Gra od studia NCsoft oparta o silnik Unreal 3 Engine MMO Blade & Soul właśnie kieruję się do testów CBT3 i obecnie lider programistów Hong Suk-Geun wypowiedział się na temat walk i optymalizacji w silniku gry jakie zostały przeprowadzone do tej pory. Powiedział, że gra MMO Blade & Soul nie jest grą typu non-target, ale szczyci się własnym, unikalnym systemem hit boxes. Narazie wiemy, że nie będzie to ruletka w stylu chybił trafił. Jeśli chodzi o optymalizacje to NCsoft przedstawił wymagania gry z zeszłego roku, a wyglądało to mniej więcej tak: Geforce 8800GT albo co najmniej 8600GT. Teraz podobno wymagania bardzo spadły dzięki nowemu algorytmowi, który używa typowych funkcji pre-load. Także definitywnie zmniejszy się długość ładowania strony, a także podobno zoptymalizowano znacząco UI co ma zmniejszyć obciążenie całego systemu.

gry mmo blade & soul



Gry podobne