Plemię

Jak szukać plemienia?

Zaleca się, aby każdy dołączył do plemienia tak szybko jak to tylko możliwe, już na samym starcie gry. Jeśli nie ma takiej możliwości to warto pomyśleć nad założeniem własnego, ale dla graczy którzy pierwszy raz mają styczność z Tribal Wars 2 nie polecam tego drugiego rozwiązania.

Aby dołączyć do sojuszu (plemienia) musimy czekać na zaproszenie, albo bezpośrednio w profilu wybranej grupy złożyć swoją aplikację. Niekiedy niektóre plemienia wyłączają możliwość aplikacji, więc w tym momencie można napisać prywatną wiadomość do lidera sojuszu i czekać aż nas zaprosi, albo i nie. Wymagania są różne i jeśli ich nie spełniacie (znajdziecie je w opisie sojuszu) to lepiej nie aplikować, szkoda waszego czasu.

Jak odejść z sojuszu?

Może się tak zdarzyć, że plemię do którego dołączyliśmy nie spełnia naszych wymagań i zechcemy po prostu z niego odejść. To normalna sytuacja i raczej nikt nie będzie wyciągał za to żadnych konsekwencji, no chyba że powodem odejścia do innego plemienia była zdrada.

Aby odejść klikamy najpierw na ikonę:

Ikona plemienia

 

A następnie wybieramy w oknie plemienia zakładkę “Profil”:

profil plemienia

Jest to druga, licząc od lewej strony zakładka. Jak widać na oknie powyżej mamy przycisk “Opuść sojusz” – po jego kliknięciu będziemy jedynie musieli potwierdzić akcję i gotowe.

Nie można odejść z plemienia jeśli jest się jego założycielem. Aby to zrobić musimy przekazać prawa innemu członkowi i dopiero wtedy wykonać operacje jak powyżej.

Prawa plemienne

W konfiguracji plemienia znajdziemy wiele liczb i przywilejów. Mamy na początku standardowe opcję jak Lider, Dyplomata czy Moderator Forum.

Wykaz praw plemienia:

Ikona Opis
News events.png Gracz może administrować wiadomościami i wydarzeniami.
Edit profile.png Gracz może zmieniać profil sojuszu, znak, opis i inne informacje.
Edit members.png Gracz może zarządzać wszystkimi członkami, usuwać ich etc.
Recruiter.png Gracz może zapraszać nowych członków do sojuszu. Akceptować i odrzucać aplikacje.
Edit noble planner.png Pozwala zmieniać ustawienia “noble plannera”.
Edit diplomacy.png Pozwala graczom administrować dyplomacją z innymi sojuszami. Dyplomata nie ma możliwości wywoływania wojen.
Edit wars.png Pozwala wywołać wojnę z innym plemieniem, a także można zapraszać inne sojusze do przystąpienia do wspólnej walki przeciwko jednego wrogowi.
Admin forum.png Moderator forum plemienia pozwala kontrolować nam wszystko co dzieje się z obecnymi i przyszłymi wątkami.
Edit quests.png Zarządzania zadaniami sojuszu. Pozwala graczowi zarządzać wszystkimi zadaniami plemienia, ale więcej informacji o tej funkcji pojawi się w przyszłości.
Edit tribe.png Edycja ustawień plemienia.

Uwaga: Nie nadawajcie praw graczom na lewo i prawo dopóki nie będzie mocnych przesłanek, aby im zaufać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *