W pewnym momencie łańcucha zadań od Tian Wena trafisz na misję Korekta Rynkowa. Gra mówi tylko, żeby w Pogrzebanym Mieście namierzyć i sabotować jakąś skrytkę. W praktyce sama czynność jest banalna, ale dotarcie do właściwego miejsca potrafi wyprowadzić z równowagi, szczególnie gdy dookoła latają ARC-i, a inni gracze wpadli tu dokładnie po to samo.

Jeśli chcesz to zrobić szybko i bez błądzenia, poniżej masz cały proces opisany z perspektywy gracza, który już trochę zna mapę i wie, gdzie lubią kryć się pułapki.

Gdzie leży skrytka do sabotowania?

Cała akcja odbywa się w Pogrzebanym Mieście, więc po prostu wejdziesz na mapę i od razu możesz zaczynać. Nie musisz robić ekstrakcji, żeby zaliczyć zadanie, więc jeśli boisz się strat – korzystaj z darmowego rynsztunku i działaj.

Twoim celem jest Stacja Marano – to miejsce siedzi w północno-zachodnim sektorze, w rejonie Outskirts. Ten fragment mapy jest zasypany gruzem, połamanymi murami i przewróconymi konstrukcjami, więc łatwo skorzystać z osłon i podejść stację trochę bardziej „na ninja”.

Jak znaleźć właściwe miejsce na Stacji Marano?

Kiedy już wejdziesz na teren stacji, zacznij rozglądać się za cylindrycznymi pojemnikami (coś jak kubły na śmieci z amerykańskich filmów) ustawionych pod ścianą. W okolicy są dwa podobne zestawy, stoją niedaleko siebie, ale tylko jeden z nich jest powiązany z zadaniem.

Interesuje Cię północna część stacji – tam znajdują się te właściwe pojemniki.

Gdy podejdziesz do odpowiednich kanistrów, gra pozwoli Ci na interakcję.

Najpierw kliknij raz, żeby je zidentyfikować, a potem drugi raz, żeby sabotaż został wykonany. Po tej akcji zadanie od Tian Wena od razu wskoczy jako ukończone.

Co dalej po sabotażu?

Po rozwaleniu skrytki możesz zrobić, co chcesz: wyjść, pobiegać dalej po mapie albo spróbować szczęścia w ekstrakcji.

Najbliższy i najpewniejszy punkt ewakuacji to Północna Stacja, tuż obok Biblioteki. Przejście przez ten obszar daje dodatkowy plus – możesz trochę polootować, a jeśli i tak używasz darmowego ekwipunku, to nie ryzykujesz praktycznie niczego.

Cały quest sprowadza się do jednego:

Stacja Marano → metalowe kubły → identyfikacja → sabotaż → koniec.

Najwięcej czasu zwykle nie zajmuje sama czynność, tylko dotarcie do właściwego miejsca. Kiedy już wiesz, gdzie patrzeć, Korekta Rynkowa robi się naprawdę szybkim etapem zadania Tian Wena.

Był to artykuł z serii: ARC Raiders
Spis treści