ARC Raiders – Rozszyfrowując dane: deszyfratory magnetyczne

Rozszyfrowując Dane to zadanie w ARC Raiders wprowadzone wraz z aktualizacją Cold Snap, którego główną bohaterką jest Shani. Gracze muszą użyć dwóch deszyfratorów magnetycznych wokół Portu Kosmicznego Acerra, sięgając do wydarzeń z czasów Exodusa. Oto kompletny przewodnik, jak przejść tę misję krok po kroku.

Start zadania – budynek Kontroli Paliwa

Misja rozpoczyna się od użycia deszyfratora magnetycznego w budynku Kontroli Paliwa.

Ten budynek znajduje się na północnym wschodzie Portu Kosmicznego, tuż obok obszaru Strefa Montażu Rakiet, który ma średnią wartość jeśli chodzi o znajdywane tam przedmioty i można tam znaleźć przemysłowe i exodusowe przedmioty, np. Zardzewiały sprzęt.

Strefa Kontroli Paliwa nie oferuje specjalnego lootu – głównie mechaniczne i elektryczne przedmioty.

Wchodząc do budynku, idź do mechanizmu elektrycznego w południowo-wschodnim rogu. Wchodząc w interakcję, odszyfrowujesz dane, co spowoduje pojawienie się animacji iskier. Po tym zadanie automatycznie przechodzi do kolejnego etapu.

Kolejny krok – Budynek Przylotów

Po użyciu deszyfratora w Strefie Kontroli Paliwa, misja każe Ci udać się do Budynek Przylotów, znajdującego się po zachodniej stronie mapy Port Kosmiczny. To miejsce o wysokiej wartości łupów. Tym samym spotkasz tam wielu łupieżców, więc miej się na baczności.

W Budynku Przylotów czeka sporo przeciwników: ARCi, Trzaskacze, Ogniomioty i Wieże Strażnicze, więc najlepiej przygotować się do walki zanim zaczniesz misję w tym budynku.

Dekodowanie danych na górnym piętrze Budynku Przylotów

Po wejściu do Budynku Przylotów idź schodami na drugie piętro, a następnie kieruj się na północny zachód, aż dojdziesz do grupy urządzeń elektrycznych. Quest marker wskaże, z którym dokładnie urządzeniem należy wejść w interakcję.

Po użyciu deszyfratora magnetycznego na tym urządzeniu dane zostaną odkodowane, a misja Rozszyfrowując Dane zostanie ukończona.

Misja jest prosta, jeśli wiesz, gdzie iść. Kluczem jest:

  1. Strefa kontroli paliwa – pierwszy decryptor.
  2. Budynek przylotów – walka z przeciwnikami i drugi decryptor na górnym piętrze.

Zadanie łączy eksplorację z lekką walką, jak i oczywiście z interakcją z urządzeniami elektrycznymi. Po jego ukończeniu zdobywasz doświadczenie i elementy związane z historią Exodusa w ARC Raiders.

Może Cię zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *