W pewnym momencie łańcucha zadań od Tian Wena trafisz na misję Korekta Rynkowa. Gra mówi tylko, żeby w Pogrzebanym Mieście namierzyć i sabotować jakąś skrytkę. W praktyce sama czynność jest banalna, ale dotarcie do właściwego miejsca potrafi wyprowadzić z równowagi, szczególnie gdy dookoła latają ARC-i, a inni gracze wpadli tu dokładnie po to samo.
Jeśli chcesz to zrobić szybko i bez błądzenia, poniżej masz cały proces opisany z perspektywy gracza, który już trochę zna mapę i wie, gdzie lubią kryć się pułapki.
Gdzie leży skrytka do sabotowania?
Cała akcja odbywa się w Pogrzebanym Mieście, więc po prostu wejdziesz na mapę i od razu możesz zaczynać. Nie musisz robić ekstrakcji, żeby zaliczyć zadanie, więc jeśli boisz się strat – korzystaj z darmowego rynsztunku i działaj.
Twoim celem jest Stacja Marano – to miejsce siedzi w północno-zachodnim sektorze, w rejonie Outskirts. Ten fragment mapy jest zasypany gruzem, połamanymi murami i przewróconymi konstrukcjami, więc łatwo skorzystać z osłon i podejść stację trochę bardziej „na ninja”.
Jak znaleźć właściwe miejsce na Stacji Marano?
Kiedy już wejdziesz na teren stacji, zacznij rozglądać się za cylindrycznymi pojemnikami (coś jak kubły na śmieci z amerykańskich filmów) ustawionych pod ścianą. W okolicy są dwa podobne zestawy, stoją niedaleko siebie, ale tylko jeden z nich jest powiązany z zadaniem.
Interesuje Cię północna część stacji – tam znajdują się te właściwe pojemniki.
Gdy podejdziesz do odpowiednich kanistrów, gra pozwoli Ci na interakcję.
Najpierw kliknij raz, żeby je zidentyfikować, a potem drugi raz, żeby sabotaż został wykonany. Po tej akcji zadanie od Tian Wena od razu wskoczy jako ukończone.
Co dalej po sabotażu?
Po rozwaleniu skrytki możesz zrobić, co chcesz: wyjść, pobiegać dalej po mapie albo spróbować szczęścia w ekstrakcji.
Najbliższy i najpewniejszy punkt ewakuacji to Północna Stacja, tuż obok Biblioteki. Przejście przez ten obszar daje dodatkowy plus – możesz trochę polootować, a jeśli i tak używasz darmowego ekwipunku, to nie ryzykujesz praktycznie niczego.
Cały quest sprowadza się do jednego:
Stacja Marano → metalowe kubły → identyfikacja → sabotaż → koniec.
Najwięcej czasu zwykle nie zajmuje sama czynność, tylko dotarcie do właściwego miejsca. Kiedy już wiesz, gdzie patrzeć, Korekta Rynkowa robi się naprawdę szybkim etapem zadania Tian Wena.

Pasjonat gier MMO i typowo społecznościowych aplikacji. Redaktor naczelny portalu Desercik i twórca wielu innych portali nie tylko o grach. Codziennie porusza zagadnienia związane z marketingiem internetowym na swoim prywatnym blogu. Wieczorami czas spędza z córką, a gdy zaśnie zaczynać grać… grać w to co najlepsze.




