Zadanie Ślad nie Zaginął w Arc Raiders działa dokładnie tak, jak przystało na extraction shootera. Gra wrzuca cię w małe śledztwo, w którym nie dostajesz praktycznie żadnych wskazówek, więc trzeba liczyć na intuicję i dobre oko. Teoretycznie to prosta misja, ale wielu graczy błądzi, bo nie bardzo wiadomo, czego właściwie szukać. Poniżej masz szybkie omówienie obu celów, dzięki którym spokojnie zamkniesz całą misję.

Gdzie znaleźć ślady aktywności ARC w misji Ślad nie Zaginął?

Na początek musisz dotrzeć do Jałowa Polana w regionie Błękitna Brama. To mały punkt zainteresowania po zachodniej stronie mapy. Sama nazwa jest widoczna, więc trafienie tam to żaden problem, ale właściwy cel nie rzuca się od razu w oczy.

Kiedy tam dotrzesz, poszukaj gigantycznej łuski Barona – to ogromny wrak ARC, którego absolutnie nie da się przeoczyć. Skup się na stawie kulowym jednej z odciętych nóg. Właśnie tam pojawia się złoto-żółty znacznik interakcji „Zbadaj”. Gdy tylko go klikniesz, pierwszą część zadania masz za sobą.

Największą zaletą tej misji jest to, że jej cele leżą na obrzeżach mapy. To oznacza mniej graczy i mniejsze ryzyko, że ktoś postanowi wyczyścić cię z ekwipunku. Niczego tu nie musisz niszczyć ani zabijać, więc śmiało możesz wejść z darmowym loadoutem i skupić się wyłącznie na misji.

Jeśli potrzebujesz materiałów ARC, Jałowa Polana też potrafi dać parę drobiazgów – czasem pojawiają się tu mniejsze roboty ARC, więc jest szansa na kilka części.

Zbadaj sprzęt komunikacyjny w Przystrojonym Wraku

Drugi cel znajduje się w Przystrojony Wrak, dosłownie chwilę na południe od poprzedniego miejsca. Tutaj szukasz małego komputera leżącego na stole. Powinien stać obok fragmentu wraku z anteną, z której wychodzą kable prowadzące do większej części złomu na środku lokacji.

Gdy podejdziesz bliżej, pojawi się opcja interakcji. Klikasz… i misja zakończona. Co najlepsze, nie musisz wynosić żadnego przedmiotu z rajdu – nawet jeśli nie przeżyjesz powrotu, misja i tak będzie zaliczona.

Kiedy wrócisz do Shani w Speranzie, dostaniesz:

  • Plądrowanie Mk. 2 – daje większą pojemność ekwipunku i dodatkową Bezpieczną Kieszeń.
  • Średnia osłona – ma więcej życia i lepiej znosi obrażenia niż Lekka Osłona, ale trochę spowalnia.

Oba przedmioty można sprzedać za 2 000 monet, ale biorąc pod uwagę ich koszt w craftingu i to, jak bardzo potrafią ułatwić farmę, lepiej je zatrzymać. Pieniądze zdobywa się w Arc Raiders na wiele szybszych sposobów, a te nagrody mogą przyspieszyć kolejne wyprawy.

Był to artykuł z serii: ARC Raiders
Spis treści