem, żeby skrócić czas podróży.

Na miejscu kręcą się Bitery, a przed budynkami znajdziesz różne maszyny i połączenia elektryczne. Zbliżając się, dostajesz wiadomość od Largo, by trzymać się z daleka.

Spotkanie z Largo

Largo znajduje się w biurze, do którego wejścia są zablokowane. Żeby do niego dotrzeć, musisz wspiąć się na dach głównego budynku, przejść po rurach łączących budynki i w końcu skoczyć na balkon. W trakcie wspinaczki używaj pali, metalowych poręczy i rur. Na każdym etapie znajdziesz składane drabiny, które warto zrzucić na dół – ułatwiają powrót.

Po dotarciu do balkonu wejdź przez połamane okno do biura i znajdź Largo.

W głównym budynku elektrowni

Largo, jest niechętny i marudny. Tłumaczy, że turbiny nie działają, stąd brak prądu. Wspólnie ustalacie, jak ruszyć dalej. Wyjdź przez okno na balkon, wejdź na rury i wróć na dach głównego budynku.

Zejdź przez wentyl, wpadniesz do sali pełnej Sleepers. Po ich pokonaniu, przeszukaj pomieszczenia – znajdziesz Mission Brief dla Major Jabłoński i zasoby. Następnie otwórz drzwi po prawej, by zejść schodami w dół do hatchu prowadzącego do sali turbin.

Rozwiązanie problemu z turbinami

Sala jest zalana wodą. Musisz zamknąć zielone zawory w rurach (x2) i oddychać w kieszonkach powietrza w różnych częściach zalanej hali. Gdy to zrobisz, wróć na powierzchnię i skontaktuj się z Largo, by uruchomić pompy.

Uruchomienie pomp i turbin

Wejdź do Control Room, ale nie ma prądu. W magazynie pokonaj zainfekowanych, przesuń regał, aby dostać się do wentylu i podłączyć przewód do konsoli. Teraz pompy działają, a woda dopływa do turbin.

Wróć do konsoli w sali turbin, aktywuj je ponownie – tym razem działają.

Znalezienie narzędzia i otwarcie czerwonych rur

Musisz znaleźć klucz do zaworów w magazynie. Po zdobyciu, otwórz dwa czerwone zawory (1C i 2C), a następnie wróć do konsoli i uruchom turbiny – elektrownia odzyskuje pełną moc.

Okazuje się, że Largo działa dla Barona. Wkrótce atakuje Cię grupa żołnierzy. Rozpoczyna się walka – korzystaj z Trybu Bestii, pokonaj wszystkich napastników.

Przywrócenie kontroli nad elektrownią

Po zabiciu wrogów, włącz prąd ponownie. Nadchodzi druga fala żołnierzy Barona – musisz ich pokonać, aby utrzymać elektrownię pod kontrolą.

Gdy wszystko zostanie oczyszczone, wróć do biura Largo, zbierz plany i zasoby – elektrownia znajduje się Safe Zone.

Po wszystkim, idź do Szeryfki w Town Hall. Misja „Zabawa z prądem” zostaje ukończona, odblokowujesz nową poboczną: The Cable Guy, oraz kolejną główną: „Nowy dzień, nowy szczep”.

Był to artykuł z serii: Dying Light: The Beast
Spis treści