Ghost of Yotei z nową aktualizacją – Sucker Punch dalej dopieszcza swój hit

Studio Sucker Punch nie zwalnia tempa. Choć Ghost of Yotei od premiery 2 października zebrało świetne recenzje i sprzedało się w ponad 2 milionach egzemplarzy w zaledwie trzy dni, twórcy nie spoczywają na laurach. Zamiast świętować sukces, ekipa skupia się na poprawkach, które mają sprawić, że gra będzie działała jeszcze płynniej i bez irytujących błędów.

Kolejny patch naprawia problemy graczy

Nowa aktualizacja pojawiła się tydzień po poprzednim hotfiksie i koncentruje się głównie na stabilności oraz eliminacji rzadkich, ale uciążliwych błędów. W patchu poprawiono m.in. kilka sytuacji, w których gra potrafiła się niespodziewanie zawiesić, a także błędy fabularne blokujące postęp w niektórych misjach.

Jedną z naprawionych rzeczy jest bug, przez który posiadacze edycji Digital Deluxe nie mogli odblokować maski Black Ghost, mimo ukończenia odpowiedniej misji. Poprawiono też drobiazgi – jak NPC-e zacinające się w terenie czy brakujące animacje w niektórych lokacjach.

Poprawki w końcowej misji i szczegóły patcha

Ciekawostką jest też poprawka dotycząca „The Kitsune’s Fate”, jednej z ostatnich misji w grze. Wcześniej istniał tam tymczasowy model zastępczy, który przypadkiem pozostał w finalnej wersji – teraz został wymieniony na właściwy element.

W aktualizacji naprawiono również:

  • kilka błędów blokujących misje, np. w „Fighting Fire with Fire”, „The Way of the Kusarigama” czy „A Brokered Trust”;
  • problem z zapisem gry w niektórych momentach, który mógł prowadzić do utraty postępu;
  • pętlę odradzania postaci po śmierci w misjach z przepaściami;
  • błędy w zadaniu „Encounters of the Wild”, gdzie lis potrafił się zaciąć po wczytaniu gry;
  • oraz sytuacje, gdy postać gracza mogła zmieniać ekwipunek w trakcie sparingu z Kiku, co nie było zamierzone.

Co dalej z Ghost of Yotei?

Ten patch to dopiero pierwszy etap popremierowych planów Sucker Punch. Studio oficjalnie potwierdziło, że w 2026 roku do gry powróci tryb Legends, znany jeszcze z Ghost of Tsushima. Tym razem również będzie dostępny za darmo i zaoferuje kooperacyjną rozgrywkę dla dwóch graczy w misjach fabularnych oraz czteroosobowy tryb przetrwania. Fani mogą też liczyć na powrót klas postaci i walki z demonicznymi wersjami „Yotei Six”.

Choć nie ogłoszono jeszcze planów na pełnoprawne rozszerzenie fabularne, Sucker Punch wyraźnie daje sygnał, że Ghost of Yotei nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa. Twórcy stale dopracowują detale i słuchają opinii graczy – i wygląda na to, że dopiero budują fundament pod coś większego.

Może Cię zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *