„Zabawa z prądem” to szósta główna misja w Dying Light: The Beast. Zaczynasz ją po tym, jak upolowałeś Mist w Pierwsza Krew. Tym razem chodzi o pomoc ocalałym w Town Hall i przywrócenie prądu w okolicy.
Nagrody za ukończenie: Survivor Reinforced Jeans, 500 Old World Money, 10,000 XP oraz odblokowanie nowego typu aktywności w Castor Woods.
Rozmowa z Szeryfką
Najpierw idź do Town Hall, na dół do biura Sheriff – to drzwi, które zwykle są zamknięte w lobby. W środku spotkasz Szeryfkę i Jacoba, którzy omawiają krytyczny problem z prądem w mieście. Backupowe systemy działają chwilowo, ale nie można na nich polegać, bo nikt z zespołów wysłanych do elektrowni nie wrócił, a radio milczy.
Kierunek: Elektrownia
Twoim zadaniem jest przywrócenie stałego zasilania. Elektrownia stoi po lewej stronie mapy, wzdłuż Beaver Creek. Najłatwiej dostać się tam samochodem, żeby skrócić czas podróży.
Na miejscu kręcą się Bitery, a przed budynkami znajdziesz różne maszyny i połączenia elektryczne. Zbliżając się, dostajesz wiadomość od Largo, by trzymać się z daleka.
Spotkanie z Largo
Largo znajduje się w biurze, do którego wejścia są zablokowane. Żeby do niego dotrzeć, musisz wspiąć się na dach głównego budynku, przejść po rurach łączących budynki i w końcu skoczyć na balkon. W trakcie wspinaczki używaj pali, metalowych poręczy i rur. Na każdym etapie znajdziesz składane drabiny, które warto zrzucić na dół – ułatwiają powrót.
Po dotarciu do balkonu wejdź przez połamane okno do biura i znajdź Largo.
W głównym budynku elektrowni
Largo, jest niechętny i marudny. Tłumaczy, że turbiny nie działają, stąd brak prądu. Wspólnie ustalacie, jak ruszyć dalej. Wyjdź przez okno na balkon, wejdź na rury i wróć na dach głównego budynku.
Zejdź przez wentyl, wpadniesz do sali pełnej Sleepers. Po ich pokonaniu, przeszukaj pomieszczenia – znajdziesz Mission Brief dla Major Jabłoński i zasoby. Następnie otwórz drzwi po prawej, by zejść schodami w dół do hatchu prowadzącego do sali turbin.
Rozwiązanie problemu z turbinami
Sala jest zalana wodą. Musisz zamknąć zielone zawory w rurach (x2) i oddychać w kieszonkach powietrza w różnych częściach zalanej hali. Gdy to zrobisz, wróć na powierzchnię i skontaktuj się z Largo, by uruchomić pompy.
Uruchomienie pomp i turbin
Wejdź do Control Room, ale nie ma prądu. W magazynie pokonaj zainfekowanych, przesuń regał, aby dostać się do wentylu i podłączyć przewód do konsoli. Teraz pompy działają, a woda dopływa do turbin.
Wróć do konsoli w sali turbin, aktywuj je ponownie – tym razem działają.
Znalezienie narzędzia i otwarcie czerwonych rur
Musisz znaleźć klucz do zaworów w magazynie. Po zdobyciu, otwórz dwa czerwone zawory (1C i 2C), a następnie wróć do konsoli i uruchom turbiny – elektrownia odzyskuje pełną moc.
Okazuje się, że Largo działa dla Barona. Wkrótce atakuje Cię grupa żołnierzy. Rozpoczyna się walka – korzystaj z Trybu Bestii, pokonaj wszystkich napastników.
Przywrócenie kontroli nad elektrownią
Po zabiciu wrogów, włącz prąd ponownie. Nadchodzi druga fala żołnierzy Barona – musisz ich pokonać, aby utrzymać elektrownię pod kontrolą.
Gdy wszystko zostanie oczyszczone, wróć do biura Largo, zbierz plany i zasoby – elektrownia znajduje się Safe Zone.
Po wszystkim, idź do Szeryfki w Town Hall. Misja „Zabawa z prądem” zostaje ukończona, odblokowujesz nową poboczną: The Cable Guy, oraz kolejną główną: „Nowy dzień, nowy szczep”.

Pasjonat gier MMO i typowo społecznościowych aplikacji. Redaktor naczelny portalu Desercik i twórca wielu innych portali nie tylko o grach. Codziennie porusza zagadnienia związane z marketingiem internetowym na swoim prywatnym blogu. Wieczorami czas spędza z córką, a gdy zaśnie zaczynać grać… grać w to co najlepsze.








