Call of Duty: Warzone – Zmiany w Ranked Play i wydłużenie eventu High Art

Deweloperzy z Raven Software wypuścili 13 maja nową aktualizację do Call of Duty: Warzone, która wydłuża trwające wydarzenie High Art. Ale to nie wszystko – w tej aktualizacji pojawiły się też poprawki błędów, w tym jedna, która naprawia problem z ruchem postaci podczas celowania. Brzmi jak coś, co mogło naprawdę irytować graczy, prawda?

Wspomniana aktualizacja z 1 maja (Season 3 Reloaded) wprowadziła nowe elementy do mapy Verdansk, która, jak się okazuje, nie przestaje się rozwijać. Na przykład, dworzec kolejowy w Verdansku dostał kilka punktów dostępu, a także pojawił się motocykl Triumph TF 250-X, który gracze mogą teraz znaleźć na mapie. Do tego pojawiły się Strefy Łupów Wysokiej Wartości oraz więcej kontraktów – w tym Big Game Bounty Contract i Train Recon Contract. A to wszystko otworzyło drogę do rozpoczęcia eventu High Art, który daje graczom przepustkę z nagrodami dostępnymi na darmowej i płatnej ścieżce. Wśród tych nagród znajdziemy m.in. skórkę operatora Setha Rogena – „Fired Up” (tak, serio!), tokeny podwójnego XP, schematy broni i inne fajne dodatki.

I wiecie co? Warzone zaskoczyło wszystkich, gdy w grze pojawił się błąd z… zombie w Gulagu! Tak, dobrze przeczytaliście – jedno z martwych stworów zaatakowało gracza, który był w trakcie starcia. Cóż, Warzone potrafi czasem naprawdę zaskoczyć!

13 maja deweloperzy postanowili przedłużyć event High Art do 22 maja (godz. 19:00 czasu polskiego). Początkowo event miał zakończyć się 15 maja, ale teraz mamy dodatkowy tydzień na zdobycie XP i odblokowanie nagród. Po zakończeniu eventu, nagrody takie jak pistolet maszynowy Ladra czy konwersja Goblin Mk2 7.62 Mini-Rocket zostaną przeniesione do Arsenału – co oznacza, że gracze, którzy ich nie odblokowali, będą mogli je zdobyć po zakończeniu wydarzenia. Ważne jest to, że nagrody będą działać zarówno w Call of Duty: Black Ops 6, jak i Warzone – więc nie trzeba się martwić, że coś się straci.

Co jeszcze zmieniono?

W tej aktualizacji deweloperzy poprawili błąd, który dotyczył prędkości celowania (ADS) podczas leżenia i kucania. Często powodowało to opóźnienia w ruchu, co sprawiało, że gracze byli w niekorzystnej sytuacji. Teraz, gdy poprawiono ten błąd, postacie będą poruszać się płynniej i sprawiedliwiej w trakcie celowania.

Jeśli chodzi o Ranked Play, to także zaszły zmiany – w 3. okręgu wydarzeń publicznych Restock zastąpił Fire Sale, co zmienia trochę dynamikę gry. A jeśli ktoś w Ranked Play lubił bawić się emotkami, to teraz niestety ma pecha, bo wprowadzono ich blokadę. Jak wyjaśnili deweloperzy, emotki w tym trybie mogą dawać przewagę, więc postanowili je wyłączyć, aby gra była bardziej fair.

Na koniec, poprawiono także kilka innych błędów:

  • Czas reanimacji na pewno nie będzie już dłuższy, niż to powinno być. Usprawniono ten proces, żeby nie tracić zbyt dużo czasu na wskrzeszanie towarzyszy.
  • Naprawiono problem z przyciskami w menu Prestiżu, które czasami nie działały prawidłowo, gdy gracze próbowali je kliknąć.
  • Z kolei głosy operatorów miały problem z odtwarzaniem bez przerwy – teraz już wszystko powinno działać zgodnie z planem.

Patch Notes z 13 maja – Warzone

Wydarzenia

  • High Art potrwa teraz do 22 maja.

Ruch i celowanie

  • Naprawiono problem z prędkością celowania w pozycji leżącej i kucającej.

Ranked Play – Wydarzenia publiczne

  • W 3. okręgu Restock zastąpił Fire Sale.
  • Emotki są ponownie zablokowane.

Poprawki błędów

  • Czas reanimacji sojuszników nie będzie już sztucznie wydłużony.
  • Naprawiono problem z niedziałającym przyciskiem „Jak działa Prestiż”.
  • Naprawiono problem z głosami operatorów odtwarzającymi się bez przerwy.

Może Cię zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *